
Über Trivie
Trivie ist eine On-Demand-Microlearning-Plattform für die Verstärkung von Schulungen, die sich ideal für Unternehmen mit mehr als 1.000 Mitarbeitenden eignet. Die wissenschaftlich fundierte Lösung nutzt Retrieval-Praxis, adaptives Lernen und Mikrolernen, um das Einprägen von Informationen nachhaltiger zu gestalten. Lernmanager erhalten Echtzeit-Einblicke und -Analysen, um die Effektivität und Effizienz von Schulungsprogrammen zu überwachen.
Die intuitive Gameplay-Funktionalität von Trivie bietet den Mitarbeitenden einen vertrauten Kontext, in dem sie lernen können, und bietet Quiz- und Spielherausforderungen mit Multiple-Choice-, Wahr-Falsch-Fragen, Bildern, Videos und vieles mehr. Mit Engagement-Kalendern und Push-Benachrichtigungen können Nutzer den Prozess der Schulungsplanung automatisieren, der in jeden Lernplan eingefügt werden kann. Mit dem Tool zum Import von Inhalten können Nutzer Schulungsmaterial im Handumdrehen in ein Spiel übertragen.
Echtzeitanalysen ermöglichen es Nutzern, Quizfragen, Kurse und soziale Interaktionen im Spiel sowie die Teilnahme der Lernenden, die Nutzeraktivität und die tatsächliche Einprägung zu verfolgen. Trivie hilft Lernmanagern, Wissenslücken zu erkennen um diese Mängel zu beheben, sobald sie auftreten. Die Funktionalität zur Bewertung der Einprägung verwendet einen proprietären Algorithmus, um den damit verbundenen ROI (Return on Investment) zu quantifizieren. Im Management-Dashboard finden die Nutzer Schritt-für-Schritt-Assistenten, die sie durch verschiedene Prozesse führen.
Das digitale Lernkartensystem der Lösung bewertet das Verständnis des Lernenden für ein Thema und generiert eine Reihe personalisierter Lernspiele, um den Schulungsinhalt zu vertiefen und das Niveau der Beherrschung zu verbessern. Trivie-Spiele sind über die meisten mobilen Browser zugänglich, einschließlich einer herunterladbaren App für jedes Smartphone oder Tablet.
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- Branche: Essen & Trinken
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
A great solution for just-in-time learning
Bewertet am 18.9.2018
The greatest part about Trivie and working with their team is that if something isn't working, they...
The greatest part about Trivie and working with their team is that if something isn't working, they work with you to figure it out, even going as far as updating to interface to make it more user-friendly for your needs - they are incredibly responsive.
Vorteile
Trivie is easy to use and easy to train others how to use. The administrative interface makes managing a large number of employees quick and simple. Being able to track and measure knowledge gain, retention, and completion, as well as time spent in the system, makes it easy to identify trends, new gap areas, and ease of use for our Team Members.
Nachteile
No obvious cons, but we did spend some time trying to figure out the best way to manage the login process for hourly Team Members. Also wish there was a bit more flexibility in how we could use and manage the resources, but overall these have been minor issues.
- Branche: Hochschulbildung
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Phenomenal Product
Bewertet am 3.12.2018
Phenomenal! From my representative (Andy is a Godsend!!) to Trivie Support (whom I bother at least...
Phenomenal! From my representative (Andy is a Godsend!!) to Trivie Support (whom I bother at least 3 times per day, but are always polite and prompt), I am so pleased with this platform!
Vorteile
I love the ease of every aspect of this software, from implementation to data analysis. It is very user friendly, yet affords us a vast array of information.
Nachteile
I wish the U of 9 platform was still available. Although I was unable to use it (it was discontinued before I became a customer), I believe it would have been more relevant to my training efforts.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 1.0 /10
TRIVIE Developers should rework this program
Bewertet am 5.11.2019
We purchased a one-month pilot. Trivie was super helpful to set this up for us and I'm very...
We purchased a one-month pilot. Trivie was super helpful to set this up for us and I'm very appreciative of their wanting to give us the leeway to use the product in real time.
