todo.vu

todo.vu

Produktivitätssuite für Freiberufler und KMUs.

4.4/5 (31 Bewertungen)

todo.vu Übersicht

todo.vu ist eine Cloud-basierte Produktivitäts-Suite, die Freiberuflern und kleinen Teams eine zentrale Plattform für die Verwaltung von Aufgaben, Aufzeichnungen und Kundenkommunikation bietet. Ob Zeiterfassung und Abrechnung, personalisierte Arbeitsbereiche, E-Mail-Integration oder Collaboration-Tools, todo.vu zielt darauf ab, eine benutzerfreundliche Projekt- und Client-Management-Lösung bereitzustellen.

todo.vu ermöglicht den Benutzern über eine intuitive Benutzeroberfläche klar zu sehen, wer wann was für wen tut und ermöglicht so eine effektive Projektverwaltung. Über das Bedienfeld von todo.vu können Benutzer individuelle, Team- und Kundenarbeit effizient organisieren, indem sie die Aufgabenverwaltung, Zeiterfassung und die Technologie zur Berichterstattung nutzen. Mit Todo.vu können Benutzer, Aufgaben zuweisen, Dateien anhängen und einfach und bequem Checklisten erstellen.

Zu den weiteren todo.vu-Funktionen, mit denen die Effizienz der Benutzer verbessert werden soll, gehören benutzerdefinierte Beschriftungen, Lesezeichen für Aufgaben und Dateiablage per Drag-and-Drop-Funktion. Mithilfe der benutzerdefinierten Beschriftungen von todo.vu können Benutzer Aufgaben intelligent sortieren und mithilfe der Lesezeichen für Aufgaben Objekte zur Nachverfolgung einfach markieren. Darüber hinaus können die Benutzer von todo.vu zur Priorisierung ihrer Arbeit Aufgaben verschieben, markieren und direkt verfolgen.

Mit todo.vu können die Benutzer neben der Aufgabenverwaltung, die Arbeit anderer Teammitglieder loben, wertvolle Kommentare abgeben und nützliches Feedback erhalten. Darüber hinaus gewährt todo.vu Benutzern Zugriffssteuerungen sowie Echtzeit-Updates und E-Mail-Integrationsfunktionen. Mit der E-Mail-Integration können sowohl Benutzer als auch Kunden Aufgaben per E-Mail direkt an todo.vu senden. Durch die automatische Zentralisierung und Kategorisierung von E-Mail-Aufgaben mit voreingestelltem Routing dient todo.vu zur Stärkung der Kundenkommunikation.

Preis

Beginnt ab
5,00 $/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Asien, Australien, Brasilien, Kanada, Europa und 4 weitere , Deutschland, Lateinamerika, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika

Unterstützte Sprachen

Englisch

todo.vu Bewertungen

Gesamtbewertung
4.4/5
87% Positive Bewertungen
18
Ausgezeichnet
9
Sehr gut
2
Durchschnitt
1
Gering
1
Schlecht
Didier B.
Mit Google übersetzen

Best overall planning/time tracking tool with billing feature I have tried.

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 1.3.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Worry-free time tracking and billing reports

Vorteile

One big competitive advantage of Todo.vu for me is the Time tab where I can visually file time spent on a project. It is intuitive and very well thought out. No other tool matches that ease-of-use and visual representation. I use the tool for a sole proprietorship business, and it can definitely do so much more, should I grow a team or have subcontractors, which was also important to me.

Initially, I had tried several tools in parallel, entering the same data in each tool for a week or so in order to make a decision about which tool to move forward with. While the initial ramp-up was a little more complex with Todo.vu, I also understood that there was more under the hood than the competitors I tried. They have various points of entry to do the same tasks, depending on your cognitive style, and once things are set to go with clients, billing rates, tasks, and projects, the daily activities are much easier with this tool than the others I have tried.

The billing section is another favorite of mine. It nicely displays the work, distributed across our projects. And it is so easy to create a billing report with given work, and get a link that you client can use to see the details of your work.

Last but not least, the support from the founder himself is truly outstanding! I
had encountered some minor issues as I use the tool very frequently over different timezones, and His responsiveness and time to resolution was world class.
Todo.vu is part of my daily work life!

Nachteile

For my initial setup, I was a little confused by the fact that the projects I entered took a little while to show up in the tool. I kept entering them, only to find a few minutes later that I had a bunch of duplicates. But that lag was a one time experience. Navigating the concepts as a first time user was overall a little more complex than other tools. Hence the 4-Star for ease-of-use. They have a 5-star ease-of-use for the daily activities once everything is set up.

Also, just very occasionally, their server can be down for (I guess) some maintenance. It would be great to receive a mail notice when this is about to happen. I has come as a surprise 2 or 3 times when I really needed to use the tool a that particular time. Because it is mainly a browser-based tool, there is no other mode of input for me. They do not have an iOS mobile offering that could accept entries locally and push to the cloud when servers become available.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Eseosa I.
Mit Google übersetzen

It gets the Job done!

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 25.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, I'll say it gets the job done and the interface is fantastic as well so little to no learning curve in adopting it.

Vorteile

- Ease of use if the first thing that stood out to be with this product. Super intuitive and visually pleasing interface.

- I think it would be great for entrepreneurs and small business owners looking to organise activities and tasks

- Some of my favourite product features are the colour-coded importance markers and the time tab showing time spent on each task.

Nachteile

- The tool experiences some down-time every now and then, not sure if it's from my weak connection or from their servers perhaps

- Exporting saved contacts was a bit of a task to figure out

.Besides those, great product overall

Antwort von Kitovu

Thanks, Eseosa for the great feedback.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

9.0/10
Selwyn F.
Mit Google übersetzen

A daily project management and todo list program used for my business and private life

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 24.8.2017
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

After trying so many, this one allows different workspaces i.e. business, pleasure, projects etc
colour coded labels for urgency and importance and simple additional comments added to the same task or project along with a time clock for the work completed.
Can share comments with clients and teams working on the same project.
Each client is listed and additional tasks, comments and narrative histories are kept saved and backed up by Kitovu
Best of all is that emails can be forwarded from clients or myself to Kitovu to create tasks. Developers provide extremely fast support and service like no other organisation and so are extremely keen to resolve questions and get genuine feedback.
Great value and I highly recommend it for business and private life.

Nachteile

None so far, all of my questions have been answered by the developer and the product is always being improved. Help is near when using Kitovu

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Jon P.
Mit Google übersetzen

Amazing Project Management Software

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 5.12.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

As a small design company, I had been searching for a project management tool that was easy to use and navigate, that had all the segments and features I needed in it, and most importantly could fit my budget and scale as I grew. todo.vu has hit the sweet spot on all fronts. It gives us just enough flexibility to communicate and log what my team needs to in order to get the job done, but enough framework so that nothing falls through the cracks. The desktop and mobile interfaces are very user-friendly, so management and updates can be handled virtually anywhere. Checklists, Timelines, File Handling, Due Date, Delegation, Status, all the features are there!

Vorteile

I like that it is intuitive. It breaks down tasks, delegations to people, the scope of time and other smaller functions very well. I love how affordable it is. I think it's amazing.

Nachteile

Only 2 things really.
1) Can't export Contacts easily yet
2) I wish there was a stand alone time keeping function.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

9.0/10
Verified Reviewer
Mit Google übersetzen

Simple project and task manager with inbuild time tracking

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 24.5.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I am impressed with the minimal but effective way of project management. It logs time, has a checklist for doing the task. I would like to see a time of copletitation in the checklist, a favorite and very important star sign like Google have in their email.

Vorteile

todo.vu have an old approach towards their UI. I really love the inbuild time tracking. It is a simple yet powerful project manager and I really like it.
I am impressed by how simple the workflow is for todo.vu. Its simple project and task are easy to handle. The task has a title description and checklist. This is all I need for my simple task and subtask manager.
Todo.vu has backlog time entry option, so I can create the task a manually add time to them.

Nachteile

Sometimes autosave can't reach the server and failed to save all the document which I have to recreate. The time start from -20sec. Sometimes When I click stop timer it didn't stop and keep running.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10

todo.vu Preis

Beginnt ab
5,00 $/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

todo.vu Funktionen

  • Aufgaben-Nachverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Drag-and-Drop-Oberfläche
  • Kommentieren
  • Projektmanagement
  • Projektzeiterfassung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Fortschrittsverfolgung
  • Gantt-Diagramme
  • Integration von Dritten
  • Priorisierung
  • Prognosen
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projektplanung
  • Stundenzettel

todo.vu Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über todo.vu.

F. Welche Preispläne bietet todo.vu an?

todo.vu bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 5,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Kostenlose Testversion: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von todo.vu?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von todo.vu

F. Wer sind die typischen Nutzer von todo.vu?

todo.vu hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von todo.vu unterstützt?

todo.vu unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet todo.vu an?

todo.vu hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt todo.vu mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte todo.vu unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert todo.vu?

todo.vu kann in folgende Anwendungen integriert werden:

FreshBooks

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet todo.vu an?

todo.vu bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Telefon-Support

Ähnliche Produkte

Beliebte Produkte