Purplepass Ticketing
Purplepass Ticketing
Über Purplepass Ticketing
Purplepass ist eine umfassende Ticketing-Plattform mit Funktionen für integrierte Online-Verkäufe, Druckbestände, Kasse/POS-Verkauf, Social Marketing und Zugangsmanagement. Die Lösung wurde entwickelt, um Veranstaltungsorganisatoren, Produktionsunternehmen, Veranstaltern und Veranstaltungsorten bei der Verwaltung großer und kleiner Veranstaltungen wie Konzerte, Festivals oder Spendenaktionen zu helfen.
Mit Purplepass erhalten Nutzer alle erforderlichen Tools, um Veranstaltungen einzurichten, Verkäufe zu verwalten und die Leistung mit detaillierter Berichterstattung zu analysieren. Mit den Marken-Verkaufs-Widgets können Besucher Tickets direkt über die Website des Unternehmens kaufen und ihre eigenen Sitzplätze mithilfe interaktiver Sitzpläne auswählen. Die Plattform hilft Unternehmen, ihre Social-Media-Präsenz mithilfe einer Reihe integrierter Facebook-Funktionen aufzubauen.
Mit Purplepass können Unternehmen ihre Veranstaltungen online veröffentlichen sowie die Leistung mithilfe von integrierten Marketing-Tools fördern, verfolgen und analysieren. Organisatoren haben die volle Kontrolle über ihre Veranstaltungen, einschließlich Preisstufen, Laderäume, Kunstwerke, Abschnittsänderungen und mehr. Nutzer können nutzerdefinierte gedruckte Ticketbestände und Armbänder in verschiedenen Farben entwerfen und bestellen sowie Saisonkarten, Gruppen-/Paketoptionen anbieten und Abonnements verwalten.
Mit Purplepass können Unternehmen auch Tickets am Eingang scannen und verkaufen und Kundenservice anbieten. Die Plattform ist auch über Smartphone-Apps für iOS und Android verfügbar, sodass Nutzer den Verkauf auch unterwegs im Auge behalten können.
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Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
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VBO Tickets
Tix
Brown Paper Tickets
Nutzerbewertungen
Hast du Purplepass Ticketing bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Musik
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
FTMP Events
Bewertet am 11.11.2018
Purplepass has been FTMP Events' ticketing service for over 5 years, and we stick with it due to...
Purplepass has been FTMP Events' ticketing service for over 5 years, and we stick with it due to the reliability and great service. We highly recommend them to anyone interested in selling tickets online for event(s).
Vorteile
Low fees for customers, no minimum sales limits for promoters, great customer service and very quick turn-around
Nachteile
Only thing that causes some confusion is the ticket links re-direct to a large string. Like http://www.purplepass.com/DOYLE122118 when loaded, turns into https://www.purplepass.com/#170920/FTMP_Events-DOYLE_(legendary_ex-guitarist_of_The_Misfits)-Buffalo_Iron_Works-December-21-2018.html
Antwort von Purplepass
Gregory,
Thank you for taking the time to leave your feedback. We wanted to reach out and help explain the URL issue you mentioned. Short-cut URLs make it easy for sharing and promoting a direct link to your event page. However, when someone enters that link, we will redirect them to the long form of the URL as you have shown.
The reason for this is that the long form URL is Search Engine Optimized (SEO) since it provides the event name, event organizer, venue name, and the date of the event. This is extremely valuable in getting your event picked up and listed at the top of search engines.
So although it does redirect, it does not affect the buying process at all. Any additional questions, please let us know. You can call us at 800-316-8559 (Press option 3), email us support@purplepass.com, or log into your account and click the live chat icon at the lower right. We are here to help!
- Branche: Kunst & Handwerk
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Ticket Reservations and reporting for 8 theatrical shows
Bewertet am 17.3.2023
I used another service for years. They stopped providing any phone support and the payments were...
I used another service for years. They stopped providing any phone support and the payments were very late if at all. I stopped using them and looking for an alternative. This service fit my needs perfectly. I did look at two other services but the cost and complexity were greater. They also give a discount for Non Profit Organizations.
Vorteile
First and foremost the support staff was wonderful. Their response was almost immediate. They assisted some of our patrons over the phone. They also solved a problem I created immediately when I asked what had gone wrong. The product is almost self explanatory if you have used any other ticketing service but much easier to use.
Nachteile
The way I setup our Festival Pass was cumbersome. It was more a lack of knowledge about the way it worked than the syst3em itself. I'll work closely with the support staff next time to get it exactly right.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Purplepass Ticketing Review
Bewertet am 17.1.2018
Vorteile
Customer service was fantastic - I worked with one of the customer rep, he was responsive and super helpful! I had a unique ticketing need for a multi-day film festival and he was able to help me figure out a variety of ticketing solutions for a complex project.
Nachteile
The only negatives would be with the ease of using the platform. It's a complicated back end, difficult to figure out where things are to make updates without having a customer service rep support. For a complex project this is not going to be a self-serve platform.
Antwort von Purplepass
Thanks for your feedback! We're delighted to hear you were very happy with the support, features, and value of the service. However, I see you had a less-than-stellar experience with the ease of use so we would like to address this.
Your film festival was uniquely complex in its requirements, that¿s for sure! I'm glad we were easily able to support these complex requirements and even helped every step of the way from building the events to assisting with managing them.
From what we heard after the event, everything went very smoothly and the entire setup was successful! So that is fantastic news! We understand it was probably a lot to absorb at one time using a completely new system for an unusually complex event which had several unique requirements. As you mentioned, we were there every step of the way to help and guide you through the process. We appreciate your business and look forward to next year. Since everything is built and ready to go, it will be a breeze.
- Branche: Unterhaltung
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Stephens Purplepass Review
Bewertet am 17.11.2022
We're achieving sellouts at rapid rates as we're able to get events to the marketplace sooner!
We're achieving sellouts at rapid rates as we're able to get events to the marketplace sooner!
Vorteile
Since I started using Purplepass, Ive seen growth in My Sales, the upgrades along the way have come along at the right times!
Nachteile
I don't have anything to complain about!
In Betracht gezogene Alternativen
EventbriteWarum Purplepass Ticketing gewählt wurde
This way saves $ and aided us tremendously throughout the pandemic!Gründe für den Wechsel zu Purplepass Ticketing
I didn't understand Eventbrite and they didn't offer what I though I neede to succeed!- Branche: Wein und Spirituosen
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Provides everything we need for large festival management and ticketing
Bewertet am 10.12.2022
PurplePass works hard to ensure their product is successful and competitive. They are constantly...
PurplePass works hard to ensure their product is successful and competitive. They are constantly seeking to improve software in ways that other ticketing companies overlook.
Vorteile
The team at PurplePass worked directly with producers to customize a solution that worked for our unique ticketing needs. Purplepass offered more flexibility than the other large ticketing companies. Their management paid close attention to the critical days of our release to ensure there were no problems. When we informed them of challenges they were quick to come up with solutions that worked!
Nachteile
We had complicated features of a multi-day event. Purplepass's solution was to create 2 events (one for each day) It would be nice if a better solution could be offered for this scenario so we didn't have 2 events to manage and data could be combined.
Purplepass Ticketing Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Purplepass Ticketing.F. Welche Preispläne bietet Purplepass Ticketing an?
Purplepass Ticketing bietet folgende Kostenpläne an:
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Purplepass Ticketing?
Purplepass Ticketing hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Purplepass Ticketing unterstützt?
Purplepass Ticketing unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch, Französisch, Russisch, Spanisch
F. Unterstützt Purplepass Ticketing mobile Geräte?
Purplepass Ticketing unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Purplepass Ticketing?
Purplepass Ticketing kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Constant Contact, HubSpot CRM, Mailchimp, Meta for Business, Robly, SurveyMonkey, Twilio, WordPress, Zoho CRM, authorize.net
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Purplepass Ticketing an?
Purplepass Ticketing bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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