Tubular

Tubular

Vertriebspipelinesoftware und CRM für Teams

5/5 (31 Bewertungen)

Tubular Übersicht

Was ist Tubular?

Tubular ist ein für Teams entwickeltes cloudbasiertes Vertriebspipeline- und Customer-Relationship-Management-System (CRM), das Tools zur Verwaltung von Kontakten, Leads, Angeboten, Aufgaben und mehr enthält. Das System passt sich bestehenden Workflows an und bietet native Apps für Android, iOS und OSX.

Tubular zentralisiert Kontakt- und Organisationsdetails an einem einzigen Ort, wobei Nutzer ihre Kontakte aus Google-Apps oder über CSV-Datei-Uploads importieren können. Kontaktprofile enthalten Leistungsmetriken, einschließlich aktiver Abschlüsse, durchschnittlicher Abschlusslebensdauer, durchschnittlicher Abschlusswert und Erfolgsquote. Leads können aus verschiedenen Quellen wie MailChimp, Typeform und Autopilot importiert wie auch mit den Webformularen und Pop-ups von Tubular erfasst werden. Alle Informationen werden indiziert und können in Echtzeit durchsucht werden, und Nutzer können Kontakte, Leads und Abschlüsse sortieren, priorisieren und filtern.

Tubular enthält ein Aufgabendashboard, mit dem Nutzer die Aufgaben ihres Teams verwalten, Fälligkeitstermine festlegen, Kommentare hinzufügen und vieles mehr tun können. Aufgaben können Teammitgliedern zugewiesen werden, und Nutzer können eine Aufschlüsselung der Aufgaben eines jeden Mitglieds anzeigen, wobei Fortschrittsanzeigen automatisch aktualisiert werden. Priorisierte Aufgabenlisten können der täglichen Aktivitätsplanung dienen, und Filter für anstehende, überfällige und andere Aufgaben können angewendet werden. Aufgaben können auch mit Abschlüssen abgestimmt werden, und die Abschlusszeitleiste wird automatisch mit neuen Abschlussstufen aktualisiert, wenn Aufgaben abgeschlossen sind. Die Ein-Klick-Berichterstattung bietet Nutzern Einblick in vergangene, aktuelle und zukünftige Pipelines, und Berichte können gefiltert werden, um Trends zu identifizieren.

Tubular Übersicht

Kosten

Beginnt ab
9,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Tubular Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Tubular Screenshot: Files can be uploaded to deal timelines from devices or Google Drive
Tubular Screenshot: Files can be uploaded to deal timelines from devices or Google Drive Tubular Screenshot: Notes can be added to deal timelines Tubular Screenshot: Tubular Screenshot: Tubular Screenshot: Tubular Screenshot: Tubular Screenshot: Tubular Screenshot: Tubular Screenshot: Tubular Screenshot:

Tubular Bewertungen

Tubular Bewertungen

Gesamtbewertung
5
/
5
Ausgezeichnet
31

Sehr gut
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Durchschnitt
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Gering
0

Schlecht
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Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9
Funktionen
4,9
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5
100% haben diese Anwendung empfohlen
Kate Y.

Affordable and efficient CRM for startup companies

As a small startup team whose growing rapidly we appreciate the value along with the packaged features that Tubular offers. We are looking forward to growing with them!


Mit Google übersetzen
Simon B.

A slick & effective tool which has delivered multiple efficiencies to our business!

As manufacturing is the core of our business we were forever stumbling between firing-out quotations & tenders, as well as hastily fabricating items in our factory, therefore neglecting to manage intelligently the flow of work through our order-book and onto the shop-floor. We often lost projects too; as we failed to recall what we had pitched to who, with culpability frequently slipping between sales personnel and our pricing department. Equally: we became grossly inefficient as a manufacturer, with too much work hitting production all at once, placing expensive demands on our resources to combat this.
Tubular has delivered abundant enhancements to both our order-entry & manufacturing-productivity which I cannot overstate. As an MD striving to run a company, the reassurance I take from being able to monitor our sales pipeline and projected monthly invoicing via the touch of my IPad; is the source of both incredible solace and positivity.


Mit Google übersetzen
Shane S.

Great Pipedrive Alternative

I started using Tubular when I started an artist representation agency. After looking over six or seven different options, I found Tubular to be the best possible fit for what we needed and it fit our budget nicely.


Mit Google übersetzen
Michael paul W.

Ready to help at every step.

Overall, my experience has been fantastic. Customer support, largely, have been over-the-top helpful in answering questions I have had. Further, Rep understands the growing pains we are having and has been ready and willing with suggestions and advice. I'm looking forward to growing with Tubular and I'm excited for some of the new features they have coming. Thanks Tubular!


Mit Google übersetzen
Chad M.

Helps me manage my Sales team

I have searched for a sales management application for quite some time, as I both manage the business and the sales team. I travel often as part of my business which means I have to utilise my phone more than needed. Tubular has cut down our email activity, dropbox activity and has centralised our team which is made up of office workers, and remote workers.


Mit Google übersetzen
Kate Y.
Branche: Versicherung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Affordable and efficient CRM for startup companies

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 30.11.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

As a small startup team whose growing rapidly we appreciate the value along with the packaged features that Tubular offers. We are looking forward to growing with them!

Vorteile

Tubular for the win! We test drove three small business CRM's simultaneously: Pipedrive, Tubular and Hubspot. I had my assistant set up our account on all three because I was interested to see how easy the user onboarding and adoption would be as we will be hiring more staff soon who may or may not have CRM experience.

By far Tubular was the easiest to create our company profile, import prospect records and set up our sales pipeline stages and probabilities. We were up and running in about an hour. Pipedrive was ok but some of the features didn't align with our particular business model. Hubspot took too long to set up (we stopped before completing it) and really just resulted in ala carte subscription frustration where they sell you on all the fancy things it can do upfront but once you get into the system you 1) have to pay more to add those feature sets on, 2) need to hire someone just to run Hubspot.

Nachteile

There were some integrations that we didn't know Tubular already had and we had to chat with support to find. However, I wouldn't say this is necessarily a con as they were quick to show us where to find them in the settings.

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Antwort von Tubular

Hi Kate,

Thanks for the review ! We are loving having Property Protect onboard ! And there are so many new exciting features coming in the next few months.

We'll be sure to make our integrations a little easier for people to find in the future too.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Simon B.
Branche: Möbel
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

A slick & effective tool which has delivered multiple efficiencies to our business!

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 13.12.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

As manufacturing is the core of our business we were forever stumbling between firing-out quotations & tenders, as well as hastily fabricating items in our factory, therefore neglecting to manage intelligently the flow of work through our order-book and onto the shop-floor. We often lost projects too; as we failed to recall what we had pitched to who, with culpability frequently slipping between sales personnel and our pricing department. Equally: we became grossly inefficient as a manufacturer, with too much work hitting production all at once, placing expensive demands on our resources to combat this.
Tubular has delivered abundant enhancements to both our order-entry & manufacturing-productivity which I cannot overstate. As an MD striving to run a company, the reassurance I take from being able to monitor our sales pipeline and projected monthly invoicing via the touch of my IPad; is the source of both incredible solace and positivity.

Vorteile

The simplicity of using Tubular is phenomenal, especially for a non-technical person such as me! Plus the ability to be able to neatly track & identify a once chaotic element of our business is truly awesome. The increases in our profitability to speak volumes for Tubular!

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Antwort von Tubular

Hi Simon,

Thank you for the review. We are so glad that Tubular has been able to help your process so much. You're feedback as a user and from a business perspective of how we can improve the platform has been invaluable .

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Shane S.
Branche: Immobilien
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great Pipedrive Alternative

Monatlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 5.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I started using Tubular when I started an artist representation agency. After looking over six or seven different options, I found Tubular to be the best possible fit for what we needed and it fit our budget nicely.

Vorteile

There's a lot of different pipeline services out there and most of them are fairly expensive, usually leaving some features off. Tubular is a great balance of pricing and features.

Nachteile

I would really like to see more integration options that didn't require Zapier to use. Zapier is great but having to pay to have integrations compounds the service cost.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Michael paul W.
Branche: Internet
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Ready to help at every step.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 24.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, my experience has been fantastic. Customer support, largely, have been over-the-top helpful in answering questions I have had. Further, Rep understands the growing pains we are having and has been ready and willing with suggestions and advice. I'm looking forward to growing with Tubular and I'm excited for some of the new features they have coming. Thanks Tubular!

Vorteile

I love the clean user interface, the ability to create task templates, and to quickly see our sales pipline with revenue.

Nachteile

I've had some trouble making outgoing emails from the interface, but luckily they have a custom email and code I can drop in the Cc portion from my own email client that auto-imports the communication into a Deal's timeline. So, all good.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Chad M.
Branche: Regierungsbeziehungen
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Helps me manage my Sales team

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 4.7.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

I have searched for a sales management application for quite some time, as I both manage the business and the sales team. I travel often as part of my business which means I have to utilise my phone more than needed. Tubular has cut down our email activity, dropbox activity and has centralised our team which is made up of office workers, and remote workers.

Vorteile

My favourite feature is the Contacts and organisation page, which although wasn't the reason I signed up to Tubular has ended up being our CRM and company address book.

Nachteile

Previous to last week I noted that the IoS application was not available, but I learnt this week that it is now in the I-Store.

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Antwort von Tubular

Hi Chad,

Thanks for taking the time to review Tubular. We are so glad you are enjoying using the product.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,8/10
Basierend auf 31 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
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Tubular Preis

Tubular Preis

Beginnt ab
9,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Basierend auf 31 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
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Tubular Funktionen

Tubular Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4,9/5
Basierend auf 31 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Tubular Häufig gestellte Fragen

Tubular Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Tubular.

F. Welche Preispläne bietet Tubular an?

Tubular bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 9,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Tubular?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Tubular

F. Wer sind die typischen Nutzer von Tubular?

Tubular hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Tubular unterstützt?

Tubular unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Tubular an?

Tubular hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Tubular mobile Geräte?

Tubular unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Tubular?

Tubular kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Constant Contact, Cyfe, Facebook, G Suite, Google Drive, Mailchimp, Prospect.io, Twitter, Wordpress, Zendesk

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Tubular an?

Tubular bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen