talech

3,9 (333)
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iPad-POS-Software für Restaurants, Einzelhandels- und Dienstleistungsunternehmen

Über talech

talech ist ein iPad-Point-of-Sale-System (POS), das Tools für die Annahme von Bestellungen, die Verwaltung von Inventar, die Verarbeitung von Zahlungen, die Durchführung von Werbeaktionen, die Verfolgung von Mitarbeiterstunden, die Durchführung und Verwaltung von Terminen sowie zeitgesteuerte Services und mehr umfasst. Die Software eignet sich für eine Reihe von Restaurants und Bars wie Gourmet- und Schnellrestaurants, Cafés oder Freiluftgastronomien, Einzelhandelsgeschäfte, einschließlich Bekleidungsgeschäfte, und Dienstleistungsunternehmen wie Salons, Friseure, Spas, Nagelstudios, Barbiere, Hundesalons und vieles mehr.

Mit talech können Nutzer ihr Inventar in Echtzeit verwalten und haben die Möglichkeit, Produkte hinzuzufügen und Kosten, Preise und Mengen zu bearbeiten. In Einzelhandelsgeschäften können Barcode-Etiketten gedruckt und Barcodes gescannt werden, um Artikel zu Bestellungen hinzuzufügen. Für verschiedene Größen oder Farben können Produktvariationen erstellt werden. In Restaurants kann talech eine Verbindung zu mehreren Druckern herstellen, sodass Nutzer Bestellungen an die Küche oder Bar schicken können. Rechnungen können geteilt, teilweise erledigt und für andere Kunden geöffnet werden. Für den Service sind neben Vorbestellungen auch zeitgesteuerte Services verfügbar, sowie eine kundenorientierte Buchungswebsite und Mitarbeiterprofile, um den Service zu präsentieren. Über das Board können mehrere Zahlungsarten akzeptiert werden, einschließlich Bargeld, Schecks, Kreditkarten und Geschenkkarten. Rabatte können auf ganze Bestellungen oder einzelne Artikel von Werbeaktionen angewendet werden und enthalten Währungsoptionen und prozentuale Rabatte. Nutzer können in einer detaillierten Aufschlüsselung die Rabatte über alle Bestellungen hinweg anzeigen lassen. Detaillierte Berichte geben den Nutzern Einblick in Verkäufe, Transaktionen, meistverkaufte Produkte und die Mitarbeiterleistung, was die Identifizierung von Mustern oder Trends ermöglicht. Am Ende des Tages werden Zusammenfassungen generiert.

talech enthält eine integrierte Zeiterfassung, mit der sich Mitarbeiter am POS-System ein- und ausbuchen und Arbeitszeittabellen-Berichte erstellen können, mit denen Nutzer die geleisteten Arbeitsstunden verfolgen können. Mit den Berechtigungen der Mitarbeiter kann gesteuert werden, wer Zugriff auf die Kasse erhält, und die Nutzer können alle Transaktionen, einschließlich Ein- und Auszahlungen sowie Barbestände, verfolgen.


Bilder

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talech

3,9 (333)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

29,00 $
Keine Preise gefunden

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

54
63

Integrationen

8
9

Bedienkomfort

4,0 (333)
4,0 (480)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,7 (333)
3,4 (480)

Kundenservice

3,9 (333)
3,3 (480)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Clover

3,9
Nr. 1 Alternative zu talech
Clover ist eine All-in-one-Plattform, die für On- und Offline-Einzelhändler, Schnellrestaurants und andere Dienstleistun...

QuickBooks Desktop Enterprise

4,5
Nr. 2 Alternative zu talech
QuickBooks Enterprise ist eine Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen, die Nutzern Echtzeit-Zugriff auf Kunden-,...

QuickBooks Online

4,3
Nr. 3 Alternative zu talech
QuickBooks Online ist eine umfassende Buchhaltungslösung für kleine Unternehmen, mit der Nutzer ihre gesamten Finanzdate...

Revel Systems

3,7
Nr. 4 Alternative zu talech
Das Revel iPad Point-of-Sale-System für Restaurants, Bars, Einzelhandel, Schnellrestaurants und Unternehmen. So lassen...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

3,9 /5
(333)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7/5
Funktionen
3,6/5
Bedienkomfort
4,0/5
Kundenbetreuung
3,9/5

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Zeigt 5 von 333 Bewertungen
Ginny
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

This Small Business Owner Is Happy!

Bewertet am 1.11.2016

I have been using Elo PayPoint and Talech for almost two years and I have be 110% pleased about the...

I have been using Elo PayPoint and Talech for almost two years and I have be 110% pleased about the choice I made. My business had grown to the point where I needed a better way to manage sales, track inventory, review reports and continue to elevate the customer experience as a whole. Talech was the solution. The system is user friendly. Customer Service support is awesome. And I am happy. There is enough stressors in running a small business, my point-of-sale isn't one of them.

Vorteile

Ease of use, accurate reporting, appearance

Nachteile

The auto-correct when entering Custom Items. It's sneaky and changes a word to a more common one so I end up with interesting items on a receipt/report.

Antwort von talech

We're so happy to have you as a happy and long-time customer, Ginny. Thanks for sharing what is working and what could be better for you. I have passed along your feedback to the team. Please continue to share with us. We love hearing from you!

