Zoho One

4,2 (115)
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All-in-one-Betriebssystem mit über 35 integrierten Anwendungen.

Über Zoho One

Zoho One ist eine All-in-one-Betriebssuite, die das gesamte Geschäft mit mehr als 35 integrierten Anwendungen in einem einzigen Account unterstützt. Unternehmen erhalten die voll ausgestatteten Enterprise-Editionen der vollständigen Zoho-Suite, mit denen Benutzer Vertriebs-, Marketing-, Buchhaltungs- und Kundensupport miteinander verbinden sowie mit Kollegen, Lieferanten und Kunden über jedes angeschlossene Gerät kommunizieren und zusammenarbeiten können.

Die integrierten Anwendungen von Zoho One werden mit kostenlosen mobilen und nativen Versionen für iOS und Android sowie einer Vielzahl von Erweiterungen und Extras wie Browsererweiterungen, Apple Watch, iMessage und Apple TV Apps ausgeliefert. Eine Auswahl von Anwendungen kann auch auf einem Mac oder Windows Computer installiert werden.

Zu den Verkaufs-Apps gehören ein Multichannel-CRM, Motivator für die Vertriebsleistung, Business Intelligence mit Berichterstattung, ContactManager und SalesInbox Mail-Client. Zu den Marketing-Apps gehören SalesIQ für die Besucherwerbung, Kampagnen, Social Media, Umfrage und Formulare zur Lead-Generierung. Zu den Support-Apps gehören Desk für die Priorisierung von Anfragen und Assist zur Fehlerbehebung bei Kundenproblemen.

Zu den Kommunikationswerkzeugen gehören Mail für werbefreie E-Mails und Cliq für informelle Teamnachrichten. Benutzer können Teams für Projekte einplanen, diese verfolgen und mit ihnen kooperieren und agile Projekte mit Sprints verwalten. Connect bietet ein privates Netzwerk für Diskussionen, während Showtime Slide-Decks aktiviert. Browser-basierte Meetings können mit Zoho Meeting durchgeführt werden. Produktivitäts-Apps sind Writer, Sheet, Show, Docs, Sign, Notebook und Vault.

Zu den Finanz-Tools gehört Books and Invoice für die Online-Buchhaltung und Fakturierung sowie Abonnementsverwaltung, Ausgaben für die Verwaltung von Belegen und Inventar für Einzelhandelsgeschäfte oder Online-Shops. Zoho People bietet Tools für die Personal- und Mitarbeiterverwaltung und Recruit hilft dabei, neue Talente für das Team zu finden. Mit Creator and Reports können Unternehmen ihre Geschäftsprozesse mit benutzerdefinierten Anwendungen und Business Intelligence verwalten.


Bilder

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Zoho One

4,2 (115)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

45,00 $
Monat
15,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

39
116

Integrationen

Keine Integrationen gefunden
85

Bedienkomfort

3,8 (115)
4,5 (3.283)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,1 (115)
4,4 (3.283)

Kundenservice

3,7 (115)
4,5 (3.283)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Freshdesk

4,5
Nr. 1 Alternative zu Zoho One
Freshdesk ist eine cloudbasierte Omnichannel-Kundendienstsoftware für Unternehmen jeder Größe mit Lösungen, die die...

Dynamics 365 Business Central

4,0
Nr. 2 Alternative zu Zoho One
Dieses Produkt der Microsoft Dynamics-Familie wurde dazu entwickelt, kleine und mittlere Unternehmen in den Bereichen...

Capsule

4,5
Nr. 3 Alternative zu Zoho One
Capsule ist das intelligente einfache Online-CRM. Wird verwendet, um stärkere Kundenbeziehungen aufzubauen, mehr...

