Über Drip
Drip ist das CRM, das Salesforce nicht erstellt hat. Die eCommerce-CRM – ECRM – ist für mehr Verkäufe, nicht für Verkaufsteams ausgelegt. Tausende von Vermarktern lernen ihre Kunden besser mit diesen Funktionen kennen. Sie übertrifft typische E-Mail-Plattformen oder überteuerte Marketingautomatisierungstools und verdient mit Drip mehr Geld.
Mit den von Drip angebotenen Funktionen zur Kontaktverwaltung können Benutzer Broadcasts, Autoresponder und verhaltensgesteuerte E-Mails als Teil ihrer Marketingkampagnen starten. Der Ersteller des visuellen Workflows bietet Benutzern die Tools zum Erstellen und Automatisieren der gesamten Benutzerumgebung, basierend auf Regeln und ereignisgesteuerten Aktionen. Workflows können erstellt werden, um Aufgaben wie das Tagging, das Versenden von E-Mail-Kampagnen, das Beantworten von Kunden-E-Mails und vieles mehr zu automatisieren, und Benutzer können Aktionen, Entscheidungen, Forks, Ziele, Verzögerungen und Exits hinzufügen, um ihren Workflowpfad vollständig anzupassen.
Um die Lead Conversions zu erhöhen, bietet Drip außerdem ein Tool zur Bewertung der Kaufabsicht, das Leads analysiert und die genauen Momente ermittelt, in denen Kontakte am ehesten konvertiert werden. Es können auch Trichter erstellt werden, um die richtige E-Mail an die richtige Person zu senden, und zwar zum effektivsten Zeitpunkt ihrer Nutzerreise, und Benutzer haben Zugriff auf Kontaktverlaufszeiten, um einen Überblick über alles zu erhalten, was ein Benutzer gesehen und getan hat.
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Alternativen
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Zoho CRM
Keap
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
I can't quit Drip!
Bewertet am 30.10.2018
I love Drip. We simply have to have another email programme due to certain features that make it...
I love Drip. We simply have to have another email programme due to certain features that make it worth it for us but we can't do without Drip (even when we try!) because the ease of use for creation and delivery of automated email sequences, which are critical to our educational sales strategy, is second-to-none.
Vorteile
Drip is hands down the easiest, most intuitive software for us for creating automated email sequences. The templates, along with ease of use, and integrations with all the other platforms and software we use makes it so valuable for us.
Nachteile
The lack of certain features offered by other platforms, such as tighter integration with Shopify, App, app-based notifications for things like resending non-opens etc mean that we have to double up on some software instead of solely using Drip and that is a major pain.
- Branche: Professionelles Training & Coaching
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Integrations ~ So Powerful
Bewertet am 19.10.2018
I ran my own email server with arpReach for many years. It was tiresome and I didn't get all the...
I ran my own email server with arpReach for many years. It was tiresome and I didn't get all the flexibility much less the tagging and tracking I wanted. With Drip I've got a tool that has helped me engage my coaching clients more intimately (and also clear out people who are simply not engaging, which feels really good and keeps costs down as well).
Vorteile
My WordPress site has such a mix of different tools, I needed an email marketing engine that would integrate with them all with ease and consistency. I also needed excellent delivery and an easy way to track and target website users based on pages visited and clicks. Drip has been excellent in this, and I have introduced other colleagues to Drip who are equally pleased.
Nachteile
I wish there was a way to bring new solopreneurs in at an introductory price that was lower. I wish the CRM aspects were stronger. I'd love to be able to have a View of the Customer which was more customizable than the current customer lookup.
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Drip is for drips!
Bewertet am 27.8.2019
We use drip to reach out and connect with Jigglar users to showcase new marketing templates and let...
We use drip to reach out and connect with Jigglar users to showcase new marketing templates and let them know about upcoming training events etc. We like to connect via email with our people each day.
Sadly, Drip is totally underwhelming and getting involved was a big mistake.
Vorteile
I like the fact you can schedule a second email that only goes to recipients that didn't open the first email. Apart from that, there are plenty of other email products around with Drip's features
Nachteile
1. The product is glitchy with lots of bugs and definitely NOT ready for market.
2. The 'error please refresh' message is constantly appearing
3. After copying and pasting or trying to set up a hyperlink, the site often freezes
4. I can only set one hyperlink per email
5. Despite following instructions like formatting images to the correct size images or justifying images to the left they still come out floating in the middle
6. Support is terrible. When a Drip support team member eventually gets back to you (usually takes days) all they do is ask dumb questions.
In Betracht gezogene Alternativen
KeapWarum Drip gewählt wurde
We wanted more featuresGründe für den Wechsel zu Drip
Our head of Dev did some research and thought Drip was a better product. He now realizes it aint!- Branche: Internet
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Drip is an advanced "All in one Marketing" platform
Bewertet am 21.10.2022
We have used Drip as a part of our marketing automation process. The tool worked well and helped us...
We have used Drip as a part of our marketing automation process. The tool worked well and helped us scale marketing to millions of our customers. It is a useful tool for people looking for a 360 marketing platform.
Vorteile
Drip helps you create workflow automation. For example, you have an e-commerce store and some purchased an online good using your platform then you can easily send an automatic email for feedback of the product. It also has good visualization of month-on-month change in subscribers and people who unsubscribed. You can also check hourly open rates and based on this data set the best time to send email in future.
Nachteile
It is an expensive tool as compared to other similar products. They can work on more integrations and additional features like their alternatives.
Antwort von Drip
Hi Arheer
Thank you for your review.
We are glad that Drip has helped you on your way to growth.
Best regards,
Sebastian from Drip
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
The ultimate automated email service with a customer support to match.
Bewertet am 31.10.2018
Drip serves as a great marketing automation tool combined with CRM for our business.
Drip serves as a great marketing automation tool combined with CRM for our business.
Vorteile
The UI is amazing and gives a visual overview of the activity without the need to look at numbers. The automated workflow and the newly added feature of a visual email builder are a treat to the modern marketer. Using Drip for over 3 years now, I have yet to come across an email service that is more of a CRM for small businesses. The chat support is always available and qualified to assist with any challenges if they do arise.
Nachteile
The limited options for Lead capture forms. The platform has just one form that is designed and since lead capture is what builds the list, having a library of well designed forms would really help.
Drip Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Drip.F. Welche Preispläne bietet Drip an?
Drip bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 39,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Drip?
Drip hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500
F: Welche Sprachen werden von Drip unterstützt?
Drip unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Drip mobile Geräte?
Drip unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Drip?
Drip kann in folgende Anwendungen integriert werden:
1ShoppingCart, Acuity Scheduling, Adobe Commerce, Automate.io, BigCommerce, BigMarker, BigPicture, Bonjoro, Calendly, Call Loop, Chargify, ClickFunnels, Close, Continually, ConvertFlow, Crowdcast, CustomerLabs CDP, Deadline Funnel, Demio, Digioh, Drift, E-junkie, EasyWebinar, Eventbrite, FastSpring, Fomo, GoBots, GoSquared, Gravity Forms, GrazeCart, Hello Bar, Inkit, Insightly, Insightly Marketing, InstaPage, Instapage, Involve.me, Justuno, KICKBOX, Kajabi, KickoffLabs, LandingCube, Leadpages, LeadsBridge, LoyaltyLion, MailOptin, Make, MemberPress, NeverBounce, Operations Hub, OptinMonster, Optingun, Outgrow, Oviond, PayPal, Pipedrive, Podia, Poptin, Privy, Privy, QuickEmailVerification, Recart, Recurly, RightMessage, SPLICE Dialog Suite, Salesforce Sales Cloud, SamCart, SegMetrics, Segment, SendOwl, Shift4Shop, Shopify, Shopify Plus, SproutVideo, Stamped.io, Stripe, Sumo, Survicate, Textiful, ThriveCart, Typeform, Unbounce, Uscreen, VYPER, ViralSweep, WebinarJam, Wicked Reports, Wisepops, WishList Member, Wistia, WooCommerce, Yotpo, Zapier, Zipify Pages, accessally, authorize.net, mailfloss
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Drip an?
Drip bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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