Omnify

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Buchungs- und Automatisierungsplattform für Sport, Fitness und Wellness.

Über Omnify

Omnify ist eine komplette Plattform für den Verkauf und die Planung deiner Dienstleistungen und die effektive Interaktion mit deinen Kunden. Die Plattform hilft Unternehmen, durch bessere Konversion schneller zu wachsen, indem sie einen Service Store anstelle einer gewöhnlichen Buchungsseite bereitstellt. Kund*innen haben ihre Buchungen allein im ersten Monat um 30 % gesteigert.

Omnifys leistungsstarke und dennoch einfache Funktionen wie Family Sharing, Kundenportal, erweiterte Berichterstattung usw. machen die Verwaltung zum Kinderspiel, sodass du mehr erreichen kannst. Mit integriertem Teamkalender, Ein-Klick-E-Mail-Funktionen und Zwei-Wege-Synchronisierung mit Google Kalender können deine Teams mit deinen Kunden zentral an einem Ort kommunizieren.

Omnify-Kunden fördern Engagement und Kundenbindung durch personalisierte automatische E-Mails, Benachrichtigungs-E-Mails und nutzerdefinierte Formulare vor und nach der Buchung.

Omnify umfasst auch die Omnify Go App (iOS und Android), damit du deine Termine verwalten und die Anwesenheit unterwegs nachverfolgen kannst.

Entdecke Omnify for Free – das Unternehmen verspricht, dass es viel mehr als nur eine Buchungsplattform ist.


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Du bist nicht sicher, ob Omnify das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Omnify

4,4 (91)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

79,00 $
Monat
139,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

118
128

Integrationen

14
11

Bedienkomfort

4,3 (91)
3,9 (2.759)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,5 (91)
3,6 (2.759)

Kundenservice

4,6 (91)
3,8 (2.759)

Alternativen

Mindbody

4,0
Nr. 1 Alternative zu Omnify
Mindbody bietet eine Business-Management-Software für Spas, Salons, Fitnessstudios, Wellnesszentren und andere auf...

Acuity Scheduling

4,8
Nr. 2 Alternative zu Omnify
Acuity ist eine 24/7-Online-Terminplanungssoftware, mit der Kunden Termine oder Kurse online selbst buchen, nutzerdefini...

SignUpGenius

4,6
Nr. 3 Alternative zu Omnify
SignUpGenius ist ein cloudbasiertes Freiwilligenmanagement- und Veranstaltungsplanungstool zum Erstellen von Online-Anme...

Schedulista

4,6
Nr. 4 Alternative zu Omnify
Schedulista ist eine Online-Planungssoftware für Salons und ihre Kunden. Kunden können Termine buchen und Salons können...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(91)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du Omnify bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 91 Bewertungen
Katherine
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Art Education Registration

Bewertet am 2.9.2022

Excellent!

Excellent!

Vorteile

Omnify is a good platform that holds members, memberships, and classes in one place; much more. The software allows for signing up as a member choosing your membership and then signing up for classes. Our instructors see in real-time how many students they have, and this makes it easier to do last-minute marketing for classes.

It's a benefit having classes and class packs hidden, we can create and then hide them until we are ready to release them. This option gives our volunteers time flexibility for creating classes. Everything doesn't have to be done all at once.

The membership benefits dashboard is easy to use and intuitive. Actually, once you understand the terms on Omnify then most of the dashboards are intuitive.

Setup help was awesome and questions get answered very quickly. Support materials for admin etc... are available and easy to understand.

Nachteile

Too many emails to instructors. There should be a toggle to allow just confirmation emails, not individual classes. This should also apply to class registrations. Members just want a confirmation email for a class pack registration.

Family memberships should allow each family member to receive the benefit without having to signup as a member. This could be a toggle button to switch on or off.

Aidan
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Omnify is a powerful and flexible platform with a huge amount of potential and it’s getting...

Bewertet am 13.9.2018

If you are a school (primary or secondary) or cooperation offering individual sessions or blocks of...

If you are a school (primary or secondary) or cooperation offering individual sessions or blocks of classes, this is without doubt the platform to use.

Vorteile

After spending several months exploring various other platforms, I finally settled on Omnify because of its ease of use and the many excellent features it offers.

From what I experienced, I found Omnify to be the only online software that gave me the flexibility to create and present our services in a way that was visually clear and simple for our clients to book online.

The option to create widgets enabled us to integrate the platform into our website making it even easier for clients to explore and select the services they wanted.

The Omnify team are clearly committed to the needs of their clients, updating the various features and improving the functionality of the platform on a regular basis. Their support team is 'Outstanding' and are always on hand to provide guidance in a patient and professional manner.

Nachteile

As with any platform, you will need to commit a little time to understand the desktop and the various features it offers but once you do you won’t look back!

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

My launch has been delayed for months, Support stopped responding to me :-(

Bewertet am 7.3.2018

Nothing as of now as I have been trying to launch for months.

Nothing as of now as I have been trying to launch for months.

Vorteile

Ease of use, promising app, interface. This app could be the BEST if the bugs are resolved and if the support team get organized.

Nachteile

The system has many bugs, and the support team is not consistently responsive. I would like to see some features like showing full price scratched and showing promotion price next to it. I needed a lot of support and still could not launch becuse of the bugs I am facing on almost every feature.

Lucinda
Gesamtbewertung
  • Branche: Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Re-opening Pool with COVID-19 restrictions

Bewertet am 1.6.2021

COVID-19 restrictions allow us to re-open the small pool in our 110-unit condo complex with severe...

COVID-19 restrictions allow us to re-open the small pool in our 110-unit condo complex with severe limitations. We needed a way to equitably share the limited # of reservations in a way our residents would find easy & convenient. Omnify has enabled us to do that without any real tech expertise on our part.

Vorteile

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] listened carefully to our needs & responded with a clear explanation of how Omnify plans could meet those. Then Aravind's attentive customer support throughout set-up, launch, and all customer questions provided speedy & smooth re-opening. Flexibility of plan allowed us to load our own liability waiver and Emergency Pool Rules, & can adjust as COVID-19 restrictions change over time. Ability to email specific individuals or all "clients" through the system is an especially useful feature.

Nachteile

We only have a week with the system at this point, so it's possible issues will come to light later. For now though, we only wish the system could handle dual restrictions, such as "Each user only 1 reservation per day subject to a maximum of 3 per week."

Rebecca
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A valuable tool for my business

Bewertet am 25.5.2022

Omnify has transformed my business enabling efficient business processes to run in the background...

Omnify has transformed my business enabling efficient business processes to run in the background with little tweaking required. I am delighted with the software.

Vorteile

Omnify runs itself, once set up I don't need to do much to ensure smooth operations

Nachteile

Inevitably sometimes things go wrong which is frustrating but the positive side is that the support is exception

5 von 91 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Omnify Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Omnify.

Omnify bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 79,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Omnify hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Omnify unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Omnify unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Omnify kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ActiveCampaign, Campaign Monitor, ConvertKit, Drip, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Workspace, Mailchimp, Ortto, PayPal, Stripe, WordPress, Zapier

Omnify bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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