Time To Pet

4,9 (268)
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Webbasierte Software für die Haustierbetreuung und Gassigeher

Über Time To Pet

Moderne Haustierpensionssoftware, die von mehr als 2.000 Unternehmen und Tausenden von Haustierbetreuern und Gassigehern eingesetzt wird. Time To Pet bietet Planung, Rechnungsstellung, Kunden- und Personalmanagement und erweiterte Funktionen wie Kunden- und Mitarbeiter-Apps, SMS, GPS, Berichtskarten über den Besuch und mehr.

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Time To Pet

4,9 (268)
VS.

Startpreis

20,00 $
Monat
15,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

107
77

Integrationen

6
4

Bedienkomfort

4,7 (268)
4,7 (85)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,8 (268)
4,9 (85)

Kundenservice

5,0 (268)
4,8 (85)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

DoTimely

4,7
Nr. 1 Alternative zu Time To Pet
DoTimely ist eine All-in-one-Lösung für Haustierbetreuungsunternehmen mit Funktionen für Planung, Rechnungsstellung,...

Microsoft Excel

4,8
Nr. 2 Alternative zu Time To Pet
Excel erkunden. Neue Datenanalyse-Tools helfen dir, deine Daten zu verfolgen und zu visualisieren, um einen besseren...

Wave

4,4
Nr. 3 Alternative zu Time To Pet
Wave ist eine All-in-one-Buchhaltungslösung für kleine Unternehmen, die Einkommens- und Ausgabenverfolgung, Rechnungsste...

Square Payments

4,7
Nr. 4 Alternative zu Time To Pet
Square Payments ist eine Online-Zahlungsabwicklungslösung, die in die Hardware- und POS-Software von Square integriert...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,9 /5
(268)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
4,8/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
5,0/5

Hast du Time To Pet bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 268 Bewertungen
Laura
Laura
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzel- & Familiendienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Easy to use, affordable and high quality product!

Bewertet am 3.2.2021

I have loved every moment with Time to Pet! Since the very beginning when I attended a free...

I have loved every moment with Time to Pet! Since the very beginning when I attended a free demonstration to being a user for about a year it's been great. Everything I need for my pet sitting service has been thought of and if I ever have any issues their team is johnny on the spot to answer and help me out. Cannot recommend this software enough!!

Vorteile

I love the ease of use and how multiple people can access different aspects. If I have ever had an issue, their customer service was extremely quick to answer and fix the issue.

Nachteile

I have not disliked anything about this product

In Betracht gezogene Alternativen

Gingr

Gründe für den Wechsel zu Time To Pet

This software was more specific to what I was looking for

Antwort von Sweet Spearmint Software

Thanks for the great review and for your support!

Brianna
Gesamtbewertung
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Time to Pet is THE all-in-one pet care software

Bewertet am 3.1.2024

Vorteile

Time to Pet has extensive settings and options so that you can perfectly customize your portal for your business. I find scheduling to be very easy & convenient. They are always adding updates to improve the app & customer/client experience. You can find almost any answer about the software in their help section, it has helpful articles and often times a short informational video. TTP really seems to care about their customers & their experience.

Nachteile

My clients sometimes have difficulties with invoicing & tipping, but we're often able to sort out the issue easily.

In Betracht gezogene Alternativen

Gingr

Antwort von Sweet Spearmint Software

Thanks for the review and the feedback. We appreciate the support!

Jennifer
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Good programme but has some flaws that need to be addressed

Bewertet am 2.11.2019

In the beginning, the response and answers from the owners were phenomenal -as they have grown they...

In the beginning, the response and answers from the owners were phenomenal -as they have grown they have added Customer Service personal and although responses are in a very timely manner they are just not as "warm and fuzzy" as they were when the responses came from the support staff. He made you feel your question or comment was most important to him - now they seem to be stock answers from the service department making you feel more like a number than a client.

Vorteile

Ease of Scheduling for subcontractors/employees on the road via the app or in the office on the computer. As well as generating subcontractor/employee invoices/pay - very little effort on admin to complete these tasks.
Customer Service is very quick and responsive.
Invoicing to the client is effortless - unless you do not keep up with the scheduling!

Nachteile

Like most dog walking companies or businesses, we use sub-contractors - so basically self-employed individuals. These sub-contractors have access to information that I do consider confidential. I understand the basics of subcontractors seeing the client name, address, entry/alarm code - otherwise, they would not be able to perform the job they were hired to complete - but if I am having a conversation with a client who has asked questions, made comments, etc this information should not be able to be seen by the subcontractor or employees. Yet it is if that particular individual was assigned to that particular client. Imagine your surprise when a client sends you a note on the lack of performance or how anything negative about your subcontractor/employee and that said person was able to read the entire thread!
Con #2 - We do pack walks that vary day by day - every client in the pack walk is in conflict with each other according to the schedule. It would appear the scheduling aspect of the software is set up for an individual at specific times. Not such a big deal as you just have to override it but a bit of a pain when doing mass scheduling.
Con #3 - When a client submits a request for service and they are a client that does not get invoiced you can not accept the request without generating an invoice. The option not to invoice is not present on client generated service requests.

Amanda
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzel- & Familiendienstleistungen
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The only all-in-one solution you’ll need

Bewertet am 22.8.2024

I tried several programs before committing to Time to Pet. TTP was the only one I found that was...

I tried several programs before committing to Time to Pet. TTP was the only one I found that was user friendly and had everything I needed in one place. Support has always been awesome too!

Vorteile

It provided all of the various things I needed for smooth operations.

Nachteile

One of my clients didn’t love that she couldn’t opt out of data collection.

Elizabeth
Gesamtbewertung
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Couldn’t run my business without it!

Bewertet am 27.6.2024

Makes my life and my clients lives so much easier when it comes to their pet care.

Makes my life and my clients lives so much easier when it comes to their pet care.

Vorteile

Everything is in one application from client onboarding, scheduling, invoicing and payments.

Nachteile

There are some features that I wished were a little more customizable but they are constantly improving so with time it will happen.

5 von 268 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Time To Pet Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Time To Pet.

Time To Pet bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 20,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Time To Pet hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Time To Pet unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Time To Pet unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Time To Pet kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Dropbox Business, Google Calendar, Microsoft Outlook, QuickBooks Online, Stripe, Zapier

Time To Pet bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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