John
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Excellent Platform, Easily Manageable

Bewertet am 15.11.2016

We have been using Talech for about 2 years now to run our Tasting Room attached to our brewery's...

We have been using Talech for about 2 years now to run our Tasting Room attached to our brewery's production area. The overall experience has been very positive, and the platform is excellent for managing the menu list, structure, and for culling information for reporting from a distance.

I myself (the primary managing owner) operate the platform from Omaha, NE. My business is in Washington State, some 1600 miles away. And the ease of use of Talech, the customizability, and the adaptability of the team running the program from the Talech side are splendid.

The only real issues we've had tend to be more related to the specific processor used (we use Elavon), or the local internet connectability.

The reporting available in the system is very powerful, and new little tweaks are coming out on a constant basis to improve the utility of the system for the needs of the small business owner.

Talech support is also available 24/7 on the phone, which is very helpful for businesses like mine that are open late into the evening.

If you have any questions, please let me know - I have now ample experience with the system and would be happy to discuss its qualities.

Vorteile

Flexible, easy to understand, intuitive, easy to modify, easy to pull reports, manageable from a distance, continuously improving and updating.

Nachteile

Inability to have a common pool of inventory for different categories to pull from with respect to inventory management; new beta interfaces have splendid reporting capacity but need to become the standard rather than the tested exception.

Antwort von talech

Thanks for writing such a nice, detailed review, John. We're so glad that talech is working so well for you and your business. I have passed along your feedback, especially regarding inventory management, with the product team. We really appreciate feedback like that! Please continue to share - we love to hear from you!

mark
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Talech Stealing Money Because they Were not Processing Credit Cards Properly

Bewertet am 2.8.2022

Good until recently... Now critically terrible They were preauthorizing credit cards.... but when...

Good until recently... Now critically terrible They were preauthorizing credit cards.... but when the tab was closed,,, their software could not do so because of card information corrupted (although the software states they are pre-authorized).
This resulted in over $500 in tabs that cant be closed... not even by Talech themselves... So, they blamed everyone, including my internet provider, the credit card bank etc. They are unable to resolve... In summary, there was $500+ dollars of free beer credit card customers drank at our expense!!! We had to switch (otherwise we would have continued to lose money) and Talech will not even refund our monthly charges to help offset their error. Not only is this bad service... but stealing!!!

Every Talech user must be aware of this and RUN!!!

Also associated with this was a company called AVANT GARD... if you are dealing with these people also be aware,,,

Vorteile

The POS software works in most cases. The reporting is ok as well. Don't have experience with others besides square... but seems to work... However the majority of this software is to successfully collect money for exchange of products.... this is where it fails!!!!

Nachteile

Customer service to resolve critical issues with mis-handling credit card information, not admitting a problem and even accusing everyone else for our loss of money.

Norma
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Cheapseats need to approve

Bewertet am 1.11.2016

Hi I love the software its ease of use there are only 2 issues I have #1 that employees can delete...

Hi I love the software its ease of use there are only 2 issues I have #1 that employees can delete and avoid easily and shouldn't be able to so lets say they put the order in they can slide the item over and delete/void with pass code employees shouldn't be able to delete/void ever unless they have the owners pass code..when we cant run credit cards its takes forever for your company to fix it you need a back up system ....Sat Oct 30 your system was down for like 3 hours ouch that hurts my restaurant :( get generator or something. I got to say your employees are GREAT!!! I BOW TO THEM they are nice, courteous on top of everything. So, so understanding I got to admit I have called maybe twice and I was a poop :( but your employees handle it well your are lucky to have such an awesome crew keep it up. I worked in customer escalation dept so I know how it is your bless I love you folks .... thank you for asking for my feedback I appreciate. Have a great day.

Vorteile

The ease of it so easy to use and understand.

Nachteile

It allows anyone to delete/void a product if the slide the item over so I know I have gotten lost dollars for it the system needs to require the owner pass code for this to avoid employees stealing from me.

Antwort von talech

Thank you for the review and feedback, Norma. We're glad to hear that you love the software. Thanks for letting us know about the 2 issues you've had - I've passed along your feedback to the team so we can continue to improve. Please continue to share with us - we love hearing from you!

Brad
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Good product for the price

Bewertet am 23.8.2019

Vorteile

I like how easy it is to customize the interface of the iPad app. I can easily color coordinate sections and subsections, rearrange everything to fit our needs. I also love the online ordering system, we take on average a dozen online orders a day. There are of course things I wish we could change about the system, but overall, it does the job, and does it well!

Nachteile

Not a fan of the online ordering setup. If I wish to have a product hidden on our online store, it also hides it on our iPad, which does not work too well. The program is also very laggy when you first try to login, takes 5 seconds or so every time - just freezes. Also, if someone tries to tip us with a custom tip amount, sometimes the text box covers up the amount section - and we've had people almost tip us $2,000 multiple times - the box needs to be moved.

In Betracht gezogene Alternativen

Square Point of Sale

Gründe für den Wechsel zu talech

Because we knew one of the sales reps.
5 von 333 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

talech Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über talech.

talech bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 29,00 $
  • Preismodell: Kostenlose Version
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

talech hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500

talech unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

talech unterstützt die folgenden Geräte:

iPad (mobil)

talech kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Adobe Commerce, Homebase, Mailchimp, OneSaas, QuickBooks Online Advanced, Restaurant365, Shopify, Xero

talech bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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