DaySmart Pet
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Über DaySmart Pet
123pet groom ist für Haustierpflege-Anbieter konzipiert und sowohl als installierte Desktopversion als auch als cloudbasierte Version verfügbar. 123pet care (separates Produkt) eignet sich ideal für Unternehmen, die neben der Fellpflege von Haustieren andere Tierpflegedienste anbieten, wie Hundepensionen, Haustierbetreuungsdienste oder -schulen.
Die Leitung und die Belegschaft kann ihre Zeitpläne über einen Browser von einem Smartphone aus verwalten, Terminbuchungen verwalten, sehen, wenn Kundschaft den Termin mit den automatisierten Termin-SMS-Bestätigungen und -Erinnerungen bestätigt hat, und Kundschaft ein- und auscheckt. Detaillierte Datensätze für Kundschaft und Haustiere, einschließlich Kontaktinformationen, Service- und Haustier-Notizen, Ablauf von Impfungen und Kaufhistorie.
Viele der Editionen verfügen über fortschrittliche Marketing-Tools zum Bewerben der Services, zur Gewinnung neuer Kundschaft oder zur Schaffung von Anreizen für erneute Besuche und Buchungen. Das System unterstützt den Einsatz von E-Mail-Kampagnen mit professionellen, anpassbaren Vorlagen. Die robuste Gehaltsabrechnung verfolgt die geleisteten Arbeitsstunden sowie Provisionen für Produkte bzw. Dienstleistungen. Einige Editionen umfassen ein einfaches Dashboard zur Visualisierung der Geschäfts- und Vertriebsleistung.
Online-Buchungsoptionen sind mit einer kostenlosen, anpassbaren Website und der Anmeldung bei einem Kundenportal verfügbar. Darin können u. a. Anzahlungen entgegengenommen und Gebühren für Nichterscheinen mit dem integrierten Kreditkartenprozessor in Rechnung gestellt werden. Damit kannst du Kundschaft auch Mitgliedschaften anbieten, Servicepakete verkaufen, Anzahlungen entgegennehmen oder die Gebühren für vorausbezahlte Dienstleistungen einziehen. Native Apps für Android und iOS sind für die 123pet groom-Suite verfügbar, sodass Smartphone- und Tablet-Nutzer von unterwegs auf die Inhalte zugreifen können.
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Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
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MoeGo
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Nutzerbewertungen
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Schreiben & Editieren
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great tiered system that's perfect for businesses of all stages and sizes
Bewertet am 9.9.2021
This software is fantastic, overall! It has made managing a business a thousand times easier and...
This software is fantastic, overall! It has made managing a business a thousand times easier and has saved me so much time. I spend less time scheduling appointments and marketing, and more time grooming! I wouldn't be without this software. I highly recommend you try it out, you won't regret it!
Vorteile
I LOVE this software! It has seriously been a lifesaver. There is a management option for aspects of a grooming business that I didn't even think of. There are three plans that you can choose from, depending on your business. My favorite options to use are Facebook booking and recurring marketing. These two options have saved me so much time and heartache. I honestly wouldn't be without this software!
Nachteile
It's hard to find a con, but if I must, I'd have to say that the pricing is a little high, especially for the starter plan. However, the flip side to this is that the software is just so useful that you really don't mind paying for it. The higher your plan, the more features you get. I'd still recommend it!
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Busy Grooming Salon? Say no more!
Bewertet am 12.9.2023
Vorteile
The review prompting KILLS! We have gone from 7 Google reviews to 200+ reviews and just one year using Daysmart Pet. We also see less no shows due to their auto-reminder texts and are busier than ever. They system is easy to for both the front desk staff and the groomers.
Nachteile
There are some little features here and there that I would love to see. We also encounter some bugs that can be frustrating, but the support team is usually already working on them before I even have a change to report.
Gründe für den Wechsel zu DaySmart Pet
Daysmart Pet had ALL the features you could possible want, plus it supported our retail section of the business.- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Bad to worse
Bewertet am 21.6.2020
I picked this software because everyone said it was easy to use. I needed something easy for my...
