Zoho One

All-in-one-Betriebssystem mit über 35 integrierten Anwendungen.

4,4 /5 (60 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Zoho One Übersicht

Was ist Zoho One?

Zoho One ist eine All-in-one-Betriebssuite, die das gesamte Geschäft mit mehr als 35 integrierten Anwendungen in einem einzigen Account unterstützt. Unternehmen erhalten die voll ausgestatteten Enterprise-Editionen der vollständigen Zoho-Suite, mit denen Benutzer Vertriebs-, Marketing-, Buchhaltungs- und Kundensupport miteinander verbinden sowie mit Kollegen, Lieferanten und Kunden über jedes angeschlossene Gerät kommunizieren und zusammenarbeiten können.

Die integrierten Anwendungen von Zoho One werden mit kostenlosen mobilen und nativen Versionen für iOS und Android sowie einer Vielzahl von Erweiterungen und Extras wie Browsererweiterungen, Apple Watch, iMessage und Apple TV Apps ausgeliefert. Eine Auswahl von Anwendungen kann auch auf einem Mac oder Windows Computer installiert werden.

Zu den Verkaufs-Apps gehören ein Multichannel-CRM, Motivator für die Vertriebsleistung, Business Intelligence mit Berichterstattung, ContactManager und SalesInbox Mail-Client. Zu den Marketing-Apps gehören SalesIQ für die Besucherwerbung, Kampagnen, Social Media, Umfrage und Formulare zur Lead-Generierung. Zu den Support-Apps gehören Desk für die Priorisierung von Anfragen und Assist zur Fehlerbehebung bei Kundenproblemen.

Zu den Kommunikationswerkzeugen gehören Mail für werbefreie E-Mails und Cliq für informelle Teamnachrichten. Benutzer können Teams für Projekte einplanen, diese verfolgen und mit ihnen kooperieren und agile Projekte mit Sprints verwalten. Connect bietet ein privates Netzwerk für Diskussionen, während Showtime Slide-Decks aktiviert. Browser-basierte Meetings können mit Zoho Meeting durchgeführt werden. Produktivitäts-Apps sind Writer, Sheet, Show, Docs, Sign, Notebook und Vault.

Zu den Finanz-Tools gehört Books and Invoice für die Online-Buchhaltung und Fakturierung sowie Abonnementsverwaltung, Ausgaben für die Verwaltung von Belegen und Inventar für Einzelhandelsgeschäfte oder Online-Shops. Zoho People bietet Tools für die Personal- und Mitarbeiterverwaltung und Recruit hilft dabei, neue Talente für das Team zu finden. Mit Creator and Reports können Unternehmen ihre Geschäftsprozesse mit benutzerdefinierten Anwendungen und Business Intelligence verwalten.

Zoho One Übersicht

Kosten

Beginnt ab
35,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Zoho One Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Arabisch, Chinesisch (vereinfacht), Deutsch, Englisch, Französisch und 6 weitere , Italienisch, Japanisch, Niederländisch, Polnisch, Portugiesisch, Spanisch

Medien

An all-in-one suite with 35+ integrated applications on one account, accessible from any device
Zoho's Contact Manager helps maintain contacts in a centralized address book, and provides a unified view of related tasks, notes, and emails
Create, send, and track effective email campaigns with Zoho's Campaigns app
Zoho Mail provides users with access to all messages while on the move, helping keep email exchanges and communications flowing
Plan, track, and collaborate on projects with Zoho Projects
Zoho Sign offers a complete digital signature app for business signatories
Zoho Books is an online accounting app designed to help businesses manage their finances and stay on top of their cash flow
Add all employees as users to Zoho One, and choose which applications they have access to
Videos zu Zoho One Zoho One Screenshot: An all-in-one suite with 35+ integrated applications on one account, accessible from any device Zoho One Screenshot: Zoho's Contact Manager helps maintain contacts in a centralized address book, and provides a unified view of related tasks, notes, and emails Zoho One Screenshot: Create, send, and track effective email campaigns with Zoho's Campaigns app Zoho One Screenshot: Zoho Mail provides users with access to all messages while on the move, helping keep email exchanges and communications flowing Zoho One Screenshot: Plan, track, and collaborate on projects with Zoho Projects Zoho One Screenshot: Zoho Sign offers a complete digital signature app for business signatories Zoho One Screenshot: Zoho Books is an online accounting app designed to help businesses manage their finances and stay on top of their cash flow Zoho One Screenshot: Add all employees as users to Zoho One, and choose which applications they have access to

