Avochato

SMS-Nachrichten für Vertrieb, Support und Betriebsteams

4,7 /5 (126 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

Avochato Übersicht

Was ist Avochato?

Avochato ist eine cloudbasierte Text-/SMS-Messaging-Lösung für Vertriebs-, Support- und Marketingteams, mit der Nutzer Nachrichten von Kunden senden, empfangen, verwalten und zusammenarbeiten können. Das System kann auch verwendet werden, um die Kommunikation mit Außendienstmitarbeitern und Remote-Mitarbeitern zu verwalten, einschließlich Reinigungskräften, Technikern, Inspektoren und Gesundheitsfachkräften.

Avochato bietet dedizierte, eindeutige Telefonnummern zum Senden und Empfangen von Nachrichten, sodass Nutzer von ihren eigenen mobilen Geräten aus kommunizieren können, ohne ihre persönliche Telefonnummer weitergeben zu müssen. Der Textbaum kann eingehende Nachrichten an die richtige Abteilung weiterleiten, und Konversationen können verschiedenen Nutzern zugewiesen, priorisiert, gekennzeichnet und nach Bedarf eskaliert werden. Alle in Avochato erhaltenen Nachrichten werden im Web-Dashboard und in den nativen iOS- und Android-Anwendungen angezeigt, sodass Nutzer von überall aus antworten können. Nutzer können auch automatisierte Antwortvorlagen erstellen, um Kunden außerhalb der Arbeitszeiten auf dem Laufenden zu halten.

Avochato kann in bestehende IVR-Systeme oder Telefonbäume integriert werden, sodass Kunden Probleme selbst lösen und bei Bedarf an einen Agenten eskalieren können. Durch die Integrationsfähigkeit in Salesforce, Desk.com und Slack können Nutzer Nachrichten an Kunden aus verschiedenen Anwendungen senden. Avochato kann auch für eingehende und ausgehende Anrufe verwendet werden, indem die angegebenen Telefonnummern verwendet werden.

Avochato Übersicht

Kosten

Beginnt ab
99,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Avochato Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Kanada, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Avochato Screenshot: Users can manage and respond to multiple conversations concurrently
Avochato Screenshot: Users can manage and respond to multiple conversations concurrently Avochato Screenshot: Avochato provides dedicated SMS numbers for different departments Avochato Screenshot: All messages are displayed in the web dashboard Avochato Screenshot: Messages can be searched and filtered Avochato Screenshot: Integration with Desk.com allows users to message customers from within their helpdesk solution Avochato Screenshot: Avochato also integrates with Slack

Avochato Bewertungen

Avochato Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
98

Sehr gut
21

Durchschnitt
6

Gering
0

Schlecht
1

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionen
4,5
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,8
94% haben diese Anwendung empfohlen
Nick H.

You should have set up Avochato with your business yesterday

Consider this review a raving endorsement. For those of you on the fence about whether you should be sending text messages to your customers - start testing it with your personal cell phone first. Then imagine those results across your entire funnel. You'll be kicking yourself for not starting sooner.


Mit Google übersetzen
Tara B.

Awesome all-in-one tool for one-to-one SMS/MMS communications and blast marketing!

Avochato has upped our CS game by 1000%. Customers tell us every day how nice it is to be able to text with us. It's awesome that we can use just one service for both CS communications and marketing blasts. Customers being able to text our regular business phone number is a game changer. We used to have one number to call us, another for one-to-one texting, and another one for blast marketing campaigns. It was super confusing and annoying for my staff and my customers. We also use the website widget, keywords, and automated surveys to promptly interact with our customers. The best part about Avochato is their AMAZING customer service! Quick, friendly, and always very helpful. In the past, I've had people at tech companies talk down to me because I am female and also because I run a retail/service business in an interesting industry. I've never once been talked down to by the staff at Avochato. Their few and far between bugs are addressed promptly. Rollouts of new features seem to very well tested because there is rarely a hiccup. Overall.... Love it!! It's just what my business needed.


Mit Google übersetzen
Bradley C.

Disappointed By Avochato: Do Not Recommend This Product

Poor


Mit Google übersetzen
Anna S.

Great product!

I am a teacher with student who don’t have access to internet and the best way to get a hold of them is by personal text and phone calls. Avochato cut the work I had to do in half and freed me up to teach and not just inform families about announcements at the school. They have great customer service. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was so friendly, patient, and walked me through setting up the app. When I had questions I texted her and she responded immediately so I didn’t need to waste time setting up and learning the software.


Mit Google übersetzen
Stephen C.

After trying every texting software, we went with Avochato

The customer service is top-notch. The rep is amazing to deal with and very quick to get back to us regarding any questions we have.

Their customer service alone puts them in another league compared to the other companies and I have tried and used all of the mainstream platforms.


Mit Google übersetzen
Nick H.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

You should have set up Avochato with your business yesterday

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 28.3.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Consider this review a raving endorsement. For those of you on the fence about whether you should be sending text messages to your customers - start testing it with your personal cell phone first. Then imagine those results across your entire funnel. You'll be kicking yourself for not starting sooner.

Vorteile

LIke most seasoned sales and marketing professionals, I'm always looking for an edge to increase engagement with potential customers and existing customers by optimizing email subject lines/copy and calling my leads/customers over the phone.

There is something magical about finding a tool or trick in 2019 that can boost engagement 3-4%, every channel is so saturated that small numbers move the needle. Avochato has increased our engagement 30%+ and we haven't even begun optimizing our outreach copy.

Customers and leads are significantly more likely to engage via text than over email/phone. I almost hesitate to recommend Avochato because I want it to be my team's secret weapon!

Nachteile

There is room to improve on the UX/UI of the mobile product and additional integrations that would be nice to have. Neither of these 'flaws' remotely impact the instant effectiveness that I've been able to generate using Avochato though.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Tara B.
Branche: Luxusgüter & Schmuck
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Awesome all-in-one tool for one-to-one SMS/MMS communications and blast marketing!

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 2.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Avochato has upped our CS game by 1000%. Customers tell us every day how nice it is to be able to text with us. It's awesome that we can use just one service for both CS communications and marketing blasts. Customers being able to text our regular business phone number is a game changer. We used to have one number to call us, another for one-to-one texting, and another one for blast marketing campaigns. It was super confusing and annoying for my staff and my customers. We also use the website widget, keywords, and automated surveys to promptly interact with our customers. The best part about Avochato is their AMAZING customer service! Quick, friendly, and always very helpful. In the past, I've had people at tech companies talk down to me because I am female and also because I run a retail/service business in an interesting industry. I've never once been talked down to by the staff at Avochato. Their few and far between bugs are addressed promptly. Rollouts of new features seem to very well tested because there is rarely a hiccup. Overall.... Love it!! It's just what my business needed.

Vorteile

Love the ease of use!! It feels super light weight, even though it has a ton more features than similar services I've used. Customer service is 100% top notch!! (Shout out to our rep!!)

Nachteile

So far, there hasn't been much! I do wish that emojis/emoticons were a little less expensive to send (they count as 2 or 3 SMS messages, I can't remember exactly at this moment) because we are all so accustomed to adding those to texts without thinking much about them, but I've pared them down a bit from automated messages and it's helped a bit.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Bradley C.
Branche: Non-Profit-Organisation Management
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Disappointed By Avochato: Do Not Recommend This Product

Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 16.6.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Poor

Vorteile

The product is fairly easy to use, although a sloppy mobile interface and glitchy.

Nachteile

To start, the pricing...then the sales team who was aggressively trying to renew the product when I had only used half of my credits during the year. There was no consideration or offer on the table. When I originally had conversations they did not have a nonprofit policy and when they added it they did not inform me or prorate. It is clear Avachato cares more e about making money then they do about customer satisfaction.
This is an overpriced product for the delivery and level of customer care. And to top it off, after my service was cancelled, they required me to go into the system for a multi-step process to cancel it manually or else they would recharge my card.

I went in to cancel and not only did it say that it was already cancelled, but it blocked me out. Boo Avochato. Better to find a better company who cares more about their cusomers and has lower prices. There's many options out there and this one is not the way to go.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Anna S.
Branche: Bildungsmanagement
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great product!

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 20.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

I am a teacher with student who don’t have access to internet and the best way to get a hold of them is by personal text and phone calls. Avochato cut the work I had to do in half and freed me up to teach and not just inform families about announcements at the school. They have great customer service. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was so friendly, patient, and walked me through setting up the app. When I had questions I texted her and she responded immediately so I didn’t need to waste time setting up and learning the software.

Vorteile

This software is user-friendly and I love that I can send messages to pre-created groups. I also love that it comes with its own phone number with the area code I live in so people don’t think it’s junk mail.

Nachteile

None - it is so through it has all the features I wanted.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Stephen C.
Branche: Automotive
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

After trying every texting software, we went with Avochato

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 31.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

The customer service is top-notch. The rep is amazing to deal with and very quick to get back to us regarding any questions we have.

Their customer service alone puts them in another league compared to the other companies and I have tried and used all of the mainstream platforms.

Vorteile

It is very user-friendly and has tons of features. This is one of the only platforms in which you can have a private inbox so users cannot see other people's messages. In most other platforms, users can still see messages that don't belong to them.

Avochato also has a calling feature built-in that allows you to make calls from the same number which is great.

It is also very easy to switch between inboxes (phone numbers) if you have multiple inboxes.

The mobile app is very user-friendly and easy to use as well.

Nachteile

It doesn't have the ability to bring Facebook messages in (I understand they are implementing this soon) which isn't a deal-breaker for me.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,1/10
Basierend auf 126 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Avochato Preis

Avochato Preis

Beginnt ab
99,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Basierend auf 126 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Avochato Funktionen

Avochato Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Anrufaufzeichnung
Anrufer-ID
Anrufüberwachung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
Echtzeit-Berichterstattung
Integration von Dritten
Kommunikationsmanagement
Konferenzschaltungen
Kontaktmanagement
Kundenspezifisches Branding
Sofortnachrichten
Umleitung der Anrufe
Videokonferenzen
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Funktionen
4,5/5
Basierend auf 126 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Avochato Häufig gestellte Fragen

Avochato Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Avochato.

F. Welche Preispläne bietet Avochato an?

Avochato bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 99,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Avochato?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Avochato

F. Wer sind die typischen Nutzer von Avochato?

Avochato hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Avochato unterstützt?

Avochato unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Avochato an?

Avochato hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Avochato mobile Geräte?

Avochato unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Avochato?

Avochato kann in folgende Anwendungen integriert werden:

CallTrackingMetrics, Cognito Forms, Microsoft 365, Salesforce Sales Cloud, Slack

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Avochato an?

Avochato bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Online-Support