Podium

4,3 (505)
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Bewertungsmanagement, Reputationssoftware, Feedback und Webchat

Über Podium

Podium ist eine Reputationsmanagement-Plattform, die Bewertungen von mehreren Websites mit dem Ziel zentralisiert, Unternehmen bessere Sichtbarkeit, verbesserte Abläufe und bessere Kaufentscheidungen zu verschaffen. Podium vereinfacht die Kundeninteraktion, indem es sich auf Nutzerfreundlichkeit konzentriert. So können Nutzer einfach mit Kundschaft interagieren, um Bewertungen, Feedback und Geschäftsanalysen zu erhalten.


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Podium

4,3 (505)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

399,00 $
Monat
14,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

108
202

Integrationen

114
70

Bedienkomfort

4,3 (505)
4,1 (6.802)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,9 (505)
4,3 (6.802)

Kundenservice

4,1 (505)
4,1 (6.802)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Zoho CRM

4,3
Nr. 1 Alternative zu Podium
Zoho CRM zeichnet alle Kontakt-, Lead- und Kontodaten auf. Darüber hinaus kannst du Aufgaben zuweisen, Workflows und...

LiveAgent

4,7
Nr. 2 Alternative zu Podium
LiveAgent ist eine webbasierte Helpdesk-Lösung, die die Verwaltung von Support-Tickets aus mehreren Kanälen ermöglicht,...

Google Meet

4,5
Nr. 3 Alternative zu Podium
Google Meet ist eine Videokonferenzplattform, auf der Teams per Messaging, Sprache und Video kommunizieren können. Zu...

Meta for Business

4,4
Nr. 4 Alternative zu Podium
Facebooks Mission ist es, den Menschen die Möglichkeit zu geben, die Welt offener und vernetzter zu gestalten.

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,3 /5
(505)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,1/5

Hast du Podium bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 505 Bewertungen
Sherry
Sherry
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Podium opened up our marketing on Facebook

Bewertet am 1.2.2021

Vorteile

Podium makes it effortless to connect with Facebook users. The ease of interaction is so simple. We are catching leads that wouldn't have been possible before Podium.

Nachteile

The help desk is through their chat and it's not the best and sometimes pretty frustrating.

Audra
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

More interested in getting paid

Bewertet am 16.10.2023

Not great. I’m sure it’s the right fit for a large company with deep pockets and the need for a...

Not great. I’m sure it’s the right fit for a large company with deep pockets and the need for a bunch of bells and whistles, but we are not that.

Vorteile

I chose the platform because I thought it was the only real option to replace ZipWhip which ends service in December. They were listed as a recommended vendor.

Nachteile

The people. They started out great, but at the onset I told them that most of the features they offered we wouldn’t use. And they didn’t have a Chrome extension, which we used a lot. But we needed a new text service as ours was going away. The cost was about 3x what I was paying and that was for the lowest level of service and they lock you in to a contract for a year. But I didn’t know of another option.I found Text Request, which is almost ZipWhip exactly, less than 48 hours after I signed their contract. I was transparent with them about Text Request really meeting our needs and price point perfectly and we weren’t paying for a bunch of features we wouldn’t use just to get texting. I asked to cancel before we even onboarded. They declined and said someone from legal would reach out. No one from legal reached out. They offered to move me to a more basic plan with a lower price point which, as I felt locked in, was willing to look at after I got back from vacation. Upon my return from vacation I reached out twice but that was the last I heard from [sensitive content hidden]. Out of the blue I got an email from another person at Podium cancelling my account. It just felt like a yucky experience overall. It felt like they are more interested in getting paid than making sure the platform is the right fit for their customers.

Kat
Gesamtbewertung
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

This company is a scam!

Bewertet am 17.3.2023

Absolutely the worst experience I’ve ever done with any company in my 15 years of business.

Absolutely the worst experience I’ve ever done with any company in my 15 years of business.

Vorteile

There’s absolutely no produce company. Other than the fact that they’re very good liars. They con you into signing up under false pretenses. They have zero communication. The only reason they have good reviews is because you can’t write -ones on any other social media accounts and I’d like to know where the reading five star reviews on Google when there’s no Google review to be found.

