Employment Hero

Eine der laut Hersteller besten HR Personalverwaltungsplattformen Australiens

4,7 /5 (124 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

Employment Hero Übersicht

Was ist Employment Hero?

Employment Hero ist eine Plattform für Personalverwaltung, Gehaltsabrechnung und Sozialleistungen, mit der Unternehmen administrative Aufgaben wie Personalbeschaffung, Einweisung, Arbeitszeittabellen und Urlaubsanträge sowie Gehaltsabrechnungs- und Mitarbeiterleistungsprogramme verwalten können. Employment Hero zielt darauf ab, diese Verwaltungsprozesse zu rationalisieren, indem es Nutzern ein flexibles und sicheres cloudbasiertes HR-System bietet. Um maximale Nutzerflexibilität zu gewährleisten, ist Employment Hero auch als native mobile Anwendung für iOS und Android verfügbar.

Mit Employment Hero können Nutzer konforme Beschäftigungsverträge erstellen, Schreiben zu Stellenangeboten versenden, elektronische Unterschriften erhalten und den Status von Stellenangeboten in Echtzeit überprüfen. Um den Onboarding-Betrieb weiter zu verbessern, können Nutzer auch Onboarding-Checklisten erstellen, Einweisungsinhalte organisieren und alle Vorfälle am Arbeitsplatz verfolgen und dokumentieren. Mit Employment Hero können Nutzer außerdem Dienstpläne planen, Arbeitszeittabellenberichte sichern und Prüfpfade generieren. Mit den Berichterstattungstools von Employment Hero erhalten Nutzer wichtige Einblicke in den organisatorischen Status, die Leistungs- und Ressourcenanforderungen. Darüber hinaus ermöglicht Employment Hero den Mitarbeitenden, ihre eigenen persönlichen und Bankdaten über ein Self-Service-Systems (ESS) zu verwalten. Mit dem ESS können Mitarbeitende auch Urlaub in verschiedenen Kategorien beantragen.

Da Employment Hero ein einfaches und konformes Gehaltsabrechnungssystem unterstützt, können Nutzer flexible Zahlungspläne und mehrere Abteilungen genau und pünktlich verwalten. Employment Hero lässt sich in die wichtigsten Buchhaltungssoftwares wie Xero, MYOB und KeyPay integrieren, sodass Nutzer Rechnungsstellung, Steuern und Gehaltsabrechnung problemlos verwalten können. Neben dem Personal- und Gehaltsabrechnungsmanagement enthält Employment Hero ein Mitarbeiterleistungsprogramm, bei dem Mitarbeitende sich anmelden können, um Einsparungen bei Hausdarlehen, Strom- oder Internettarifen zu finden.

Employment Hero Übersicht

Kosten

Beginnt ab
6,00 AU$

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Employment Hero Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Australien
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Employment Hero Screenshot: Tools for employee onboarding
Employment Hero Screenshot: Tools for employee onboarding Employment Hero Screenshot: Real-time insight into organizational status, performance and resource requirements Employment Hero Screenshot: Keep staff on track with performance reviews Employment Hero Screenshot: Track and manage timesheets Employment Hero Screenshot: Upload and edit employment details Employment Hero Screenshot: Create draft contracts easily Employment Hero Screenshot: Manage leave requests Employment Hero Screenshot: Create new teams

Employment Hero Bewertungen

Employment Hero Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
90

Sehr gut
30

Durchschnitt
2

Gering
1

Schlecht
1

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionen
4,4
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,5
97% haben diese Anwendung empfohlen
Kerry S.

Love the platform, makes on boarding new employees a breeze.

Time - This software has saved my sanity in on boarding new employees and now we have over 100 staff its great that they can update their details themselves.


Mit Google übersetzen
Alexandra M.

Employment Hero as a great HR tool

It supports the development of HR as a value add function. As the HR processes are more efficient and easier for employees, they tend to be more involved in the HR initiatives. Also, the information collected is reported graphically, making the analysis and decision making faster and more accurate.


Mit Google übersetzen
Georgie K.

