Claritysoft CRM
Claritysoft CRM
Über Claritysoft CRM
Claritysoft CRM ist eine Software für das Customer-Relationship-Management und wurde mit Schwerpunkt auf Nutzerfreundlichkeit entwickelt und geschaffen, um die Nutzererfahrung zu verbessern und die Nutzerakzeptanz zu maximieren. Claritysoft CRM bietet KMU und großen Unternehmen eine zentrale Plattform, über die Kundenkontakte, Konten und Verkaufsaktivitäten verwaltet werden können. Durch integrierte Planungs-, Nachverfolgungs- und Suchfunktionen bietet Claritysoft CRM eine intelligente CRM-Lösung.
Um Kundenbeziehungen effektiv zu verwalten, gibt Claritysoft CRM den Nutzern die Tools an die Hand, mit denen sich Kontakte, Notizen und Aktivitäten einfach hinzufügen lassen. Durch die Zentralisierung von Kundeninformationen ermöglicht Claritysoft CRM den Nutzern schnellen und bequemen Zugriff auf wichtige Kundendaten. Für eine höhere Nutzerproduktivität können Nutzer mit Claritysoft CRM Konten importieren, exportieren und segmentieren sowie nutzerdefinierte Felder hinzufügen und Kontoberichte generieren.
Neben dem Kontaktmanagement bietet Claritysoft CRM ein effizientes Aktivitätsmanagement, indem es Nutzern ermöglicht, Aufgaben, Aufgabenlisten und Erinnerungen an Aktivitäten zu planen. Dank eines Online-Kalenders können Nutzer mit Claritysoft CRM Details zu Besprechungen, Terminen und Veranstaltungen erstellen und diese Informationen teilen. Neben dem Management der Teamaktivitäten ermöglicht Claritysoft CRM den Nutzern, Leads, Vertriebs- und Pipelineaktivitäten unkompliziert mit Datenimport-, Export- und Trackingtechnologie zu verwalten.
Claritysoft CRM verwendet ein E-Mail-Marketing-Modul, mit dem Nutzer personalisierte Massen-E-Mails erstellen und an Kunden senden können – einfach mithilfe von E-Mail-Vorlagen. Mit der E-Mail-Tracking-Funktion erhalten Nutzer wertvolle Einblicke in ihre Marketingleistung, indem sie E-Mail-Korrespondenz analysieren und bewerten. Darüber hinaus können Nutzer mit der Funktion für Preisangebote von Claritysoft CRM genaue Angebote und Vorschläge erstellen.
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Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Odoo
Pipedrive
AgencyBloc AMS+
Salesforce Service Cloud
Nutzerbewertungen
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The most attentive support team! Genuine concern their product fits your specific needs.
Bewertet am 10.4.2018
Organized sales calls, accurate monthly reports, mobile app makes field work a breeze. User...
Organized sales calls, accurate monthly reports, mobile app makes field work a breeze. User friendly, customized to our needs - all at an exceptionally low cost. ANY organization or company can afford this CRM.
Vorteile
Keeps sales goals organized; extremely user friendly; phone app makes working in the field a breeze. Customer support and customized reports are stellar!
Nachteile
I have NONE. The entire ClarifySoft Team is supportive with quick responses. The only con I have is that I didn't find this CRM sooner.
- Branche: Versicherung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Customer data is safe and we know what, who and where.
Bewertet am 19.6.2020
Supported well with great, timely and knowledgeable customer service. Priced right for an easily...
Supported well with great, timely and knowledgeable customer service. Priced right for an easily customizable CRM. Gives us the peace of mind that our data is secure, yet accessible from any platform.
Vorteile
We needed a safe place to keep client data and be able to analyze data for sales decisions going forward. We tried another company and were just frustrated until we found Claritysoft. They have great customer service, and we have customized with ease. We were up and running in a matter of days. We feel confident that out data is safe and secure, yet available from any platform being used in our insurance sales process.
Nachteile
In the sale of insurance we receive commissions. We would like to be able to go into a contact, list the sale as placed and paid. Post the commission amount from a drop down list of sources. Amounts would vary.
In Betracht gezogene Alternativen
AgencyBloc AMS+Warum Claritysoft CRM gewählt wurde
We were frustrated. Unable to customize to our needs and a terrible lack of customer service.Zuvor genutzte Software
Salesforce Sales CloudGründe für den Wechsel zu Claritysoft CRM
Because someone contacted me immediately.Antwort von Claritysoft
Hi Darcel,
Thank you for your feedback! Your review is greatly appreciated.
If I correctly understand what you wish to accomplish with varied commission rates for different sources, you may be able to accomplish this by utilizing calculated custom fields. For additional details, please contact our support team.
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Inexpensive, user friendly, but does not have the bells and whistles we need.
Bewertet am 12.12.2020
Vorteile
Inexpensive, user friendly, has built in marketing and tickets, settings are easy to manage, and setup was easy.
Nachteile
Does not have automation or integrations for platforms we use like constant contact, social media, website management etc. You have to use Zapier, which I do no like to use. Even that option does not have the best workarounds.
Gründe für den Wechsel zu Claritysoft CRM
cost - we are a start up business.Antwort von Claritysoft
Hi Heather thank you for your feedback.
Clarity CRM's feature set is robust and thorough. But you are right, it doesn't do everything. However, the features we do offer consistently exceed the features offered by other CRM vendors at this price point. Additionally, by-and-large the features you mentioned don't tend to be offered by other CRM platforms at this value level. Clarity CRM is actually quite adept at integrating with other platforms and services. It is something we do on a regular basis for many of our customers with special requirements. Achieving the integration you want may be accomplished using Claritysoft's API technology. Contact our support department. They would be eager to explore integration options with you.
- Branche: Nanotechnologie
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
A solution to truly fit my growing needs
Bewertet am 31.3.2020
I started with ClaritySoft because I could see a spike of activity coming in my business and I...
I started with ClaritySoft because I could see a spike of activity coming in my business and I needed a safe place to organize my contacts and notes. I am so glad I made the move when I did. I am learning better how to work with it everyday and am learning to make it part of my daily work-flow. I have to say that the sales & support staff make you feel so welcome - like they really have your back. The fact that they truly listen and encourage questions make a big difference for me - making me feel better about using ClaritySoft everyday now and into the future.
Vorteile
ClaritySoft is flexible in how it works and how it looks on the screen - all of which impact its effectiveness for my own purposes. I have been able to configure it to do what I need and am confident knowing that I can amend things if I need to and there is lots more horsepower to reach when I need it.
Nachteile
I had some challenges with an import (with notes), but I also realize that there are limitations to CSV importing notes - and that is just the way it is.
In Betracht gezogene Alternativen
OdooWarum Claritysoft CRM gewählt wurde
I found it inflexible and if did not allow a very specific customization that was important to me - which ClaritySoft was able to make work for me - allowing me to use personal & business in the same work-flow - but securely separating my personal data - to be viewed by me alone.Zuvor genutzte Software
InsightlyGründe für den Wechsel zu Claritysoft CRM
It was suggested for me by a colleague - but it proved to be much too heavy an application for my modest needs- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best and Easiest CRM
Bewertet am 7.10.2020
This CRM really is great. On top of being super easy to set up and use, they also have excellent ...
This CRM really is great. On top of being super easy to set up and use, they also have excellent customer support. Actually maybe the best customer support that I’ve ever dealt with. They also have a very easy to use mobile app.
Vorteile
Claritysoft is the easiest CRM that I have ever used. The implementation costs are extraordinarily less expensive than their major competitors. User adoption is much higher. Do yourself a favor and demo this product, no matter how large or small your business is.
Nachteile
The only thing missing that I can think of is that there was no built in social media as a standard part of the platform.
Gründe für den Wechsel zu Claritysoft CRM
It’s way easier to implement, use and maintain. And it’s easier to use.Claritysoft CRM Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Claritysoft CRM.F. Welche Preispläne bietet Claritysoft CRM an?
Claritysoft CRM bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 49,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Claritysoft CRM?
Claritysoft CRM hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Claritysoft CRM unterstützt?
Claritysoft CRM unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Claritysoft CRM mobile Geräte?
Claritysoft CRM unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Claritysoft CRM?
Claritysoft CRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Gmail, Google Calendar, Microsoft 365, Microsoft Outlook, QuickBooks Online Advanced, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Claritysoft CRM an?
Claritysoft CRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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