Über innRoad

innRoad ist ein cloudbasiertes All-in-one-Immobilienmanagement-System, das speziell dafür entwickelt wurde, die Effizienz zu verbessern und den Umsatz unabhängiger Hoteliers zu steigern. innRoad verspricht einen Zugriff zu jederzeit über mehrere Standorte, sichert Daten mit Verschlüsselung und bietet PCI-konforme Kreditkartenverarbeitung. Hausverwalter und Personal können dann wichtige Hotelvorgänge zentral verwalten, einschließlich des Ein- und Auscheckens von Gästen, der Bearbeitung von Reservierungen aller Art, der Zuweisung von Zimmern und der Verfolgung von Gästeanfragen. Zimmerwartungsaufgaben und Housekeeping-Aufgaben können protokolliert werden, während der Abrechnungsprozess vollständig automatisiert wird.

innRoad rationalisiert und erweitert auch das Marketing des Hotelgeschäfts, indem Reservierungen von Online-Reisebüros automatisch akzeptiert werden. Eine provisionsfreie, mobile Buchungs-Engine verbindet sich direkt mit dem PMS des Hotels, um die globale Marktsichtbarkeit zu verbessern. Darüber hinaus legt innRoad Wert auf Berichterstattungsfunktionen, dank anpassbarer Optionen für Housekeeping, Konten, Nachtprüfungen, Händlertransaktionen, Hauptbuchsalden und mehr. Hunderte von Datenfeldern können gefiltert werden, um jedes zur jeweiligen Immobilie zu konfigurieren, und geben Hotelmanagern eine aktuelle Momentaufnahme der Geschäftsleistung.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Kanada, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Bilder

The commission-free booking engine improves market visibility by directing online reservations into the PMS
The mobile-ready booking engine lists hotel services, prices and availability with global online travel agents
Reservations can be created within the system, allocating rooms and processing group bookings
The Reservations tab provides search capabilities to query bookings, create new ones or perform bulk actions on existing records
The Tape Chart provides a coded chart for visualizing room allocations and booking blocks
The innCenter dashboard-like hub provides anywhere, anytime secured access to operations across multiple properties
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von innRoad: 41

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Anmerkungen zur Reservierung
  • Anpassbare Berichte
  • Automatische Sicherung
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Call-Center-Management
  • Drittpartei-Buchung
  • Einzelne Immobilie
  • Empfangsmanagement
  • Für die Ferienvermietung
  • GDS-/OTA-Integration
  • Gasterlebnis-Management
  • Gruppenreservierungen
  • Haushaltungsmanagement
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integrierte Buchführung
  • Inventarverwaltung
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenbetreuung
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Immobilien
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • PCI-Compliance
  • Raten-Management
  • Reisemanagement
  • Reservierung von Akitivtäten
  • Reservierung-Management
  • Suchen / filtern
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Verlängerter Aufenthalt
  • Wartungsplanung
  • Zahlungsabwicklung
  • Zimmerbuchung

Alternativen

NewBook

4,7
Alternative Nr. 1 zu innRoad
NewBook ist eine Immobilienverwaltungslösung und eine universelle Buchungs-Engine für Immobilienvermietungen aller Art....

Resly

5
Alternative Nr. 2 zu innRoad
Resly is a property management system designed to help Australian hotels and resorts handle compliance, task...

ResNexus

4,8
Alternative Nr. 3 zu innRoad
ResNexus ist eine Immobilienverwaltungslösung, die Unternehmen dabei unterstützt, Prozesse im Zusammenhang mit...

protel PMS

3,1
Alternative Nr. 4 zu innRoad
protel Air is a hotel property management system (PMS) designed to help businesses in the hospitality industry handle...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(197)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,7/5

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5 von 197 Bewertungen angezeigt
Carla B.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Customer Service Is The BEST!!!

Bewertet am 6.12.2017

It was an easy transition from our previous pms. Customer support is excellent.

It was an easy transition from our previous pms. Customer support is excellent.

Vorteile

The system was really easy to learn and easy to train. I love the immediate customer support response. I can email an issue over and I usually get a call right away. I am very happy with the choice we made.

Nachteile

We did have some hiccups in the beginning but we worked them out. There are some more detailed reports I'd like to be able to get and maybe speed it up some but I know they are still working on it. Overall great for our property.

Baris G.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Once great PM solution with a great customer service

Bewertet am 21.11.2020

InnRoad needed a alot of training for our staff to be able to be used with its full capability for...

InnRoad needed a alot of training for our staff to be able to be used with its full capability for the beginners who are not familiar with multiple channel management softwares. Customer care representatives are responsive and smart at solving the problems we have faces so far.

Vorteile

Customer service representatives are pretty familiar with each module of Innroad as if they are a real user of the platform so that they can understand our problems and figure out solutions about the side effects along with the major aspects of the problem that our officials counter. OTA integrations works flowlessly and the updates we have pushed are reflected to all the integrated platforms without delay.

Nachteile

If you are familiar with the multiple channel management programs like me it is easy to understand the workflow of the platform however for the inexperienced staff we needed a alot of training to get them used to use the platform with all capabilities. I needed to eaither assist them manually or direct them to the customer care representatives which is not good for a successful product like Innroad.

Kelly C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

inroad software review

Bewertet am 14.12.2016

Overall the new software is an improvement over the previous, and ever-changing version. Many more...

Overall the new software is an improvement over the previous, and ever-changing version. Many more user-friendly features have been added that make it more natural for the average computer user (who, like me, may not spend gobs of time sitting at a desk with a computer) to use. I think the biggest issue I have with the new software is that the color scheme makes little sense. This has not been an improvement. The previous version was simpler for the mind to comprehend, in terms of what the colors meant. For instance, when, on the tape chart, a guest checked out, on the old system one could clearly and logically understand that the "grayed out" color meant guest had departed. Now, the colors actually get brighter and more colorful at check-out, and the association with activity, at least for this 59 year-old, is lost. But I will say the customer support is fantastic. InnRoad has always been easy to access and helpful, and that is why after 7 years with our two Inns we have not changed.

Vorteile

Ease of use, now, with things like being able to "right click", and being able to check out multiple rooms at one time, etc..

Nachteile

I mentioned previously I do not like the color scheme. It makes things more confusing. I think tape chart is now too confusing and too many items included on each "room".
Also, and this is the most important issue I have, is that at least HALF the time I go onto inroad, no matter which browser I am using, I am not permitted to scroll in the tape chart. It is very frustrating. I have called for help and as always inroad personnel have been very helpful, but it keeps happening over and over again.

Laura D.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

I am very happy with my choice

Bewertet am 11.1.2021

I could not be happier. I am very glad I chose innRoad.

I could not be happier. I am very glad I chose innRoad.

Vorteile

I chose innRoad because it seemed easy to use with lots of features and they offered customer service via telephone. Every time I have called (only a few times since we started a couple of months ago) I received excellent service with all of my questions answered and issues resolved. This is so different from the last company I used. I have not used the software long enough to make a complete evaluation, but so far, so good. I am looking forward to a great 2021 season with innRoad!

Nachteile

Although the software seemed very easy to use and intuitive, I am still getting used to it. I'm still in the learning phase so things seem complicated but with great customer support, I am moving along quickly. We are closed for the season so it's really slow but a great time to learn.

Tammy W.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Love this Product!

Bewertet am 24.6.2020

Innroad has been very responsive to the needs of the user. As a user if the product was not able...

Innroad has been very responsive to the needs of the user. As a user if the product was not able to perform a particular function i was able to submit it as an possible future upgrade to be reviewed. The last update that was done handled several of the additional functions I wanted to see in the software. My experience has been great and I have had very little issues.

Vorteile

Innroad was great with the set-up. They worked closely with me to make sure they set the product up correctly right from the beginning. The data transfer went smoothly as well. I like that if I want to make changes to the initial set up it is very user friendly for me to make changes myself. The visual is excellent to see the status of our hotel at a glance.

Nachteile

There is always something more that you want from a software just because every business is unique. I find that Innroad does look for solutions to these problems. The only function the system cannot perform for me at this time is to allow a guest to not only book a room online but to be able to book other rental equipment that has a limited supply. The software assumes that other rental equipment has an unlimited supply.

5 von 197 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

innRoad Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über innRoad.

innRoad bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 200,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von innRoad

innRoad hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

innRoad unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

innRoad unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen innRoad hat

innRoad bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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