Uptempo

4,6 (12)
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BrandMaker Marketing Operations Software

Über Uptempo

BrandMaker ist der führende SaaS-Anbieter von leistungsstarken und skalierbaren Marketing Operations Management Lösungen. Damit erhalten Marketingverantwortliche in Unternehmen die Transparenz, Kontrolle und Agilität, die sie benötigen, um ihre Marketingaktivitäten zu optimieren. Mithilfe von BrandMaker meistern Marketer die Komplexität multinationaler Marketingkampagnen, Budgets und Team-Workflows. BrandMaker ermöglicht Ihnen, über Grenzen, Kulturen und Abteilungen hinweg effizient und wertschöpfend zu arbeiten. Unabhängige Analysten und Forschungsunternehmen bewerten BrandMaker als richtungsweisend im Bereich Marketing Operations. Mehr als 300 Topunternehmen, darunter die Deutsche Bank, Best Buy und Daimler, vertrauen auf die Lösungen von BrandMaker, um die Zusammenarbeit, Effizienz und Performance bei der Marketingplanung und -ausführung zu optimieren. Mehr Information auf brandmaker.com


Hauptvorteile von Uptempo

- Bewährt in Unternehmen: Wir arbeiten mit den weltweit führenden Unternehmen zusammen
- Katalysator für Ihren gesamten Stack: Wir liefern die Transparenz und Kontrolle, die Sie für Ihren gesamten Technology-Stack benötigen
- Werkzeug zur ROI-Generierung: Multinationale Kunden senken ihre Kosten, beschleunigen Prozesse und verwalten Mitarbeiter, Content und Budgets besser
- Mehr als Software: Unsere erfahrenen Teams sorgen für operative Exzellenz, die den ROI verbessert
- Ein engagierter Partner, der mit Ihnen wächst: Das ist der Grund, warum wir die höchste NPS-Bewertung in der Kategorie erhalten


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Uptempo

4,6 (12)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

0,00 $
Monat
10,99 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

134
234

Integrationen

75
92

Bedienkomfort

4,1 (12)
4,4 (12.590)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,4 (12)
4,4 (12.590)

Kundenservice

4,7 (12)
4,3 (12.590)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Asana

4,5
Nr. 1 Alternative zu Uptempo
Asana ist eine Teamlösung für Work Management, mit der alle Mitarbeiter auf die Unternehmensziele ausgerichtet und die...

Wrike

4,3
Nr. 2 Alternative zu Uptempo
Wrike ist eine Kollaborationsplattform, die dein Digital-Asset-Management vereinfachen kann. Über zwei Millionen Nutzer...

Digizuite DAM

4,7
Nr. 3 Alternative zu Uptempo
Eine Digital Asset Management-Software für Unternehmen. Jeder kann überall und von jedem Gerät aus auf deine digitalen...

monday.com

4,6
Nr. 4 Alternative zu Uptempo
Monday.com ist eine einfache DAM-Lösung (Digital Asset Management) für Teams. Zentralisiere deine digitalen Assets in...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(12)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,1/5
Kundenbetreuung
4,7/5

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Zeigt 5 von 12 Bewertungen
AJ
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

We use BrandMaker for managing assets, planning activities, and lead gen for our clients.

Bewertet am 14.8.2017

Using BrandMaker, we have better control over corporate assets in terms of knowing where they are...

Using BrandMaker, we have better control over corporate assets in terms of knowing where they are and what's current. The core benefit is improved brand management by everyone in the company. Also, using the BrandMaker shared calendar, we've benefited from greater transparency into marketing efforts like events that are coming up, lead gen scheduling, etc. And the BrandMaker Customer Engagement Cloud module gives us a way to control content distribution to sales prospects that we don't get with any other system.

Vorteile

We wouldn't be able to perform our job without BrandMaker. It has become an essential platform for managing brand assets like company brochures, media, stock images, etc. Plus, we maintain entire marketing calendars in BrandMaker so that everyone knows what's happening and when. Using BrandMaker is so much better than DropBox or email... sales teams have access to what they need as well, and no one uses out of date content. The new Customer Engagement Cloud is incredibly powerful in terms of making content available to our sales prospects at their own pace. We can see exactly which content pieces are the most useful in the buying cycle and can optimize new content. We are an agency and use the tool on behalf of our clients who also seem to really find it invaluable.

STEFAN
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Powerful suite to create one-stop-shop solutions for brand-management & marketing ...

Bewertet am 24.8.2017

Vorteile

Brandmaker delivers a very powerful suite of modules to cover all Marketing Automatization needs with a holistic approach. Planning, production, distribution and reporting are working very well together. The new portal module (including a standalone CMS) enhances the options dramatically. The system can be completely branded and turned into a unique Marketing Information Platform - a one stop shop for everything relevant in Marketing (with potential for multiple extensions) that helps to streamline clients processes, save capacities, strengthen the brands and also save money of the companies.

Nachteile

Though it's rather a plus for us as external consultants and implementation partners, it can be pretty challenging for a customer to align the requirements of the brand and the options of the system. Due to the complexity and the huge set of features you will need professional support during the implementation.

Marion
Gesamtbewertung
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Good experience, sometimes the platform is not intuitive enough

Bewertet am 25.10.2017

Vorteile

Once used a couple of times, I think the platform is quite easy to use and straightforward. It allows you to narrow your search quickly and going back the main menu is easy which is essential. It looks clear and clean and I adopted it very quickly.

Nachteile

Non-flexibility. If you type a key word with a mistake in the spelling, if you choose to filter your search but then type in a key word, it erases your first filter... It creates confusion and makes searches harder. Also, although I believe the uploading tool works really well in general, I find it confusing that once the process is done, we stay on the uploading page instead of seeing the message 'upload completed' to confirm it's been done. I always have to check to ensure my uploads are done to be sure. Finally, the scroll down option is strange because you can only see one row at a time and the assets do not even appear entirely: I would like to be able to scroll down seeing at least two rows.

Sebastian
Gesamtbewertung
  • Branche: Maschinerie
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Broad solution, flexible to configure and adapt to our specific needs.

Bewertet am 2.1.2018

Vorteile

Moving from spreadsheets and manual reporting to a system based approach has truly been transformative for our marketing operations, and the ability to have a single source of truth for all our marketing and sales assets is a core requirement for marketing. A next step in 2018 will be to expand our scope to further interesting MRM functionality BrandMaker offers such as integration with Salesforce (CRM) and unleashing the full power of marketing performance measurement.

Nachteile

As with every enterprise software it needs a bit of practice and change management to get the processes and structure right and it is also important to include user feedback along the way and to continuously further fine tune and evolve the system. BrandMaker offered comprehensive training and consulting services to ensure fast and sustainable user adoption.

Saskia
Gesamtbewertung
  • Branche: Maschinerie
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Digitalisation of marketing thanks to Media Pool & Web-to-Publish modules!

Bewertet am 8.6.2021

The Media Pool as a database saves us double maintenance on drives (saving time and storage...

The Media Pool as a database saves us double maintenance on drives (saving time and storage capacity) and enables all users to always have access to the latest version of a file. Thanks to the many search options, the search effort for media has been significantly reduced. We are now able to implement our corporate design and product campaigns/launches fast and very efficient. Through intuitive templates, every employee worldwide can now create locally adapted and corporate design compliant marketing materials without incurring additional costs.

Vorteile

Not least because of the very good first-level support of the BrandMaker colleagues, we were able to implement the system within the set budget and time frame. Finally, thanks to the Media Pool, we have managed to give all our colleagues worldwide access to our marketing materials. Also we have the possibility to see via reporting which marketing materials are used by which subsidiaries.

Nachteile

Some functions in the system could still be made more user-friendly. However, we are not yet using the latest system version - we are confident that some optimisations have already been made when we update to the latest version.

5 von 12 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Uptempo Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Uptempo.

Uptempo bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 0,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Uptempo hat die folgenden typischen Kunden:

1.001–5.000

Uptempo unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

Uptempo unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Uptempo kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Adobe Analytics, Adobe Creative Cloud, Adobe Experience Manager, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe Photoshop, Adobe Workfront, Anaplan, Apache Kafka, Asana, Bing Visual Search, Boomi, Built.io Backend, Built.io Flow, Bynder, Coupa, Coupa Expense, Dynamics ATS (Applicant Tracking System for Microsoft Dynamics 365), Expensify, Facebook Data Extractor, Google Ads, Google Alerts, Google Analytics 360, Google Cloud IoT, HubSpot CMS Hub, HubSpot CRM, HubSpot Sales Hub, IBM Connections, IBM ExperienceOne, IBM Maximo Application Suite, IBM PowerAI, Instagram, JBoss EAP, JMS, Marketo Engage, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Dynamic 365 CRM (JourneyTEAM - Reseller), Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM - dupe, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Microsoft PowerPoint, Microsoft Teams, Microsoft Word, NetSuite, OpenText Experience Cloud, Oracle Bharosa, Oracle CPQ, Oracle Energy and Water, Oracle Responsys, OracleMZBA Premium URL Shortener, Percolate, Red Hat Enterprise Linux, Red Hat Enterprise Virtualization, Red Hat Insights, Red Hat Integration, SAP Ariba, SAP Concur, SAS-STAT Software, Salesforce Sales Cloud, Salesforce.org Nonprofit Cloud, Sitecore, Sprinklr, Tableau, Twitter/X, Verizon Media Platform, Vimeo, Vimeo Livestream, Workday Financial Management, Wrike, Xillio, Yahoo Mail, Zapier

Uptempo bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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