Glew

Glew

eCommerce-Analysetool für Online-Verkäufer

4.4/5 (37 Bewertungen)

Glew Übersicht

Glew ist ein Multichannel-eCommerce-Analysetool für Geschäfte, die auf WooCommerce, Shopify und Magento gehostet werden. Es bietet Kundeninformationen, Warenanalysen und Leistungsberichte für Online-Händler und digitale Agenturen. Nutzer können alle Plattformen miteinander verbinden, die ihr Unternehmen an einem Ort betreiben, und Daten extrahieren, umwandeln und laden (ETL), um eine nahtlose kanalübergreifende Berichterstattung zu ermöglichen, und mithilfe von Datenvisualisierungen, automatisierten Berichten, Warnmeldungen und mehr umsetzbare Informationen zu erhalten.

Glew bietet über 30 Integrationen für eCommerce, POS, Marketing und Werbung, Inventarmanagement, Versand, Abonnements, ERP und mehr. Glew kann Daten aus all diesen Quellen extrahieren und in intelligenten Data Warehouses speichern, für eine genaue Berichterstattung umwandeln und umsetzbare Erkenntnisse liefern, die den Nutzern helfen, ihr Geschäft auszubauen. Mit fortschrittlichen Analysen für Leistung, Kunden, Produkte, Marketingkanäle und mehr bietet Glew einen verbesserten Zugriff auf Daten, sodass Nutzer intelligentere Entscheidungen für ihr Geschäft treffen können.

Preis

Beginnt ab
199,00 $/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Vereinigte Staaten von Amerika

Unterstützte Sprachen

Englisch

Glew Bewertungen

Gesamtbewertung
4.4/5
86% Positive Bewertungen
27
Ausgezeichnet
5
Sehr gut
1
Durchschnitt
0
Gering
4
Schlecht
Nihar K.
Mit Google übersetzen

All in one eCommerce strategy planning machine

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 6.12.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

As an Shopify Plus Partner agency, our many merchants that are using our white labeled version of the platform (https://analytics.roswellstudios.com) provides a personal touch - which is awesome. We've dubbed it Roswell Analytics (powered by Glew Plus). It solves our merchants main problem: where should I spend my time and money to get the best ROI. Simply put - Glew provides the answer.

Vorteile

As an executive in the eCommerce ecosystem, I rarely give a platform 5 stars across the board. However when reps from the Glew platform approached me, he didn't try to sell me on the platform, he worked with me to help empower my merchants to understand how the holistic approach to analytics is the only way to strategically advance your KPIs. As a Shopify Plus Partner, Roswell Studios provides design, development AND strategy / consulting. The Glew platform has enabled us to provide a 4th dimension solution to the age old question - what is working, how and why?

By connecting a dozen analytics dashboards in one central place, and combining the granular filtering, with profitability gauges (through the input of COGS) - our merchants can assess, with agility, whether to spend more on paid ads, social ads, email marketing, SEO etc. So - instead of having 7 tabs open - exporting to XLS, then using pivot tables and other madness to engage in quantitative analysis - Glew does it for you in a matter of a few clicks. Just connect your eComm platform, Google Analytics, email service provider, Ad Words, Bing Ads, Facebook, Subscription App, Shipping Platform, Rewards Platform etc. - and utilize the built in reports to get going. Custom reports are a cinch. And if our merchants need a more in depth analysis that isn't out of the box - we access MODE to engage in the BI tunnel to create super customized reports (does require development however).

Nachteile

All of the integrations can initially seem intimidating - and then understanding their attribution model (first order attribution: https://glew.io/making-sense-attribution-modeling/) - and making sense of it versus Google's attribution model (last click) when your merchants are married to GA presented some initial challenges. However, reading further into the science / understanding of the attribution models and educating our merchants proved to be difficult, but eventually rewarding.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Stuart W.
Mit Google übersetzen

Data made simple. Easy to use and always improving.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 1.3.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Responsive support, always improving the software, informative and hosting webinars that educate its users - there's a lot that I like about Glew.

Their communication by email is always on point (precise and to the point) keeping you in the loop with improvements, new features, software/data changes, and upcoming features. You always are left feeling that your money is well spent with Glew improving the software and bringing out new integrations. So many more e-commerce app and software providers could learn a thing or two here about not resting on their laurels and not updating their software to keep ahead of the curve.

Vorteile

Due to the data and reports that Glew provides and brings to the surface I have quicker access to reviewing our e-commerce practices.

Insights to LTV and campaigns now mean I can see what is making money long-term a hell of a lot easier and adjust our focus to those channels that are providing greater LTV per customer or better net profit margins - this also extends into brands and categories on the website.

Such a report previously as a small company was time consuming and meant a job list being negatively impacted. Glew cuts that time down to just mere minutes.

Nachteile

Not that it's Glew's fault, but the fact that I'm having to pay for this software in the first place when Bigcommerce shopping cart has the data, offers 'analytics' but is not focused on the stats we need unlike Glew.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Verifizierter Rezensent
Mit Google übersetzen

Top Notch Customer Service and Product

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 11.12.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

We have some very specific needs on the enterprise side. The team at Glew is always there for us no matter how big or how small the request. Our needs are unique as we use Glew's analytics for all our clients and the Glew team has become an extension of our company. There have been several calls where their team has provided invaluable insights and expertise that has lead to numerous clients of ours being very satisfied. Working with their team has been a pleasure as they always come prepared and with solutions to our challenges.
Highly recommend their service and their team. What ever you need done they find a way to do it.

Vorteile

I come from companies who use very sophisticated systems to gather and analyze data and Glew's prebuilt data sets are very useful because they help you to think of ways to analyze you data in areas you may have not thought about before. I love the way it looks and how I am able to with their team customize it based on what our clients needs are.

Nachteile

We have a unique design that we have worked with the Glew team to put together. They have done everything we have asked of them.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Chris E.
Mit Google übersetzen

Daily Snapshot

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 11.12.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

With on-line marketing and the need for results, Glew provides as easy to read, user friendly snapshot of our performance. For the price, Glew provides a cost effective ideal solution for sales and marketing. A great product from a team who provides outstanding customer service. I recommend it for all of my representatives.

Vorteile

We love the daily snapshot in our management review meetings. Each morning we receive an automated email telling us the number of visitors and quick view of sales for the day. Ideal for a quick look as to if we are winning or losing. We can always dig into the details by logging into our dashboard.

Nachteile

Some may say the daily snapshot if very basic but for me it is exactly what I need. Quick view, easy to read and if I need more details I can always dig in.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Matt T.
Mit Google übersetzen

Excellent analytics service

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 6.12.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

The Glew views allow us to view everything that is going on with our business from traffic to sales, users to products. We take advantage of the Amazon and Mailchimp integrations as well. The customer service is excellent and the platform is easy to use. An essential and well like part of the management of our business.

Vorteile

I like how easy it is to get at my key data, and that I can pull in data from other sources and still see everything in one view.

Nachteile

I didn't really find anything to be a drawback.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10

Glew Preis

Beginnt ab
199,00 $/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Glew Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anpassbare Berichterstellung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Datenfilterung
  • Datenvisualisierung
  • Echtzeit-Analytik
  • Trend-Analysen
  • Visuelle Analytik

  • API
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Business Intelligence
  • Dashboard-Erstellung
  • Daten-Import / -Export
  • Diagramm-Erstellung
  • Drag-and-Drop-Oberfläche
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Integration von Dritten
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Überwachung

Glew Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Glew.

F. Welche Preispläne bietet Glew an?

Glew bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 199,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Kostenlose Testversion: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Glew?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Glew

F. Wer sind die typischen Nutzer von Glew?

Glew hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Glew unterstützt?

Glew unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Glew an?

Glew hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Glew mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Glew unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Glew?

Glew kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BigCommerce, Emma, Engagement Cloud, Mailchimp, Marketo, Pardot, Peoplevox, Shopify, Twitter, Xero

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Glew an?

Glew bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Telefon-Support