iGMS Übersicht

Was ist iGMS?

Möchtest du dein Ferienwohnungsmanagement mit einer intelligenten Automatisierungssoftware automatisieren?

Steigere deine Produktivität und deinen Umsatz mit der ersten All-in-one-Fewo-Software, die mehrere Konten unterstützt.

WIE HILFT iGMS?
iGMS wurde speziell für Ferienhausvermietungen entwickelt und hilft Nutzer*innen bei der Erledigung ihrer täglichen Geschäftsaktivitäten. Jetzt kannst du all deine Airbnb-, HomeAway- und Vrbo-Konten über eine einzige Schnittstelle verwalten und auf alle erweiterten Funktionen wie automatisiertes Messaging, Gästebewertungen, Preisgestaltung und Teammanagement und vieles mehr zugreifen.

iGMS-FUNKTIONEN:
– Plattformübergreifende Synchronisierung (Synchronisierung mit Plattformen von Drittanbietern, z. B. Airbnb, VRBO, HomeAway, Booking.com, Beds24, usw. via iCal)
– Natives automatisiertes Messaging (automatische Kommunikation beim Einchecken, Auschecken usw.)
– Verwaltung mehrerer Konten (keine Anmeldung/Abmeldung erforderlich)
– Mehrere Kalender (behalte den Überblick über Buchungen und tägliche Aktivitäten)
– Intelligente Preisautomatisierung
– Betriebliche Aufgaben (To-Do-Notizen und Aufgaben für jede Buchung)
– Teammanagement (Zugriff auf Supportpersonal für einfache Koordination)
– Automatisierte Bewertungen (Verwendung von Vorlagen und Versand von Bewertungen auf Autopilot)
– Finanzberichte (Verfolgung von Finanzoperationen)
– Reinigungsmanagement
– In-App- und E-Mail-Benachrichtigungen
– Schlüsselverwaltung
– Channel-Manager*in

KOSTENLOS TESTEN
Teste iGMS und erfahre, wie dein Ferienvermietungsgeschäft mit der Fewo-Software sofort automatisiert werden kann. Du wirst staunen, wie viel Zeit und Aufwand du mit der Software sparen kannst.

Kontaktiere das Unternehmen, wenn du Fragen hast oder eine Demo planen möchtest.
https://www.igms.com

iGMS Übersicht

Kosten

Beginnt ab
1,00 $

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

iGMS Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Australien, Japan
Unterstützte Sprachen
Englisch, Italienisch, Japanisch, Spanisch

Media

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iGMS video iGMS Screenshot: A single inbox to communicate with guests from a variety of accounts iGMS Screenshot: A single inbox to communicate with guests from a variety of accounts iGMS Screenshot: iGMS Screenshot: iGMS Screenshot: iGMS Screenshot: iGMS Screenshot: Give access to staff to be able to see their duties for each booking and coordinate their activities iGMS Screenshot: Give access to staff to be able to see their duties for each booking and coordinate their activities

iGMS Bewertungen

iGMS Bewertungen

Gesamtbewertung
4,6
/
5
Ausgezeichnet
121

Sehr gut
40

Durchschnitt
11

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionen
4,5
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,6
94% haben diese Anwendung empfohlen
Pat L.

Great Features & Value

I had completely outsourced the management of by vacation rental to a national firm, but the results were horrible. iGMS helped me grow by over 50% AND add 3 new units with LESS effort than I had put in before I went with the national firm.


Mit Google übersetzen
Kent A.

From 20 to 2 hours

My overall experience with IGMS has been great! Very simple to apply to my current business, they seem like a company that really wants to earn my repeat business and is actually interested in how they can improve their software to make it easier for the clients.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Pros and Cons of iGMS

My overall experience with iGMS has been very productive,promising and gratifying. This program is user friendly it is easy to follow ,well versed in the the process of step by step applications making it easy to maneuver and excel in the process, a definite plus and value in my life!


Mit Google übersetzen
Saad M.

AIrGMS for Multiple property owners/property managers


Mit Google übersetzen
Raphael B.

Igms review


Mit Google übersetzen
Pat L.
Branche: Immobilien
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great Features & Value

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 28.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

I had completely outsourced the management of by vacation rental to a national firm, but the results were horrible. iGMS helped me grow by over 50% AND add 3 new units with LESS effort than I had put in before I went with the national firm.

Vorteile

Simple integration to both AirBNB & VRBO, templatized & ad hoc guest communication, and seamless notification to our cleaner.

Nachteile

When I started with iGMS, it was AirGMS and only for AirBNB. They quickly added VRBO, so my 2 primary channels were covered. I'm looking forward to the direct booking and Booking.com features coming later in 2020.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von iGMS

Hello Pat,

Thank you for the time you took to review your experience with us in such detail. We really appreciate that. It is a great honor to hear that your business has grown bigger with us and that our onboarding, Unified Inbox and cleaning management tools have been of significant aid to you. As for the pricing, we are always glad to offer any help possible to support member of hosting community. And just remind you that Booking.com along with the direct booking engine are on their way to be released in Q2-3 2020. Looking forward to hearing from you!

Best,
iGMS Team

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Kent A.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

From 20 to 2 hours

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 26.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

My overall experience with IGMS has been great! Very simple to apply to my current business, they seem like a company that really wants to earn my repeat business and is actually interested in how they can improve their software to make it easier for the clients.

