Time To Pet

4,9 (262)
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Webbasierte Software für die Haustierbetreuung und Gassigeher

Über Time To Pet

Moderne Haustierpensionssoftware, die von mehr als 2.000 Unternehmen und Tausenden von Haustierbetreuern und Gassigehern eingesetzt wird. Time To Pet bietet Planung, Rechnungsstellung, Kunden- und Personalmanagement und erweiterte Funktionen wie Kunden- und Mitarbeiter-Apps, SMS, GPS, Berichtskarten über den Besuch und mehr.

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Time To Pet

4,9 (262)
VS.

Startpreis

20,00 $
Monat
15,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

107
77

Integrationen

6
4

Bedienkomfort

4,8 (262)
4,7 (84)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,8 (262)
4,9 (84)

Kundenservice

5,0 (262)
4,8 (84)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

DoTimely

4,7
Nr. 1 Alternative zu Time To Pet
DoTimely ist eine All-in-one-Lösung für Haustierbetreuungsunternehmen mit Funktionen für Planung, Rechnungsstellung,...

Microsoft Excel

4,8
Nr. 2 Alternative zu Time To Pet
Excel erkunden. Neue Datenanalyse-Tools helfen dir, deine Daten zu verfolgen und zu visualisieren, um einen besseren...

Wave

4,4
Nr. 3 Alternative zu Time To Pet
Wave ist eine All-in-one-Buchhaltungslösung für kleine Unternehmen, die Einkommens- und Ausgabenverfolgung, Rechnungsste...

Square Payments

4,7
Nr. 4 Alternative zu Time To Pet
Square Payments ist eine Online-Zahlungsabwicklungslösung, die in die Hardware- und POS-Software von Square integriert...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,9 /5
(262)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
4,8/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
5,0/5

Hast du Time To Pet bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 262 Bewertungen
Mack
Mack
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Amazing! I have nothing but good things to say about TTP and the top-notch support they...

Bewertet am 8.10.2017

Let's see...
Easier billing - we now require clients to leave a card on file to automatically...

Let's see...
Easier billing - we now require clients to leave a card on file to automatically process payments.
Easier scheduling - finally a good way to track incoming requests, mark available/unavailable, and never miss a beat! And it's easy for our customers to manage their pet's info and update us as things change. No more fragmented info/data that's split between email, text, etc.
Ultimately has saved us countless hours because it's now the foundation for our business and our clients know exactly where to find us and how to request service!

Vorteile

It's the best modern-day solution for keeping track of client/pet info, handling billing, tracking service requests, and more. What I like most is it's interactive and it provides our customers with their very own customer portal, making scheduling a breeze (now if only I could convince ALL of our baby boomers to use it, that's the trick). That said, the feedback from our customers has been nothing but positive over the past 2 years and they love the mobile app.

Note: We switched from a competitor's system that we had been using from 2010-2015 (their software was archaic and dreadful to use - TTP is a delightful breeze in comparison). It was the best move we could've made.

Nachteile

There's nothing that I "dislike" about this software. But, if forced to choose, I'd say the mobile app needs a minor update - nothing major and I already reached out to their support team and, as in the past, I know they're giving it attention . Which is another one of my favorite things about this software...their support is incredible!

Antwort von Sweet Spearmint Software

Thanks for the great review Mack!

Leah
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Game Changer

Bewertet am 20.7.2020

Vorteile

Time to pet has all the features we were looking for. We could not run our business as effectively with our Time To Pet.

Nachteile

I have No negatives regarding Time To Pet

Antwort von Sweet Spearmint Software

Thank you for the great review - we appreciate your support Leah!

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Too expensive for Large Teams

Bewertet am 12.1.2023

Originally enjoyed using it. It's been a gradual decline. Hopefully they resolve issues and lower...

Originally enjoyed using it. It's been a gradual decline. Hopefully they resolve issues and lower pricing.

Vorteile

- gps tracking - client tags - DOC tab under client profiles for photo and video references for walkers

Nachteile

it can be glitche from saving schedule changes, to uploading photos, to GPS deciding if it wants to work and customer service. tech issues are seen more with android users too. Overall, it doesn't seem worth the issues for over $100 a month.

Kasia
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best Software for Pet Pros

Bewertet am 1.3.2021

Vorteile

Time to Pet's staff and client portal are extremely intuitive and easy to use. The Autopay setting has been an absolute game-changer. Being able to add and edit client profile questions has been very helpful.

Nachteile

Time to Pet is constantly improving and making changes that meet the needs and demands of small and large pet-sitting companies. If I had to name one thing that could improve, it would be the admin dashboard. There are far too many categories / menu options and finding the setting that you need to adjust can be tricky and time-consuming.

In Betracht gezogene Alternativen

Scout

Gründe für den Wechsel zu Time To Pet

Time to Pet's admin dashboard was much more attractive than its competitors. Its competitors struggle with simplistic, clunky apps whereas TTP has invested in better app development. It's clear that Time to Pet is constantly improving, while its competitors are stagnant and not responding to the needs of their customers in the same way as TTP has.

Antwort von Sweet Spearmint Software

Thanks for the great review!

Rebecca
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Highly recommend for pet care providers

Bewertet am 14.1.2022

Vorteile

TTP is very easy to use, especially for my clients. It is customizable so I can add my logo and business colors to it and there is SO much to customize but they also help by giving you templates too. It has helped me stay organize and there is a free downloadable app too. TTP still updates their software to keep up with the times and they truly listen to feedback.

Nachteile

Only con is the extra price per employee, I am happy I don't have too many employees but I am still growing and wish to add more & more so when I get further in business I am worried about the cost.

Antwort von Sweet Spearmint Software

Thanks for the great review!

5 von 262 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Time To Pet Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Time To Pet.

Time To Pet bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 20,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Time To Pet hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Time To Pet unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Time To Pet unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Time To Pet kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Dropbox Business, Google Calendar, Microsoft Outlook, QuickBooks Online, Stripe, Zapier

Time To Pet bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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