Parseur Übersicht

Was ist Parseur?

Leistungsfähige E-Mail-Parser-Software zur Automatisierung deines Dateneingabe-Workflows, zum Extrahieren von Text aus E-Mails, Anhängen und Dokumenten und zum Senden an nahezu jede App oder Datenbank.

Parseur erstellt eine Vorlage basierend auf einem Beispieldokument (E-Mail oder Anhang) und hebt den zu erfassenden Text hervor. Nach dem Erstellen der ersten Vorlage extrahiert die Lösung die Daten automatisch aus einem ähnlichen Dokument. Wenn mehr als eine Vorlage vorhanden ist, verwendet das System automatisch die Vorlage, die am besten passt.

Parseur bietet mehrere Exportstrategien an, mit denen Daten an unzählige Anwendungen und Datenbanken gesendet oder als Excel, JSON oder CSV heruntergeladen werden können. Trello, Slack, Airtable, Salesforce, HubSpot, GetSwift und Zillow sind nur einige der Anwendungen, die über Zapier und Microsoft Flow sowie Datenbanken wie MySQL und SQL Server verfügbar sind.

Parseur Übersicht

Kosten

Beginnt ab
59,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Parseur Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Kanada, Europa, Indien und 4 weitere , Lateinamerika, Mittlerer Osten und Afrika, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch, Französisch, Spanisch

Screenshots

Parseur Screenshot: Create templates and select the pieces of text to capture and give them a name
Parseur Screenshot: Create templates and select the pieces of text to capture and give them a name Parseur Screenshot: Automate text extraction from emails

Parseur Bewertungen

Parseur Bewertungen

Gesamtbewertung
4,9
/
5
Ausgezeichnet
24

Sehr gut
3

Durchschnitt
0

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionen
4,7
Bedienkomfort
4,8
Kundenbetreuung
5
100% haben diese Anwendung empfohlen
Sam S.

This is exactly what I've been looking for.


Mit Google übersetzen
Phil M.

Get the task done right, first time...

Having thousands of email orders requiring parsing, unknowingly having slight variation in layouts which causes issues with parsing software, Parseur was able to quickly process the majority then keep me up to date with others that required template variations.

Having tried other parsing software prior to this where these apps only indicated failed emails that couldn't be parsed at the end of a run with no further help, making it an expensive subscription, time-consuming and frustrating ordeal. Parseur was the answer from the start and I wish I had discovered it initially.

The guys that run the live support desk are the founders and programmers. Their feedback has always been prompt, accurate, concise and offered alternative solutions and ways around the support request. They understand customer support and value their customers. What is nice is that they follow up with the solved issue personally at a later date to see how it has worked out, which is a really nice touch.

As far as I am concerned, they provide the template for any application customer support line. Great work guys.


Mit Google übersetzen
Stanislas A.

Very good tools for automation


Mit Google übersetzen
Annie B.

Great tool

I have been able to have a view of a very active group email box that i had never been able to see before, without a lot of manual manipulation.


Mit Google übersetzen
Stuart L.

Using parseur opened a whole new world of automation possibilities for my business!

The overall experience is great. We have been able to automate a lot of the boring stuff that takes time with our vacation rental business. Working with hundreds of different owners and managers, using parseur takes a lot of the work out of our hands.


Mit Google übersetzen
Sam S.
Übersetzen auf: Deutsch

This is exactly what I've been looking for.

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 10.8.2017
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

I was previously using Zapier's Parser app and I was having a major problem parsing emails from Zillow, Trulia, Hotpads because there is like 5+ email formats each from them for customer leads inquiring about homes i have for rent. Zapier parser app does not have the ability to use different templates to keep up with the inconsistent email formats i was receiving.
I'm using Zapier to pull the customer information into my CRM and on a google spreadsheet. I'm so happy i found Parseur it allows you to build unlimited template styles to follow every type of email i get. Once these are set i get exactly the correct information i want parsed everytime!!!! Which i am so pumped about because the last app i was using was sending the wrong data almost 80% of the time and i have to manually fix it on my end. On top of all that the Chat box on their site is your best friend, these guys are super helpful to getting me set up. And they are even cleaning up my templates that i make to make them run smoother and teaching me best practices to get the most out of their app.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Phil M.
Branche: Geschäftsbedarf & -einrichtung
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch

Get the task done right, first time...

