Gingr
Über Gingr
Gingr ist eine Reservierungssoftware für die Betreuung von Haustieren, Haustierpensionen, Trainer, Haustiersalons und bietet Funktionen für Haustiere, Kunden- und Mitarbeiterverwaltung, Marketing sowie POS-Funktionen. Mit dem Ziel, eine umfassende Verwaltungslösung für Haustierservices bereitzustellen, integriert Gingr Reservierungen, Kalender, Kundenprofile, Zahlungsabwicklung, Kundenengagement und mehr.
Durch die Bereitstellung von Tools für die Erstellung einer angepassten Startseite und eines Kundenportals ermöglicht Gingr den Unternehmen, ihren Kunden in Form von Online-Reservierungsformularen die Kontrolle zu geben. Formulare können vollständig personalisiert werden und Kunden können ihre Reservierungsanfragen direkt über das Kundenportal zur Genehmigung innerhalb des Gingr-Systems stellen.
Um die Organisation zu verbessern, erstellt Gingr Kunden- und Tierprofile mit praktischen Informationen, Bildern, Impfdetails, Formularen zu Unfällen/Vorfällen, Reservierungen und Buchungsverlauf. Mit integrierten E-Mail-, Fax- und SMS-Tools können Unternehmen innerhalb des Systems Aktualisierungen und automatische Erinnerungen an ihre Kunden senden und deren gesamte Kommunikation protokollieren. Gingr fungiert auch als POS für die Abwicklung von Kreditkartenzahlungen und umfasst die elektronische Signatur, das automatische Senden von Quittungen und das Scannen von Barcodes für eine einfache Aufzeichnung.
Zur Unterstützung der Mitarbeiterführung bietet Gingr eine integrierte Zeitschaltuhr, Teamkalender, To-Do-Listen, tägliche Checklisten und Provisionsberichte, damit alle Teammitglieder die Aktivitäten vollständig einsehen und ihre Aufgaben verstehen können.
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Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Kennel Link
DaySmart Pet
PetExec
Revelation Pets
Nutzerbewertungen
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
The Gingr Advantage in Pet Care
Bewertet am 7.8.2023
Gingr is the best option for doggie daycare in my opinion. One of my favorite things about them is...
Gingr is the best option for doggie daycare in my opinion. One of my favorite things about them is how user-friendly they are, both for our customers and our stock. It's wonderful that we can interact directly with our customers and respond to their specific requests.
Vorteile
Full, versatile, open, and user-friendly. You can learn what you need by just perusing the web. Employees benefit greatly from the associated training. The software is not only cheap and easy to use, but also very user-friendly. This program outshines its competitors in terms of features and customization options.
Nachteile
The consumer portal often has an awkward interface and looks outdated. Assuming you don't have any major issues after going live, you probably won't require support very often, since they're only available during specific hours and not via phone.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Long Time User - I Highly Reccomend!!
Bewertet am 22.9.2022
I love Gingr and am currently on a mission to convince my new employer to switch. If you have a dog...
I love Gingr and am currently on a mission to convince my new employer to switch. If you have a dog care facility use them.
Vorteile
All inclusive, multi-functional, customize-able, and intuitive.
You can become an expert by simply clicking around. The included staff training is very useful and effective. Customization is a 4/5, you can do almost anything you want within the confines of their general set up. The system is reliable and updates in the background with little to no impact on user experience.
Nachteile
The client portal isn't the most aesthetically pleasing and can be confusing at times. The customer support hours are stringent, and they lack a phone support option; but after you go live you need to contact support so infrequently it makes little impact. In my 5+ years working with their software I have needed to contact support maybe half a dozen times.
My one big issue is the implementation team. At a previous employer, that was in the process of opening a daycare, I knew more about their software than half the team helping. BUT if you have any technological literacy it shouldn't be that major of an issue, just annoying.
In Betracht gezogene Alternativen
PetExecGründe für den Wechsel zu Gingr
Most user friendly, more detailed reports and finance tracking, better payment integration, better aesthetics for client portal,- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
Like the software very much hate the lack of customer service.
Bewertet am 6.7.2018
Vorteile
We like the basic functionality and speed of use especially vs. software that sits on the hard drive. The portal is nice and out clients enjoy it.
The help articles for the basic set up and functionality are well done.
Nachteile
When there is a big issue outside of basic functionality the chat support is a waste of time. A typical chat takes about an hour just to get to the point that they kind f understand what your talking about.
For example my company Voxy Canine Camp recently reorganized and we opened a new merchant id account.
The back end sent me the wrong merchant id #. I Ofcourse did not know it was wrong and after an hour on chat the person had no idea what was the problem because they did not have access to all of the information. It's a week later and aim trying again and still having issues. After introducing myself and business name/ 30 min into chat the rep from Gingr asks me what company Im with,
Real problem solving should not be done by chat so this part of Gingr is horrible.
Horrible enough that we are looking into switching this winter.
Antwort von Gingr
Laura,
We appreciate your candid feedback, and are sorry to hear that your most recent chat experiences have not been favorable. I called you directly last week to clear up the merchant account issue, which was a simple misunderstanding between how/why you were updating your merchant accounts. Once we got to the bottom of it, we resent the correct merchant number to be updated in your app. I also suggested that if you needed anything moving forward, to ask for me specifically and I would give you a call.
In regard to this most recent issue, our staff was prompt in responding and in inquiring about the issue you were experiencing, and although it did take a bit to understand why you couldn't process payments (the merchant ID had been typed incorrectly - chat records show the correct ID was sent on 6/28) we were able to get this resolved and get you back up and running.
Please let me know if you have any concerns moving forward.
Michelle Ober
Director of Operations
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Booking with ease
Bewertet am 29.4.2022
Overall Gingr has been a great asset to our company, and was such an ease to transition into when...
Overall Gingr has been a great asset to our company, and was such an ease to transition into when we switched from our old Booking system. So many features, and so easy to use.
Vorteile
I like most that it's easy to use, serves for so many purposes in our Company such as booking Grooming Appointments, walk in services, daycare stays, daycare Evaluations, classes, and now we can use it in our multiple locations as well
Nachteile
The only cons lately have been inconsistent customer service with longer wait times, and the Phone Number search feature not working lately has made some booking over the phone take longer. Phone number search is usually our go to Customer look up. It leaves us with less room for error and less time on the phone with the customer for easier booking
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Great Appointment Scheduling Software
Bewertet am 7.9.2022
Overall the software is easy to use, customer friendly, and not that expensive. Out of other...
Overall the software is easy to use, customer friendly, and not that expensive. Out of other comparable software we feel that this one has more functionality and more customization options.
Vorteile
I like that there are so many features and that they are easily accessible for both our customers and our stuff. I like that we are able to customize our customers experience and communicate with them easily.
Nachteile
It is very hard to implement and set up new software, it is also hard to export data if needed.
In Betracht gezogene Alternativen
DaySmart PetWarum Gingr gewählt wurde
We were looking for more functionality.Zuvor genutzte Software
DaySmart PetGründe für den Wechsel zu Gingr
There was more functionality, customization, and we had a extended free trial.Gingr Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Gingr.F. Welche Preispläne bietet Gingr an?
Gingr bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 95,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Gingr?
Gingr hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Gingr unterstützt?
Gingr unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Gingr mobile Geräte?
Gingr unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Gingr?
Gingr kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Broadly, CardConnect, IFTTT, Kisi, Meta for Business, Stripe, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Gingr an?
Gingr bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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