ContinuLink

4,1 (59)
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Webbasierte Lösung für Unternehmen für die häusliche Pflege

Über ContinuLink

ContinuLink von Complia Health ist eine Online-Lösung für die häusliche Pflege, die Hospiz, Pädiatrie und private Service-Zentren bei der Verwaltung mehrerer Geschäftszweige unterstützt. Die Lösung wird von verschiedenen Agenturen in den USA verwendet, um ihre klinischen Abläufe zu rationalisieren und Finanzprozesse abzuwickeln. ContinuLink ist in der Lage, verschiedene Arten von Kostenträgern zu verwalten, darunter Medicaid, Medicare, private Vergütung, Versicherungen und andere Befreiungsprogramme.

Die Point-of-Care-Funktionen von ContinuLink ermöglichen es Arztpraxen, über eine einzige Schnittstelle Termine zu planen, Aufgaben zu erstellen, Kunden, Medikamente und andere Checklisten zu verwalten. Ärzte können für jeden Patienten auch ein konsolidiertes Diagramm erstellen, das Details zu ihrer gesamten Krankengeschichte, ihren Medikamenten und Diagnosen enthält. All dies kann auf Android- und iOS-Geräten über die für die Plattform verfügbare mobile Web-App aufgerufen werden.

ContinuLink bietet elektronische Rechnungs- und Finanzverwaltungsfunktionen, die bei der Bearbeitung von Ansprüchen, der Fehlererkennung und der Reduzierung des gesamten Papieraufwands im gesamten Unternehmen helfen. Die Lösung lässt sich auch in Anwendungen von Drittanbietern integrieren, um Gehaltsabrechnungen, Abrechnungen, Terminplanungen und klinische Vorgänge abzuwickeln. ContinuLink ermöglicht den Nutzern den Zugriff auf klinische Formulare im Offline-Modus und synchronisiert die Daten, wenn eine Internetverbindung verfügbar ist.

ContinuLink bietet verschiedene Portale für Kunden, Ärzte und Mitarbeiter. Diese Portale erleichtern die Kommunikation zwischen Ärzten, Mitarbeitern und Patienten. Die Lösung bietet auch eine Routenplanungsfunktion, die eine Wegbeschreibung mit Richtungsangaben enthält, damit die Patienten das Krankenhaus rechtzeitig erreichen können. Weitere Merkmale der Plattform sind die elektronische Besuchsüberprüfung, die telefonische Besuchsüberprüfung und die Online-Informationseinreichung. ContinuLink arbeitet mit MEDsys, Deyta, Blacktree Healthcare Consulting und anderen Organisationen zusammen.


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ContinuLink

4,1 (59)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

1,00 $
6,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

103
98

Integrationen

Keine Integrationen gefunden
43

Bedienkomfort

4,1 (59)
4,5 (714)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,6 (59)
4,5 (714)

Kundenservice

4,1 (59)
4,6 (714)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Deputy

4,6
Nr. 1 Alternative zu ContinuLink
Deputy ist eine All-in-one-Mitarbeitereinsatzplanung für Mitarbeiter, die Zeitplanung, Anwesenheit und Aufgabenplanung...

StoriiCare

4,7
Nr. 2 Alternative zu ContinuLink
StoriiCare hilft Pflegeheimen, Tagesstätten für Erwachsene und Anbietenden von betreutem Wohnen bei der Verwaltung von...

Pabau

4,6
Nr. 3 Alternative zu ContinuLink
Pabau ist eine Verwaltungssoftware für medizinische Praxen, die medizinischem Fachpersonal mit Abrechnung, Patientenbera...

NewOrg

4,7
Nr. 4 Alternative zu ContinuLink
NewOrg bietet cloudbasierte Datenmanagement-Lösungen für gemeinnützige Organisationen, die die Planung von ehrenamtlich...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,1 /5
(59)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6/5
Funktionen
4/5
Bedienkomfort
4,1/5
Kundenbetreuung
4,1/5

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Zeigt 5 von 59 Bewertungen
Cruz
Cruz
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

All in one software including medicaid and staffing

Bewertet am 5.1.2015

I was operating at a loss, and within six months, ContinuLink turned it around for me. In fact, I ...

I was operating at a loss, and within six months, ContinuLink turned it around for me. In fact, I now have doubled my revenue and have not had to add an additional back office staff person to manage the growth.

ContinuLink is the only software in the industry that understands all my business lines. Medicare is easy. Medicaid waiver and staffing were my biggest needs. Before changing to ContinuLink we tried to use every low-end product that has a great marketing company behind them and sells on price, but it almost bankrupted me. We went from writing off 300K a years to less than 10K since it takes all my units and billing rules off the waivers.

If you are ever thinking of doing anything other than Medicare, like Medicaid, staffing, or PD, then you need to look at this system. Don't get sold on the other companies' huge marketing budgets; there is a reason that this group has customers that bill more than 500M a year. They can help drive effiencies that you need to survive in home care today

Antwort von Complia Health

We appreciate your business and look forward to partnering with others companies that have similar business lines. Our goal is to handle all your business lines today and in the future. Medicare, Medicaid, Waiver, Private duty, Hospice and Staffing.