Zoho One Bewertungen

Zoho One Bewertungen

Gesamtbewertung
4,4
/
5
Ausgezeichnet
40

Sehr gut
11

Durchschnitt
4

Gering
3

Schlecht
2

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionen
4,4
Bedienkomfort
4,1
Kundenbetreuung
3,9
85% haben diese Anwendung empfohlen
Chad M.

The Ultimate Choice for Small Businesses

Zoho One has helped us stay on top of all the things that are important in our business. From managing customers and leads to staying on top of our finances. It has been very useful in streamlining a lot of the processes we had in our company and finding new and meaningful ways to improve upon them in both time and cost.

For certain processes that we weren't really sure about how to do it right (like HR) - it made these things much easier for us and gave us a system to keep all our challenges in sight rather than being overwhelmed by them.


Mit Google übersetzen
Kaveh K.

Offers a lot but has glaring shortcomings

My experience with Zoho is mixed. Some of the apps work well: Zoho meetings, electronic signatures, CRM come to mind. Other apps not so much: Zoho Books, Projects, Timesheets, Inventory.

Zoho tech support staff are sincere and try to help, but calls can be long and left without resolution. Promises to find out the solutions & get back are typically forgotten.


Mit Google übersetzen
Daniel N.

A bargain based on all the tools you get

I use Zoho One and the tools to keep track of spent time on various projects, save all expenses, invoicing, CRM, some custom workflows and much more. I haven't had time to explore all options yet.

Ah, Zoho Social is also a tool I use reguarly.


Mit Google übersetzen
Aaron S.

Great promise. Big hassle.


Mit Google übersetzen
Kim B.

Everything all in (Zoho)One

It is so nice to have everything in one place and connected. It has increased our efficiency by automating some processes and integrating with some of our existing software. Plus, the mobile apps let us have access to it all no matter where our business takes us!!


Mit Google übersetzen
Chad M.
Branche: Design
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

The Ultimate Choice for Small Businesses

Weitere für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 17.5.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Zoho One has helped us stay on top of all the things that are important in our business. From managing customers and leads to staying on top of our finances. It has been very useful in streamlining a lot of the processes we had in our company and finding new and meaningful ways to improve upon them in both time and cost.

For certain processes that we weren't really sure about how to do it right (like HR) - it made these things much easier for us and gave us a system to keep all our challenges in sight rather than being overwhelmed by them.

Vorteile

We have tried many, many, many programs in our history. Zoho One was the one that answered all of our problems.

Imagine every single thing your business needs to operate and I'm pretty confident that Zoho One includes that. It has everything including a CRM, accounting, analytics, automated marketing, social management, HR, and even custom apps. And it does all of this extremely well. Even on the CRM side - you can customize it to your heart's content, including creating your own tables and interactions between them.

All of this is great. If you are a micro-business, then you can handle a lot of normally complicated tasks and processes much easier in Zoho One. On the other hand, if you are a small or medium-sized business with many people controlling different aspects of your business - they can all collaborate and do their jobs here too.

And the pricing? It is amazing. I was shocked when they announced this. We were subscribing to four or five of their products at a much higher rate per month. We were actually considering building our own system internally to save money and then they announced Zoho One. It gave us nearly everything in their catalog of programs - at a much lower rate than we were already paying. I mean the value is phenominal.

Nachteile

The only complaint I have is that some of the programs don't talk to each other as well as I would like. For instance, their Connect program has a lot of features that work well with project management and job tasks. However, it wasn't possible to attach the data in our Kanban lists to data in our CRM. I think if they could fully open each app so that its data was interchangable with all other apps - that would take Zoho One to a whole different level.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Kaveh K.
Branche: Erneuerbare Energien & Umwelt
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Offers a lot but has glaring shortcomings

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 24.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

My experience with Zoho is mixed. Some of the apps work well: Zoho meetings, electronic signatures, CRM come to mind. Other apps not so much: Zoho Books, Projects, Timesheets, Inventory.

