Purplepass Ticketing
Purplepass Ticketing
Über Purplepass Ticketing
Purplepass ist eine umfassende Ticketing-Plattform mit Funktionen für integrierte Online-Verkäufe, Druckbestände, Kasse/POS-Verkauf, Social Marketing und Zugangsmanagement. Die Lösung wurde entwickelt, um Veranstaltungsorganisatoren, Produktionsunternehmen, Veranstaltern und Veranstaltungsorten bei der Verwaltung großer und kleiner Veranstaltungen wie Konzerte, Festivals oder Spendenaktionen zu helfen.
Mit Purplepass erhalten Nutzer alle erforderlichen Tools, um Veranstaltungen einzurichten, Verkäufe zu verwalten und die Leistung mit detaillierter Berichterstattung zu analysieren. Mit den Marken-Verkaufs-Widgets können Besucher Tickets direkt über die Website des Unternehmens kaufen und ihre eigenen Sitzplätze mithilfe interaktiver Sitzpläne auswählen. Die Plattform hilft Unternehmen, ihre Social-Media-Präsenz mithilfe einer Reihe integrierter Facebook-Funktionen aufzubauen.
Mit Purplepass können Unternehmen ihre Veranstaltungen online veröffentlichen sowie die Leistung mithilfe von integrierten Marketing-Tools fördern, verfolgen und analysieren. Organisatoren haben die volle Kontrolle über ihre Veranstaltungen, einschließlich Preisstufen, Laderäume, Kunstwerke, Abschnittsänderungen und mehr. Nutzer können nutzerdefinierte gedruckte Ticketbestände und Armbänder in verschiedenen Farben entwerfen und bestellen sowie Saisonkarten, Gruppen-/Paketoptionen anbieten und Abonnements verwalten.
Mit Purplepass können Unternehmen auch Tickets am Eingang scannen und verkaufen und Kundenservice anbieten. Die Plattform ist auch über Smartphone-Apps für iOS und Android verfügbar, sodass Nutzer den Verkauf auch unterwegs im Auge behalten können.
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Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
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Tix
Brown Paper Tickets
Nutzerbewertungen
Hast du Purplepass Ticketing bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Musik
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
FTMP Events
Bewertet am 11.11.2018
Purplepass has been FTMP Events' ticketing service for over 5 years, and we stick with it due to...
Purplepass has been FTMP Events' ticketing service for over 5 years, and we stick with it due to the reliability and great service. We highly recommend them to anyone interested in selling tickets online for event(s).
Vorteile
Low fees for customers, no minimum sales limits for promoters, great customer service and very quick turn-around
Nachteile
Only thing that causes some confusion is the ticket links re-direct to a large string. Like http://www.purplepass.com/DOYLE122118 when loaded, turns into https://www.purplepass.com/#170920/FTMP_Events-DOYLE_(legendary_ex-guitarist_of_The_Misfits)-Buffalo_Iron_Works-December-21-2018.html
Antwort von Purplepass
Gregory,
Thank you for taking the time to leave your feedback. We wanted to reach out and help explain the URL issue you mentioned. Short-cut URLs make it easy for sharing and promoting a direct link to your event page. However, when someone enters that link, we will redirect them to the long form of the URL as you have shown.
The reason for this is that the long form URL is Search Engine Optimized (SEO) since it provides the event name, event organizer, venue name, and the date of the event. This is extremely valuable in getting your event picked up and listed at the top of search engines.
So although it does redirect, it does not affect the buying process at all. Any additional questions, please let us know. You can call us at 800-316-8559 (Press option 3), email us support@purplepass.com, or log into your account and click the live chat icon at the lower right. We are here to help!
- Branche: Darstellende Künste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
PurplePass is a great option for all your ticketing needs
Bewertet am 22.8.2023
We are a small community theatre and needed a ticketing solution that was robust and give patrons...
We are a small community theatre and needed a ticketing solution that was robust and give patrons the opportunity to select their seats online and pay for them. Before we just used a reservation line and people would have to leave a message and we call them back when they wanted tickets. Using PurplePass has allowed to have an online ticketing presence and makes it much easier for users to purchase and acquire tickets to our shows.
Vorteile
Low cost to get started and handles all functions of ticketing really well.
Nachteile
There were some issues with the Beta version of the software but was able to receive resolutions after contacting support.
- Branche: Eventservice
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
UB Graduation Ceremonies
Bewertet am 10.5.2022
Overall experience is ok. I am very happy that my PurplePass rep, Gabriel, was very accommodating...
Overall experience is ok. I am very happy that my PurplePass rep, Gabriel, was very accommodating and helpful throughout the ticketing process
Vorteile
Monitored how many students and their guests were interested in attending graduation
Nachteile
Not able to make "promo code" or "coupon code" read to "Student ID" for our graduation ceremonies. We should be able to make our code name specific to our event.
Wish we could control the process in which students would try to use their friends ID's to obtain tickets. Some students may have ordered only 2 of the 4 tickets given, but later needed another ticket. That student should be able to come back to the site and obtain the remaining tickets.
Antwort von Purplepass
Thanks for your feedback! I've looked into this for you and it sees the heart of the problem was students were trying to use other student's IDs to get more graduation tickets. In this case, the solution is to simply use something other than the student IDs to authenticate the students. This could be email addresses, phone numbers, mailing addresses, or combinations like student ID + Zip code. There are many solutions for mischevious students.
I will make a note on your account and for next year, we will work with you to come up with a more robust authentication ID that other students can't try to game.
- Branche: Unterhaltung
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Purplepass is an amazing product. Excellent service and support
Bewertet am 25.9.2023
Vorteile
Excellent customer service, technical support, dashboard, and individual customer attention
Nachteile
Very little I could say about what I like least about Purplepass. Perhaps just being in a different time zone but a couple hours difference is the only thing I can think of after all these years.
- Branche: Fundraising
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy and Full Function Event Ticketing
Bewertet am 23.9.2023
Not having to control the ticketing manually and keep track of the funds. The system does it all...
Not having to control the ticketing manually and keep track of the funds. The system does it all for you.
Vorteile
This product is very easy to use and the support staff is great. Any questions or problems we had were addressed quickly and efficiently.
Nachteile
Not being able to change the font size or type in the event description. The workaround was to setup the description in Word and copy and paste.
Antwort von Purplepass
Hi Ron, thanks for your great feedback! We wanted to let you know that your issues with changing fonts and graphics easily on the event description has been addressed and resolved. On the new version of the system, we have implemented a vastly upgraded event description editor that allows for extensive customization and styling quickly and easily. We wanted to make sure you were aware of the update!
Purplepass Ticketing Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Purplepass Ticketing.F. Welche Preispläne bietet Purplepass Ticketing an?
Purplepass Ticketing bietet folgende Kostenpläne an:
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Purplepass Ticketing?
Purplepass Ticketing hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Purplepass Ticketing unterstützt?
Purplepass Ticketing unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch, Französisch, Russisch, Spanisch
F. Unterstützt Purplepass Ticketing mobile Geräte?
Purplepass Ticketing unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Purplepass Ticketing?
Purplepass Ticketing kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Constant Contact, HubSpot CRM, Mailchimp, Meta for Business, Robly, SurveyMonkey, Twilio, WordPress, Zoho CRM, authorize.net
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Purplepass Ticketing an?
Purplepass Ticketing bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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