Über ZENOTI

Zenoti ist eine All-in-one-Cloud-Software, die von Spas, Salons, medizinischen Spas, Yoga- und Fitness-Studios verwendet wird, um ihr Geschäft auszubauen und zu verwalten. Zenoti ist einzigartig, da es ein echtes Unternehmenssystem ist, das über die Grundlagen eines Terminplanungs- und POS-Systems hinausgeht. Die zentralisierte Plattform integriert Terminplanung, Abrechnung, Marketing, Inventar, nutzerdefinierte Berichterstattung und mobile Apps.

Zenoti Mobile reduziert die Komplexität des Geschäftsbetriebs. Die Arbeitskräfte verfügen über ein einfach zu bedienendes System und können die Kundenerfahrung verbessern. Integrierte Marketingfunktionen sorgen dafür, dass dein Terminkalender voll bleibt, während andere Funktionen viele Aspekte des Betriebs automatisieren.

Die Unternehmensplattform von Zenoti wurde für Unternehmen mit mehreren Standorten entwickelt und bietet umfassende Berichterstattung, Kontrollen auf Unternehmensebene und mehr. Weitere Zenoti-Funktionen sind digitale Beratungsformulare, Bestandsverwaltung und angepasste Berichterstattung für Unternehmen.


Bilder

ZENOTI Software - 1
ZENOTI Software - 2
ZENOTI Software - 3
ZENOTI Software - 4
ZENOTI Software - 5
ZENOTI Software - 6
ZENOTI Software - 7
8 weitere anzeigen
Videos zu ZENOTI
ZENOTI Software - 1
ZENOTI Software - 2
ZENOTI Software - 3
ZENOTI Software - 4
ZENOTI Software - 5
ZENOTI Software - 6
ZENOTI Software - 7

Du bist nicht sicher, ob ZENOTI das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

ZENOTI

4,4 (1.114)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

200,00 $
Monat
0,00 $

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

91
83

Integrationen

8
205

Bedienkomfort

4,3 (1.114)
4,4 (4.104)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,2 (1.114)
4,3 (4.104)

Kundenservice

4,6 (1.114)
4,4 (4.104)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

HubSpot CRM

4,5
Nr. 1 Alternative zu ZENOTI
Spare wertvolle Verkaufszeit mit HubSpot CRM, das sich um all die kleinen Details von der Anrufaufnahme, dem Protokollie...

Zoho Desk

4,5
Nr. 2 Alternative zu ZENOTI
Zoho Desk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bei der Verwaltung des Kundenservice...

Book4Time

4,1
Nr. 3 Alternative zu ZENOTI
Book4Time hilft Spas, Casinos, Salons, Hotels und anderen Freizeitunternehmen, Online-Buchungen, Zahlungen, Gästeerlebni...

Versum

5,0
Nr. 4 Alternative zu ZENOTI
Versum ist eine webbasierte Salon- und Spa-Management-Software, die kleinen und mittleren Salonbesitzern hilft,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(1.114)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du ZENOTI bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 1.114 Bewertungen
Chandra
Chandra
Gesamtbewertung
  • Branche: Kosmetik
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Goodby Square, Hello Zenoti!

Bewertet am 28.8.2021

The sales, transition, development and support team are PHENOMENAL! At no point in our interactions...

The sales, transition, development and support team are PHENOMENAL! At no point in our interactions did I feel dismissed, unheard or misunderstood. I felt confident with them the minute I spoke with their sales team and I have that same confidence post launch. Any issues we had were addressed and resolved the same day!

Vorteile

Overall the software has many features and capabilities that can be easily customized to fit your business. This software is like the "Amazon" of booking software for salons and spas and a must have if you operate multiple locations. At present I can't and don't use all of the features but I love that I have the opportunity to grow into the use of the software and still expand my business in future. I loved the onboarding process the most as it had in depth training videos and how to articles on virtually every feature offered; and what I couldn't find or didn't understand the 24/7 support team addressed personally.

Nachteile

So far, I don't have any dislikes about the program. There's a very steep learning curve when it comes to using this software but with daily use, I'll become an old hand at it in due time. The amount of settings this system has is incredible!

Antwort von Zenoti Software

Thanks for reviewing us on Capterra Chandra! We are delighted to see that your experience with Zenoti has been positive. We are glad to know that we are able to help you "Elevate your guest experience" through Zenoti. We value your partnership with Zenoti and look forward to always serving you better. Please do not hesitate to share any other feedback you have in future.

Thanks for being an advocate for Zenoti!

Lizzy
Gesamtbewertung
  • Branche: Kosmetik
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Good experience with switch to Zenoti"

Bewertet am 24.3.2023

Booking rooms and technology so we can be the most efficient and constantly have availability for...

Booking rooms and technology so we can be the most efficient and constantly have availability for booking. The text message marketing has also increased our marketing efficacy.

Vorteile

It provided a great solution to our issue of a growing clinic. The features have made our payroll, reporting, booking of treatment rooms and equipment much easier. We also love their marketing platform!

Nachteile

It was a very tedious process to switch from our original system due to our large clientele, retail inventory, etc. We have learned a lot along the way to make the system work the best for us.

In Betracht gezogene Alternativen

Warum ZENOTI gewählt wurde

Vagaro was no longer meeting our needs as a growing business

Zuvor genutzte Software

Vagaro

Gründe für den Wechsel zu ZENOTI

Phorest recommended us to Zenoti when they heard our needs and realized they would not be able to support them
AARON
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

10/10 System for Med Spas

Bewertet am 23.2.2024

Vorteile

It has all the features I could need for my med spa and it has the capabilities to scale with my business.

Nachteile

The loading time is sometime slow and the help articles could be updated.

Antwort von Zenoti Software

Hi Aaron,

Thanks for the wonderful review! We're honored to have met your needs with our software. Your success is what drives us at Zenoti. If you require support or have additional feedback, our team is ready to listen.

Cheers,
The Zenoti Team

Tri
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 4.0 /10

Possible the worst user experience salon software on the market

Bewertet am 7.2.2023

Overall, the only reason we are sticking to Zenoti is the time we have already invested in...

Overall, the only reason we are sticking to Zenoti is the time we have already invested in implementing it. But if it can't perfect the fundamental features like an extremely smooth online booking flow that works 100% of the time, I believe we'll move on to something better sooner rather than later.

Vorteile

Zenoti offers the versatility and ability to customised most features

Nachteile

What's bad about Zenoti is a long list from our experience so far. The data migration process and onboarding was less than ideal as crucial data like appointment start time, services and total cost were 90% wrong. The onboarding team had the chance to fix it but they still got it wrong so we took the matter to our own hand and spent half a day manually fixing the data. They were also less than enthusiastic about implementing additional requests which were critical for our business, so we mostly did it by ourselves. The user experience is horrific to say the least. It's extremely complicated, made more difficulty by the fact that it was made with, what felt like, very little empathy for both the administrator and the end user. Simple changes to the webstore takes too many steps and it's hard to find my way around the configuration of our store. It took awhile but we figured it out.The Zenoti mobile experience for our staff was frustrating as it was much less intuitive and more clunky and some previous softwares we used. Our clients constantly complain to us how it was much more difficult for them to book an appointment online. It's basic issues ie. webstore doesn't redirect a user to the booking confirmation page after creating an account, resulting them having to go through the entire booking flow again - but the slot is reserved for 5 minutes so they can't book it until 5 minutes later (this has happened 4 times this week - that we know of).

Warren
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Implementation Experience with Zenoti

Bewertet am 23.12.2023

Implementation team was awesome. Very technically skilled, very responsive, very polite. The...

Implementation team was awesome. Very technically skilled, very responsive, very polite. The communication has been excellent. We deployed at busiest time of the year (December) and the implementation team went above and beyond the call to support us.

Vorteile

User interface is easy to use. Logical structure of the system. Very easy to run reports. Dashboards for providers and manager.

Nachteile

Forms could use some work. It will be great when they enhance how forms can be sent to guests.

In Betracht gezogene Alternativen

DrChrono, Remedly und Aesthetic Record

Warum ZENOTI gewählt wurde

Support was lacking. Transition to web based system was much slower than desired.

Zuvor genutzte Software

PatientNow

Gründe für den Wechsel zu ZENOTI

Modern user interface. Robustness of the solution - great appointment scheduling solutions, mobile app for customers and employees, structured with fundamental business concepts (KPIs, marketing campaigns, dashboards), technical skills (their people are very knowledgeable), lots of functionality (email campaigns, photo management, integration with Quickbooks, etc.). I decided to go with Zenoti after attending their "Energize" conference in Seattle. Their vision is awesome as well as their culture. New AI capabilities are going to be incredible.
5 von 1.114 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

ZENOTI Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ZENOTI.

ZENOTI bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 200,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

ZENOTI hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

ZENOTI unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

ZENOTI unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

ZENOTI kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Google Analytics 360, Meta for Business, QuickBooks Online Advanced, Sage Intacct, Shopify, Stripe, Xero, Zapier

ZENOTI bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für ZENOTI gefundenen Softwarekategorien an.