Über Gymdesk
Martial Arts On Rails ist eine Management-Plattform für Kampfsporthallen und -schulen, die Operationen vereinfachen und automatisieren und es den Benutzern ermöglichen, sich mehr auf Training, Unterricht und Wachstum ihres Unternehmens zu konzentrieren. Zur Ausstattung gehören digitale Mitglieder-Anmeldungen, Verzichte und Verträge, Kredit-/EC-Kartenverarbeitung, automatische Bezahlung, Zahlungsbenachrichtigungen und Erinnerungen, Anwesenheitserfassung und Analyse, eine reaktionsfähige Gym-Website, Marketing-Analysen, E-Mail-Messaging und Referral-Programm Tracking.
Zu den Tools für die Mitgliederverwaltung gehören die Anmeldung von digitalen Mitgliedern mit einem Desktop-Computer, Tablet oder Smartphone, Anwesenheitsverfolgung und Einblicke, Vertrags- und Vereinbarungsverwaltung mit digitaler Signatur sowie benutzerdefinierte Benachrichtigungen über Anwesenheit, Abrechnung, Abwesenheiten und mehr. Fitnessstudios und Schulen können Mitglieder automatisch mit einer Debit- oder Kreditkarte oder per Banküberweisung abrechnen sowie automatische wiederkehrende Zahlungen für Mitgliedsbeiträge und andere Einkäufe planen. Mitglieder-E-Mail-Benachrichtigungen benachrichtigen Benutzer über neue Rechnungen, auslaufende Zahlungskarten, überfällige Zahlungen und mehr.
Gym Dashboards bieten auf einen Blick Einblicke in den Umsatz, um datengesteuerte Geschäftsentscheidungen zu treffen, einschließlich Zusammenfassungen und Grafiken zu Einkommen, Anwesenheit, Leads und mehr. Benutzer können eine Echtzeitansicht der Anwesenheit für jede Trainingseinheit erhalten und Leistungsunterbrechungen erhalten. Martial Arts On Rails verfolgt die Erfassung neuer Besucher und Mitglieder bei der Anmeldung, einschließlich Empfehlungen von Mitgliedern und anderen Marketingaktivitäten, und ermöglicht Unternehmen, Marketing-E-Mails und Erinnerungen an Mitglieder des Fitnessstudios über das E-Mail-Messaging-System zu senden.
Martial Arts On Rails bietet Kampfsporthallen und -schulen eine professionell gestaltete Website, die für die Suche und Indexierung durch Suchmaschinen optimiert ist. Benutzer haben die volle Kontrolle über Inhalt und Branding und können benutzerdefinierte Seiten für weitere Informationen oder Veranstaltungen wie Seminare oder Wettbewerbe hinzufügen. Zusätzliche Plattformfunktionen umfassen die Produkt- und Bestandsverwaltung, Buchführung und Buchhaltung sowie das Rechnungs-, Rückgabe- und Rückerstattungsmanagement.
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- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Client management software for martial arts
Bewertet am 26.10.2019
We needed client management software for our martial arts gym; I switched to MA on Rails based on...
We needed client management software for our martial arts gym; I switched to MA on Rails based on the recommendation of another gym owner. The author has been incredibly responsive about small changes we needed. Overall, it does what we need well and with a simple, clean interface.
Vorteile
It is simple to use and handles all our needs (managing clients, gym shop sales, attendance, scheduling). It's very flexible about types of membership options, from drop-ins to monthly. I like that the clients can access their own account. It has good tracking for attendance, bill paying, lets us freeze clients when needed. It also has a basic web-site.
Nachteile
The attendance check-in is a bit confusing when you have multiple classes running.
- Branche: Sport
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Nothing but amazing!
Bewertet am 9.10.2020
Vorteile
The beautiful UI and overall feel of the software got us hooked! This software is on par if not better than most big named software out there that we have tried at a fraction of the price! Although there are a ton of amazing features, nothing comes close to how the customer service makes you feel when you join. Customer service is hands down the best thing about this software. If we have an issue they personally emails us back almost instantly to get it resolved! They are there anytime of day to assist and make sure the software is running at its full potential. The best of all is that they listens to feedback and actually implements them! WHAT? I've asked my recent software many times for what I thought were simple requests, and have always gotten a "we will see what we can do" response. The software is constantly being updated and cared for! Martial Arts on Rails has been one of the greatest decisions we have ever made for our school/business. Don't be like us and wait to get started. Sign-up now and see for yourself how amazing this software is!