Nachteile

Yes, they are absolutely a con! They lied and misrepresented their business and strategies to me overcharged me. I had to dispute with my credit card company through several months, and now I’m being harassed by them for an outstanding bill of a month and a half of service that I never received. I’ve requested to speak to people and above positions with no luck and now I’m gonna have to have my attorney get involved. Do not do any business with this company.

Van
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Podium has been a game changer

Bewertet am 25.2.2021

Podium has been great both for communicating with customers and for generating more reviews. I...

Podium has been great both for communicating with customers and for generating more reviews. I would highly recommend!

Vorteile

I love the texting capabilities with podium. When a customer signs up for an appointment with my booking software (Acuity) they get a text from a real phone number that they can respond to. Other services send a text from a number that does not accept responses. This has by far been the best feature with podium for my business.

Nachteile

Getting the initial integration setup was a bit more complicated than I would expect, but once the integration was setup it has been smooth sailing.

In Betracht gezogene Alternativen

Swell und Birdeye

Gründe für den Wechsel zu Podium

Podium seemed to have a lot stronger CSM team to help me get things rolling.
Sam
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Podium Review

Bewertet am 19.7.2023

In less than 1 month, Podium has helped grow communications with customers and provided positive...

In less than 1 month, Podium has helped grow communications with customers and provided positive feedback for the business. It is the only program that has helped grow the positive reviews in my workplace.

Vorteile

Podium is a great and effective program that allows you to effectively communicate with customers, receive feedback from them, and get reports on your communication. I would highly recommend it to anyone in customer service.

Nachteile

I have not used the program long enough to have anything I really dislike. From what I have seen, I already like it more than the program I switched from!

5 von 505 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Podium Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Podium.

Podium bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 399,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Podium hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Podium unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Podium unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Podium kann in folgende Anwendungen integriert werden:

3C Connect, ABC Ignite, ACS, AIM duplicate, ALLDATA, AMS Protractor, AccuLynx, ActiveCampaign, AdvancedMD EHR, AthenaPortal, AutoFluent, Autosoft, Autosoft DMS, Bay-masteR, CCC ONE, CDK Elead, CDK Global, COSTAR, Calendly, ClearDent, Clio, Cloud 9 Ortho, DealerBuilt, DealerCenter, DealerSocket CRM, Dealertrack DMS, Denticon, Dentrix, Dentrix Enterprise, Eaglesoft, Epass-online, FEX DMS, FareHarbor, FieldEdge, FieldRoutes, Frazer, FreshBooks, Furniture Wizard, Grapevine, HawkSoft CMS, Housecall Pro, HubSpot CMS Hub, HubSpot CRM, HubSpot Sales Hub, InvoMax, JobNimbus, Kickserv, LANKAR PRO, Lightspeed, Lightspeed POS, Litify, MEDENT, Mailchimp, Manager SE, MaxxTraxx, MedEvolve, Mindbody, Mindbody, Mitchell RepairCenter, ModMed, MoveWare, Nexsyis Collision, NextGen, NextGen Office, Omnique, Open Dental, P3 HVAC Software, PawnMaster, Peartree Dealership Management System, PestPac, PracticeWorks a Sensei product, ProMax Unlimited, QuickBooks, QuickBooks Online, Repair Shop Director, SERTI, SOLO, STORIS, Salesforce Starter, Saleslifter Pro, ServSuite, Service Fusion, ServiceTitan, Shop Boss, Shop-Ware, ShopController, Shopify, Shopify POS, Shopify Plus, Simpro, SiteLink Web Edition, SoftDent a Sensei product, Stock Tracker, Storage Commander Cloud, Successware, Tekmetric, TeleVox, The EDGE, The EDGE Platform, The Edge, The Jewelry Shopkeeper, Tire Guru, TireShop, TriMed Complete, Tylernet, XERO Gold, Xero, ZENOTI, Zipwhip, athenaCollector, athenaCommunicator, athenaCoordinator, athenaIDX, improveit 360

Podium bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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