Easy to use platform that employees enjoy interacting with - but don't expect customer service...

Good functions and an easy to use platform don't compensate for lack of support or customer service.


Mit Google übersetzen
Louise D.

Ease and Convenience

The ability to track leave is probably the biggest benefit we have seen using this software. Recently, we are loving the staff details that we have access to. With 80% of our staff now working remotely, we are able to stay in touch via phone or messaging as well as our usual emailing. Management is also able to keep everyone up to date with important information via the Company Feed.


Mit Google übersetzen
Ben N.

Great product

It's been great and now that is in place we haven't looked back, however onboarding was a difficult process


Mit Google übersetzen
Kerry S.
Branche: Immobilien
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Love the platform, makes on boarding new employees a breeze.

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 8.3.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Time - This software has saved my sanity in on boarding new employees and now we have over 100 staff its great that they can update their details themselves.

Vorteile

Ease of use, great on boarding tool, cuts the contract time down considerably, Great task list features, good reporting functions as you can customize easily. Collates all the employee information meaning accounts aren't left to chase down these items from employees.

The employees love the platform too as it has all their information for them in one place and they all love the Annual Leave function

Nachteile

I would like to be able to assign certain sections to other employees - for example it would be good if the accounts staff could view "Employee Bank Details" without having access to any other information

I would also like to be able to amend and upload (or delete) our own contracts rather than having to go through the support team every time - Support are great if I am not in a rush as it normally take 24-48 Hours to turn around, but if I just need to alter something quickly it would be nice to add and remove myself

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Antwort von Employment Hero

Hi Kerry,

Thanks for giving Employment Hero such an amazing review! It's fantastic to see you're getting so much utility from the platform and that your employees love it too. I've passed your feedback on to our product team now, though it's great to see the support team gets your tick of approval!

Thanks again,
The Employment Hero Team

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Alexandra M.
Branche: Unternehmensberatung
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Employment Hero as a great HR tool

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 26.5.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

It supports the development of HR as a value add function. As the HR processes are more efficient and easier for employees, they tend to be more involved in the HR initiatives. Also, the information collected is reported graphically, making the analysis and decision making faster and more accurate.

Vorteile

The great advantages of Employment Hero are the excellent understanding of the HR/Payroll processes and Australian legislation; the innovation and continuous improvement of the software and the clean/user friendly layout and user experience.

Nachteile

I think the Performance Review process is not as developed as other features within the software.
It can be more flexible and 360 degree, allowing a more robust tool to develop employees.
I think if improved, it would add a significant value to the organisations. After all feedback is one of the most powerful tools of development.

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Antwort von Employment Hero

Hi Alexandra,

Thank you so much for reviewing Employment Hero. We're sure the detail you've shared will be a huge help to other people managers in search of their own HRIS solutions! We love that your employees find it so easy to use too.

Thank you also for the feedback regarding our Performance Reviews module. We've passed this on to the product team now.

Thank you again,
The Team at Employment Hero

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Georgie K.
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
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Easy to use platform that employees enjoy interacting with - but don't expect customer service or support.

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 15.6.2018
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Good functions and an easy to use platform don't compensate for lack of support or customer service.

Vorteile

Has cut down on our paper trail. It's good having all the HR documents uploaded in one place that can be accessed by employees.

Nachteile

Little to no customer support. All correspondence must be by email which is slow and ineffective. EH changed to a 'pay-for-support' arrangement after our company had already signed up - so the appealing point of difference that made EH stand out is now gone. The platform is expensive and can only be paid for by direct debit - which would be okay if invoicing was accurate and correct. We are now looking at other platforms but it's a bit like deciding you want a different breed of puppy after you've house-trained the first one.

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Antwort von Employment Hero

Hi Georgie, I know I'm a little bit late to the game here but I wanted to address your concerns regarding our customer support team. In the past 9 months, we've worked tirelessly to improve our response times and expanding our support resources. We've also introduced a brand new education tool that guides users through the platform, step by step, reducing the reliance on our support team. I guess what we're saying is, we can still be that puppy!