Nachteile
There is nothing to dislike. If we have an issue the customer service finds a way to fix it. No matter what.
Warum Gymdesk gewählt wurde
Kept feeling like the price was going up while more and more restrictions were being added. We would contact customer support just for them to transfer me to another person who would then transfer us to another person, that would make us wait for an email that never arrived. Also It felt/looked like their software was stuck in the early 2000. Complete opposite of Maonrails!Zuvor genutzte Software
Zen PlannerGründe für den Wechsel zu Gymdesk
Pricing. Integrations to our current billing system. Beautiful UI and customization.- Branche: Sport
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 4.0 /10
Not bad for the price.
Bewertet am 1.10.2022
It’s ok. Easy enough to use but I’m used to using Spark and I feel like some of the features are...
It’s ok. Easy enough to use but I’m used to using Spark and I feel like some of the features are lacking. For the price, I’ll stick around for now.
Vorteile
Mostly easy to use once you figure it out.
Nachteile
1) You can’t send out waivers to multiple people at once. Would be nice if you could have them fill out the waivers without having to individually assign them to each person.
2)Wish there was a more detailed way to sort through leads, students etc. for example using tags for things like events, or to separate different types of leads etc.
We have only used this for a month and haven’t even quite started using the full functioning yet so there may be more later.
Antwort von Gymdesk
Thanks for reviewing us Sharla! We're sorry to hear you did not have the best experience with our software. There is an option to assign documents to members in bulk, using our bulk member operations, and there's plenty of filters you can use for the leads, including custom fields you can add. We'd be happy to help you utilize the software to the fullest extent - please reach out to our support and we'd help you get set up!
- Branche: Sport
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Top Value
Bewertet am 7.9.2021
I am very pleased with our choice to go with maonrails. This system was initially meant for our...
I am very pleased with our choice to go with maonrails. This system was initially meant for our yoga and fitness programs, but the benefits we are seeing in our karate programs is amazing. The students love how easy it is to use, they love the portal and payment option. The free website is easy to set up, with lots of choices to customize. We run a number of different classes using this program and it keeps us organized so we can focus on the classes rather than the back office. The report features are very helpful to keep each program separate. Overall, using this program has saved us hours of paperwork each week. It is the program we didn't know we needed until we tried it! Definitely would recommend giving it a try. Great customer service, great website and amazing tool to keep ranks, dates, payments, attendance and schedules organized!
Vorteile
The price was the selling point. Not the cost of the program, but the fact that there was not a tiered system for pricing. You know exactly what you are getting from day one! The program is also very easy to setup and use. The support is fantastic. Not being one that is up on all the latest technology, they took the time to walk me through things, step by step. They were answering my questions and assisting right away so I never had to wait.
Nachteile
Being in Canada, there are some features that cannot be used based on the payment processing company we use. There is none that allow same functionalities as in the US. I am sure it will be in a future update.
Gründe für den Wechsel zu Gymdesk
We were looking for a program with no additional/hidden fees for options. We wanted one price and know what was included without having to purchase/increase costs for updates. Wanted a no hassle program that would be user friendly for everyone.- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Very Happy
Bewertet am 20.10.2022
Amazing customer service. Great software for members and administration.
Amazing customer service. Great software for members and administration.
Vorteile
Ease of use for myself and members. Website development. Customer Service.
Nachteile
There are some filters I could use with Mindbody when running reports or creating back end changes which make things easier.However I have only thought this once or twice in my year of using their software and it does not impact my operations.
In Betracht gezogene Alternativen
Acuity SchedulingWarum Gymdesk gewählt wurde
Initially cost. Gymdesk was recommended.Zuvor genutzte Software
MindbodyGründe für den Wechsel zu Gymdesk
The trial was incredible. The setup was easy and fun. Great member feedback.Gymdesk Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Gymdesk.F. Welche Preispläne bietet Gymdesk an?
Gymdesk bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 75,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Gymdesk?
Gymdesk hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Gymdesk unterstützt?
Gymdesk unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Gymdesk mobile Geräte?
Gymdesk unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Gymdesk?
Gymdesk kann in folgende Anwendungen integriert werden:
ActiveCampaign, Google Analytics 360, Kisi, Mailgun, Microsoft Excel, Square Point of Sale, Squarespace, Stripe, Wix, WordPress, Zapier, authorize.net
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Gymdesk an?
Gymdesk bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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- Tanzschulsoftware
- Fitnessstudio Verwaltungssoftware
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