Zoho tech support staff are sincere and try to help, but calls can be long and left without resolution. Promises to find out the solutions & get back are typically forgotten.

Vorteile

Zoho One tries to offer a lot all for one price--too much perhaps. With 40+ applications all integrated you can do a lot. Keep track of your customers, electronically keep track of their signed documents, conduct meetings with them and share your screen... on and on.

Nachteile

Zoho One has glaring shortcomings. You will get frustrated if you rely on the software's promises.

For example, it's an accounting software, with inventory tracking and project management, but you can't keep account of the inventory items you use to complete a project. If you want to know how much a project cost the company, incredibly you can't count the cost of the inventory items you used in the project. You have to recreate everything in Excel to know that.

Or if a vendor worked on two projects, I am still trying to figure out how to pay them with one payment, and split the amount to each project in Zoho.I have to pay them with two different transactions. The question stumps the support techs, who usually seem like this is the first time someone has asked them that question.

The tech support people are often figuring out the software with you. It is not uncommon to spend an hour or more on a support call and not having your issue resolved. (BTW, I do not recommend paying extra for premium or onboarding support. A significant number of appointments are missed or start late. Technicians often don't know the answers and put you on long holds.)

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 3.0/10

Daniel N.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

A bargain based on all the tools you get

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 29.9.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

I use Zoho One and the tools to keep track of spent time on various projects, save all expenses, invoicing, CRM, some custom workflows and much more. I haven't had time to explore all options yet.

Ah, Zoho Social is also a tool I use reguarly.

Vorteile

With Zoho One you really receives everything to run a company. It's very nice to have everything at the same place. And the integration between the various tools they have are superb. If you're like me, a bit technical, it's really nice that you can customise you company's workflow (Zoho Flow) and even develop internal applications easily (Zoho Creator).

Nachteile

It can be a bit overwelming with att tools and options in the beginning.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Aaron S.
Branche: Professionelles Training & Coaching
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great promise. Big hassle.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 20.9.2018
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

It's got everything that I want -- if it would only work. I had such high hopes. And I love what it's supposed to be capable of. After a year, it's bugs every day. Ugh.

Nachteile

I'm constantly battling bugs. The CRM works. We've had weeks and weeks of the accounting not syncing with our bank Support has been wrong, dismissive, unhelpful, and poor communicators.

That's been true of MANY BUGS in non-CRM apps. Bugs. Poor support.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 2.0/10

Kim B.
Branche: Übersetzung und Lokalisierung
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Everything all in (Zoho)One

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 6.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

It is so nice to have everything in one place and connected. It has increased our efficiency by automating some processes and integrating with some of our existing software. Plus, the mobile apps let us have access to it all no matter where our business takes us!!

Vorteile

I really like that you have access to so many different apps. You can do just about anything you need from hosting an online meeting to conducting a marketing campaign to managing your client/lead relationships to surveys. It really does have everything in ONE place!! You name it... Sales, Marketing, Collaboration, Analytics etc. No matter what comes up, we have found a way to handle it efficiently and effectively with ZohoOne.

Nachteile

It did take a little time getting used to how the Zoho system works. I wished things were a little more intuitive initially but once you grasp the logic behind how the different apps work together it can truly improve you experience.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8/10
Basierend auf 60 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Zoho One Preis

Zoho One Preis

Beginnt ab
35,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Basierend auf 60 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Zoho One Funktionen

Zoho One Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bestandsverfolgung
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Echtzeit-Berichterstattung
Echtzeit-Daten
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Wirtschaftsprüfung
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,4/5
Basierend auf 60 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Zoho One Häufig gestellte Fragen

Zoho One Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Zoho One.

F. Welche Preispläne bietet Zoho One an?

Zoho One bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 35,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Zoho One?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Zoho One

F. Wer sind die typischen Nutzer von Zoho One?

Zoho One hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Zoho One unterstützt?

Zoho One unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Chinesisch (vereinfacht), Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Niederländisch, Polnisch, Portugiesisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet Zoho One an?

Zoho One hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Zoho One mobile Geräte?

Zoho One unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Zoho One?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Zoho One hat

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Zoho One an?

Zoho One bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Video-Anleitungen