UVdesk

UVdesk

4.3/5 (12 Bewertungen)

UVdesk Übersicht

UVdesk from is a cloud-based help desk solution for eCommerce businesses to provide support to their customers

Preis

Beginnt ab
11,00 $/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Kostenlos
Open Source
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika

Unterstützte Sprachen

Arabisch, Dänisch, Englisch, Französisch, Deutsch und 3 weitere , Italienisch, Spanisch, Türkisch

UVdesk Bewertungen

Gesamtbewertung
4.3/5
92% Positive Bewertungen
6
Ausgezeichnet
5
Sehr gut
0
Durchschnitt
1
Gering
0
Schlecht
Jamos T.
Mit Google übersetzen

#1 Supplier for my Opencart store

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 21.2.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

WebKul is and continues to be a great factor in our online marketing experience. Our OpenCart stores run on a number of modules and we have to say there are no regrets at all. The only regret that we have is that we haven't found out about WebKul in an earlier stadium! That would of saved us alot of time and money.

So, dear WebKul, thank you so much for your great development and continuous support.

Vorteile

Most of all the various numbers of functionality that you get for the money. The are very advanced and easy to implement. And, there are not much competitors on the market who can do the same to my opinion. Before searching other suppliers or developers, first take a look on WebKul, there is a great chance that a module is developed by them, and, if you have one supplier your store is way more easy to manage.

Nachteile

Only con is also positive actualy, but just a matter of how you see it. The modules are so advanced, that you get many functionalities. Alot of options to configure, but for me I experience that as positive. However, it can be complex to choose best practices out of so many options.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Parul K.
Mit Google übersetzen

Online platform for ecommerce which includes multivendor

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 8.12.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

There are lot of common queries that every customer has with eCommerce companies. So to avoid opening so many tickets for the same queries, UVdesk helps is creating a pre-defined answer to answer that question.
It saves customer's and support engineers time as customer can resolve his queries by looking at those queries list and their answer.
It can help in you in creating your companies feedback form, contact form or suggestion form.
Ticket is created in such a way that it can be assigned to anybody to balance the workflow.
Owner get the option of prioritizing the ticket as well.
You can get the free trial version to analyze it.

Nachteile

So far they are very helpful and not getting any issue. I only suggest to make the error more descriptive.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote

8.0/10
Vanessa F.
Mit Google übersetzen

Efficient

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 16.3.2018
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Vorteile

I have not found a more easy and efficient software that will allow allows you to work with different apps. The service has always been great and they solve issues fast. It is also very user-friendly.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Paul K.
Mit Google übersetzen

Good overall system! Best part it integrates with Magento2

Bewertet am 21.7.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Lots of benefits to use this help desk software. Many features and lots of intagrations. Good and fast support via Skype.

Vorteile

Lots of instantiations and features. Magento, Magento2, Facebook, Mailbox and much more. The intargrations are endless.

Nachteile

Was a few errors to start with but I think it was due to the PHP version I was using, support fixed fast for me.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

9.0/10
Luis T.
Mit Google übersetzen

Excellebt Software and Support

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 26.7.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

I love UVDESK. I have been working with it for a few months and our entire company runs on it now. We have received the best customer support experience possible. They are constantly improving and developing new tools to make it even more complete. Simply love it. Thanks guys

Nachteile

I like everything so far. Only have good experience with them. They have been very helpfull and knowledgable.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10

UVdesk Preis

Beginnt ab
11,00 $/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Kostenlos
Open Source
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

UVdesk Funktionen

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • CRM-Integration
  • Chat
  • E-Mail-Integration
  • Integration von Dritten
  • Kundenspezifisches Branding
  • Social-Media-Integration
  • Support Ticket Management
  • Wissensbasis-Management
  • Workflow-Management

  • Automatische Benachrichtigungen
  • Berichterstattung und Statistik
  • Echtzeitüberwachung
  • Kontakt-Historie
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Priorisierung
  • Sofortnachrichten
  • Umfragen & Feedback
  • Überwachung

Zusätzliche Informationen für UVdesk

Schlüssel-Features von UVdesk

Vorteile

Automatically converts support emails into tickets.

Offers a live chat feature between the support agent and the users.

Includes social media app integration which enables all posts, comments and tweets to be converted into tickets.

The eCommerce app integration feature allows users to fetch the order related details from tickets.

Can integrate with 50+ apps varying from eCommerce to Marketplaces to Social connectors and Utility Tools

Mailbox Integration

Ticket assignment using Workflows and personalized email templates

UVdesk Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über UVdesk.

F. Welche Preispläne bietet UVdesk an?

UVdesk bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 11,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Open Source, Abonnement

Kostenlose Testversion: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von UVdesk?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von UVdesk

F. Wer sind die typischen Nutzer von UVdesk?

UVdesk hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von UVdesk unterstützt?

UVdesk unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Dänisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Spanisch, Türkisch

F. Welche Preispläne bietet UVdesk an?

UVdesk hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Open Source, Abonnement

F. Unterstützt UVdesk mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte UVdesk unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert UVdesk?

UVdesk kann in folgende Anwendungen integriert werden:

3dcart, BigCommerce, CoreCommerce, Facebook, Joomla, Magento, Shopify, Slack, Twitter, Wordpress

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet UVdesk an?

UVdesk bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen