Chatbot

4,7 (55)
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Über Chatbot

ChatBot ist eine Chat-Bot-Erstellungslösung von LiveChat, mit der Nutzer benutzerdefinierte Chat-Bots für ihre eigenen Anwendungen oder Live-Chat-Dienste von Drittanbietern erstellen können. Nutzer können benutzerdefinierte Szenarien von Grund auf erstellen oder die in der ChatBot-Dokumentation enthaltenen Beispielszenarien verwenden. Entitäten ermöglichen die Extraktion von Informationen aus Eingabeabfragen mit Systementitäten zum Extrahieren von Datumsangaben, URLs, Nummern, E-Mail-Adressen, Telefonnummern, Temperaturen und mehr. Nutzer können Konfidenzwerte für den Entitätsabgleich festlegen und eigene Entitäten mit benutzerdefinierten Referenzwerten und der Option zum Hinzufügen mehrerer Synonyme erstellen. In einem interaktiven Tutorial werden die Nutzer durch die Erstellung ihres ersten Szenarios geführt.

ChatBots integrierter Chat ermöglicht es Nutzern, ihre Chat-Bot-Szenarien vor dem Start in Echtzeit zu testen. Bot-Unterhaltungen werden automatisch archiviert, sodass die Nutzer ihre Storyflows analysieren und verbessern können.


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Chatbot

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VS.
Häufig bewertet

Startpreis

50,00 $
Monat
1.799,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

47
64

Integrationen

5
17

Bedienkomfort

4,8 (55)
4,2 (111)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,6 (55)
4,0 (111)

Kundenservice

4,7 (55)
3,9 (111)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Freshchat

4,1
Nr. 1 Alternative zu Chatbot
Freshchat ist eine moderne Messaging-Software für Customer-Engagement-Teams, die entwickelt wurde, um mit Interessenten...

Drift

4,5
Nr. 2 Alternative zu Chatbot
Drift ist eine cloudbasierte Live-Chat-Lösung für Vertriebs- und Marketingteams, die auch einen KI-basierten Chat Bot,...

tawk.to

4,6
Nr. 3 Alternative zu Chatbot
tawk.to ist eine cloudbasierte Live-Chat- und Messaging-Lösung, mit der Unternehmen jeder Größe über eine mobile...

LiveChat

4,6
Nr. 4 Alternative zu Chatbot
LiveChat dient als vollwertiges Tool zur Erbringung eines komplexen Kundenservices und zur proaktiven Umwandlung von...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(55)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,7/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du Chatbot bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 55 Bewertungen
Greg
Greg
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

BotEngine combines the reliability of LiveChat with the functionality of a bot.

Bewertet am 8.2.2018

BotEngine by LiveChat gave me the performance, reliability, and integration I needed from a bot...

BotEngine by LiveChat gave me the performance, reliability, and integration I needed from a bot application.

Vorteile

What I like most about BotEngine is it's reliability. BotEngine was developed by LiveChat (the most reliable chat application in the business) which means that it is a feature-packed application with solid reliability, dependable integration, and robust reporting.

When I first became a LiveChat customer, I was looking for a platform that provided both manned and bot chat solutions. At the time LiveChat didn't have bots, because BotEngine was still in development. I was so impressed with LiveChat's product that I chose them anyway and used a variety of other applications for bots.

When BotEngine was released, I was an instant customer. I built and deployed bots on at least four other platforms while waiting for BotEngine and every one of those platforms was problematic. Either they weren't reliable and would malfunction without warning, or they were free and then not free and then kind of free and then not, etc.

I wasn't looking for a free solution as much as I was looking for a reliable one. BotEngine got it done. It integrates reliably with Facebook Messenger, Web Pages, Landing Pages, and more. It's easy to use and even offers helpful design templates to get you started.

I'm a BotEngine customer for good.

Nachteile

What I liked least about this software was having to wait for it to launch. There were lots of other platforms out before this one. LiveChat took its time in development and it definitely paid off.

Lauren
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Weitere für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great Program for Conferences!

Bewertet am 12.8.2021

This is a great software! My company loved it because we gave our attendees a personal experience...

This is a great software! My company loved it because we gave our attendees a personal experience as we logged in as ourselves. We were able to "say hi" to attendees while they were looking around the platform. This gave the attendees an "in-person" feel as if we saw them at an in-person conference. The analytics were great and we gained a lot of knowledge about our attendees and how we can improve our event for next time.

Vorteile

I loved the canned responses. We were able to answer our attendees not only quickly, but with the correct response as well. Users were able to gain analytics from the system about where our attendees were from and what type of computer or phone they were using. This helped when they asked us to troubleshoot some issues on our other platform. Users were able to see what attendees were writing so they could pre-empt the question and get the information over to the attendee faster.

Nachteile

The billing process starts when you order the software. This was difficult for us because one of our conferences landed in between the billing period. Therefore, it meant we would have to pay for 2 months of the program when we only needed it for one. We were able to speak with their team and figured out a solution which was great.

In Betracht gezogene Alternativen

Drift

Gründe für den Wechsel zu Chatbot

Great price, easy to use, and great overall feeling.
Melissa
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Interesting Product but Very Steep Learning Curve

Bewertet am 23.1.2019

We are now able to leave our Chat on 24/7, when previously we had limited hours (due to staffing)...

We are now able to leave our Chat on 24/7, when previously we had limited hours (due to staffing) for the Chat. It is still very much a work in progress to ensure the ChatBot has routed to the correct conversations and can sometimes be frustrating to try and figure out why the ChatBot went to a certain scenario over another. The help topics the company provides can point you in the right direction but they are written at a level above the capabilities of a brand new user to bots in my opinion. Determining whether or not no conversation with a client vs a below average conversation with a client (at times) is worth it, will determine whether we continue to renew our monthly subscription.

Vorteile

It has integrated easily into our existing Livechat software. The monthly price of the program is reasonable. It is helpful to see who is needing assistance via a chat on our website during off hours.

Nachteile

The Learning Academy and help topics are not sufficient to train you to use this product. It took a lot of stumbling through (and still does) on how to figure out what to do and how to train the chatbot. Also - support is only available through email, would be extremely helpful to be able to get help in realtime.... You would think a chat product would have the ability to LiveChat with it's customers!

Azizah
Azizah
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Ai chat platform with Chatbot

Bewertet am 13.9.2022

Vorteile

The chatbot is not too demanding to use. After establishing a few encounters, you'll be well on your way to executing many more. It's simple to get started training the bot, and looking back on old conversations can reveal any problems with the answer sequence and easy to fix the wrong sequence.

Nachteile

The most glaring drawback of ChatBot is that it cannot deal with more complicated customer dissatisfaction scenarios, limiting its usefulness to website users with simple troubles only.

Temitope
Temitope
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Perfect,effective experience.

Bewertet am 12.2.2018

Vorteile

SOCIAL MEDIA INTEGRATION : Livechat enable us place a chat feature on our Facebook fan page,thereby enabling our helpdesk agents respond to chats from Facebook,like they come from our website.
TICKET REPORTING : The ticket reporting feature provided by Livechat shows us the number of tickets created by customers.While also giving us a breakdown on how many of these ticket were successfully resolved,how many were left unresolved,how many had positive or negative ratings etc
This vital analytical information ,enable us measure the performance of our helpdesk team.

Nachteile

The pricing for its enterprise version is affordable for a big companies like ours,for smaller teams ; I dont think Livechat will be a smart choice financially.

5 von 55 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Chatbot Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Chatbot.

Chatbot bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 50,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Chatbot hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Chatbot unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Irisch, Italienisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Tschechisch, Ukrainisch, Ungarisch

Chatbot unterstützt die folgenden Geräte:

Chatbot kann in folgende Anwendungen integriert werden:

LiveChat, Meta for Business, Slack, WordPress, Zapier

Chatbot bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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