I picked this software because everyone said it was easy to use. I needed something easy for my coworkers and boss. We went from hand written everything to a computer. I was supposed to be the one to get everyone on board. Unfortunately this software has caused numerous problems. On average we 5-6 random appointments show up that 123 pets sent reminders for but we have to appointment on record. It’s glitchy and messy. There is no rhyme or reason to any of this. It’s also extremely expensive! Although they are willing to reduce some of the rate once in a while because by their own admission, the software is bad. Or “untested”.
It feels like they started from scratch and they’re selling a beta version of incomplete software as if it’s ready to go. Seriously DO NOT buy this software! Biggest regret!
Vorteile
Anytime I call in to customer service the techs tell me they know the software is bad. It makes me kind of laugh.
Nachteile
Company will send out random updates that crash the system.
Zero timelines given out to clients for fixing the problems.
Ease of access of client information on calendars and dashboards is redundant and lacking. (Why not show a phone number with the client name? Also why swap around the pets name with the clients first name.
Software cannot consolidate multiple pets with different groomers. People are double charged if not done one at a time.
Software creates duplicate time slots for employees which crash the system and make random appointments disappear from the calendar.
Adding availability to the schedule is nonsensical. Booking availability for an employee M-F in one step is impossible. This issue makes it easy for the overlapping of availability frequent and causes appointments to also disappear.
The system cannot consolidate duplicate accounts. You have to go though and “archive” the client and pet. Archived Clients May still be scheduled, which is a nightmare.
Daycare and boarding doesn’t work and hasn’t worked for over a month. They say they’re working on it. -again zero timeframes
Customer support can’t really do anything to help out. They just apologize and say that the software is bad. Nearly every single time I’ve called it’s been this way.
The software doesn’t recognize a first name or last name. But it recognized (Last name, First name). Now without a comma the name won’t pull up.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Great CRM for pet grooming
Bewertet am 10.6.2020
I love 123 pet groom, only thing missing is a digital agreement. I love that this software could...
I love 123 pet groom, only thing missing is a digital agreement. I love that this software could easily grow with me as my business becomes bigger.
Vorteile
This software is very user friendly, easy to navigate and integrate into your every day. I have the credit card processor through cardpointe integrated in 123 pet groom also and it has worked very smoothly and beat my bank merchant service pricing. During hard times of getting started they waved my monthly fee instead of my having to cancel and it helped keep me going! I love that I can book online and automate responses or emails to clients, it helps with busy work and avoid the need to hire.
Nachteile
The interface changes depending on the device you're using so it take a few minutes to get used to but nothing substantial. I login in my laptop, phone and tablet. I would LOVE to see the ability to have a digital agreement! I'm mobile so carrying around paper agreements is a headache especially for events I run. I also think it would be better for file retention. I would also like to be able to have more control of my online booking page, with more customization rather than just the looks of it. I'd like to customize the questions or number of pets they can add to the request etc.
In Betracht gezogene Alternativen
MoeGoGründe für den Wechsel zu DaySmart Pet
I had experience using 123 pet at a previous employer and knew I liked the reports it offers and navigation of the software.- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
123Pets
Bewertet am 15.6.2020
I like it but there are some very easy fixes to make it more user friendly.
I like it but there are some very easy fixes to make it more user friendly.
Vorteile
I like that it is easy to use and payroll is easy.
Nachteile
There is no space for additional people in the household to have contact info, there is not place for legal forms that we need to have on file. I can't hover over an appointment space and see the time... sometimes we book at the wrong time because we have so many people on the schedule.
DaySmart Pet Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über DaySmart Pet.F. Welche Preispläne bietet DaySmart Pet an?
DaySmart Pet bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 29,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von DaySmart Pet?
DaySmart Pet hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200
F: Welche Sprachen werden von DaySmart Pet unterstützt?
DaySmart Pet unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt DaySmart Pet mobile Geräte?
DaySmart Pet unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert DaySmart Pet?
DaySmart Pet kann in folgende Anwendungen integriert werden:
CardConnect, Instagram, Meta for Business, QuickBooks Online Advanced, Stripe
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet DaySmart Pet an?
DaySmart Pet bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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