Spendwise

Software für die Ausgabenverwaltung von Unternehmen

4,5 /5 (200 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

Spendwise Übersicht

Was ist Spendwise?

Spendwise (ehemals Officewise) bietet Online-Software, mit der Unternehmen ihre Ausgaben verwalten können. Mit Spendwise können Nutzer Bestellungen aufgeben, Genehmigungen verwalten, Eingänge prüfen und Lieferantenrechnungen mit Lieferungen und Bestellungen mit Belegen vergleichen. Spendwise ermöglicht es Nutzern auch, ihre Lieferanten und Artikellisten zu verwalten.

Darüber hinaus bietet Spendwise eine Bestandsverfolgung als Add-on seines Kernprodukts, der Ausgabenverwaltung. Mit dem Add-on zur Bestandsverfolgung können Nutzer Bestellungen von Kunden und Bestände verwalten.

Spendwise Übersicht

Kosten

Beginnt ab
N/A

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Spendwise Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Englisch

Media

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Spendwise Screenshot: Spendwise Screenshot: Spendwise Screenshot: Spendwise Screenshot: Spendwise Screenshot:

Spendwise Bewertungen

Spendwise Bewertungen

Gesamtbewertung
4,5
/
5
Ausgezeichnet
122

Sehr gut
61

Durchschnitt
15

Gering
1

Schlecht
1

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4
Funktionen
4,3
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,5
92% haben diese Anwendung empfohlen
Tabish A.

A game-changer for all our procurement needs

The software had dramatically enhanced our company's experience with spending and procurement. It has helped us with managing our sales, purchase orders, inventories and tools through a clean interface. The procurement team has been able to work together on invoices and PO's more seamlessly owing its cloud compatibility and safe online storage. We are now able to create budgets for various tasks and use Spendwise to track our overall spending. Overall experience has indeed been wonderful, highly recommended for procurement teams in multiple sectors.


Mit Google übersetzen
Daniel H.

Budget Friendly

Great for any business with a budget of any amount


Mit Google übersetzen
Brittney T.

basic needs

organization and communication was key when communicating with my co-workers on multiple projects. This helped us keep all of our orders in one location so that if one of us was not present that the others would know what had been ordered.


Mit Google übersetzen
Harold W.

Implemented this software in our company more than a year ago. Works well. Seldom any issues.


Mit Google übersetzen
Caleb O.

This software is the best for making quick and easy purchase orders

Its nice to be able to reference each PO just by looking it up in the search box by the PO number


Mit Google übersetzen
Tabish A.
Branche: Fluggesellschaften/Luftfahrt
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

A game-changer for all our procurement needs

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 2.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

The software had dramatically enhanced our company's experience with spending and procurement. It has helped us with managing our sales, purchase orders, inventories and tools through a clean interface. The procurement team has been able to work together on invoices and PO's more seamlessly owing its cloud compatibility and safe online storage. We are now able to create budgets for various tasks and use Spendwise to track our overall spending. Overall experience has indeed been wonderful, highly recommended for procurement teams in multiple sectors.

Vorteile

Spendwise is a comprehensive tool to assess our company expenditure. It offers a user-friendly interface , one that helps us save on time and eliminate excess administrative costs. We are able to manage our invoices, purchase orders, bills and expenses in a streamlined manner.
A great feature of this software is that it is possible to assign roles to users, and provide access to certain transactions, thereby ensuring that the right person can examine authorized features only.

Nachteile

Sometimes when there is a software update, it becomes challenging to navigate through the new changes. With a lack of manuals or training, the updates can take time getting used to.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Spendwise

Thank you for your feedback. We appreciate your enthusiastic recommendation of our product. I am sorry to hear that you have experienced challenges adapting to updates we make to our product. We do offer a User Guide, FAQs and Tips in our Help Center which we hope helps users adapt to updates but would be glad to consider other ways we can make it easier. I will follow-up with you directly to further discuss.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Daniel H.
Branche: Bürgerliche & soziale Einrichtungen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Budget Friendly

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 5.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Great for any business with a budget of any amount

Vorteile

It helps get the business a great way to look at the budget in a new way and a lot easier than you think.

Nachteile

None and it helps with the stress and frustration of budgeting for any small business in town too as well.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Brittney T.
Branche: Rundfunk
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

basic needs

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 3.8.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

organization and communication was key when communicating with my co-workers on multiple projects. This helped us keep all of our orders in one location so that if one of us was not present that the others would know what had been ordered.

Vorteile

It allowed us to keep vendors saved for future use. We were able to reference different orders to the PO numbers. It allowed us to continue to reference old PO's to see what transaction happened that had taken place before our hire.

Nachteile

The search engine was very specific. If we were looking for drawstring bags and it was entered in as draw string bags the search field wouldn't find it. I wish that a bit more information about the order would appear in the list screen. We would place multiple orders in a day from the same vendor. If we were searching for a particular item but the search feature didn't pull it up we would have to search through the many PO's from that particular vendor click in and closing out each one until we find the right one. Where if there was a column that showed the notes or possibly 1 line item in the PO that would help find things quicker.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Officewise

Thank you for your feedback Brittney. Agree that we need to improve search functionality and it is on our "to do" list.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Harold W.
Übersetzen auf: Deutsch

Implemented this software in our company more than a year ago. Works well. Seldom any issues.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 15.12.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Ease of use and reliability. Good / fair cost for the system. The system is well maintained and supported. No issues for the role this system in our operation. The system is well maintained and supported.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Caleb O.
Branche: Verbraucherdienste
Übersetzen auf: Deutsch

This software is the best for making quick and easy purchase orders

Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 26.12.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Its nice to be able to reference each PO just by looking it up in the search box by the PO number

Vorteile

Office wise is able to save product titles and price to quickly fill out the po and send it out.
I like that it is fast and easy to use. You are even able to email right from the PO.

Nachteile

I don't like that there is a new area that has to be set of what folder you would like to have it in after it mailed out. That slows down the process.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Officewise

Thank you for your review Caleb! Not sure what you mean by setting folder you would like to have PO in after it is mailed out. If you are referring to approval folders (i.e. Inbox, Not-submitted, Rejected, Pending) the system should assign automatically depending on the approval status of the PO. I will follow-up with you to make sure I understand and help resolve.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8,8/10
Basierend auf 200 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Spendwise Preis

Spendwise Preis

Beginnt ab
N/A
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Basierend auf 200 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Spendwise Funktionen

Spendwise Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bestandsverfolgung
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Echtzeit-Berichterstattung
Echtzeit-Daten
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Wirtschaftsprüfung
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,3/5
Basierend auf 200 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Spendwise Häufig gestellte Fragen

Spendwise Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Spendwise.

F. Welche Preispläne bietet Spendwise an?

Spendwise bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Spendwise?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Spendwise

F. Wer sind die typischen Nutzer von Spendwise?

Spendwise hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Öffentliche Verwaltung, Non-Profit, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Spendwise unterstützt?

Spendwise unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Spendwise an?

Spendwise hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Spendwise mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Spendwise unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Spendwise?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Spendwise hat

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Spendwise an?

Spendwise bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support