Über Everhour

Mit Everhour können Mitarbeiter*innen die Zeit erfassen, die sie für bestimmte Aufgaben oder Projekte aufgewendet haben.

Die Software kann entweder allein oder in Verbindung mit anderen Systemen verwendet werden. Zum Beispiel könnte es für dich hilfreich sein, eine Zeiterfassungssoftware in ein Projektmanagement-Tool wie Asana, Basecamp, Trello oder Jira zu integrieren. Auf diese Weise wird der Timer direkt in die Nutzeroberfläche deiner Mitarbeiter*innen integriert, sodass sie nicht zwischen mehreren Apps hin- und herwechseln müssen – sie bleiben in einer vertrauten Umgebung, was die Zeiteinträge sehr genau macht.

Everhour bietet Tools zur nahtlosen Verwaltung von Projekten während ihres gesamten Lebenszyklus. Wie Budgetierung, vorausschauende Ressourcenplanung, Ausgabenverfolgung, visuelle Dashboards, flexible Berichte und vieles mehr.

Hat das Vertrauen von mehr als 2.200 Unternehmen in mehr als 70 Ländern. 5✪-Kundenbewertungen basieren auf mehr als 200 Rezensionen.


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Everhour

4,7 (406)
VS.

Startpreis

6,00 $
Monat
6,50 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

144
17

Integrationen

33
Keine Integrationen gefunden

Bedienkomfort

4,6 (406)
4,6 (138)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,6 (406)
4,5 (138)

Kundenservice

4,7 (406)
4,5 (138)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

RescueTime

4,6
Nr. 1 Alternative zu Everhour
RescueTime hilft Benutzern, ihre täglichen Gewohnheiten zu verstehen um Ineffizienzen zu erkennen und die Produktivität...

Wrike

4,3
Nr. 2 Alternative zu Everhour
Wrike ist ein Kollaborations- und Projektmanagement-Tool, das Nutzern hilft, Projekte vom Anfang bis zum Ende zu...

Teamwork.com

4,5
Nr. 3 Alternative zu Everhour
Arbeitsverwaltungs- und Projektmanagementsoftware, die internen Teams und Agenturen hilft, die Kollaboration, Transparen...

Timely

4,7
Nr. 4 Alternative zu Everhour
Timely ist eine intelligente Salon-, Spa- und Wellness-Software. Timely läuft auf allen Geräten. Verwalte Termine,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(406)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du Everhour bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 406 Bewertungen
Kate
Kate
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

See Where Your Time Is Going and Adjust

Bewertet am 12.9.2019

Everhour has really helped me keep track of my time and plan more effectively for future projects....

Everhour has really helped me keep track of my time and plan more effectively for future projects. I also love how it feels like a competition with myself. I keep striving to complete the same task faster or cut down on the time wasted in between tasks. It's honestly a lot of fun and really helps with time management. Just by clicking that little play button, you suddenly have a sense of urgency while working.

Vorteile

I love how Everhour makes it easy to see how you're spending your time so you can adjust your schedule, redistribute your workload, etc. You can see exactly how long it takes you and your team to complete certain tasks and plan future projects accordingly.

It integrates with Basecamp so all I have to do is press a little play button next to each of my to-dos and it tracks how long I'm spending. Then I can pull up a detailed report later to see where my time is going. It's been especially helpful when putting together the argument for additional team members.

Nachteile

There's really nothing I dislike about Everhour. If I had to pick something, I'd say that I wish there were a flat rate for larger teams. We have to pay per seat and as the team grows, I see that getting expensive.

Antwort von Everhour

Hi Kate, thanks for your positive feedback!

Jeremy
Gesamtbewertung
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Excellent intergration with ClickUp

Bewertet am 28.2.2023

Very positive. I've used Everhour standalone, integrated with Asana and ClickUp and it's the best...

Very positive. I've used Everhour standalone, integrated with Asana and ClickUp and it's the best time tracking platform I've used!

Vorteile

The integration with clickup was intuitive, easy to set up and the immediate syncing between the platforms is impressive. I really like the flexibility of the reporting and the multiple ways you can add time for your daily tasks.

Nachteile

Minor things like sharing reports and problems if I move tasks between projects in ClickUp, they get orphaned in Everhour.

Antwort von Everhour

Thanks for sharing your story!

Nick
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 1.0 /10

Great idea but let down by broken integration and open ended support

Bewertet am 4.4.2018

Vorteile

Logging hours in Basecamp 2 works really well.
They've definitely taken the time to think it through and look at usability.
It's really handy to have the start/stop buttons next to each task.

And the idea of being able to automatically pass that through to account software is a good one.

Nachteile

Sadly the integration with Quickbooks doesn't work
Invoice numbers are emptied and delivery email address is also removed
So it's a real pain to have to find and manually assign the correct sequential invoice number and address.

It's easier to copy and past the times from Everhour into a new invoice in QB
- but then that really defeats the whole point of the software!

Having spoken to the support team, I couldn't get a timescale for a fix.
They agreed it was unreasonable to pay for software whilst waiting for it to be made usable - but didn't have any other suggestions.
Good software needs good support and that wasn't a great response.

I'd love to use this software, but just can't wait indefinitely without any indication of how long for bugs to be resolved and sadly, competitors, much like Everhour all want an annual commitment
So it'll be at least 12 months of using something else before I can even think about looking at Everhour - by which time whatever alternative solution I've chosen will be entrenched in my business and difficult to change.

Antwort von Everhour

Hi Nick,

Our apology for not living up to your expectations. I completely understand that my answer to you was not great, however, I did not want to feed you with false promises.

We highly welcome such users as you who could point to the drawbacks of our product. I will do my best to convince the team look into these issues as soon as they can.

Carolina
Gesamtbewertung
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The best tool to organize your working time

Bewertet am 17.8.2021

It is a very important tool for the administration of my work, I use it every day.

It is a very important tool for the administration of my work, I use it every day.

Vorteile

Everhour is the perfect tool if you have several clients and want to organize your working time. I can keep track of every job, every task and this is very good both for me because I have an overview of my work and for my client, because I can keep track of the working time and the amount to be paid accurately.

Nachteile

In an earlier version of Everhour I could see the total amount I earned, but they changed that, and now I have to do the maths myself by adding it up each month.

Antwort von Everhour

Hi Carolina, thank you for leaving this review!

Bas
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Fan from day 1

Bewertet am 9.10.2019

Everhour is a great tool. We have evaluated Toggle, Everhour and TimeDoctor. No way back.

Everhour is a great tool. We have evaluated Toggle, Everhour and TimeDoctor. No way back.

Vorteile

We really like the Gsuite integration and the integration with Jira. We regularly get compliments from our clients as we send very detailed report on where company time is spent on.

Nachteile

We find it difficult to integrate with our financial application. Lots of rework after export is required. We would also like integration with CRM, eg automatically forward rates discussed during sales trajectory.

Fixed fee projects are difficult. A

In Betracht gezogene Alternativen

Time Tracker und Time Doctor

Warum Everhour gewählt wurde

Toggle didn't integrate as well with Jira.

Gründe für den Wechsel zu Everhour

Integration capacities. Ease of use. Reporting

Antwort von Everhour

Hi Bas, thanks for the high rate! Integrations in new tools are never easy, but we always try to enlarge the list.

5 von 406 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Everhour Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Everhour.

Everhour bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 6,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Everhour hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Everhour unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Everhour unterstützt die folgenden Geräte:

iPhone (mobil)

Everhour kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Airtable, Asana, Basecamp, Bitbucket, Canva, ClickUp, Coda, Figma, FreshBooks, Freshdesk, GitHub, GitLab, Gmail, Google Docs, HubSpot CRM, Insightly, Intercom, Jira, LiveAgent, Miro, Notion, Pipedrive, Pivotal Tracker, Quickbooks Online, Redbooth, Slack, Teamwork.com, Todoist, Trello, Xero, Zapier, Zenkit, monday.com

Everhour bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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