.

Coco
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Feedback

Bewertet am 19.6.2023

[sensitive content hidden] do their best to support us. I appreciate their professionalism and...

[sensitive content hidden] do their best to support us. I appreciate their professionalism and willingness to help.

Vorteile

As an owner who sits on the board and does not operate the business day to day, I do not actively use Continulink, but the team uses it and provides insights and reports from it.

Nachteile

The initial implementation of Continulink was not good, which has made it difficult ongoing.

Cathy
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

worst choice for small agency

Bewertet am 8.5.2019

None whatsoever. Using this software means I am wasting unnecessary time on scheduling, payroll and...

None whatsoever. Using this software means I am wasting unnecessary time on scheduling, payroll and billing each week.

Vorteile

There's nothing really that I like about this software. For the purpose that I am using it for, it doesn't offer anything beyond other softwares on the market. It's complicated to use (three different ways to enter meal breaks; each resulting in a different invoice and none of the invoices reflecting the correct shift/meal) and old-fashioned in lay-out.

Nachteile

If your agency is not licensed for medicare, do not use this software. Customer service only goes through submittal of tickets online. Cannot talk to a person. Being the small agency they will take your problem as a 'suggestion for future changes'. Maybe if you are a large agency with more than one location and serving over 1000 patients in Medicare, they pay attention. Not to our agency. Never solved anything for me. You cannot charge state taxes. Billing shift differentials always brings out the invoices incorrectly no matter how you set it up. Most often after submitting a support ticket, there is no response. Any suggestion in the past years from their support did not solve the invoicing problems. It creates a weekly nightmare of manually adjusting wrong line items and sitting there with your calculator adding up the new totals. Stone age. They don't care. Whole lay out very old fashioned and stiff. Doesn't work with Mac. Doesn't work with any other browser than Explorer which annihilates the options for android phone or iPad. Most horrible experience on a daily basis and for the extremely high monthly subscription an absolute rip off. Because it doesn't do it's job for us. They don't care for the small fish and they should rethink offering themselves to small users if they don't want to be bothered.

Angela
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] implementation with Gateway Healthcare

Bewertet am 30.3.2020

Vorteile

My experience with Mobile Edge implementation was great. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was wonderful to work with. I always dread implementations with any new program but this by far was the best. She was ALWAYS readily available when I needed assistance.

Nachteile

The company is still new to the software. We are finding a couple of issues that need to be corrected. I will contact support to hopefully resolve these issues.

In Betracht gezogene Alternativen

Deputy

Warum ContinuLink gewählt wurde

GPS functionality

Gründe für den Wechsel zu ContinuLink

I've been utilizing Continulink for years. I decided to try Mobile Edge to have a one stop system instead of utilizing more than one system to integrate the company growing needs.
Vicki
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Bewertet am 21.6.2012

I am a fan of the ContinuLink electronic medical records system. Our organization is a Medicare...

I am a fan of the ContinuLink electronic medical records system. Our organization is a Medicare certified agency, providing care in Florida over a five county district. Our office location is in the middle of our service area, however, it is still over 100 miles from the furthest point of the service area to the office. The agency also accepts some private insurance, some HMO's and Medicare Advantage Plans. We previously used an electronic system that did not meet our needs and the operational reports were cumbersome to generate and had to be exported, sorted, etc. ContinuLink staff worked closely with us with training and questions about building a database.

We chose web-based training, and assigned a "super user" that was part of all of the training. We had a lot of help and support through the process, and we got to know who to call for different issues during implementation. We chose to start our in office "go live" first, and then we on boarded the direct clinical staff in clusters to help with their questions and understanding. ContinuLink is web based, point and click, with lots of space for personalized comments about the patient. The HELP section is always available when you are in the program. The customer support folks are friendly and prompt. I am happy to report that if they hear Survey or I can't bill, your problem gets prioritized and you get immediate attention.

We have benefited from on boarding this program. We are billing RAPS in an average of 7 days, and finals under 30. The operational reports are easy to read, and the snapshot of your business is quick and leads you to what questions to ask to dig deeper and re-mediate quickly. The user interface and OASIS entry is sequential and the comprehensive assessment makes sense. I love the guidance that is built in, and the artificial intelligence that cues the direct care provider that they need to answer a missed item, or may need to reconsider their response based on other items answered.

We have been using the program for over a year. The updates and upgrades are ongoing, and the ContinuLink Team is always asking how to make the program better! This program requires real time commitment to doing the evals and notes as they happen. We have insisted staff upload every night. Assessments have to be completed by hour 48, and we let folks know if they are not getting this done. Is it hard work to get up and running? Absolutely. This is a big change for both internal and external staff! Organizationally, ContinuLink continues to have open communications with our agency and continues to enhance their program to meet the needs of the end user.

5 von 59 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

ContinuLink Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ContinuLink.

ContinuLink bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 1,00 $
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

ContinuLink hat die folgenden typischen Kunden:

11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

ContinuLink unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

ContinuLink unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen ContinuLink hat

ContinuLink bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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