Field Complete

Field Complete

Complete field service business management software

5/5 (8 Bewertungen)

Field Complete Übersicht

Field Complete is a complete field service management solution with tools to manage work orders, customers, vendors, and in-house technicians. Developed by a team of founders with collectively over 30 years of experience in real estate, property maintenance, building, and development, Field Complete was created to fill a widening gap in the market between what service providers need to be successful and the tools available to help them manage their businesses.

Preis

Beginnt ab
99,00 $/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Vereinigte Staaten von Amerika

Unterstützte Sprachen

Englisch

Field Complete Bewertungen

Gesamtbewertung
5/5
100% Positive Bewertungen
8
Ausgezeichnet
0
Sehr gut
0
Durchschnitt
0
Gering
0
Schlecht
Nadia W.
Mit Google übersetzen

Great

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 17.8.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Simple and easy to use. Sync with Quick Books. You can pull pretty much any report possible. I like color change after Work Order updated. I like to see who updated work order last and who created it. You can see all the communication from techs, dispatchers, accountants. I like how software send emails attaching supporting documents and pictures.

Nachteile

Need training how to create and save filters to pull reports. Would want software send notifications if Work Order for some reason was revised after completion.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Yuriy B.
Mit Google übersetzen

Outstanding tool to optimize operations for any size of the business!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 17.8.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

- easy to use;
- functionality;
- completeness. Calendar, data storage, notifications, communication via messenger inside of the software, geo services and many more.

Nachteile

- it doesn't run business on it's own without me being involved ;) waiting for an updated version to be released with this bug being addressed))

Antwort von Field Complete

Thank You for the review, your feedback is highly appreciated and will help us to improve our ability to serve you and other users of our platform.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Nikolay D.
Mit Google übersetzen

Would not be able to run our company without it anymore!!

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 23.8.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

I cannot begin to explain the benefits of using the software, but in a few simple words. It has changed how we function as a company!

Vorteile

I love the features and ease of just scheduling work to our technicians wherever and whenever without having to drive to the office to do it! Being able to track our technicians times and updates live.

Nachteile

So far I have not had any problems or issues--It would be awesome to have an "update" feature where we can send an update to the client by simply forwarding current pictures--Aside from anything else--I have not had one complaint or issue!! Love it!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Latassie J.
Mit Google übersetzen

The app is very simple to use and makes dispatching so easy

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 17.8.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The ability to see each tech and their progress on completions throughout the day. I love the messaging feature to be able to communicate with them directly through the app.

Antwort von Field Complete

Thank You for the review, your feedback is highly appreciated and will help us to improve our ability to serve you and other users of our platform.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Joann T.
Mit Google übersetzen

I have only started using Field Complete recently and I'm amazed. Great Program!!

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 24.8.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Submitting Invoice's, etc. directly to the customer via email is a great feature. And having the option with one check, all pictures, etc are also sent along with invoice to customer

Nachteile

Searching Property Addresses, WO's and/or Job ID#'s could be more user friendly. Cannot directly delete uploaded documents. Only have the option to uncheck the document.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Field Complete Preis

Beginnt ab
99,00 $/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Field Complete provides a tier of subscription plans. Contact for more information.

Field Complete Funktionen

  • Anpassbare Berichterstellung
  • Benutzerdefinierte Felder
  • Workflow-Management

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Audit Trail (Prüfpfad)
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsverfolgung
  • Compliance Management
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Integration von Dritten
  • Inventarverwaltung
  • Rechnungsmanagement
  • Wirtschaftsprüfung
  • Überwachung

Zusätzliche Informationen für Field Complete

Schlüssel-Features von Field Complete

  • "What if" scenarios
  • Assignment management
  • Business process control
  • Calendar management
  • Contractor management
  • Custom fields
  • Customizable branding
  • Customizable fields
  • Customizable reporting
  • Drag & drop interface
  • Electronic signature
  • Event triggered actions
  • Full text search
  • Group calendars
  • History tracking
  • Prioritizing
  • Quote management
  • Quotes / estimates
  • Real time updates
  • Route management
  • Route optimization
  • Scheduling
  • Search functionality
  • Service history tracking
  • Subcontractor management
  • Task scheduling
  • Task tracking
  • Technician management
  • Workflow management

Vorteile

- Business rules engine
- Unlimited custom fields
- Language manager
- Route optimization
- Custom charts and data mining
- Automated business processes

Field Complete Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Field Complete.

F. Welche Preispläne bietet Field Complete an?

Field Complete bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 99,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Kostenlose Testversion: Verfügbar

Field Complete provides a tier of subscription plans. Contact for more information.

F. Was sind die Hauptfunktionen von Field Complete?

Field Complete bietet die folgenden Funktionen:

  • "What if" scenarios
  • Assignment management
  • Business process control
  • Calendar management
  • Contractor management
  • Custom fields
  • Customizable branding
  • Customizable fields
  • Customizable reporting
  • Drag & drop interface
  • Electronic signature
  • Event triggered actions
  • Full text search
  • Group calendars
  • History tracking
  • Prioritizing
  • Quote management
  • Quotes / estimates
  • Real time updates
  • Route management
  • Route optimization
  • Scheduling
  • Search functionality
  • Service history tracking
  • Subcontractor management
  • Task scheduling
  • Task tracking
  • Technician management
  • Workflow management

F. Wer sind die typischen Nutzer von Field Complete?

Field Complete hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Field Complete unterstützt?

Field Complete unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Field Complete an?

Field Complete hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Field Complete mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Field Complete unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Field Complete?

Field Complete kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Braintree, Salesforce Sales Cloud

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Field Complete an?

Field Complete bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support