Voiptime Cloud

4,8 (80)
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Verkaufsautomatisierungssoftware für kleine und mittlere Unternehmen

Über Voiptime Cloud

Ermögliche die Effektivität deiner Verkaufsabteilung. Erhalte CRM + WebRTC-Telefon + Click-to-Call Dialer kostenlos. Erfasse Leads über Website-Formulare, verteile sie an die Vertriebsmitarbeiter und kontaktiere sie in Windeseile. Rufe einfach an und lasse die Automatisierung den Rest erledigen. Noch nie war es so einfach, Kunden zu erreichen: VoiptimeCloud hilft dir dabei. Nutze die LeadManagement-Cloud für immer kostenlos oder aktualisiere SalesDialer, um zusätzliche Funktionen zu erhalten (eingehende Anrufe mit intelligenter Anrufweiterleitung, Anrufaufzeichnung, Web-to-Lead-API, Tätigkeitsbericht des Managers).

Die idealen Benutzer sind:
· Außendienstmitarbeiter, die ein leistungsstarkes und doch einfaches CRM benötigen.
· Telemarketing und Callcenter, die nach einer professionellen All-in-one-Lösung suchen.
· Verkaufsabteilungen, die mit Telefonverkäufen und eingehenden Anrufen arbeiten.


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Voiptime Cloud

4,8 (80)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

70,00 $
Monat
165,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

76
125

Integrationen

3
22

Bedienkomfort

4,8 (80)
4,8 (174)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,8 (80)
4,6 (174)

Kundenservice

4,8 (80)
4,8 (174)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

PhoneBurner

4,8
Nr. 1 Alternative zu Voiptime Cloud
Die Power-Dialing-Plattform von PhoneBurner hilft internen Vertriebsteams, 447 % mehr Kontakte zu knüpfen, Antworten zu...

LeadDesk

4,8
Nr. 2 Alternative zu Voiptime Cloud
LeadDesk ist eine cloudbasierte Kontaktcentersoftware für den Outbound-Vertrieb, den Inbound-Vertrieb und den Kundenserv...

VICIdial

4,7
Nr. 3 Alternative zu Voiptime Cloud
Die Lösung umfasst zusätzlich zur nahtlosen Abwicklung von Inbound- und Outbound-Anrufen („Blended Calls“) einen...

Genesys Cloud CX

4,3
Nr. 4 Alternative zu Voiptime Cloud
Genesys PureCloud ist eine Cloud-Kontaktcenter- und Mitarbeiter-Kollaborationslösung, die einfach zu verwenden, schnell...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(80)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
4,8/5

Hast du Voiptime Cloud bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 80 Bewertungen
Vika
Vika
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Weitere für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Great solution for sales

Bewertet am 6.12.2017

Vorteile

We need to have a Lead Management Software that will help to be more effective with the sales process. That's why we tested a tone of different solutions and chose VoiptimeCloud. In order to be brief, I just want to say that this is a reliable and user-friendly software that keeps all the data organized and in one place.

Marianne
Gesamtbewertung
  • Branche: Fotografie
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Wins clients back!

Bewertet am 9.3.2017

I run a small photo company and we deal with a lot of people. It is important not only to satisfy...

I run a small photo company and we deal with a lot of people. It is important not only to satisfy our clients and make outstanding photos, but to also to provide a good customer service and to keep in touch with clients even after the photoshooting is over.
Before we stared using Voiptime Cloud, our client list was a mess. Now everything is perfectly organized, easy to find in one place. We use Notes field to save photoshooting details and any important information. Our clients are really impressed that we remember details from their life, they become our friends. The key to this is really easy: before the meeting we open client card and read notes and communication history. This helps to restore everything in the memory.
To develop our business we started running special offers and use Voiptime dialer to make calls. Useful fiters help us to find clients who might need the other photoshooting.
Calling online from the system is really cost efficient and works for us perfectly.
We boosted the number of orders significantly with Voiptime Cloud adn won many clients back.

Vorteile

Helps to organize clients and schedule the working day. Efficient online dialer.

Nachteile

No tool for sending emails from the system.

Liz
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Easy to set up and to use. Excellent for sales and customer service.

Bewertet am 11.4.2017

This cloud software helps us to manage our customer database and to make calls. The setup process...

This cloud software helps us to manage our customer database and to make calls. The setup process was rather easy, we just entered online number information (we bought the number from another vendor, as suggested by Voiptime account manager) and integrated it with email (system supports only Outlook and Gmail).
Contacts import went smoothly. We already had our database in excel sheet and just had to organize columns properly.
As an account manager I added other members of the company to the system through Users page. Each sales agent got an email with login and password information.
It took about half of an hour for our team to set the Voiptime Cloud account and to upload customer database so we could start using the system.
No training on how to use the software was needed as the interface is quite intuitive.
Good tool for managing clients and making cheap calls. Excellent for sales and customer service.

Chuck
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Enables us to manage customers better and to sell more cars

Bewertet am 2.5.2017

This system helps us to manage customers smarter and to contact potential customers regularly. We...

This system helps us to manage customers smarter and to contact potential customers regularly. We make our time scheduling in Voiptime and it reminds us about calls and meetings.
We use the dialer to contact our clients as it is much cheaper than cell phone and enables us to record all conversation.
We store all our client data in Voiptime, assigned to different consultants. It is easy to reassign clients from one sales person to another and no data is lost when sales consultants leaves the team.

Vorteile

We use this software for managing customers of our car dealership. Our team is working together to make our client's experience unlike any other. This software helps us to nurture customers smarter and in a more organized way. We enspired all our consultants to switch to Voiptime. They use it to call clients and to schedule communication.
We use the calendar to schedule sales calls so no opportunity is missed.
The system allows us to filter clients according to their preferences and to assign customers. All phone calls can be made with the system's dialer and recorded. Call tarrification is very attractive.
This software combines very useful tools for customer service and sales for a good price.

Nachteile

The system interface should be more adjustable, especially the calendar and client card. There should be more tutorials on how to use software tools. We would also like the dashboard to be more advanced.

Roy
Gesamtbewertung
  • Branche: Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Excellent for a call center with remote agents

Bewertet am 11.5.2017

This system enables us to call clients from different countries (B2B). It saves time to our sales...

This system enables us to call clients from different countries (B2B). It saves time to our sales agents, as they just have to click on one button in order to make a phone. All calls are recorded and can be checked or downloaded.
All communicaion is saved in the system, it easy to track the progress and to assign or reassign clients.
We were looking for an online solution that could be accessed from every computer, as we have remote agents working from different locations, that's why we have chosen Voiptime. One more advantage of it is a really easy set-up process and reliability.

Vorteile

This software is available online, which is really important for us, as we have remote agents and few offices in different locations.

Nachteile

This software provides only a dialer, but doesn't sell online numbers to use with dialer. So we had to look for a vendor in order to buy a DID and Sip numbers. Voiptime support manager helped us by suggesting few good vendors, however, it would be easier for us if the software sell online numbers as well.

5 von 80 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Voiptime Cloud Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Voiptime Cloud.

Voiptime Cloud bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 70,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Voiptime Cloud hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Voiptime Cloud unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Polnisch, Russisch, Thailändisch, Ukrainisch

Voiptime Cloud unterstützt die folgenden Geräte:

Voiptime Cloud kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Gmail, Twilio, Zapier

Voiptime Cloud bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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