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 8.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Having thousands of email orders requiring parsing, unknowingly having slight variation in layouts which causes issues with parsing software, Parseur was able to quickly process the majority then keep me up to date with others that required template variations.

Having tried other parsing software prior to this where these apps only indicated failed emails that couldn't be parsed at the end of a run with no further help, making it an expensive subscription, time-consuming and frustrating ordeal. Parseur was the answer from the start and I wish I had discovered it initially.

The guys that run the live support desk are the founders and programmers. Their feedback has always been prompt, accurate, concise and offered alternative solutions and ways around the support request. They understand customer support and value their customers. What is nice is that they follow up with the solved issue personally at a later date to see how it has worked out, which is a really nice touch.

As far as I am concerned, they provide the template for any application customer support line. Great work guys.

Vorteile

The simple layout of the app with logical steps and instructions. But the most valuable feature is the ability for the app to advise on which emails have failed to be processed, call them out and allow for new templates to be created solving the issue. This is such a time-saving feature that also takes away the frustration when bulk emails are expected to pass but don't due to some minor layout discrepancy that has not been picked up when initially reviewed manually.

Nachteile

The only very minor point is the lack of instructions on all of the features and functionality past the standard logical use. If like me, you see more potential uses for the app once the basic setup has been completed, there is a lack of explanation of the other advanced checkboxes and required function code examples, etc. The support is excellent so not a problem but it would be nice for an in-depth helpdesk where the difference in timezone feedback is an issue.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Stanislas A.
Branche: Immobilien
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Very good tools for automation

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 28.4.2020
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

Very good to improve your customer relationship management ! PropriLib integrate it with Pipedrive and it's very useful !

Nachteile

It's not so easy to use at the beginning.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Annie B.
Branche: Finanzdienstleistungen
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great tool

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 24.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

I have been able to have a view of a very active group email box that i had never been able to see before, without a lot of manual manipulation.

Vorteile

I like that you can normalize data from all different kinds of formatting and different automated emails and you can easily export all parsed material in a multitude of methods.

Nachteile

I would like to see more documentation on how to use the advanced features

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Stuart L.
Branche: Immobilien
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Using parseur opened a whole new world of automation possibilities for my business!

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 9.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

The overall experience is great. We have been able to automate a lot of the boring stuff that takes time with our vacation rental business. Working with hundreds of different owners and managers, using parseur takes a lot of the work out of our hands.

Vorteile

The user interface is very simple and easy to set up. Showing the emails as - is aswell as being able to dive deep into the email code is super useful for setting up different rules.

Nachteile

The PDF parsing is still being developed. Whilst it works currently, I think it can be a better product and know the guys are working hard to make that happen.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,7/10
Basierend auf 27 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Parseur Preis

Parseur Preis

Beginnt ab
59,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Basierend auf 27 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Parseur Funktionen

Parseur Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Anrufaufzeichnung
Anrufer-ID
Anrufüberwachung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
Echtzeit-Berichterstattung
Integration von Dritten
Kommunikationsmanagement
Konferenzschaltungen
Kontaktmanagement
Kundenspezifisches Branding
Sofortnachrichten
Umleitung der Anrufe
Videokonferenzen
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Funktionen
4,7/5
Basierend auf 27 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Parseur Häufig gestellte Fragen

Parseur Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Parseur.

F. Welche Preispläne bietet Parseur an?

Parseur bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 59,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Parseur?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Parseur

F. Wer sind die typischen Nutzer von Parseur?

Parseur hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Parseur unterstützt?

Parseur unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Französisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet Parseur an?

Parseur hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Parseur mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Parseur unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Parseur?

Parseur kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ActiveCampaign, Google Docs, Magento Commerce, Maintenance Care, Marketo, Microsoft Excel, Sakari, Salesforce Sales Cloud, Slack, Zapier

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Parseur an?

Parseur bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Online-Support, Wissensdatenbank, Video-Anleitungen