UpKeep

UpKeep

Mobile computergestützte Wartungsverwaltungssoftware

4.7/5 (1051 Bewertungen)

UpKeep Übersicht

Was ist UpKeep?

UpKeep ist ein cloudbasiertes CMMS (computergestütztes Wartungsmanagementsystem), das für den Einsatz auf mobilen Geräten konzipiert wurde und für eine Vielzahl von Branchen geeignet ist, darunter Fertigung, Bau, Vertrieb, Lagerhaltung, Versorgung, Hotels, Restaurants, Lebensmittelverarbeitung, Kirchen, Bildung, und mehr. Das System ermöglicht es Benutzern, Wartungsplanung und Arbeitsaufträge von unterwegs zu verwalten, und enthält Tools für Arbeitsauftragserstellung, Priorisierung, Signaturerfassung, Bildannotation, Asset-Datenimport, Barcode-Scan, Bestandsverwaltung, Chat und Zusammenarbeit, Rechnungserstellung und mehr. Mit UpKeep können Benutzer benutzerdefinierte Arbeitsaufträge für mehrere Zwecke erstellen, z. B. zum Erstellen von Checklisten und Messwerten und unter Zuhilfenahme von Vorlagen und Formularelementen. Dateien, Bilder und Teile können Aufgaben hinzugefügt werden, und Benutzer können Arbeitsaufträge entsprechend ihrer Dringlichkeit priorisieren. Arbeitsaufträge und Rechnungen können im PDF-Format erstellt und per E-Mail gesendet oder gedruckt werden. Asset-Daten können aus vorhandenen Datensätzen in UpKeep importiert werden, und Barcodes, die Teilen oder Assets zugeordnet sind, können gescannt werden, um sie zu Arbeitsaufträgen hinzuzufügen. Benutzer können wiederkehrende Zeitpläne für die vorbeugende Wartung erstellen und einzelne Teile für bestimmte Arbeitsaufträge reservieren oder planen. Das Inventar kann nach Standort verwaltet werden, und die Teilhistorie-Verfolgung ermöglicht Benutzern zu sehen, wo jedes Teil verwendet wurde. UpKeep sendet den Benutzern automatisch Push-Benachrichtigungen und Warnungen in Echtzeit, um sie über Aufgabenaktualisierungen oder Probleme mit Geräten zu informieren. Sensoren können integriert werden, um die Anlagenüberwachung in Echtzeit zu ermöglichen, und Benutzer können Auslöser erstellen, um automatisch Wartungsaufforderungen zu generieren, wenn bestimmte Bedingungen erreicht werden. Mehr als 50 verschiedene Sensortypen werden unterstützt, und Benutzer können sich detaillierte Berichte von Sensordaten wie Feuchtigkeit, Neigung, Temperatur und mehr anzeigen lassen. UpKeep ermöglicht Benutzern auch die Zusammenarbeit mit Echtzeit-In-App-Chats, um Probleme zu besprechen oder um Updates zu teilen. Außerdem können sie Berichte über abgeschlossene Aufgaben, Ausgaben und wiederkehrende Probleme erstellen.

UpKeep Übersicht

Preis

Beginnt ab
29,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

UpKeep Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

UpKeep Screenshot:
UpKeep Screenshot: UpKeep Screenshot: UpKeep Screenshot: UpKeep Screenshot: UpKeep Screenshot: UpKeep Screenshot: UpKeep Screenshot: Sensors can also be integrated with UpKeep, allowing users to monitor readings in real-time, and automate maintenance requests based on predefined thresholds

UpKeep Bewertungen

UpKeep Bewertungen

Gesamtbewertung
4.7
/
5 1051 Nutzerbewertungen
Ausgezeichnet
729

Sehr gut
291

Durchschnitt
28

Gering
3

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6
Funktionen
4.4
Bedienkomfort
4.6
Kundenbetreuung
4.8
97% haben diese Anwendung empfohlen
Jonathan B.

Best overall usability

Overall, this is the best CMMS we have used. I did sample the top 10 for a year before deciding and upKeep was the best because of easy of use in the field. This software saves time by reducing paperwork and admin tasks.


Mit Google übersetzen
Paul D.

Upkeep can change your whole maintenance program

It's as good at the information provided, which is made better because once it's in there, its accessible to anyone and over time, can provide information


Mit Google übersetzen
Dirk K.

Crucial Team Management

This creates the foundation for extensive maintenance records, historical tracking of problems, inventory, and more. It allows you to monitor your entire portfolio on a macro and micro level.


Mit Google übersetzen
Liam L.

Great for our medium sized business!

Overall UpKeep is a great piece of software that continues to improve with regular feature updates. I would recommend it to anyone managing a medium to large sized business facility or multiple properties.


Mit Google übersetzen
Simon A.

Using upkeep for solar farm maintenance reporting.

Upkeep has helped hugely in showing clients what we actually do and giving them real times as to how long process may take. Before a list of times and costs were all clients received as to now a full report which shows the lengths taken to complete the tasks .


Mit Google übersetzen
Jonathan B.
Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Best overall usability

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 27.11.2019
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Overall, this is the best CMMS we have used. I did sample the top 10 for a year before deciding and upKeep was the best because of easy of use in the field. This software saves time by reducing paperwork and admin tasks.

Vorteile

I sampled many different CMMS programs and upKeep was the only software that made the cut. This software is actually usable in the field.

Nachteile

There are a few additional features I would like to see. I would like to be able to set exact permissions per user. the amount of administrative data available to Limited Technician renders some functionality not usable. Not everyone needs a list of all vendors and customers. There needs be a permissions checkbox to limit some access and functionality per user. Depending on how this software is used, it could cause an issue. would you want everyone in your company to have a list of our all your customers and vendors? for this reason. We avoid using some features and have not upgraded to the business package.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Paul D.
Branche: Essen & Trinken
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Upkeep can change your whole maintenance program

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 13.11.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

It's as good at the information provided, which is made better because once it's in there, its accessible to anyone and over time, can provide information

Vorteile

Information, details, knowing what was done on a machine last time, it means that you don't necessarily have to do the same job twice. If a problem comes back and was misdiagnosed last time you can review what was done and see if you can find where the actual issue is.

Locations, parts, assets, you can put them all into this software and down to the bolt you can provide details on any of them.

Nachteile

The UI needs work, especially when moving parts around or finding assets in a location. Having a naming standard helps a lot. If you know that an item belongs at a specific site, having a clear site name along with what it is makes a difference.

Mit Google übersetzen

Antwort von UpKeep Technologies

Hi Paul!

Thank you for taking the time to leave a review and for all of your feedback! We are so happy to hear UpKeep is providing value to you and your team and helping to improve your maintenance program. Your feedback regarding the UI of the Parts page is valuable and we will make sure to bring it to the attention of our Product team.

Thank you again for taking the time to submit your feedback as we are always looking for ways to improve the app and make our customer's workflows as seamless as possible.

Have a great day!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Dirk K.
Branche: Immobilien
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Crucial Team Management

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 29.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

This creates the foundation for extensive maintenance records, historical tracking of problems, inventory, and more. It allows you to monitor your entire portfolio on a macro and micro level.

Vorteile

Functionality. This cloud-based task manager functions at the level that works for you. Whether you're assigning basic tasks at a complex you own and manage or inspecting individually tagged pieces of hardware this is essential. The accountability from a required signature showing this task has been done is reassuring. Should there be a hang-up or question UpKeep's customer service is there to help you through it.

Nachteile

The initial challenge is determining the depth at which to utilize this software most effectively. Whenever an organization chooses to go with a task manager, it is only effective as the degree to which your staff buys into it.

Mit Google übersetzen

Antwort von UpKeep Technologies

Hi Dirk,

Thank you for taking the time to leave a review for UpKeep! We're so happy to hear that UpKeep is serving your team for tasks and projects big & small.
The fact that the signature feature has provided a layer of accountability for your team is amazing! We're glad that the ability to historically track your work at a micro and macro level is helping you take the team to the next level.

If you ever do need assistance in developing your maintenance program using UpKeep, feel free to reach out to your dedicated Customer Success Manager. Our team will follow up with you to connect your team to this dedicated resource.

Thank you again for leaving us a great review. We really do take and appreciate your feedback seriously!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Liam L.
Branche: Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Great for our medium sized business!

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 2.3.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall UpKeep is a great piece of software that continues to improve with regular feature updates. I would recommend it to anyone managing a medium to large sized business facility or multiple properties.

Vorteile

UpKeep is a great service for managing work orders, tracking assets and scheduling your teams time. The request portal and phone app make it easy for our managers to submit maintenance requests and for our maintenance team to prioritize and respond in a timely fashion. The asset system is great for tracking parts and preventative and reactive maintenance that has been performed on individual items such as HVAC units. The Ability to upload pictures and other files such as repair manuals, to work orders and assets is also a huge plus. All around UpKeep is a great piece of software that I would recommend to anyone with a medium to large size business or anyone managing multiple properties.

Nachteile

UpKeep offers the ability to generate PDF invoices to submit to clients however there is no way to save or return to a generated invoice within the software; once the invoice is exported as PDF and you close the window you can no longer return. I would love to see an invoicing feature that is more similar to the work order system. As a country club we not only track our internal maintenance, but maintenance performed on members golf carts and other items. The ability to generate invoices more fluidly would be much better than having to utilize an integration. I'm also disappointed that the ability to track additional costs related to a work order are only offered in the business plus plan, rather than the professional or starter plans. There are many times where I want to add an individual expense with a description attached to it, without having to input it in the parts and inventory section.

Mit Google übersetzen

Antwort von UpKeep Technologies

Hi Liam, I'm so glad you're finding UpKeep both easy to use and valuable to your business! Additionally, we appreciate your detailed feedback in features you would like to see and how they would benefit you. Please know that we take all this feedback to heart and continue to work on releasing new features that will support you and your team!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Simon A.
Branche: Erneuerbare Energien & Umwelt
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Using upkeep for solar farm maintenance reporting.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 22.2.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Upkeep has helped hugely in showing clients what we actually do and giving them real times as to how long process may take. Before a list of times and costs were all clients received as to now a full report which shows the lengths taken to complete the tasks .

Vorteile

The software is very easy to use on many different formats. Being able to report in real time is very helpful in the field and reports can be generated very easy for instant use. The end reports are very professional and and look the part. Photos added to reports are a good for clients to be able to see the works carried out and being able to add many photos to as many different topics i may need is great.

Nachteile

The application needs to have either 3g, 4g or wifi for real time this is great in areas with these capabilities but most solar farms in the middle of no where meaning i need to take photos and write my reports after i have done my job and returned to an area with wifi etc. Also only being able to upload 1 photo at a time makes the process drawn out as you have to keep going back to the report and then finding the photo you need...... There have also been instances when working in areas with 4g etc that reports that have been worked on have lost all info meaning they have to been done again.

Mit Google übersetzen

Antwort von UpKeep Technologies

Hi Simon, Thank you so much for taking the time to leave a review! I'm so excited that UpKeep has improved your ability to show all the hard work that you and your team are doing!!! Our mission is to empower you all in exactly that way to help you to get recognition for the work that might otherwise go unnoticed. In terms of the app needing 3G, 4G, or WiFi, the reason for this is to be able to send and receive updates in real time, especially in cases where team members may be spread across different locations. Providing more offline services may be something we can do in the future, but we hope it's not too much of an inconvenience at the time!

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Nutzerempfehlung
9/10
Basierend auf 1.051 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

UpKeep Preis

UpKeep Preis

Beginnt ab
29,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6/5
Basierend auf 1.051 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

UpKeep Funktionen

UpKeep Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bestandsverfolgung
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Dokumentenspeicher
Echtzeit-Berichterstattung
Echtzeit-Daten
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Rechnungsmanagement
Wirtschaftsprüfung
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4.4/5
Basierend auf 1.051 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

UpKeep Häufig gestellte Fragen

UpKeep Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über UpKeep.

F. Welche Preispläne bietet UpKeep an?

UpKeep bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 29,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von UpKeep?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von UpKeep

F. Wer sind die typischen Nutzer von UpKeep?

UpKeep hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von UpKeep unterstützt?

UpKeep unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet UpKeep an?

UpKeep hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt UpKeep mobile Geräte?

UpKeep unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert UpKeep?

UpKeep kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Magpie Property Management Software, Slack, Slack, Zapier

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet UpKeep an?

UpKeep bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen