Boxstorm

Über Boxstorm
Boxstorm ist eine Online-Inventarmanagementlösung, mit der Unternehmen ihr Inventar auf jedem Gerät und von jedem Ort aus verwalten können. Die Lösung ist in vier Versionen erhältlich, von denen die erste, Boxstorm Forever Free, die erste kostenfreie cloudbasierte Lösung ist, die eine QuickBooks Online-Integration bietet. Die anderen Versionen bieten die Tools zur Verwaltung von Verkaufsaufträgen, Bestellungen, Wareneingang, Kommissionierung und anderen wichtigen Aspekten, damit Bestellungen effizient in und aus den Lagern fließen können.
Boxstorm ermöglicht es Organisationen, den Lagerbestand über mehrere Standorte hinweg zu verfolgen und Gegenstände bis hin zu ihrer Gang- und Behälternummer zu lokalisieren. Nutzer können Gegenstände Standard- oder nutzerdefinierten Orten zuweisen, um die Versand- und Empfangsvorgänge zu optimieren. Das Verkaufsmodul hilft bei der Verwaltung von Kunden und Verkaufsaufträgen mit Workflow-Optionen, die es den Nutzern ermöglichen, Gegenstände vom Gebots-/Angebotsstatus in den akzeptierten und erfüllten Zustand zu bringen. Steuersätze und Rabatte können pro Kunde zugewiesen werden, mit flexiblen Verkaufsauftragspositionen.
Nutzer können den Mengen jedes Artikels nutzerdefinierte Tracking-Werte zuweisen, indem sie sie einscannen oder in das System eingeben. Die Inventarverfolgung kann datumsbasiert (Mindesthaltbarkeitsdatum oder Ablaufdatum) oder textbasiert (Losnummer oder Revisionsnummer) erfolgen. Nutzer können automatische SMS- und E-Mail-Benachrichtigungen für Alarm- und Mindeststufen einrichten und den automatischen Bestellassistenten für den Kauf verwenden. Mit Boxstorm können Nutzer mehrere Maßeinheiten beim Kauf und Verkauf verwenden und sicherstellen, dass alle Daten für genaue Inventarzahlen korrekt aufgezeichnet werden.
Funktionen zur Nachverfolgung der Artikelkosten verfolgen den Wert der Inventare, um sicherzustellen, dass die Nutzer über den Gesamtwert ihrer Assets auf dem Laufenden sind. Nutzer können verschiedene Arten von Daten innerhalb und außerhalb von Boxstorm importieren/exportieren, z. B. Kunden, Lieferanten, Artikel, Standorte, Zykluszählungen, Prüfpfade und mehr. Organisationen können den Zugang der Mitarbeiter zu den Modulen verwalten und die Nutzer zur Sicherheit durch Berechtigungen auf bestimmte Rollen und Rechte beschränken.
Bilder

Du bist nicht sicher, ob Boxstorm das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
QuickBooks Online Advanced