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

4,1
Nr. 4 Alternative zu Zoho One
Pardot von Salesforce ist eine Marketing-Automation-Lösung, die die Lücke zwischen Vertriebs- und Marketingteams...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,2 /5
(115)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
3,8/5
Kundenbetreuung
3,7/5

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Zeigt 5 von 115 Bewertungen
Markus
Gesamtbewertung
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Tolles Softwarepaket zu einem erschwinglichen Preis

Bewertet am 2.1.2024

Vorteile

All-in-One Software mit grossartigem CRM.

Nachteile

Das meiste ist nur auf Englisch verfügbar. Wenn es komplex wird, hätte ich die Instruktionen lieber auf Deutsch.

Alec Anton
Alec Anton
Gesamtbewertung
  • Branche: Anwaltskanzlei
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

A really unique offering of middle-tier applications and services.

Bewertet am 20.3.2022

Zoho One offers an incredible range of mid-tier business applications and hosting. I selected Zoho...

Zoho One offers an incredible range of mid-tier business applications and hosting. I selected Zoho at the beginning of setting up my firm because I had previously used some of Zoho's applications and could see a big advantage (both financial and technical) in using the Zoho ecosystem.

I use Zoho Sites for my website, Zoho Forms for online forms, Zoho Meeting for all video conferences, Zoho Booking for schedules, Zoho Mail for email hosting, Zoho Writer for all document processing, Zoho Sales IQ for marketing and social media management, Zoho Notebook for legal research, Zoho Drive for cloud storage.

I don't use Zoho CRM or Zoho Projects, but that's only because my industry (lawyer) really does demand a specialist practice management application for clients and tasks. The CRM and Projects are excellent and would be great for other business industries.

I see Zoho One really only being useful for new businesses or during a major restructure or rebranding. To get the most out of it, you need to really design an ecosystem and utilise Zoho apps wherever possible. This can be frustrating as some may not work as well as their alternatives, but this is the compromise you have to make for such a good price.

I really do recommend Zoho for any new business - the apps may seem a little strange at first, but you can literally run your entire business on this one service and that could potentially save a considerable amount of time and money.

Vorteile

I like the fact that so many options are included in the one monthly price

Nachteile

Client services takes a few days at the minimum for routine inquiries.

In Betracht gezogene Alternativen

Google Workspace

Zuvor genutzte Software

Google Workspace
Vincent
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Zoho One Daily User

Bewertet am 15.9.2021

I'm very satisfied, I'm very technical and have a lot of skills so doing some of the stuff that...

I'm very satisfied, I'm very technical and have a lot of skills so doing some of the stuff that most people are unable to do I can do for myself by a little bit of research and a little bit of time invested.

Lots of reports, you can track almost anything that you do inside that database, which means you can track anything your employees do.

Personally I'm not a spymaster and I really don't care to spend my time looking at what my employees are doing on a daily basis, but when there's a question I'll use it to verify what they've been up to.

If you have the money, you can save yourself a lot of time, if you're technical you can do it yourself otherwise, you can work with your zoho one partner and they can make your entire environment do whatever magical thoughts you have come out of your head. Yeah there's some limitations some quirks but it's a really great platform so far.

Vorteile

Zoho One, is an overall enterprise platform gravitate in and around the CRM application first and foremost. We use it every single day. it's highly customizable, flexible integrations galore.

We use the email templates quite frequently, that's a real timesaver. We’ve integrated RingCentral our VoIP phone system; with that you can click call any contact in your database.

If you have any understanding of coding you can create whatever it is that you want, that said you also need the time to do it. if not you can use your zoho one partner or zoho one support.

If you have the money you can work with a zoho partner and they will make your entire system cook eggs washing dishes and mop the floors. The functionality's available or just endless and it's only limited by your imagination.

Zoho One support group does not have the intuition or business understanding on how you need to accomplish your tasks do not rely upon them to give you any kind of insight or guidance they can only answer specific questions that you ask them. if they don't know they will do the research and get back to you.

Nachteile

I’d the cons with Zoho One there is a learning curve, but isn't that the case with anything that you engage?
My impression at first was that this thing was ready to go the moment I turned it on… Oh no not the case. but if you give it time you'll figure out exactly what you need and you can get that addressed by support.

In Betracht gezogene Alternativen

Dynamics 365 und Salesforce Sales Cloud

Warum Zoho One gewählt wurde

Simply put we out group act

Zuvor genutzte Software

Act!

Gründe für den Wechsel zu Zoho One

Salesforce is astronomically pricey, in addition to that I have to hire a full-time programmer just to use the system. That’s like needing a mechanic on staff so you can drive your car, that's just ridiculous. Microsoft Dynamics requires you to work with a partner and their minimum investment upfront was $5000. I really wasn't ready to spend that kind of money, I couldn't justify it. I could program Microsoft Dynamics myself and I'm still required to start off with that partner and pay them that $5000 minimum bound.
Rachel
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 4.0 /10

Zoho One - Jack of all trades and master of none

Bewertet am 22.11.2022

I was looking for an inventory management system and a CRM system that would integrate with our...

I was looking for an inventory management system and a CRM system that would integrate with our website. When looking for a solution I attended a presentation from 'zoho partner' Cloud Perfect who sold Zoho One to us as an all in one solution of all app needs for a small business. Cloud Perfect were inexperienced in deploying the product and caused all kinds of problems and costly time wasting to our business leaving a legacy or a poor set up that ultimately gave us a very poor experience of what Zoho could do.

Vorteile

The CRM options for managing sales agents and leads.

Nachteile

To many applications that did not seem to talk to each other well which defeats the object of having an all encompassing system. Features can be really complicated to set up and support can be very frustrating making it difficult to get a straight answer to a simple question. Zoho partner Cloud Perfect let us down badly in the set up and advice on the product and then after reporting these problems to Zoho, Zoho chose to take no responsibility for the poor actions of their recommended 'partners'

Kaveh
Gesamtbewertung
  • Branche: Erneuerbare Energien & Umwelt
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Offers a lot but has glaring shortcomings

Bewertet am 24.12.2019

My experience with Zoho is mixed. Some of the apps work well: Zoho meetings, electronic signatures,...

My experience with Zoho is mixed. Some of the apps work well: Zoho meetings, electronic signatures, CRM come to mind. Other apps not so much: Zoho Books, Projects, Timesheets, Inventory.

Zoho tech support staff are sincere and try to help, but calls can be long and left without resolution. Promises to find out the solutions & get back are typically forgotten.

Vorteile

Zoho One tries to offer a lot all for one price--too much perhaps. With 40+ applications all integrated you can do a lot. Keep track of your customers, electronically keep track of their signed documents, conduct meetings with them and share your screen... on and on.

Nachteile

Zoho One has glaring shortcomings. You will get frustrated if you rely on the software's promises.

For example, it's an accounting software, with inventory tracking and project management, but you can't keep account of the inventory items you use to complete a project. If you want to know how much a project cost the company, incredibly you can't count the cost of the inventory items you used in the project. You have to recreate everything in Excel to know that.

Or if a vendor worked on two projects, I am still trying to figure out how to pay them with one payment, and split the amount to each project in Zoho.I have to pay them with two different transactions. The question stumps the support techs, who usually seem like this is the first time someone has asked them that question.

The tech support people are often figuring out the software with you. It is not uncommon to spend an hour or more on a support call and not having your issue resolved. (BTW, I do not recommend paying extra for premium or onboarding support. A significant number of appointments are missed or start late. Technicians often don't know the answers and put you on long holds.)

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Sales Cloud

Gründe für den Wechsel zu Zoho One

Cost and the promise of a fully integrated software.
5 von 115 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Zoho One Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Zoho One.

Zoho One bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 45,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Zoho One hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Zoho One unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch, Indonesisch, Italienisch, Japanisch, Niederländisch, Polnisch, Portugiesisch, Spanisch, Vietnamesisch

Zoho One unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Zoho One hat

Zoho One bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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