Hope to see you on the platform soon,
The Employment Hero Team

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 4.0/10

Louise D.
Branche: Tiefbau
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
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Ease and Convenience

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 14.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

The ability to track leave is probably the biggest benefit we have seen using this software. Recently, we are loving the staff details that we have access to. With 80% of our staff now working remotely, we are able to stay in touch via phone or messaging as well as our usual emailing. Management is also able to keep everyone up to date with important information via the Company Feed.

Vorteile

We love the function that allows us to track leave. The convenient ease of use is a big plus for us. Staff can apply via the mobile App and management is able to track leave. This function is also great when processing payroll as it brings approved leave across to our accounting software each payrun.
We also love the Timesheet function. We use it to track additional hours worked and record them as time in lieu. It gives both Management and the employee a record of any additional hours worked.

Nachteile

I would like it if staff could comment in the Company Feed when Management makes an announcement. At the moment they can only give a Shout Out to a fellow employee.

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Antwort von Employment Hero

Hi Louise,

Thank you for taking the time to share your experiences with Employment Hero. It's so great to see that the leave management and electronic timesheet functionality has made it so much easer for you and the team.

We're currently working on improving the Company Feed - stay tuned!

Thank you again,
The Employment Hero Team

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Ben N.
Branche: Bildungsmanagement
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great product

Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 24.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

It's been great and now that is in place we haven't looked back, however onboarding was a difficult process

Vorteile

HR coupled with Payroll covers many boxes that we have to deal with. User-friendly for our team members and the transparency creates confidence across the company. We like the adaptability of the development team and the improvements we've seen over the past two years. As a whole, it has produced efficiencies across the team for payroll & compliance that ahs been well worth the effort.

Nachteile

We implemented the system in mid-2018. We found at that time that creating payroll rules when you're outside of an award can be very challenging, especially when you have to learn how the categories affect each other and you're trying to mesh everything to existing agreements. The platform could do with information links for each step that detail the exact impact of changing each rule. Sometimes a change could create a cascade of unintended consequences (this may have changed). If we had to go back fix something now, we'd have to relearn why certain things were done.

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Antwort von Employment Hero

Hi Ben,

Thank you for taking the time to share your experiences with Employment Hero. Having been using the platform for almost two years, your feedback is great to see and we're glad to hear your employees find the platform easy to use. Improving transparency and efficiencies are great wins!

Thank you also for your feedback regarding setting up your own payroll rules. You now have first-hand experience into how complicated the modern award system is - so many variables that affect one another! Your suggestion for warnings is great and I've passed it on to our product team.

Have a lovely day,
The Team at Employment Hero

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Nutzerempfehlung
9,4/10
Basierend auf 124 Benutzerbewertungen
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Employment Hero Preis

Employment Hero Preis

Beginnt ab
6,00 AU$
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Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Basierend auf 124 Benutzerbewertungen
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Employment Hero Funktionen

Employment Hero Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bewerber-Tracking
Daten-Import / -Export
Echtzeit-Berichterstattung
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Leistungsmanagement
Mitarbeiter-Datenbank
Mitarbeiter-Onboarding
Mitarbeiter-Self-Service
Mitarbeitermanagement
Mitarbeiterportal
Personalbeschaffungs-Management
Self-Service Portal
Funktionen
4,4/5
Basierend auf 124 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Employment Hero Häufig gestellte Fragen

Employment Hero Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Employment Hero.

F. Welche Preispläne bietet Employment Hero an?

Employment Hero bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 6,00 AU$

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Employment Hero?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Employment Hero

F. Wer sind die typischen Nutzer von Employment Hero?

Employment Hero hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Employment Hero unterstützt?

Employment Hero unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Employment Hero an?

Employment Hero hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Employment Hero mobile Geräte?

Employment Hero unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Employment Hero?

Employment Hero kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Crewmojo, JobAdder, JobAdder, MYOB Essentials, MYOB Essentials, QuickBooks, QuickBooks Online, Xero

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Employment Hero an?

Employment Hero bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Video-Anleitungen