Sortly

Fishbowl

Cin7 Core

Nutzerbewertungen
Hast du Boxstorm bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Umweltdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great App for Inventory Tracking
Bewertet am 13.5.2019
Boxstorm allows me to easily keep track of all the items I am responsible for. I love the mobile...
Boxstorm allows me to easily keep track of all the items I am responsible for. I love the mobile version as I can easily walk around my department with my smartphone and do a quick inventory check. Their customer support is also great - they send an initial email with their contact info, and will actually respond to your communications in a very timely fashion. Great program, great support, highly recommend for anyone in charge of inventory management.
Vorteile
Boxstorm is incredibly easy to use and has a visually pleasing interface. It allows for an easy transition by allowing you to upload data from an existing spreadsheet. The mobile version syncs with the desktop database to allow you to use your smartphone to scan items for easy tracking. When you first download the Boxstorm app, their customer support team reaches out with tutorials and guides on how to use its full functionality, and they are all accessible and easy to follow. Another perk is they have different tiers of functionality that increase with cost, depending on how basic or how in depth you need your features to be.
Nachteile
A minor nitpick - on the mobile app, there is no way to rearrange items that you add manually.
- Branche: Lebensmittelproduktion
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Boxstorm, I'm sad to see you go
Bewertet am 9.12.2024
Overall, it was super easy to use and I wish it wasn't going away.
Overall, it was super easy to use and I wish it wasn't going away.
Vorteile
I loved this product and ease of use. I am truly sad it is going away.
Nachteile
The software program has glitches in it and would freeze.
- Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Great Product!
Bewertet am 26.8.2019
Overall this software has eliminated an overstock issue our company was experiencing. Essentially...
Overall this software has eliminated an overstock issue our company was experiencing. Essentially we had a warehouse employees dropped material left over from jobs and the material wasnt being used on new jobs correctly. Now we are able to not only use that inventory because we know what is there but we are saving money by not ordering materials that in our line of work will be obsolete in a year, we can use what we have before it's useless it's useless to us.
Vorteile
the ability for anyone in our company to track our inventory so that prior to making purchase orders for material we can utilize what we already have in stock to make more profit for our company
Nachteile
They have recently limited the free software capabilities so that you no longer have 3 users with unlimited material and locations. Before there were many many functions of this software that would be extremely useful for large companies, but not for one our size. You could opt to not have those abilities and basically pay for what you need. now it is essentially an all or nothing software.
In Betracht gezogene Alternativen
SortlyGründe für den Wechsel zu Boxstorm
We ultimately chose Boxstorm due to the availability of a free software that would do what we needed. That also had the capabilities to grow with more options as we grew.- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Boxstorm was perfect fit for what we needed
Bewertet am 21.5.2020
My overall experience with Boxstorm has been fantastic. Besides the fact that Boxstorm helped us...
My overall experience with Boxstorm has been fantastic. Besides the fact that Boxstorm helped us out during the Covid-19 stuff when we had to close all 60 properties, the whole program is a snap to use. Another thing I wanted to mention is the constant updates and implementing better items into the App. It has gotten better every year, unlike others that stay the same and never make any updates. Overall this has been awesome. I recommend it to anyone who needs to build any size inventory. I hope this helps anyone on the fence. It’s worth a shot.
Vorteile
I really enjoyed how easy this program was to learn and use. I started building an inventory for our company’s antiques and art pieces with zero experience. Boxstorm made this possible. It was so easy to use. We now have a great system in place to keep track of which restaurants and hotels have which piece.
Nachteile
I wish there was a way to actually have different sections to separate items into different categories. The Tag system works, but if I could use a completely different section for say rug, Lamps, Art Work, and light fixtures that would be rad. I have no idea how to accomplish this, but that’s what I would like. If my bosses are looking for a statue, of they could click on the statue page that would be easy. The tags seem to get lost between us for some reason. It all just gets jumbled together.
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Boxstorm - Best Inventory Program EVER!
Bewertet am 22.8.2019
Great Customer Service. Great Tech Support. Always helped me when I had to figure out how to do...
Great Customer Service. Great Tech Support. Always helped me when I had to figure out how to do something in the program.
Vorteile
I started using this program in March. What I like is this program is so easy to navigate. Easy to import/export items. Easy to move inventory from one location to another. Easy to generate reports based on individual locations so you know what equipment you have at what location. Easy to search for specific equipment, who checked it out of the warehouse and what date. Before this program we really had no idea where half our equipment was. With Boxstorm I can search for a specific item and move it from one location to another so easily!!! The ANDROID app is great too. I can run out to the warehouse and search for the item to be checked out and move it to a new location. I still have yet to get everything barcoded but rest assure once I do it will be easy to scan the barcode in!! That's how USER Friendly Boxstorm is. I have searched and searched for a replacement for Boxstorm but cannot find anything the equals all of the things Boxstorm does. They have several different pricing plans. Being a very small company we could not afford much so the version that was not a charge was just perfect for us.
Boxstorm You ROCK!!! D. Vega
Nachteile
There is really nothing about the software that I am unhappy with.
Boxstorm Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Boxstorm.F. Welche Preispläne bietet Boxstorm an?
Boxstorm bietet folgende Kostenpläne an:
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Boxstorm?
Boxstorm hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000
F: Welche Sprachen werden von Boxstorm unterstützt?
Boxstorm unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Boxstorm mobile Geräte?
Boxstorm unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Boxstorm?
Boxstorm kann in folgende Anwendungen integriert werden:
BigCommerce, QuickBooks Online, Shippo, Shopify, Stripe
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Boxstorm an?
Boxstorm bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Boxstorm gefundenen Softwarekategorien an.