We set up a series of tests in different departments. I was the only person who ever accessed the platform even though 12 managers had permissions.
Here's the problem, and I shared this with my salesperson when I broke the news we would not be purchasing the application for our company. I share this publicly in hopes that TRIVIE will use this information to make the program work as I think it was envisioned to work.
I’ve evaluated the pilot and I’ve decided to NOT RECOMMEND Trivie for use in our company. Here are my reasons:
1. Getting folks to use the platform was very difficult. In fact, I didn’t have any takers at all.
2. My use of the platform was problematic. I was confounded by the proper pathways to get a test uploaded properly with test takers assigned properly, even after several attempts.
3. Once the tests were taken, it was I who had to go into the platform, look at the analytics and visit with managers about outcomes.
4. Once informed of the outcomes, managers didn’t re-train or retest (with the exception of the CSR group).
5. In short, I don’t believe it’s worth our time/investment into the platform. Overall, the platform is wonky and not user friendly. It is NOT drag and drop.
Vorteile
I liked the idea of being able to track people's comprehension over time and that is was based in gamification.
Nachteile
Trivie has a steep learning curve and is not intuitive--this coming from someone who learns a new program every other week.
Antwort von Trivie
Thank you for your feedback.
Trivie is a software application to provide companies with knowledge retention for their employees. Within our client base, we have, on average, 74% engagement with our application - that is with mandatory or voluntary access. Unfortunately, we cannot manage employee behavior of those that choose not to engage. Our platform includes automated push and email notifications to alert an employee when they have a new quiz to take.
The analytical dashboards that managers can access to make informed decisions about knowledge gaps and understand knowledge retention inside their organization has shown tremendous value across our entire customer base. Maybe this could have been better explained.
In closing, we would like to assure you that our design goals have always been to make the user experience of Trivie familiar, fun, and intuitive. We appreciate your feedback and will examine the "user journey" to determine if we can improve in this area.
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
Trivie has greatly increased the quality of our training materials & has become critical to...
Bewertet am 2.7.2018
Vorteile
Trivie was one of the best applications to bring into our workflow. We barely put any effort in & Trivie took care of everything else. We fully believe Trivie is helping us find excellent, new candidates.
Nachteile
We almost were not sure we needed to revisit our training materials until we began noticing a decline in our new hires. In an extremely short amount of time we realized Trivie would be a fantastic addition & constantly impressed by the results.
- Branche: Non-Profit-Organisation Management
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Trivie Review
Bewertet am 29.11.2018
We are still in the building process and will not go live with Trivie until January 2019. However,...
We are still in the building process and will not go live with Trivie until January 2019. However, I already appreciate and anticipate the breath of fresh air Trivie will be to our employees, who are used to watching long powerpoints on our current LMS. Further, Andy White has been an absolute rock star, in terms of explaining the platform, guiding us through the set up and trouble-shooting any issues as they arise.
Vorteile
Engaging employees during training is challenging, at best. Trivie's gamification features, along with the requisite responses, ensure that users are actively engaged with the material presented.
Nachteile
The need to import content separately from the assessments and marry them after the fact seems inefficient . Additionally, some material doesn't necessarily need to have questions tied to it but there is no way to avoid doing so.
Trivie Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Trivie.F. Welche Preispläne bietet Trivie an?
Trivie bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab:
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Trivie?
Trivie hat die folgenden typischen Kunden:
11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Trivie unterstützt?
Trivie unterstützt die folgenden Sprachen:
Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch
F. Unterstützt Trivie mobile Geräte?
Trivie unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Trivie?
Trivie kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Microsoft Teams
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Trivie an?
Trivie bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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- Lernprogramme
- Schulungsplattformen
- Mobile Learning Systeme
- Zertifizierungs-Tracking-Software
- Gamification Apps
- Assessment Software
- E-Learning Software
- Microlearning Software
- Lernplattformen
- Learning Experience Plattformen
- Digital Adoption Platform Software
- Vertriebsunterstützung Software
- Einstellungstest Software
- Lernplattformen für Gesundheitswesen