OneCause

OneCause

Auktions- und Eventmanagementsoftware für Spendensammlungen

4.7/5 (112 Bewertungen)

OneCause Übersicht

BidPal ist eine Fundraising-Plattform für Auktions- und Event-Management, mit der Unternehmen Auktionen, Veranstaltungen, Online-Spenden und Ticketing verwalten können. Nutzer können außerdem die Artikelbeschaffung und -verfolgung, Zahlungen und Quittungen sowie Gastregistrierungen verwalten.

BidPal zielt darauf ab, die Planung von Fundraising-Auktionen und -Veranstaltungen zu vereinfachen, indem es den Nutzern ermöglicht wird, Auktionsartikelverpackungen, Geschenkgutscheine und Bestätigungen zu verwalten und Spenderbeiträge, Ticketkäufe und Sitzplatzanfragen zu verfolgen. BidPal strebt außerdem eine Rationalisierung des Registrierungsprozesses an, indem es eine Express-Auktionskasse anbietet. Neben der Veranstaltungsplanung bietet BidPal den Anwendern die Tools, um Spender zu motivieren und Veranstaltungen zu fördern. Um das Auktionsengagement und die Verkaufsförderung zu verbessern, können Nutzer Microsites erstellen, Sponsoren zusätzliche Online-Präsenz bieten und über Anzeigentafeln stille Auktionsangebote in Echtzeit anbieten. Darüber hinaus können Nutzer Spender dazu ermutigen, mit der nativen mobilen BidPal-Mobilanwendung für iOS und Android zu bieten, da Spender so die Flexibilität haben, jederzeit und überall Gebote abzugeben.

BidPal enthält Berichts- und Analysetechnologien, mit denen Nutzer gesammelte Ereignisdaten in umsetzbare Elemente verwandeln können. Nutzer können Berichte erstellen, um Elemente wie Bieteraktivität, Erlös nach Kategorie oder Zahlungsverlauf zu bewerten. BidPal kann auch in SmartPay Anywhere, die eigene Zahlungsverarbeitungs-, Registrierungs- und Checkout-Software von BidPal, integriert werden. Dank der SmartPay-Integration können die Gäste sofort Rechnungen erhalten, und die Nutzer können Ticketverkäufe, Auktionsartikel, Festpreisartikel und Spenden jederzeit problemlos bearbeiten.

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Preis-Leistungs-Verhältnis

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Märkte

Vereinigte Staaten von Amerika

Unterstützte Sprachen

Englisch

OneCause Bewertungen

Gesamtbewertung
4.7/5
96% Positive Bewertungen
86
Ausgezeichnet
22
Sehr gut
1
Durchschnitt
1
Gering
2
Schlecht
Caleb R.
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An Honest Review from a First Year Advancement Coordinator

Bewertet am 5.1.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

As a first year Advancement Coordinator at a private school, I was given the task to produce a live and silent auction to raise funds for my campus. I was told to check out BidPal and I'm glad that I did. The software system was relatively user-friendly with many helpful features. These features were readily available on each category page on my BidPal account. Also, the call help desk feature was great too.

Creating our BidPal giving center, which is your school's own website, was easy and important to our event. I could post all the auction items and share the link on Facebook, Twitter, email, and our school website. Using the mobile app for the night of the auction was amazing. Our guests had only the best compliments on how easy it was to bid on each item we had available.

One of the only complaints that I have about one of the features was the scoreboard feature. The scoreboard is a slide show feature that displays the running numbers of the auction, currently raised funds for the silent auction, and donations. I wish there was a better way to control the scoreboard feature to better display the live auction items in the order we would want it to be displayed. Outside of that, it was a great feature.

Overall, BidPal saved us many long hours by using its software features for our live and silent auction. During the night of our event, our guests were having so much fun with the mobile app that they began to give more than what was expected. At the end of the night, we raised close to double the amount we were expecting.

BidPal is worth the investment because it has proven to me that it will save you time and increase your revenue for your event. I would highly recommend BidPal to Advancement Coordinators, PFT presidents, administrators, or anyone that has to produce a school auction. You won't regret it.

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Antwort von BidPal

Caleb,

Thank you for your review!

Your feedback on our scoreboards has been forwarded to our Product Development Team, who is always looking for ways to further enhance our software. We appreciate your comment, value our partnership with your team and encourage you to continue sharing your thoughtful suggestions via our Idea Exchange at bidpal.com/share-an-idea.

Congrats on a successful event!

Best,

Joshua Meyer
Marketing Director

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Marianne J.
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We use OneCause for our silent auctions and each one has been a success due to OneCause!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 7.6.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

We get benefits from OneCause of making our silent auctions more accessible and look great!

Vorteile

I love the customization and features of OneCause that make each event feel personalized. We love being able to add our auction sponsor logo on the Giving Center along with pictures for the event and change colors on the site itself. When entering itmes/packages the features make it easy to enter and package together.

Nachteile

You can't have multiple events open in a window at the same time. If you are reusing descriptions/features/wording from one event to another event it's hard. We have multiple auctions and like to keep wording consistent for check out/text messages/ specific recurring items.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

9.0/10
Verifizierter Rezensent
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Peer-to-peer fundraising platform

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 25.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We're using OneCause to build our peer-to-peer fundraising program. So far so good!

Vorteile

The company is really responsive to my feedback, and has already made several changes in response to my concerns. I truly appreciate how much my input is valued.

Nachteile

Donors can set up recurring donations. But customization of donation forms is limited, and recurring donations are set up by OneCause in Stripe as subscriptions. Apart from the donor's initial donation, there is no record in our OneCause database of any recurring donations. So, for example, a donor set up a $200 monthly donation - we were notified of the first donation but when we log in to OneCause it appears that only one donation was ever made. We need to log in to Stripe (and manually download the data) to get information about the donor's subsequent monthly gifts.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Penne H.
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Unbelievable support - like having three more employees pitching in.

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 11.9.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

The time saved with the OneCause product is really like having extra employees/volunteers. Can't imagine doing it without them.

Vorteile

The software did everything we needed it to and more - from selling tickets and foursomes to silent auction and day-of fixed price items...simple to implement and a nice customer facing mobile app. But what really makes the product different is the incredible support you get from their team. Regular check-in's and calls - by the time our event rolled around, they knew more about it than I did. Although it was my first year running the multi-day events, I felt extremely comfortable and confident due to the support I received from OneCause.

Nachteile

I have only one complaint, and that is that there's not great-looking templates for the landing pages, and when we built our own, it was kind of a process in that it has to be stored on a website rather than uploading to OneCause. I believe they're working on improving that.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Tammy B.
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I've used it for 5 years now and appreciate the many facets of the software, esp. the reports.

Bewertet am 22.3.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

While I appreciate BidPal very much and see how it's benefited our organization through the years, I still think the cost is much too high considering the high cost of the add-ons. The auction listings are still far too limiting. I've submitted various ideas through the years, but none have been brought to fruition. There should be the ability to be able to modify the appearance of the font, so that certain words stand out to the bidder. Bold, underline, italics are basic things that should easily be able to be accommodated, not to mention color. When many events are held in the evening when cocktails are being served, the improvement of the fonts would help to alleviate many words in a description (that our PRIZE DONORS want to see) running together and not being fully comprehended.

The second thing that needs some upgrading is the auction portal that the bidders see. While it is easy to add a banner and colors to spruce things up, it is too wordy and there are too many choices which can be confusing for first time bidders. I think that it inhibits pre-bidding for that reason and guests have to wait to get to the event to feel comfortable in being trained.

The pros are equal in that the reporting capability and payment/supporters area is very helpful and well laid out. Of immense value!

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Antwort von BidPal

Tammy, we appreciate the feedback!

BidPal is proud to offer several Mobile Bidding and Fundraising Software packages at varying price points to meet the budget of any nonprofit. Our Full Service Mobile Bidding pricing options are among the industry's lowest.

Your additional feedback has been forwarded along to our development team who is always looking for ways to further enhance our product. We encourage you to continue sharing your thoughtful suggestions via our idea exchange at bidpal.com/share-an-idea/

Best,

Joshua Meyer
Marketing Director

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

OneCause Preis

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Preis-Leistungs-Verhältnis

OneCause Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsverfolgung
  • Elektronische Zahlungen
  • Inventarverwaltung

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anpassbare Berichterstellung
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Erinnerungen
  • Integration in die Buchhaltung
  • Integration von Dritten
  • Kalenderverwaltung
  • Kundendatenbank
  • Kundenportal
  • Rechnungsmanagement
  • Suchfunktion

OneCause Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über OneCause.

F. Welche Preispläne bietet OneCause an?

OneCause bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Abonnement

Kostenlose Testversion: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von OneCause?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von OneCause

F. Wer sind die typischen Nutzer von OneCause?

OneCause hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von OneCause unterstützt?

OneCause unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet OneCause an?

OneCause hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt OneCause mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte OneCause unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert OneCause?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen OneCause hat

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet OneCause an?

OneCause bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen