Zonka Feedback
Über Zonka Feedback
Zonka Feedback ist eine Plattform für Mehrkanalumfragen und Feedback, die es Geschäftskunden ermöglicht, Kundenfeedback über Web, SMS, E-Mail, iPad und Android-Tablets zu erfassen. Zonka Feedback wurde entwickelt, um das Feedback-Management zu verbessern. Es umfasst einen benutzerdefinierten Formularerstellungsassistenten, integrierte Vorlagen, Echtzeitanalysen, detaillierte Berichte und einen kooperativen Antwortmanager.
Zonka Feedback ermöglicht Benutzern das Erstellen benutzerdefinierter mehrsprachiger Umfragen und Feedbackformulare mit einem WYSIWYG-Formularersteller, mehr als 20 Fragetypen, mehrsprachiger Unterstützung sowie Tools zum Überspringen und Fragenverzweigen. Mit nativen Apps für iOS und Android sowie Offline-Zugriff ermöglicht Zonka Feedback Benutzern jederzeit Feedback zu iPads und Android-Geräten zu erfassen, selbst wenn diese offline sind. Zonka Feedback erleichtert die Feedback-Sammlung durch Click-Through-Befragungen und gestenbasierte Kontrolle.
Der Collaborative Response Manager von Zonka Feedback ermöglicht es Benutzern, auf gesammeltes Feedback zu reagieren, indem sie Feedback in Aufgaben umwandeln, Mitgliederantworten anzeigen, E-Mails senden und vieles mehr. Umfassende Net Promoter Score (NPS) - und Customer Effort Score (CES) -Berichte gewähren den Nutzern nachvollziehbare Einblicke in das Kundenfeedback. Echtzeitberichte und -aktualisierungen ermöglichen es Benutzern, sofort Maßnahmen zu ergreifen. Zonka Feedback bietet auch Berichte für Unternehmen mit Ketten und mehreren Standorten, die es Nutzern ermöglichen, Vergleiche anzustellen und Demografien zu analysieren.
Zu den weiteren Funktionen von Zonka für die Unternehmensverwaltung gehören die zentrale Geräteverwaltung, die Verwaltung mehrerer Standorte und die berechtigungsbasierte Benutzerverwaltung, mit der Benutzer Geräte überwachen, Standorte gruppieren und rollenbasierten Zugriff definieren können. Zonka speichert und verwaltet Daten sicher mit einer Berechtigungsverwaltung und sicherer Datensynchronisationstechnologie.
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Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
HubSpot Service Hub
SurveyMonkey
Typeform
XM for Customer Experience
Nutzerbewertungen
Hast du Zonka Feedback bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Onlinemedien
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Monatlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Zonka is an AMAZING CX measuring tool!
Bewertet am 22.6.2021
I even had to reach out to their support for a quick question and their support team is incredibly...
I even had to reach out to their support for a quick question and their support team is incredibly responsive and helpful!
Vorteile
I'm a Customer Experience (CX) nerd! I help others build CX programs and measuring the CX is critical and a huge driving factor for any business! Zonka is the most robust tool for measuring a wide variety of CX activities.
I love the major CX tools like Qualtrics, but that is so expensive. Zonka gives me that functionality at a much better price.
Nachteile
There have been no issues adopting or major features missing.
In Betracht gezogene Alternativen
XM for Customer ExperienceGründe für den Wechsel zu Zonka Feedback
Pricing for this feature set is an incredible value!- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Incredible Customer Support - Above and Beyond!
Bewertet am 21.8.2023
I had a fantastic experience with support. Even when I was ready to give up and move on they made...
I had a fantastic experience with support. Even when I was ready to give up and move on they made sure to keep at it and get me to success.
Vorteile
I had some trouble with an integration and reach out to support. A support rep reached out to me and was amazing at guiding me through the steps. He was there every step of the way while I figured it all out. My support rep Prabhav Vatsa was AMAZING.
Nachteile
The integration with HubSpot could use more detailed instructions. For example, it took me 2 weeks to figure out that if I didn't have Zonka Feedback selected as a filter on the contact page I would not see their Zonka activity.
In Betracht gezogene Alternativen
SurveyMonkeyGründe für den Wechsel zu Zonka Feedback
SurveyMonkey does not provide a free trial that lets you try the HubSpot integration. Their customer support was not helpful and most of the time misinformed. Their support team told me they did not have a integration with HubSpot and I would need to use Zapier (adding another cost). I reached out to HubSpot that confirmed they had a direct integration and no third party like Zapier was needed.- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Very bad service
Bewertet am 19.11.2024
Vorteile
The free plan worked well and I used my survey without any problems.
Nachteile
Once I have paid the plan 'Starter' my survey started work incorrectly and I have lost many responses. Moreover, when I contacted the support team they didn't want to give me a refund and now I am not even able to login to my account and my survey is not active !!!
- Branche: E-Learning
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Weitere für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Nice design in Zonka Feedback
Bewertet am 13.7.2021
The focus of using Zonka Feedback is to collect survey responses to improve products for customers....
The focus of using Zonka Feedback is to collect survey responses to improve products for customers. Also, onboarding and offboarding clients are good reasons to use Zonka Feedback.
Because there are a great many features expect to take a little time to read and test. This is not a negative point. This is important to maximize all the features and create a good automatic system.
Vorteile
There are many features available. The Survey Builder is very easy to use with numerous features and customization options. The builder allows you to click to create (customize). I have no interest in using code to customize. Thus, I like the fast and flexible design in Zonka Feedback.
The templates are tremendously helpful as a starting point to create surveys. They have lists of questions and sequences to help build a good survey.
The system is easy to navigate. There are many features to read about in their help section. The articles are very informative.
Creating customized surveys with "if" "then" actions is a big help. Based on the way respondents answer then questions appear/or not. This helps for the segmentation of users. There are also many integrations with other apps to go even further. It will take a little reading to make everything connect fluidly. Although, I don't think it's hard to integrate.
Nachteile
I come from using Google Forms to create surveys. I have to figure out all the new tools/features in Zonka Feedback. I don't consider this a downside to the app. Expect to be patient to read through the numerous features on each page. It will take a little bit of time to figure out all the features in Zonka Feedback.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Zonka, you're very good!
Bewertet am 20.7.2021
Zonka Feedback is a great tool! Especially as the LTD, Zonka is an effective tool that can be used...
Zonka Feedback is a great tool! Especially as the LTD, Zonka is an effective tool that can be used to collect data with no limits of question, so if you need it, you won't regret if you buy Zonka!
Vorteile
(big things)
- Intuitive and easy-to-use design.
- A lot of templates that are very well prepared.
- SMS sending ability - I didn't check it but is it WOW option in LTD.
- A lot of integrations!
- Promising roadmap!
- Very nice and fast communication with the support on the chat.
Nachteile
(small things ;))
- Lack of option of changing the font on the welcome screen (I can change a lot of different things, but I would love to have the possibility to change the size, bolding, etc. of my text).
- If I integrate my results of a survey to Google Sheet I don't see the number of questions (it is really, really helpful for science research to know it), I only see the text of the question.
In Betracht gezogene Alternativen
SurveySparrowWarum Zonka Feedback gewählt wurde
Because of the price.Zuvor genutzte Software
TypeformGründe für den Wechsel zu Zonka Feedback
Because of the price, current functionalities and the roadmap.Zonka Feedback Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Zonka Feedback.F. Welche Preispläne bietet Zonka Feedback an?
Zonka Feedback bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 29,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Zonka Feedback?
Zonka Feedback hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Zonka Feedback unterstützt?
Zonka Feedback unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Zonka Feedback mobile Geräte?
Zonka Feedback unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Zonka Feedback?
Zonka Feedback kann in folgende Anwendungen integriert werden:
ActiveCampaign, Airtable, Constant Contact, Freshdesk, Google Sheets, Help Scout, Intercom, Mailchimp, Meta for Business, Pipedrive, Plivo, Shopify, Slack, Twilio, Twitter/X, Zapier, Zendesk Suite
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Zonka Feedback an?
Zonka Feedback bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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