Officetrax Facilities

Officetrax Facilities

Cloudbasiertes Gebäudemanagement – mehr als nur ein CMMS

Über Officetrax Facilities

Officetrax bietet eine cloudbasierte Lösung, mit der Gebäudemanager mehrere Standorte, Lieferanten und Kunden über eine einzige Schnittstelle verwalten und jedes Teammitglied in Echtzeit verbinden können. Als virtueller Assistent für Geschäftsabläufe ermöglicht Officetrax den Nutzern, Aufgaben zu automatisieren, Berichte zu erstellen und Analysen durchzuführen, um Kosten zu senken und die Effizienz in den Einrichtungen zu verbessern.

Auf sämtliche Tools von Officetrax können Nutzer von ihrem bevorzugten Gerät aus ortsunabhängig zugreifen. Nutzer können Bilder vor Ort anhängen, Benachrichtigungen zum Arbeitsfortschritt erhalten und Arbeiten so schnell wie möglich abschließen. Ganze Teams können alle Wartungsinformationen an einem Ort sehen und Teamleiter können sofort sehen, ob Arbeiten überfällig sind, woran gearbeitet wird und was sie möglicherweise weiterverfolgen müssen. Nutzer können Teile verfolgen, den Einkauf und die Übertragung abschließen und die Lagerbestände optimieren.

Nutzer können unbegrenzte Arbeitsaufträge erstellen, zuweisen, versenden und verwalten. Dienstleistungsunternehmen können alle Arbeitsaufträge mit Officetrax annehmen und verwalten. Nutzer können auch automatisierte Zeitpläne für die präventive Wartung erstellen und Arbeitsaufträge basierend auf Handels- und Datumsauslösern versenden. Unternehmen können umweltfreundlich arbeiten, indem sie alles, von Rechnungen bis hin zu Berichten in der Cloud speichern, sodass Nutzer alle relevanten Dateien verwalten, wichtige Notizen aufzeichnen und sogar Kalender verwalten können.


Bilder

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Du bist nicht sicher, ob Officetrax Facilities das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Officetrax Facilities

4,1 (38)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

24,00 $
Monat
40,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

43
159

Integrationen

Keine Integrationen gefunden
6

Bedienkomfort

4,0 (38)
4,5 (1.475)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,0 (38)
4,6 (1.475)

Kundenservice

4,4 (38)
4,6 (1.475)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

EZOfficeInventory

4,6
Nr. 1 Alternative zu Officetrax Facilities
Verfolge und verwalte Check-outs, Standorte und Wartungspläne deiner Vermögenswerte mit der cloudbasierten Asset-Managem...

MaintainX

4,8
Nr. 2 Alternative zu Officetrax Facilities
MaintainX ist eine mobilfreundliche Software zur Digitalisierung von Arbeitsaufträgen und Verfahren, mit der Frontline-T...

UpKeep

4,6
Nr. 3 Alternative zu Officetrax Facilities
UpKeep ist eine mobile, computergestützte Wartungsmanagement-Software (CMMS), mit der Benutzer ihr Team verwalten,...

Limble CMMS

4,8
Nr. 4 Alternative zu Officetrax Facilities
Limble CMMS ist ein webbasiertes und mobiles CMMS (Computerized Maintenance Management System), das für Unternehmen mit...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,1 /5
(38)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0/5
Funktionen
3,9/5
Bedienkomfort
4,0/5
Kundenbetreuung
4,4/5

Hast du Officetrax Facilities bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 38 Bewertungen
andrew
Gesamtbewertung
  • Branche: Öl & Energie
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Officetrax

Bewertet am 4.5.2017

My overall experience with officetrax has been wonderful. My account specialist rep has been...

My overall experience with officetrax has been wonderful. My account specialist rep has been absolutely essential in the process. If there is one thing that truly takes away from the experience, it is the limited ways to use Officetrax. As a dispatcher for a fueling retailer, I am constantly receiving calls outside of the office, but can not use Officetrax on my Iphone or MacBook. This is a major problem for me, especially when taking vacation, or out sick.

Vorteile

Officetrax is very easy to use and can be customized to fit the specific needs of any business. Invoicing through Officetrax is very intuitive.

Nachteile

Exclusive to internet explorer (full functionality). This is my chief complaint about Officetrax and the one thing that could take the experience to the next level. With all the operating systems available, it is very frustrating that I can not perform the basic functions of Officetrax on the go; either on my phone or tablet.

Antwort von Core 7 Technologies

Andrew,
First of all, thank you so much for leaving us a review! We’re glad your experience working with us has been wonderful – we pride ourselves on creating meaningful partnerships with our customers.
I would like to point out that while the version of Officetrax you use is limited in use (can’t use on Mac or iPhone), we have a new version this year that works across all devices and systems! Our Account Specialists will reach out shortly to show you how it works and discuss your interest in it – we think you’ll like the ability to use on your Mac in Safari!

Carol
Gesamtbewertung
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Favorite

Bewertet am 14.5.2019

OfficeTrax allowed me to leave an antiquated system years ago, and when starting our current...

OfficeTrax allowed me to leave an antiquated system years ago, and when starting our current company gave us the opportunity to grow past spreadsheets. We are able to effectively track and complete work orders based on our client's Service needs!

Vorteile

Ease of entering and tracking work orders from inception to completion. There is never a question where the work order is in the workflow. This system has all you need and if something isn't there they can and will customize your profile. It also does not cost to have vendors sign in and submit their documents/ Invoicing.

Nachteile

While it is hard to find something negative about this software, I do think that the ability to add or customize status' and the work order page by our client's needs.

Marion
Gesamtbewertung
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Officetrax is missing end to end solutions for national service providers

Bewertet am 2.4.2018

no

no

Vorteile

"generally" easy to use.

Nachteile

There are many cons, but to summarize at a high level:

- We are a National (and Canadian) provider of electrical services. Our sub-contractor electricians generally do not provide us with zip codes for their service areas. It would be nice if Officetrax had the ability to dispatch based on counties and geographic regions (ie: NE Oklahoma).
- The reporting functionality is horrible. All I get is a data dump that I have to manipulate myself in Excel.
- Tracking which customers have paid us and which subcontractors we need to pay is impossible in Officetrax. I have to do it all via Excel.
- The Timeout function is annoying. There is no save feature so if we step away from our desk for too long all of our work is lost.
- We should have the ability to build our own pull-down menu fields (example: the Dispatch Status field)
- When looking at ALL work orders it is difficult to tell which are in Invoice Pending status unless you click on each individual work order.
- Notification flags are missing - when a WO is placed in Invoice Pending status it would be nice for the person/dept in charge of creating an invoice to receive a notification email that is auto generated.
- When employee A opens a work order, and Employee B adds notes to the WO Feed, employee A should receive an email notice that the WO has been updated.

Antwort von Core 7 Technologies

Hi Marion,

Thank you for taking the time to leave us this feedback! We're so sorry to hear that you were having trouble. Your Account Specialist has already been in touch and we hear that a lot of the cons were addressed immediately for you. Feel free to reach out to us any time you have a question or need any help!

Jeffrey
Gesamtbewertung
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

A great overall product!

Bewertet am 9.12.2021

Great experience on both sides of the portal! Awesome support an the capabilities are endless.

Great experience on both sides of the portal! Awesome support an the capabilities are endless.

Vorteile

Inclusive tracking, messaging, follow up capabilities, billing, tracking etc

Nachteile

Does not run on anything other than Internet Explorer at full performance. If booted off or closed, you cannot jump back on. You have to wait approx. 5 minutes for the program to allow you to log back on. When you do a search by tracking, location or request number, you cannot hit the taks tab to re-populate the entire list. You must wait.

Caroline
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Previously managing call requests thru Excel, now using a very cost efficient, robust program...

Bewertet am 4.5.2017

Vorteile

Historical Data; Electronic work requests submitted from the Retail locations very clear; Reporting functionality is easy

Nachteile

Implementing changes to the platform is not easy and we do not get the benefit of other user's ideas/changes; The cost of these change implementations as well.

Antwort von Core 7 Technologies

Caroline,
Thank you very much for the review! We take our customer’s feedback to heart to make sure we continually improve on Officetrax. With that being said, I am excited to say that in our new version of Officetrax you will be able to benefit from other users’ ideas with more regular updates and new features. I believe you’ve already been in discussions with our team on moving to this new package and we will follow up to make sure that is still the case!

5 von 38 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Officetrax Facilities Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Officetrax Facilities.

Officetrax Facilities bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 24,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Officetrax Facilities hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Officetrax Facilities unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Officetrax Facilities unterstützt die folgenden Geräte:

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Officetrax Facilities bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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