SmartAdvocate
Über SmartAdvocate
SmartAdvocate – verfügbar zur Installation oder in der Cloud gehostet – ist ein Fallmanagementsystem für Prozesse mit Dokumentenspeicherung, Berichten und E-Mail-Integration.
SmartAdvocate wurde von praktizierten Anwälten entwickelt und programmiert, um ihr Büro effizienter zu machen.
SmartAdvocate ist eine umfassende, vollständig integrierte Plattform, in der alle Aufgaben durchgeführt werden und in der auf alle wichtigen Informationen zugegriffen wird. Die Anwendung ist von jedem Ort mit Internetverbindung oder über die kostenlose App für iPhone/iPad zugänglich und ermöglicht Teamkollaboration in Echtzeit.
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Startpreis
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Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
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CASEpeer
Neos
Nutzerbewertungen
Hast du SmartAdvocate bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Anwaltskanzlei
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Excellent case management system and terrific customer support
Bewertet am 29.10.2018
I have found SA to be more robust and user friendly as compared to our prior CMS (Needles). ...
I have found SA to be more robust and user friendly as compared to our prior CMS (Needles). Moreover, the staff at SmartAdvocate has been an amazing resource for helping us to integrate into the new system, and where we ask, help us to create numerous functionalities that allow SmartAdvocate to function in a way that works best for our specific firm. I can't imagine a better group to work with and I have found SmartAdvocate to be robust and superior to anything I have used before. I also spent a tremendous amount of time with demos on other CMS systems and believed (and still believe) SmartAdvocate is the best of the bunch.
Vorteile
* Dashboards and overall reporting functionality.
* Bar coding for documents.
* Integrations that allow for texting, faxing, etc. directly out of SmartAdvocate.
* The summary page for each case allows you to quickly see all highlights of a case with a quick glance.
Nachteile
Like any new system, there is a learning curve which created some challenged, but once you have figured things out (and the SA team did help with plenty of support for my office), the system greatly surpasses Needles.
- Branche: Anwaltskanzlei
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Unequivocally Amazing
Bewertet am 30.11.2020
Smart Advocate has helped us be more efficient, and more detailed. Because there is a place in...
Smart Advocate has helped us be more efficient, and more detailed. Because there is a place in which to put every shred of data, our employees are obtaining it. Before Smart Advocate, employees would get busy and forget to ask our clients for the little details. Since Smart Advocate has the option to build your own workplans, we can put every required detail in as an automatic task which reminds/requires the employees to get that information.
Vorteile
Smart Advocate is completely customizable, optionally automated, and such a time saver. If you have ever said to yourself "there must be a better/easier/quicker way" to do something, Smart Advocate likely has the solution in place already. If you do have an idea that they're not doing yet, they are always at the ready to create and implement new solutions. More than a business, they become family! Customer service is top notch!
Nachteile
If there is anything to dislike, it's that I don't have enough time in the day to learn and utilize everything they offer.
- Branche: Anwaltskanzlei
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
My Experience as a Smart Advocate user
Bewertet am 4.2.2021
Easy to scan and upload documents in a safe environment
Easy to scan and upload documents in a safe environment
Vorteile
It's a great place to have all of our documents in one organized location
Nachteile
Features are more geared to a Plaintiff's firm not a defense Law firm
- Branche: Anwaltskanzlei
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Easy to use, not always user-friendly. VERY detailed which can be a good or bad thing
Bewertet am 21.10.2020
Organizational problems solved with SmartAdvocate. The best benefit to Smart Advocate is when you...
Organizational problems solved with SmartAdvocate. The best benefit to Smart Advocate is when you actually use all of its functions and input all the information in its necessary place/fill out all the fields, it makes life very easy.
Vorteile
That you can add almost ANY detail to the case to SA that is separated into so many different categories to find info about the case. I love how it can be connected to our Outlook email to send/set tasks or email tasks to anyone. If all the information is inputted into the correct places, it can be VERY helpful. Love how it puts all the info into the template for you.
Nachteile
It can be overwhelming the amount of information that SA shows/requires to fill out for the case. Not always user friendly...especially if you are still learning how to use SA and ALL of its features. I do not like when searching for a client in search bar that multiple tabs open up and can make the screen overwhelming to look at with multiple tabs. It is both a good and a bad thing how much information can be stored into SA. I wish the dashboard was easier to read, too crowded.
- Branche: Rechtsberatung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
SmartAdvocate Case Manager / Legal Assistant Review
Bewertet am 25.4.2024
Vorteile
I enjoy the Document Handler, that allows me to view case documents, without having to actually download the documents.
Nachteile
It has a long download time. I have to download the document into my download folders before being able to open the document. I might have to download the same file several times. The same file will be in the download folder several times, causing the computer to run slower. It would be helpful to pull documents directly from a database, rather then having to download each time.
Antwort von SmartAdvocate
Thank you so much for submitting this review. The Document Handler feature is a great feature there are better options that our training team can offer you when navigating the system. You can always hop on our Daily Office Hours Monday-Thurs at 3pm EST. Here is the link: https://smartadvocate.zoom.us/j/89587199326?pwd=N2ZXbG1xWU1PV25KZVFESHg1blhEQT09
SmartAdvocate Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über SmartAdvocate.F. Welche Preispläne bietet SmartAdvocate an?
SmartAdvocate bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 99,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von SmartAdvocate?
SmartAdvocate hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von SmartAdvocate unterstützt?
SmartAdvocate unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt SmartAdvocate mobile Geräte?
SmartAdvocate unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert SmartAdvocate?
SmartAdvocate kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Case Status, Docubee, Docusign, Microsoft Outlook, Milestone, Ngage, QuickBooks Online Advanced, RingCentral Video, SalesforceIQ, Sinch MessageMedia, Twilio, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet SmartAdvocate an?
SmartAdvocate bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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