VBO Tickets
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Über VBO Tickets
In einer Branche, in der man es mit klobigen, veralteten Ticketing-Systemen zu tun hat, ist VBO Tickets auf dem neuesten Stand der White-Label-Event- und Ticketing-Plattformen. Unsere reaktionsschnellen Plugins, Widgets und Smart-Button-Technologien sind benutzerdefinierbar und ermöglichen es Ihnen, Ihren Kunden ein nahtloses, personalisiertes UX zu bieten. Unsere Plattform wurde zusammen mit Ihnen entwickelt: Du hast die totale Kontrolle über die Dinge, die für dein Geschäft am wichtigsten sind, wie deine Kunden, Events und Erlöse!
VBO Tickets wird von Hunderten Organisationen in den Bereichen bildende und darstellende Kunst, Comedy und Improvisation, Konzerte und Festivals, im akademischen Bereich, von Unternehmen und bei Konferenzen genutzt. Wir haben ein tiefes Verständnis für deine Bedürfnisse und wie man dir helfen kann, zu gedeihen. Unsere Event- und Ticketing-Lösungen gehen weit über die Branchenstandards hinaus. Wir bieten wertvollere Funktionen als die Konkurrenz, einschließlich: Mehrstufige Mitgliedschaften und Abonnements; Spendenkampagnen, Pop-up und Widget; programmierbare Textalarme bei Ankunft des Benutzers; inegriertes Social Sharing und Rabatte; Custom Sales, Patron und GL Berichte; Lokalisierung von mehreren Währungen und Sprachen - um nur einige zu nennen.
Unser Preismodell basiert auf einer transaktionsbasierten Gebührenstruktur, die unsere Preise für das Wachstum Ihres Unternehmens erschwinglich und skalierbar macht. Am besten kontrollierst du alle Gebühren: Du entscheidest, ob Gebühren weitergegeben, absorbiert oder markiert werden, um eine zusätzliche Einnahmequelle zu generieren. Wir bieten auch Non-Profit 501 (c) Rabatte für qualifizierte Organisationen.
Kontaktiere uns heute für weitere Informationen und eine kostenlose Live-Demo!
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Unterhaltung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Powerful but sometimes confusing; lots of upkeep for optimal use
Bewertet am 2.12.2017
Runs ticketing and merchandise sales for my theater.
Runs ticketing and merchandise sales for my theater.
Vorteile
VBO offers a lot of features and options. Plus the company is willing (or used to be) to develop new features if you make a strong case. Ease of integration with existing sites is fairly easy. Customer support is generally quick, responsive, and thorough. The platform has never gone down in our many year use, so it's definitely stable.
Nachteile
The interface can be confusing at times. Also, the software glitches at times when using the Box Office function, e.g., asking for full account info when you don't want to add all fields. Usually logging out and in fixes the problem. Another minor complaint: when you copy and event, it won't automatically update the "end sale" by the relative date; you have to set it manually.
Antwort von VBO Tickets
Hi Chris,
Thank you for the positive feedback you provided for VBO Tickets! We pride ourselves on our reliability track-record and responsive, professional Customer Support. We also appreciate your constructive feedback and will continue to make ongoing improvements to the system.
We currently provide solutions for fifteen CSz Cities and have built some wonderful features specifically for the CSz organization over the years. We greatly value your business and all of your feedback.
Thank you for being a valued client!
Rique Villa
VP of Sales
VBO Tickets
- Branche: Darstellende Künste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Farimont Opera House Review
Bewertet am 3.6.2019
We are saving time and giving the customers a chance to go online to purchase tickets themselves....
We are saving time and giving the customers a chance to go online to purchase tickets themselves. Before it was call/ stop in only and recorded on paper.
Vorteile
I like that we have the ability to use an online ticketing system, it has made our work so much easier.
Nachteile
Sometimes when I have selected tickets and I go to apply the customer to the tickets, it essentially locks the tickets and we have to go reclaim them one by one, which can be time consuming if they are buying multiple tickets.
- Branche: Unterhaltung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Not Always Practical
Bewertet am 3.6.2019
It's been okay, but hard to get in touch for immediate contact without having a VBO support phone...
It's been okay, but hard to get in touch for immediate contact without having a VBO support phone number and having to email only.
Vorteile
I like that we were able to seamlessly integrate it within our website.
Nachteile
The small things that don't make sense for us (i.e. ordering of shows in drop down menus), inability to customize for our specific needs.
- Branche: Darstellende Künste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy to use, robust and affordable
Bewertet am 14.3.2017
This a very robust system which allows us to manage ticket and subscriptions as well as class...
This a very robust system which allows us to manage ticket and subscriptions as well as class registrations in one single platform. VBO is very cost effective given the numerous features it offers. Our organization produces 10 productions annually, as well as dozens of classes, and our summer camp program, all of which we sell through VBO.
Our customer base is very pleased with the online interface, which allows them to complete ticket purchases and registrations with clarity and ease. On the back end, basic sales transactions are very easy to complete with minimal staff training. Even more advanced features, like event setup and season ticket programming, are very streamlined and require far fewer steps than many other systems which I have used in the past.
At the theater, we make us of the VBO app, which allows for speedy guest check in. The app also allows house staff to access ticketing information on their check-in device, without having to send patrons back to the box office should questions regarding ticketing arise.
Overall, this product is extremely affordable, especially compared to similar products. We have been very happy with our relationship with VBO, and we have received a lot of positive feedback from our patrons as well.
- Branche: Musik
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Amazing Service for Smaller Organizations
Bewertet am 11.10.2023
VBO has been a game-changer for us. We are a small school with a small staff, and finding a box...
VBO has been a game-changer for us. We are a small school with a small staff, and finding a box office platform that allows for all of the features typically reserved for larger-scale operations has made it possible for us to bring all of that functionality and flexibility to our patrons. It was no easy task finding a vendor that scaled to our relatively small size, and we were so happy to find that VBO did just that. Our processes have been streamlined and simplified tremendously, and we've been able to turn our attention even more toward our guests. Thanks to everyone at VBO for making this all possible for us!
Vorteile
All the features of a large-scale events organization are available to smaller institutions with smaller budgets.
Nachteile
Not really a con, per se, but there are a TON of features, which necessitates a lot of back end settings. Takes a while to wrap your head around, but once you get it, the system basically runs itself!
VBO Tickets Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über VBO Tickets.F. Welche Preispläne bietet VBO Tickets an?
VBO Tickets bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 0,01 $
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von VBO Tickets?
VBO Tickets hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von VBO Tickets unterstützt?
VBO Tickets unterstützt die folgenden Sprachen:
Deutsch, Englisch, Indonesisch, Portugiesisch, Spanisch
F. Unterstützt VBO Tickets mobile Geräte?
VBO Tickets unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert VBO Tickets?
VBO Tickets kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Constant Contact, Mailchimp, PayPal, Quickbooks Pro, Stripe, authorize.net
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet VBO Tickets an?
VBO Tickets bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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