UpKeep

UpKeep

Mobile computergestützte Wartungsverwaltungssoftware

4,7/5 (1120 Bewertungen)

UpKeep Übersicht

Was ist UpKeep?

UpKeep ist ein cloudbasiertes CMMS (computergestütztes Wartungsmanagementsystem), das für den Einsatz auf mobilen Geräten konzipiert wurde und für eine Vielzahl von Branchen geeignet ist, darunter Fertigung, Bau, Vertrieb, Lagerhaltung, Versorgung, Hotels, Restaurants, Lebensmittelverarbeitung, Kirchen, Bildung, und mehr. Das System ermöglicht es Benutzern, Wartungsplanung und Arbeitsaufträge von unterwegs zu verwalten, und enthält Tools für Arbeitsauftragserstellung, Priorisierung, Signaturerfassung, Bildannotation, Asset-Datenimport, Barcode-Scan, Bestandsverwaltung, Chat und Zusammenarbeit, Rechnungserstellung und mehr.

Mit UpKeep können Benutzer benutzerdefinierte Arbeitsaufträge für mehrere Zwecke erstellen, z. B. zum Erstellen von Checklisten und Messwerten und unter Zuhilfenahme von Vorlagen und Formularelementen. Dateien, Bilder und Teile können Aufgaben hinzugefügt werden, und Benutzer können Arbeitsaufträge entsprechend ihrer Dringlichkeit priorisieren. Arbeitsaufträge und Rechnungen können im PDF-Format erstellt und per E-Mail gesendet oder gedruckt werden. Asset-Daten können aus vorhandenen Datensätzen in UpKeep importiert werden, und Barcodes, die Teilen oder Assets zugeordnet sind, können gescannt werden, um sie zu Arbeitsaufträgen hinzuzufügen. Benutzer können wiederkehrende Zeitpläne für die vorbeugende Wartung erstellen und einzelne Teile für bestimmte Arbeitsaufträge reservieren oder planen. Das Inventar kann nach Standort verwaltet werden, und die Teilhistorie-Verfolgung ermöglicht Benutzern zu sehen, wo jedes Teil verwendet wurde.

UpKeep sendet den Benutzern automatisch Push-Benachrichtigungen und Warnungen in Echtzeit, um sie über Aufgabenaktualisierungen oder Probleme mit Geräten zu informieren. Sensoren können integriert werden, um die Anlagenüberwachung in Echtzeit zu ermöglichen, und Benutzer können Auslöser erstellen, um automatisch Wartungsaufforderungen zu generieren, wenn bestimmte Bedingungen erreicht werden. Mehr als 50 verschiedene Sensortypen werden unterstützt, und Benutzer können sich detaillierte Berichte von Sensordaten wie Feuchtigkeit, Neigung, Temperatur und mehr anzeigen lassen. UpKeep ermöglicht Benutzern auch die Zusammenarbeit mit Echtzeit-In-App-Chats, um Probleme zu besprechen oder um Updates zu teilen. Außerdem können sie Berichte über abgeschlossene Aufgaben, Ausgaben und wiederkehrende Probleme erstellen.

UpKeep Übersicht

Kosten

Beginnt ab
29,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

UpKeep Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

UpKeep Screenshot:
UpKeep Screenshot: UpKeep Screenshot: UpKeep Screenshot: UpKeep Screenshot: UpKeep Screenshot: UpKeep Screenshot: Sensors can also be integrated with UpKeep, allowing users to monitor readings in real-time, and automate maintenance requests based on predefined thresholds UpKeep Screenshot: Sensors can also be integrated with UpKeep, allowing users to monitor readings in real-time, and automate maintenance requests based on predefined thresholds

UpKeep Bewertungen

UpKeep Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
770

Sehr gut
317

Durchschnitt
30

Gering
3

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionen
4,4
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,8
97% haben diese Anwendung empfohlen
Dirk K.

Crucial Team Management

This creates the foundation for extensive maintenance records, historical tracking of problems, inventory, and more. It allows you to monitor your entire portfolio on a macro and micro level.


Mit Google übersetzen
Jonathan B.

Best overall usability

Overall, this is the best CMMS we have used. I did sample the top 10 for a year before deciding and upKeep was the best because of easy of use in the field. This software saves time by reducing paperwork and admin tasks.


Mit Google übersetzen
Keith T.

Great tool for small or large businesses

My experience with Upkeep so far has been great! Simple to use and navigate. Its defiantly helping me to stay on top of all my equipment and parts. I'm looking forward to the long term benefits of using UpKeep.


Mit Google übersetzen
Jamie P.

A very strong start, but a long way to go yet.

We all like it, but the glitches are too slow at being corrected. I really don't want to switch companies but it has come up recently. I like working with the support team, they always seem very willing to help. Unfortunately the solutions they provide are hardly ever agreeable with me. I think that is usually no fault of theirs, but rather that we keep reaching the end of the program's capabilities. That is frustrating for me.


Mit Google übersetzen
Ryan K.

Its a Keeper as long as you are keeping UP on it.

Very positive experience so far. They have answered all my questions sufficiently and in a very timely manner. Our account manager [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is fantastic, she is great at explaining things to people of all technical levels. We can see this software allowing to move forward quickly and put together our S.O.P's with minimal disruption during crucial times when we bring in new employees.


Mit Google übersetzen
Dirk K.
Branche: Immobilien
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Crucial Team Management

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 29.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

This creates the foundation for extensive maintenance records, historical tracking of problems, inventory, and more. It allows you to monitor your entire portfolio on a macro and micro level.

Vorteile

Functionality. This cloud-based task manager functions at the level that works for you. Whether you're assigning basic tasks at a complex you own and manage or inspecting individually tagged pieces of hardware this is essential. The accountability from a required signature showing this task has been done is reassuring. Should there be a hang-up or question UpKeep's customer service is there to help you through it.

Nachteile

The initial challenge is determining the depth at which to utilize this software most effectively. Whenever an organization chooses to go with a task manager, it is only effective as the degree to which your staff buys into it.

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Antwort von UpKeep Technologies

Hi Dirk,

Thank you for taking the time to leave a review for UpKeep! We're so happy to hear that UpKeep is serving your team for tasks and projects big & small.
The fact that the signature feature has provided a layer of accountability for your team is amazing! We're glad that the ability to historically track your work at a micro and macro level is helping you take the team to the next level.

If you ever do need assistance in developing your maintenance program using UpKeep, feel free to reach out to your dedicated Customer Success Manager. Our team will follow up with you to connect your team to this dedicated resource.

Thank you again for leaving us a great review. We really do take and appreciate your feedback seriously!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Jonathan B.
Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Best overall usability

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 27.11.2019
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Overall, this is the best CMMS we have used. I did sample the top 10 for a year before deciding and upKeep was the best because of easy of use in the field. This software saves time by reducing paperwork and admin tasks.

Vorteile

I sampled many different CMMS programs and upKeep was the only software that made the cut. This software is actually usable in the field.

Nachteile

There are a few additional features I would like to see. I would like to be able to set exact permissions per user. the amount of administrative data available to Limited Technician renders some functionality not usable. Not everyone needs a list of all vendors and customers. There needs be a permissions checkbox to limit some access and functionality per user. Depending on how this software is used, it could cause an issue. would you want everyone in your company to have a list of our all your customers and vendors? for this reason. We avoid using some features and have not upgraded to the business package.

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Antwort von UpKeep Technologies

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're glad to hear our software is helping you and your team track work orders!

Our team is always making improvements and adding new features to the application based on customer feedback. Feel free to visit our support page if you ever have any questions:

https://www.onupkeep.com/customersupport/

Thanks again!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Keith T.
Branche: Pharmazeutika
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great tool for small or large businesses

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 2.4.2020
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

My experience with Upkeep so far has been great! Simple to use and navigate. Its defiantly helping me to stay on top of all my equipment and parts. I'm looking forward to the long term benefits of using UpKeep.

Vorteile

I like the ability to keep track of all of my equipment and the parts associated with it. Being able to keep track of inventory, usage has been very helpful to stay on top of it and stay organized! no more guessing when and no more paperwork!

Nachteile

I would like a bit more details to be shown once the work order is complete. What is the purpose of the work order, a quick glance.I have a lot of equipment to keep track of and more to come. i want to see at any moment whats coming up and the purpose.
under assets i wold like to see Serial number as well as keeping Model. we have different models and each has its own serial number.

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Antwort von UpKeep Technologies

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're glad to hear our software is helping you and your team keep track of inventory.

Our team is always making improvements and adding new features to the application based on customer feedback. I've shared yours with our product manager.

Feel free to visit our support page if you ever have any questions:

https://www.onupkeep.com/customersupport/

Thanks again!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Jamie P.
Branche: Eventservice
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

A very strong start, but a long way to go yet.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 28.2.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We all like it, but the glitches are too slow at being corrected. I really don't want to switch companies but it has come up recently. I like working with the support team, they always seem very willing to help. Unfortunately the solutions they provide are hardly ever agreeable with me. I think that is usually no fault of theirs, but rather that we keep reaching the end of the program's capabilities. That is frustrating for me.

Vorteile

I really love the layout and the ease of use. I also appreciate the diverse application to many different uses. The fact that you can access it from a phone or a computer is amazing. Very convenient that way.

Nachteile

RECURRING WORK ORDERS! There are so many glitches when you start making work orders recur. I've tried my best to provide feedback on this because it is really starting to be a deal breaker but the problems continue.

1) duplicates pop up constantly and they don't go away easily.
2) The scheduling options for recurring work orders is totally bad. Model it after Google Calendar first, then add options to make it more detailed. The fact that you can't schedule seasonal tasks without some silly back-end procedure to duplicate the work orders every year is highly frustrating.
3) Gonna need a little more flexibility in the different categories of user. My techs need to be able to create their own work orders without being a complete access administrator. There should be something in between. I trust my guys and they know their jobs, I don't need to make all their work orders for them.
4) I'd like to see some improvement in the template modules. I've not been able to benefit from them realistically even though I've tried. When you go to add them into a work order it just never seems to make much sense.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 4.0/10

Ryan K.
Branche: Hausmeisterservice
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Its a Keeper as long as you are keeping UP on it.

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 28.1.2020
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Very positive experience so far. They have answered all my questions sufficiently and in a very timely manner. Our account manager [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is fantastic, she is great at explaining things to people of all technical levels. We can see this software allowing to move forward quickly and put together our S.O.P's with minimal disruption during crucial times when we bring in new employees.

Vorteile

The Customization of the software is quite extensive. Has an honest to goodness workflow that is concise and easy to follow. Best have this system completely laid out and ready to roll prior to rolling it out within your facility that way you can utilize the software's capabilities to its vast potential. The tracking for the work orders is super convenient and thorough and allows for reporting to be super easy and helps track problem areas or where money should be spent.

Nachteile

I feel that it pigeonholes your ability to use various systems and has no overlap with other systems that could potentially be helpful. does not offer a scheduling option to allow for access to say apartments where 24-hour notice is necessary. Having the ability to link to a calendar or a calendar within upkeep to organize my day project by the project is what is needed badly

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von UpKeep Technologies

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're glad to hear our software is helping you and your team maintain your facility and track work orders!

Our team is always making improvements and adding new features to the application based on customer feedback. I've shared yours with our product manager.

Feel free to visit our support page if you ever have any questions:

https://www.onupkeep.com/customersupport/

Thanks again!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Nutzerempfehlung
9/10
Basierend auf 1.120 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

UpKeep Preis

UpKeep Preis

Beginnt ab
29,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Basierend auf 1.120 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

UpKeep Funktionen

UpKeep Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bestandsverfolgung
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Echtzeit-Berichterstattung
Echtzeit-Daten
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Wirtschaftsprüfung
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,4/5
Basierend auf 1.120 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

UpKeep Häufig gestellte Fragen

UpKeep Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über UpKeep.

F. Welche Preispläne bietet UpKeep an?

UpKeep bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 29,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von UpKeep?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von UpKeep

F. Wer sind die typischen Nutzer von UpKeep?

UpKeep hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von UpKeep unterstützt?

UpKeep unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet UpKeep an?

UpKeep hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt UpKeep mobile Geräte?

UpKeep unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert UpKeep?

UpKeep kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Magpie Property Management Software, Slack, Slack, Zapier

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet UpKeep an?

UpKeep bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen