Cloud ERP
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Über Cloud ERP
Mit BizAutomation.com (79,95 $/Nutzer/Monat) ist die GAAP-Buchhaltung im Kern eine zu 100 % webbasierte E-Business-Suite. Alle deine Abteilungen können auf einem System laufen, einschließlich CRM, Auftragsmanagement, Bestandsverwaltung, Beschaffung usw. Konzipiert für kleinere Unternehmen (fünf bis 100 Mitarbeitende). Im Vergleich zu QuickBooks eliminiert die Lösung die Notwendigkeit für verwandte Anwendungen und die von ihnen generierten Duplikate. Im Vergleich zu ERP widmet sich der Anbieter laut eigenen Angaben persönlich deinem Erfolg, im Gegensatz zu den großen Mitbewerbern.
Das Bewerten von Software ist eine große Aufgabe. Deshalb möchte der Anbieter Fragen so direkt und hilfreich beantworten wie möglich, ohne dass Verkaufsjargon dazwischenfunkt. Das könnte der Grund für die hohen Bewertungen des Anbieters sein.
Warum also ist klein besser? Und diese Aussage basiert auf der Erfahrung vieler Kunden. Weil der Anbieter etwas tun kann, was große Softwarekonzerne einfach nicht schaffen. Du erhältst während des Onboarding-Prozesses persönlichen Service. Das schließt in einigen Fällen sogar die Verbesserung von Funktionen ein. Bei den NetSuites und SAPs dieser Welt ist so etwas unbekannt. Andererseits sind diese Goliaths – im Gegensatz zu diesem Anbieter – eben auch nicht auf kleine Unternehmen spezialisiert.
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SAP S/4HANA Cloud
Acumatica Cloud ERP
Nutzerbewertungen
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Konsumgüter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Moving to BizAutomation from QuickBooks Enterprise was a leap of faith necessary for growth!
Bewertet am 10.10.2017
Ability to customize data input so that we can extract and parse to use in forecasting and planning
Ability to customize data input so that we can extract and parse to use in forecasting and planning
Vorteile
Without a doubt the best feature of this software is the attention we got from the actual employees of the company, including some actual source code enhancements, that would never have happened at a big software company. We new that we needed to move from QuickBooks and could not afford some of the bigger players in the market, so we took a leap of faith based on what we saw as potential from BizAutomation. As with all software implementation - our move was not without some pain, but we truly appreciate the willingness of the company to take the time to listen to our needs and make improvements and modifications based on our business practice. We believe that Biz is the right system to provide the organization, information and access of information we need for our company to continue to grow
Nachteile
The company is small and does not offer 24/7 customer support - but that said, they are very accessible and willing to do what is necessary even in "off-hours"
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Perfect Solution for an SMB. Has the right features and functions with the right price!
Bewertet am 23.10.2017
You get a very strong and modern true cloud ERP solution for a fraction of the cost of NetSuite,...
You get a very strong and modern true cloud ERP solution for a fraction of the cost of NetSuite, Acumatica, SAP Business One or Sage
Vorteile
The user interface is nice and modern, coupled with a customizable dashboard. Strong accounting, solid inventory control, great E-commerce and decent CRM. This solution hits the sweet spot for SMBs. Either they are outgrowing their current Quickbooks integrated with multiple other software solutions to get something similar to an ERP or those businesses have a ERP and that ERP is way too much for where they are at. The price is really high, and have more functions and features than they need.
BizAutomation is perfect for those that are caught in between!
Nachteile
It is a young software and has not matured yet, so in time these "least" comments will be addressed in the near future.
If you have any proprietary software or other platforms that will be integrated, chances are it has not been done. Expect customization (not nearly as costly as you think). Reporting is not their strong suit and have been told they are working on an upgrade. Not for businesses that have subsidiaries, although that too is being added.
- Branche: Konsumgüter
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
A Good Solution for Small Business
Bewertet am 24.8.2022
Vorteile
This CRM is ok for a small organization where you want to keep things in one plate and manage everything with one platform. As there are majority of requirements available in one place, integration became easy.
With this a small company can manage Majority of tasks related to Accounting, Sales, Inventory management etc. as well as can view reports.
Nachteile
Kind of a old fashioned interface for which sometimes it feels complicated. Also based on now a days different software, it could be more clean as most of softwares are.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Comprehensive solution from a Small-Tech ERP company
Bewertet am 26.4.2021
As you'd expect from my glowing overview, I'm quite pleased, and of course, recommend this to any...
As you'd expect from my glowing overview, I'm quite pleased, and of course, recommend this to any larger small business. Fair warning - If you're not growing or most of your employees are Tech Luddites, stay with Excel (In which you likely have bigger problems than ERP software).
Vorteile
What I liked most is how flexible they were during the implementation process. One of my biggest complaints in dealing with Big-Tech ERP (no names to protect the guilty) is how everything gets nickel and dimed after the contract is signed, and money is exchanged. Sure, I'm not the one writing the checks, but I feel for clients in this predicament. Not the case here.
Nachteile
The only thing I can think of is that like any solution this powerful, it takes time to get to know the ins and outs of the suite. The payoff is worth it, however.
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Impressive Software That's Actually Affordable for Small Businesses
Bewertet am 28.4.2019
Very impressed with their product and their service!
Very impressed with their product and their service!
Vorteile
I looked at and demoed several other systems from larger, maybe more well known software companies. Although BizAutomation may be a smaller software company in comparison of size, they certainly were every bit as capable in delivering the same features based on the demos they gave us. I was very impressed in terms of what they could provide us vs the larger software vendors. I’m sure those companies offer some features that BizAutomation, but BizAutomation offered features that the competition couldn't. BizAutomation met every need we asked of it for a significantly smaller cost, and the customer service is second to none. Very impressed with their product and their service!
Nachteile
I don’t really have anything negative to say. If I were being nitpicky, I might would say that we had some performance slowness one day for a few hours, but those were resolved quickly and we never had another instance of that. I asked and was told that this is something they monitor and when hardware gets saturated they upgrade which makes sense.
Cloud ERP Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Cloud ERP.F. Welche Preispläne bietet Cloud ERP an?
Cloud ERP bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 99,95 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Cloud ERP?
Cloud ERP hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200
F: Welche Sprachen werden von Cloud ERP unterstützt?
Cloud ERP unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Cloud ERP mobile Geräte?
Cloud ERP unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Cloud ERP?
Cloud ERP kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Google Calendar, Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft Word
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Cloud ERP an?
Cloud ERP bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Telefon-Support, Chat
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- SCM Software (Supply Chain Management)
- B2B-E-Commerce-Plattformen
- Buchhaltungssoftware für Speditionen