Über Assignar

Assignar ist eine durchgehende Lösung für die Betriebsabläufe von Subunternehmern und Außendienstmitarbeitenden in der Baubranche, die Compliance-, Asset- und Workflowmanagement umfasst. Das cloudbasierte System ist mit einer zugehörigen mobilen App gekoppelt, um Projektkoordinatoren und vor Ort tägigen Mitarbeitenden konformen Online-Zugriff von jedem Ort aus zu ermöglichen, wann immer und wo immer dies gewünscht ist. Von hier können mit Assignar laut Hersteller wichtige Prozesse wie Auftragsplanung, Personal-/Anlagenzuweisung, Versand und die damit verbundene Datenerfassung, die so wichtig für die Einhaltung industrieller Vorschriften ist, vereinfacht werden. Die Funktionen für das Dokumentenmanagement gehen über die Speicherung hinaus und umfassen die Erstellung von nutzerdefinierten Online-Formularen, Urlaubsanträgen, Inspektionsblättern, Sicherheitsüberprüfungen usw. sowie die Erfassung digitaler Signaturen.

Arbeitszeittabellen können auch über die Fieldworker-App für Android- und iOS-Smartphones gesammelt und gespeichert werden und zur Genehmigung in Buchhaltungssoftwares wie Xero, QuickBooks und Sage exportiert werden. Tools für das Lieferantenmanagement helfen bei der Koordination von Mitarbeitenden, Vermögenswerten, Kosten und Terminen und stellen sicher, dass die Mitarbeitenden für jeden Job die richtige Ausrüstung zugewiesen haben. Der papierlose Datenfluss bietet dann eine genaue Rechnungsstellung von Arbeitszeittabelleninformationen, die Gehaltsabrechnung und eine Reihe anpassbarer, hochvisueller Berichtsoptionen.


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Assignar

4,7 (69)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

Keine Preise gefunden
9,80 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

112
389

Integrationen

8
161

Bedienkomfort

4,5 (69)
4,1 (2.605)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,6 (69)
4,1 (2.605)

Kundenservice

4,8 (69)
4,3 (2.605)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Wrike

4,3
Nr. 1 Alternative zu Assignar
Wrike ist ein Kollaborations- und Projektmanagement-Tool, das Nutzern hilft, Projekte vom Anfang bis zum Ende zu...

Safety Champion

4,7
Nr. 2 Alternative zu Assignar
Safety Champion ist eine Arbeitsschutzmanagementlösung, die Unternehmen bei der Verwaltung von Sicherheitsmaßnahmen und...

TimeCloud Time and Attendance

4,4
Nr. 3 Alternative zu Assignar
TimeCloud ist eine Erfassungssoftware für Zeiten und Anwesenheiten mit Dienstplanungstools, Stempeluhr-App, Gehaltsabrec...

JobAdder

4,5
Nr. 4 Alternative zu Assignar
JobAdder hilft, die Effizienz der Personalbeschaffung zu erhöhen. Interne Recruitment-Profis und Personalagenturen sind...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(69)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,5/5
Kundenbetreuung
4,8/5

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Zeigt 5 von 69 Bewertungen
Candice
Candice
Gesamtbewertung
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Compliance Management in one basket

Bewertet am 7.5.2021

Amalgamating personnel, plant and equipment records into one manageable system. Allows the Workshop...

Amalgamating personnel, plant and equipment records into one manageable system. Allows the Workshop Team to schedule their weeks out more effectively as they have better insight into plant and equipment servicing and compliance requirements. Job creation is faster too, allowing jobs to be scheduled more efficiently.

Vorteile

The compliance management is the key feature that has been the most beneficial for the client I set Assignar up with. It makes managing plant and personnel compliance very easy. It allows all associated plant documents (along with scans and images) and service to be easily accessed in the field by our workers if their client requests to see more information. The same goes for worker's qualifications and licences. It keep them all in the one place, easily accessed from an app. The digital forms have also been adopted quickly and saves time on site, not dealing with paper records. Underground asset management and safety is key in this client's industry, so allowing Dial Before you Dig drawings to be uploaded directly to a job saves alot of time printing out the plans, or even if you weren't printing them you'd still need to take a long time going through all the emails each Utility Company sends through. So it also acts well as a document repository for project specific documents. This saves fieldworkers needing to access the other cloud platforms (e.g. Sharepoint) - it's all accessible in Assignar.

Nachteile

There is a decent learning curve when learning how to set up the program. The support and training was delivered very well though. I do think though that a business would still need someone 'driving' this platform on a regular basis. It's not a set and forget system for a small operator. Like most online systems, it only works as well as the data that is put into in and who is looking after and monitoring that data.

Michael
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Product

Bewertet am 27.4.2023

We have come a long way as a company since the time we started with Assigner, back 3 years ago. At...

We have come a long way as a company since the time we started with Assigner, back 3 years ago. At the start we were not using the Product to its Full Potential. Now 12mnths in we have made our day-to-day processes faster to action, tasks completed in a timely manner, Compliance is at a higher standard.

Vorteile

How quickly the response to changes that are made in the System. Great Customer Service when needing Support. User Friendly, able to adapt to our Companys Needs.

Nachteile

Filtering could be a bit more improved.

Antwort von Assignar

Thanks for taking the time to submit a review Michael - we really appreciate your feedback!

Jillian
Gesamtbewertung
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Do not trust Assignar

Bewertet am 27.1.2022

Everything seemed great and seamless until Assignar did not meet our original request, integrating...

Everything seemed great and seamless until Assignar did not meet our original request, integrating with our accounting software. They led us to believe they could seamlessly integrate, but as we got further into our experience with them their promises fell short. Assignar never successfully integrated with our accounting software (our #1 request) and then blamed their unmet promises on us. Terrible customer support and lack of ownership for their wrong doings and oversight. I do not recommend this company. They refuse to give us any refund even though they did not give us a product we could successfully use or implement into our company processes.

Vorteile

Unfortunately, with how they handled our business, there is nothing we like most.

Nachteile

Please see my overall experience below.

Antwort von Assignar

Hi Jillian,
Thank you for taking the time to share your review. At Assignar, we take pride in delivering excellent customer support and driving productivity for our customers, which is why we are disheartened to hear about your experience. We will use your feedback to continue to improve our customer service efforts in the future. We welcome the opportunity to continue this conversation offline if you would like to chat further.
Regards,
The Assignar Team

Lanny
Gesamtbewertung
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Product

Bewertet am 16.12.2019

We have solved a lot of our timesheet issues, we continually adapting to the scheduler and now we...

We have solved a lot of our timesheet issues, we continually adapting to the scheduler and now we are beginning to adapt the program to our safety needs. Win Win!

Vorteile

I like software because it has many functions that help our time management, payroll, and safety needs. The software does so much more then first expected. There is a lot of deep level stuff that we are continually rolling out throughout the time have been using it. We've been able to adapt more and more to help save time, energy and money for our company. Their customer assistance is really like no other I've seen. All of them are great and have a lot of knowledge of Assignar capabilities. But I'd like to give a shout out to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]! She has been of great assistance in our transition and continues to give great support. She's quick to respond has great knowledge and is kind, courteous and will to help with all our needs! Shes the reason we stuck with the program till we had fuller knowledge in allowing the software to shine.

Nachteile

Its not a really negative, but it just takes time to unpack everything. There is so much and it takes time to figure it out.

Mark
Gesamtbewertung
  • Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great product for our business

Bewertet am 2.11.2022

Vorteile

Assignar provides us with a great platform to run our business and gives us all the information we need to make informed decisions.

Nachteile

Setting up new employees can take some time but once they are set up Assignar makes it very easy to manage them

In Betracht gezogene Alternativen

JobAdder

Antwort von Assignar

Hi Mark! Thanks so much for your glowing review. We strive to provide the best platform for our clients, so it's incredible to hear that your team has been having such a positive experience with Assignar.

We appreciate you taking the time to give us feedback!

5 von 69 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Assignar Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Assignar.

Assignar hat die folgenden typischen Kunden:

11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Assignar unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Spanisch

Assignar unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Assignar kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Acumatica Cloud ERP, MYOB Business, Procore, QuickBooks Online Advanced, SAP Business One, Sage 300 Construction and Real Estate, Salesforce Platform, Xero

Assignar bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Telefon-Support, Chat

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