Vorteile

The scheduled messaging is by far my favorite feature of IGMS. I was able to utilize the free trial service until I decided to grow my marketing efforts into Homeaway. Once adding HA, communication quickly became overwhelming. The anxiety was relieved after registering as a Pro user.

Before IGMS, I was spending no less than about 15-20hrs just in communication alone. Granted I was able to do this from my phone, but still very inconvenient to say the least. I now have 8 scheduled messages that go out for every guest that books. With between 20 - 30 guests per month thats around 240 messages/month at all times of the day and night. These are automatically sent, at designated times, without ever forgetting to send a crucial message.

In addition, I no longer have to schedule or contact my cleaners when I receive a booking. They are automatically notified! The ability to add instructions and timing is another huge time saver. And that's really what its all about... reducing time spent managing so I am free to live my life, not be a slave to it.

Nachteile

Pricing tools are the next features that can be added to save the most time. I was really hoping IGMS would have similar pricing tools to airbnb that could be pushed to other pages, but no such luck. I've been hearing it's in the works, but it can't come soon enough!

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von iGMS

Hello Kent,

Thank you for taking the time and sharing such detailed feedback. We are filled with joy knowing that our Unified Inbox and Cleaning Tasks management features became a game-changer for your business. As for the Pricing Management Toolkit, it is planned to go live after integration with Booking.com (around Q2 2020). Our product team is constantly working to speed up the release. Stay tuned with us because we have lot's of exciting news to share this year!

Regards,
iGMS Team

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Pros and Cons of iGMS

Monatlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 27.6.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

My overall experience with iGMS has been very productive,promising and gratifying. This program is user friendly it is easy to follow ,well versed in the the process of step by step applications making it easy to maneuver and excel in the process, a definite plus and value in my life!

Vorteile

The features I enjoy most with this software is the Journal key because it gives quick access to the demographics and history of the client without having to go into the document.

Nachteile

The part I like the least of this software is the complete feature because once you use it you can no longer go in to revise, you have to send a request and wait for at least 24 hours for the update and only then can you add or change any of the demographics.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von iGMS

Hello,
Thank you for such a thourough review and for chosing iGMS. It is a great news that our app lessens your workload while saving more time for essential business activities. If you have any specific suggestions to make, feel free to send them at support@igms.com, we reguralry inform our produc team about our customers' ideas. We also highly recommend to subscribe to our blog to stay informed and supported by our tips and articles https://www.igms.com/blog/.

Best,
iGMS Team

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Saad M.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

AIrGMS for Multiple property owners/property managers

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 18.9.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Message Automation
Templated messages easily available for specific property
one inbox for all your properties
All your reports under one umbrella
Cleaning and Maint. Staff management and assignment
reporting on each staff members assignment.
Multi- property/Airbnb Accounts calendar view in one place
Task management
Summary of check-in/out for multiple days and properties in one place.

Nachteile

Only works with Airbnb
Toooooo many updates come through to Production system in use and there is no set update schedule or timming which causes huge issues, you might be in the middle of some important task and application update will get pushed, extremely annoying and frequency is one that I have never seen before even in underdevelopment apps.
sometimes there is a Delay in processing and it slows down

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von AirGMS

Dear Saad,

We are definitely grateful for pointing out our main features, as we put so much efforts to create them! As for 3rd platforms integration, we have introduced HomeAway/VRBO integration (Beta version). You can integrate your other non-Airbnb calendars and tasks via the iCal calendar. Feel free to address support via Live chat anytime with any question.

Best,
AirGMS Team

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Raphael B.
Branche: Automotive
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Igms review

Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 16.6.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Product easy to set-up and allow a free version for less than 4 airbnb places which is nice while growing. Can be connected to TheKey and allow template for messaging.

Nachteile

We can't do everything like beds24 but igms is easier to setup and use and I like the free version for small businesses.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von iGMS

Dear Raphael,

Thank you for taking the time to review our app. It is a great pleasure to know that we help you in managing your properties in a smart and productive way. As a startup, iGMS constantly grows, we are hoping to grow together with your business!
Feel free to reach out to us if you have any questions regarding iGMS functionality, our Customer Experience Team will be happy to assist you via Live Chat or at support@igms.com.

Best,
iGMS Team

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Nutzerempfehlung
9/10
Basierend auf 172 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

iGMS Preis

iGMS Preis

Beginnt ab
1,00 $
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Basierend auf 172 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

iGMS Funktionen

iGMS Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Angebotsmanagement
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Elektronische Zahlungen
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Kalenderverwaltung
Kanalmanagement
Kreditkartenbearbeitung
Online-Buchungsintegration
Preismanagement
Rabattmanagement
Rechnungsmanagement
Reservierung-Management
Reservierungs-Management
Verfügbarkeit-Management
Zimmerbuchung
Funktionen
4,5/5
Basierend auf 172 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

iGMS Häufig gestellte Fragen

iGMS Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über iGMS.

F. Welche Preispläne bietet iGMS an?

iGMS bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 1,00 $

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von iGMS?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von iGMS

F. Wer sind die typischen Nutzer von iGMS?

iGMS hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von iGMS unterstützt?

iGMS unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Italienisch, Japanisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet iGMS an?

iGMS hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt iGMS mobile Geräte?

iGMS unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert iGMS?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen iGMS hat

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet iGMS an?

iGMS bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Online-Support, Wissensdatenbank, Video-Anleitungen