Über RENTALL
Navotar ist eine cloudbasierte Plattform für Autovermietung und Flottenverwaltung, die unabhängigen Autovermietern umfassende Fahrzeugverwaltung und Mietkontrolle bietet. Die Lösung bietet eine Vielzahl maßgeschneiderter und vorkonfigurierter Funktionen zur Verwaltung von Kundschaft, Verträgen, Reservierungen, Preisen, Fahrzeugen, Wartung, Berichten und Administration. Nutzer können von jedem Computer oder Mobilgerät mit Internetverbindung auf das System zugreifen.
Navotar bietet Nutzern einen Check-in- und Check-out-Prozess mit einem einzigen Bildschirm und Zugriff auf alle notwendigen Informationen, um Kundenanforderungen effizient zu handhaben und die Bearbeitungszeit zu verkürzen. Die Plattform ermöglicht es Nutzern, Reservierungen zu verwalten, verfügbare Fahrzeuge nachzuverfolgen, ausstehende Kundenzahlungen zu verfolgen und alle Mietkosten auf dem Bildschirm zu berechnen. Das Dashboard bietet Echtzeit-Updates über den Fahrzeug- und Mietstatus sowie Benachrichtigungen und Vertriebsinformationen für einen schnellen Überblick über Geschäftsdetails.
Mit den Funktionen zur Verwaltung von Fahrzeugschäden können Nutzer Kratzer am Fahrzeug, Dellen, Unfälle und Reparaturen mit Diagrammen und Fotos nachverfolgen. Automatische Wartungs- und Service-Warnungen sowie Benachrichtigungen ermöglichen eine maximale Fahrzeuglebensdauer und Sicherheit der Kundschaft. Nutzer können angepasste Mietvereinbarungen erstellen und drucken und mithilfe des Signatur-Pads für Mobiltelefone Verträge von Kundschaft sofort signieren lassen.
Navotar enthält auch ein responsives Reservierungs-Plugin, mit dem Kundschaft Fahrzeuge direkt über die Website reservieren können. Kundschaft kann Fahrzeugtypen und -extras über das Modul auswählen und alle erforderlichen Informationen für die Fahrzeugreservierung ausfüllen. Das Modul kann an die Erscheinungsbild der Website von Unternehmen angepasst werden.
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- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Reliable solution. Using for a decade now
Bewertet am 25.1.2019
Overall, we are more than content with the solution. That’s the main reason which didn’t make us...
Overall, we are more than content with the solution. That’s the main reason which didn’t make us consider any other solutions for the last 10 years. The subscription charge is very reasonable and is worth it for the solution they provide.
Vorteile
We are using Navotar from the day they launched the solution. We are using the system for almost 10 years now and they never failed to meet our needs. We are using all their solutions, they developed our website with the online reservation plugin and the website is maintained by Navotar.
We started getting many online bookings once we implemented their online reservation plugin on the website. Great customer support!
Nachteile
We are happy with the product and services Navotar provides, but one thing we were hoping to have is a GPS solution integrated within the system. They promised they will launch a solution very soon.
Antwort von RENTALL
Thanks Shawn
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great Rent a Car Software
Bewertet am 12.2.2020
This software is great, friendly, very interactive and easy to use and read. It has helped us a lot...
This software is great, friendly, very interactive and easy to use and read. It has helped us a lot in the operation taking in consideration that the rent a car business has a lot of work to be done so is very important to use a very good system like Navotar is.
The customer service and all the navotar employees are always great and have a solution for any requirement I may have.
Vorteile
- Easy and friendly interface.
- Simple to set it ip.
- Easy to train employees.
Nachteile
- There is space to be improved in online plug in but as always have been, it is impriving on daily basis.
Antwort von RENTALL
Thank you Sergio, great working with you :)
- Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Buggy software and they'll continue to take your money after you cancel your account
Bewertet am 6.3.2022
Completely negative. Had high hopes but they are difficult to work with. Customer service reps...
Completely negative. Had high hopes but they are difficult to work with. Customer service reps are friendly but their software, Rentall, is still buggy.
Vorteile
It has potential but some things still need to be smoothed out. This is mainly with the Rentall Software that is still in a Beta, but they don't tell you that.
Nachteile
After finding the software was very buggy in Safari I tried it in Chrome and it still had some issues. Setting rates is very clunky, especially when getting into Holiday rate. When asked for a refund a few days later due to the software not working, they denied it. Then, after making sure they knew I wanted to cancel, with [SENSITIVE CONTENT] personally saying he'll take care of it, my credit card was charged again 5 days later and still no notification of my account being closed.
Gründe für den Wechsel zu RENTALL
Navotar/Rentall's video looked promising for Rentall and it also looked like they had updated their software. Came to find out it was the same software with some makeup on. The bugs probably were from their current transition of Navotar to Rentall.Antwort von RENTALL
Dear Customer, We tried to book you for training on numerous occasions and you declined the need for that important service. We provided you with a full refund despite the investment from our different teams in setting up your profile and application. We wish you and your company lots of success.
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Superb Software
Bewertet am 4.7.2019
We have been clients for three years and thanks to Navotar and its ease of use we have been able to...
We have been clients for three years and thanks to Navotar and its ease of use we have been able to expand in number of rental units and we have now added a Navotar reservation module to our own web page that is linked to our system, making the reservation process much easier for our clients.
Vorteile
We really like how user friendly this software is. We have never had any problems navigating the system and when we've had an issue customer service is always prompt to respond. We couldn't be happier with our choice of fleet management software.
Nachteile
We would have liked to find this software earlier as we spent a lot of money in other systems that did not work for us. There is simply nothing we don't like about Navotar.
Antwort von RENTALL
Thanks Adriana Diaz for reviewing us. We are glad to work with you.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Professionals
Bewertet am 7.9.2018
The real time communication feature between the website, the software and the reservation module...
The real time communication feature between the website, the software and the reservation module emphasizes the true modularity of the system and indicate that the software engineers at Navotar are organized in their coding and development practices. The modularity aspect of the software Leverages Navotar over their competitors.
The Customer support team at Navotar are always on the top of the client's request. we are sincerely thankful for the support team fast turn around.
Vorteile
1) The Website: Our company's website developed by Navotar's team is so simple. the designers and the programmers respected the KIS (KEEP IT SIMPLE) concept and I am sure they worked hard on their end to deliver such a professional and easy to use website site. the website is able to advertise for the car rental business in a presentable way.
2) The Navotar software: The software is developed with care. all the information about the cars and the models are stored in a back end database, the user need only to choose. The software is connected to the reservation module on the website. the website and the software are on real time communication which help the user know which car among their fleet is available and helps the customers know which are could be rented.
Nachteile
The rate system could be improved according to the time of use pricing concept for certain geographical regions.
Antwort von RENTALL
Thanks Ayoub
RENTALL Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über RENTALL.F. Welche Preispläne bietet RENTALL an?
RENTALL bietet folgende Kostenpläne an:
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von RENTALL?
RENTALL hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von RENTALL unterstützt?
RENTALL unterstützt die folgenden Sprachen:
Arabisch, Englisch, Französisch, Hebräisch, Spanisch
F. Unterstützt RENTALL mobile Geräte?
RENTALL unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert RENTALL?
RENTALL kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Google Analytics 360, Meta for Business, PayPal, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Twilio, Wix, WordPress, Zapier, authorize.net
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet RENTALL an?
RENTALL bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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