Über Playvox

Mit Playvox-Dashboards, Scorecards und automatisierten Berichten werden die Leistung der Agenten und die Kundenservice-Informationen direkt an die Manager weitergegeben, damit diese zeitnahe Entscheidungen auf der Grundlage realer, quantifizierbarer Daten treffen können.

Ein motivierter Agent ist ein leistungsfähiger Agent. Die Anwendung bietet Motivationstools zur Aufrechterhaltung der Leistungsfähigkeit deiner Belegschaft auf Spitzenniveau. Sowohl für interne als auch für BPO-basierte Agenten wird eine Social Community Wall eingerichtet und ein Incentive-Anerkennungsprogramm eingeführt, das es dem Management ermöglicht, Karma-Punkte für gute Leistungen zu vergeben sowie einen Online-Belohnungskatalog für Agenten bereitzustellen, um Preise zu erhalten.

Mit Playvox können Manager und Trainer personalisierte und wiederholbare Workflow-Automatisierungen für verschiedene Mitarbeitergruppen erstellen, um das Coaching der Mitarbeitenden zu beschleunigen. Mit den intelligenten Funktionen („Wenn dies zutrifft, dann tu das“) kannst du auf einfache, effiziente und konsistente Weise neues Personal einstellen, Mitarbeitenden, die eine hohe Leistung erbringen, eine neue Fertigkeit beibringen, Mitarbeitende, die eine unterdurchschnittliche Leistung erbringen, neu schulen und vieles mehr.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Brasilien, Kanada, Deutschland, Vereinigtes Königreich, Mexiko, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Bilder

Monitor service quality in the easiest way possible. Create unlimited scorecards & personalize them according to your quality criteria. Randomly & automatically assign workloads for your QA team.
Drive continuous agent improvement. Solve issues in NPS, AHT, CSAT, soft skills, among many others. Create coaching sessions based on your team’s results. Send targeted coaching sessions.
Identify areas in which your agents need to be trained on, send them targeted Learning sessions and easily track their results. Provide your customer service team with all the educational information they need.
Solve issues on the spot with all your KPIs in one place. Playvox gives you all the information you need in real-time. Connect and consolidate all your customer service KPIs. Always have your NPS, CSAT, AHT, and others, at your fingertips.
Publicly recognize peer with badges, based on their quality results and performance. Access our social community wall where your team can exchange ideas, ask questions and share relevant information.
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Playvox Screenshot: Monitor service quality in the easiest way possible. Create unlimited scorecards & personalize them according to your quality criteria. Randomly & automatically assign workloads for your QA team. Playvox Screenshot: Drive continuous agent improvement. Solve issues in NPS, AHT, CSAT, soft skills, among many others. Create coaching sessions based on your team’s results. Send targeted coaching sessions. Playvox Screenshot: Identify areas in which your agents need to be trained on, send them targeted Learning sessions and easily track their results. Provide your customer service team with all the educational information they need. Playvox Screenshot: Solve issues on the spot with all your KPIs in one place. Playvox gives you all the information you need in real-time. Connect and consolidate all your customer service KPIs. Always have your NPS, CSAT, AHT, and others, at your fingertips. Playvox Screenshot: Publicly recognize peer with badges, based on their quality results and performance. Access our social community wall where your team can exchange ideas, ask questions and share relevant information.

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Playvox: 78

  • API
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anmeldung / Onboarding
  • Anpassbare Fragen
  • Anpassbare Kategorien
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anrufüberwachung
  • Anwendungsmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Authentifizierung
  • Automatisierte Terminplanung
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Beurteilung der Kompetenzen
  • Bonus-Management
  • Bonus-Verwaltung
  • CRM
  • Compliance Management
  • Content-Management
  • Daten-Connectors
  • Daten-Import / -Export
  • Datenvisualisierung
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Chat
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Einmalige Anmeldung
  • Feedback-Management
  • Filtern
  • Formularverwaltung
  • Forum / Diskussionsforum
  • Gamification
  • Geschenkkarten-Management
  • Historische Berichte
  • Individuelle Anpassung
  • Kampagnenmanagement
  • Klassenterminplanung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungsbeurteilung
  • Leistungskennzahlen
  • Leistungsmanagement
  • Live-Chat
  • Mehrere Benutzerkonten
  • Mehrere Standorte
  • Mehrfache Datenquellen
  • Mehrsprachig
  • Mischkonzern
  • Mitarbeiter-Bonusprogramme
  • Mitarbeiter-Onboarding
  • Onlinekatalog
  • Performance-Tests
  • Priorisierung
  • Qualitätskontrolle
  • Qualitätsmanagement
  • Qualitätssicherung
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • Suchen / filtern
  • Termin-Fristenmanagement
  • Trainingsmanagement
  • Trend-Analysen
  • Umfragen & Feedback
  • Verfolgen von Fehlern
  • Visuelle Analytik
  • Warnungen / Eskalation
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Wissensbasis-Management
  • Zielsetzung / Nachverfolgung
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen
  • Überwachung
  • „Was wäre wenn“-Szenarien

Alternativen

monday.com

4,6
Nr. 1 Alternative zu Playvox
Monday.com ist ein vielseitiges Projektmanagement- und Zusammenarbeits-Tool, das Dir dabei hilft, alles Mögliche zu...

LiveAgent

4,7
Nr. 2 Alternative zu Playvox
LiveAgent ist eine webbasierte Helpdesk-Lösung, die die Verwaltung von Support-Tickets aus mehreren Kanälen,...

Niikiis

4,5
Nr. 3 Alternative zu Playvox
niikiis ist eine Schulungs- und Workforce-Management-Software, die Unternehmen Tools zur Erleichterung von...

Zendesk

4,3
Nr. 4 Alternative zu Playvox
Zendesk ist die weltweit führende Cloud-basierte Service-Software-Lösung, der über 40.000 Organisationen vertrauen....

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(70)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
4,7/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du Playvox bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 70 Bewertungen angezeigt
Tonya K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Quality in a nut shell!

Bewertet am 20.5.2019

As I mentioned above, PlayVox provides us with so much insight into how we are doing with our...

As I mentioned above, PlayVox provides us with so much insight into how we are doing with our training program. It has also increased our ability to maintain a level of quality to ensure our customers are well taken care of.

Vorteile

PlayVox is an amazing tool that allows you to do all your quality assurance checks and coaching session in one place. We love the ability to create scorecards dynamic to our workflows and communication channels. Because it is so simple to use, we were able to ramp up our season quality assurance team within hours and then let them get to it.

The insights we get from PlayVox also provide us with very valuable information that will help us improve our training for the next season. We are able to quickly see where our team members struggle so that we can increase our emphasis in those areas when we ramp up for the new year.

Nachteile

The only thing that we do not use is the rewards program. The gift cards that are available to select from limit our ability to use them because we have team members all around the world.

Antwort von Playvox

Hi Tonya!
Thank you for taking the time to write a wonderful review. We know of the importance of a good QA process and we are continuously improving. G2 just named us leaders in call center quality assurance. Hope you are enjoying our last enhancements!

Ariel T.
Gesamtbewertung
  • Branche: Glücksspiel & Casinos
  • Untern. Größe: 5.001-10.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Overall satisfied

Bewertet am 12.3.2021

I evaluate CS agents' monthly performance. It's good to see overall performance over a period of...

I evaluate CS agents' monthly performance. It's good to see overall performance over a period of time.

Vorteile

It's easy to use once you understand how to set up scorecards and use them.

Nachteile

SNOW integration sometimes gives unexpected errors and I have to refresh the page multiple times or close the browser.
I would like to customize Playvox more to my needs. I wrote to the dev team once, but it was submitted as a feedback idea/suggestion. Not something that can be implemented right away.

Antwort von Playvox

Hi Ariel!
Thank you for taking the time to write a review. Playvox was recently recognized by G2 as a leader in the Quality Assurance Category. We're glad Playvox is helping you improve your performance and will continue to have functionalities to make your job easier. Will also send this feedback to our product team for future considerations.

Kristy S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Playvox as a Customer service agent

Bewertet am 16.10.2020

Vorteile

This product is overall easy to use. Email, updates and fun ways to use Karma points with staff. This gives staff a positive reinforcement to do a great job at work.

Nachteile

I think that the applications should be easier to find. Larger icons to locate items you are looking for.

Antwort von Playvox

Hi!
Thank you for your review. We're glad you're enjoying our Motivation Product. We firmly believe incentives and recognition help inspire greater team performance, and our customized digital badges are a fun way to recognize team members for outstanding results.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Untern. Größe: 5.001-10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Nubank Review

Bewertet am 1.3.2021

Was very good! Today we have very robust Quality analysis processes and I also realize that we are...

Was very good! Today we have very robust Quality analysis processes and I also realize that we are very close to PLayVox, when it comes to problem solving and feedback.

Vorteile

PlayVox is very easy to use and understand, it was easy to implement the tool and we have a very close contact between support and contractor.

Nachteile

Unfortunately playvox has some configurations that make it impossible for us to change them within a short period of time, the platform could also be better in the efficiency of carrying out quality and data monitoring.

Antwort von Playvox

Thank you for your review! Your feedback helps us deliver an even better product. We are actively listening to what our customers need and will definitely take your recommendation into consideration. I will pass this recommendation on to our product team and they will evaluate this (feature/enhancement). Feel free to reach out with any additional recommendations or feedback at any time!

Daulet T.
Gesamtbewertung
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Review of using Playbox

Bewertet am 16.10.2020

I have been working for more than 8 months and have never complained about this program. This...

I have been working for more than 8 months and have never complained about this program. This program works perfectly

Vorteile

Convenient for tracking the quality of work

Nachteile

User-friendly software and easily accessible. Everything is clear and easy to use.

Antwort von Playvox

Hi Daulet!
Thank you for taking the time to write a review. I'm glad you find Playvox to be a powerful and easy-to-use tool to drive your quality management program. We love hearing from our customers, so feel free to reach out with any additional recommendations or feedback at any time!

5 von 70 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Playvox Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Playvox.

Playvox bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab:
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Playvox

Playvox hat die folgenden typischen Kunden:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Playvox unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Playvox unterstützt die folgenden Geräte:

Playvox kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Freshdesk, Help Scout, Helpshift, Intercom, Kustomer, LiveChat, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Slack, Talkdesk, Zendesk

Playvox bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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