
Über Spendwise
Spendwise (ehemals Officewise) bietet Online-Software, mit der Unternehmen ihre Ausgaben verwalten können. Mit Spendwise können Nutzer Bestellungen aufgeben, Genehmigungen verwalten, Eingänge prüfen und Lieferantenrechnungen mit Lieferungen und Bestellungen mit Belegen vergleichen. Spendwise ermöglicht es Nutzern auch, ihre Lieferanten und Artikellisten zu verwalten.
Darüber hinaus bietet Spendwise eine Bestandsverfolgung als Add-on seines Kernprodukts, der Ausgabenverwaltung. Mit dem Add-on zur Bestandsverfolgung können Nutzer Bestellungen von Kunden und Bestände verwalten.
Bilder





Du bist nicht sicher, ob Spendwise das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Spendesk

ProcurementExpress.com

NetSuite

Odoo

Nutzerbewertungen
Hast du Spendwise bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Geschäftsbedarf & -einrichtung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Must have to track inventory
Bewertet am 4.2.2019
Vorteile
Great too to control inventory and sales. You are able to track your inventory from your phone and you can use key words to search PO's. This tool is a great way to be more organized and get rid of paper purchase orders and have everything electronically.
Nachteile
It would be very helpfully to be able to print multiple purchase orders at once.
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
It has changed the way our company handles purchasing
Bewertet am 7.12.2017
Vorteile
Simple interface and keeps track of everything. The line item memos are great for justifying purchases. New Items can be created on the fly.
Nachteile
A large amount of our ordering is random one off items from places like amazon or eBay, I would like better support for these types of purchases. It would be great if we could put in tracking numbers to know when orders will come in.
Antwort von Spendwise
Thank you for your feedback! Agree we can improve on how our system works with other systems and will share your comments with the development team. For tracking numbers we recommend using the History & Notes feature where you can post a note with a link to tracking information. Hope this helps.
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 3.0 /10
Very confusing!
Bewertet am 7.4.2019
I had an overall negative experience.
I had an overall negative experience.
Vorteile
There wasn't much that I enjoyed about this software program to be quite honest.
Nachteile
I thought that the layout was very difficult to follow. The customer service was horrible. The software always seemed to be freezing up on me. It made easy tasks seem to take forever to accomplish.
Antwort von Spendwise
Thank you for your feedback. We are very sorry to hear that you did not enjoy using our system. We would love to learn more about how we can improve the layout and our customer service. Our system is web-based and we have not received any other reports of it freezing so would like to further discuss to see if there is anything we can do on our end to improve performance. If you are open to further discussing please let us know when/how best to reach you or contact us at support@spendwise.com or 1-855-906-3300.
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The most affordable, feature-rich option out there!
Bewertet am 7.12.2017
Officewise has helped us take control of our spending which has helped increase profit within the...
Officewise has helped us take control of our spending which has helped increase profit within the first few months!
Vorteile
Easy to learn and use, the features we need are built-in and we didn't have to do a lot of customization!
Nachteile
We still need to learn how to integrate the software with some of our accounting systems - we feel that training would help. Hopefully, we are able to find some help with this. I'm not sure we have been able to reach a live human yet - but maybe we need to try a littler harder.
Antwort von Spendwise
Thank you for your feedback. We would love to help however we can and can be reached at 1-855-906-3300 or you can send an email with your contact info to support@officewise.com and we will get back to you as soon as we can.
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
track POs with ease
Bewertet am 7.12.2017
we didn't have a customizable PO system before officewise
we didn't have a customizable PO system before officewise
Vorteile
the filter and sort fields make it easy to find any Purchase Order quickly. The ability to email a PO straight to the vendor cuts down on repetitive actions!
Nachteile
When I close a PO I would like the screen to refresh to the main PO list instead of having to close out of the closed PO screen.
Antwort von Spendwise
Thank you for your feedback. To end up on the main PO list page after closing a purchase order we recommend closing the purchase order from the list page which you can do by checking the box next to the purchase order, then click on the More button at the top of the list, then click on Close option. This feature also allows you to close multiple purchase orders at a time. Hope this helps.
Spendwise Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Spendwise.F. Welche Preispläne bietet Spendwise an?
Spendwise bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 9,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Spendwise?
Spendwise hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Spendwise unterstützt?
Spendwise unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Spendwise mobile Geräte?
Spendwise unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Spendwise?
Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Spendwise hat
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Spendwise an?
Spendwise bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Spendwise gefundenen Softwarekategorien an.