Über Booxi

booxi ist eine Online-Buchung und Terminreservierung für kleine Unternehmen, mit denen Kunden Buchungen und Reservierungen online vornehmen können. Nutzer können Termine oder Gruppen-/Kursreservierungen verwalten, automatisierte Bestätigungen und Erinnerungen per E-Mail und SMS senden, Zahlungen entgegennehmen und vieles mehr. Zu den Hauptfunktionen zählen auch eine mobile Anwendung, Online-Zahlung, Kundenbindung, APIs und Integration mit anderen Lösungen.

Mit der Online-Terminbuchungsfunktion können Kunden online über eine booxi-Startseite buchen oder über die Schaltfläche 'Jetzt buchen' auf einer vorhandenen Website oder Facebook-Seite. Textnachrichten und E-Mail-Erinnerungen verhindern nicht wahrgenommene Termine und Last-Minute-Stornierungen. Nutzer können Termine, Reservierungen und Verfügbarkeit innerhalb von booxi über das integrierte Kalendersystem verwalten und Online-, Telefon- und Walk-in-Buchungen akzeptieren. Unternehmen können Kapazitätslimits, Verfügbarkeits- und Teilnehmerlisten mit Gruppenbuchungen für Workshops und Kurse verwalten.

Nutzer können über ein beliebiges Gerät im Web oder unterwegs über die mobilen Apps von booxi für iOS und Android auf booxi zugreifen. Online-Zahlungsfunktionen ermöglichen es Unternehmen, Zahlungen, Einzahlungen und Stornogebühren für Termine und Reservierungen mithilfe einer gesicherten Online-Zahlungslösung zu akzeptieren. Umfassende Berichte helfen, Termine, Reservierungen und mehr zu verfolgen, und Daten können im CSV-Format exportiert werden, um verschiedene nutzerdefinierte Berichte zu erstellen.


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Booxi

4,8 (52)
VS.

Startpreis

20,00 $
Monat
0,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

63
194

Integrationen

20
9

Bedienkomfort

4,8 (52)
5,0 (5)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,7 (52)
4,8 (5)

Kundenservice

4,8 (52)
5,0 (5)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

anny

5
Nr. 1 Alternative zu Booxi
Die flexible Lösung für interne und externe Buchungen. Buche Räume, Arbeitsplätze & mehr. Intuitiv, skalierbar & ideal...

Mindbody

4,0
Nr. 2 Alternative zu Booxi
Mindbody bietet eine Business-Management-Software für Spas, Salons, Fitnessstudios, Wellnesszentren und andere auf...

WellnessLiving

4,3
Nr. 3 Alternative zu Booxi
WellnessLiving ist eine All-in-one-Lösung für Online-Buchung, Ressourcenplanung, Lead-Generierung und Berichterstattung...

Vagaro

4,7
Nr. 4 Alternative zu Booxi
Vagaro ist eine webbasierte Lösung für Besitzer*innen von Salons und Fitnesscentern, um ihr Geschäft zu bewerben,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(52)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
4,8/5

Hast du Booxi bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 52 Bewertungen
EDUARDO
EDUARDO
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Very complete web and mobile application that optimizes the management of beauty salons.

Bewertet am 6.1.2020

We have been able to verify significant changes since the implementation of this program, we used...

We have been able to verify significant changes since the implementation of this program, we used it for 4 years and helped us with the digital systematization of customers, so we could create a database of our customers, make digital promotions and organize our agenda more effectively, as well as increase the productivity of the beauty salon thanks to the optimization of planning and programming of resources, staff, and facilities. Booxi has become the cornerstone of the business evolution of our business, managing to consolidate and expand in our franchise projects, in addition to ensuring greater satisfaction and quality of care with customers, we are pleasantly satisfied with the functions provided by this automatic program, has been a great help and has taught us a lot about the management of beauty salons.

Vorteile

Booxi a very robust and complete web and mobile application as it has many integrated automated functions, such as: Sending confirmations and automatic reminders by e-mail and text message, appointment booking management, facility planning, as well as personnel. It also includes mobile applications, digital marketing, online payments, customer retention, in addition to real-time programming so it is a tool that will greatly facilitate and improve the management of your business. On the other hand, it has a very friendly interface, being very easy to configure, navigate and use, both for us users and for our customers through the mobile application.

Nachteile

It is necessary for the development of an inventory function to complement this program. On the other hand, offers an excellent digital marketing function, but only links or integrates with Facebook, it would be convenient to integrate promotional campaigns through Instagram, as it is currently the most used social network and with this, we can reach more future customers and therefore increase our customer portfolio.

Keith
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Simple to adopt, easy to use

Bewertet am 20.5.2020

Overall this software ticks most of our boxes and we've been generally pleased with the stability...

Overall this software ticks most of our boxes and we've been generally pleased with the stability of the product.

Vorteile

The software was relatively easy to adopt and use from the beginning, and for the most part we were able to make adjustments without requiring Support. I also like that I had a direct Support contact that I could reach out to as needed.

Nachteile

Couple of areas for improvement:
--Duplicate profiles may be created if a client books online and adds in additional information
--Client notes do not come forward, or there is no indication a note exists the next time a client books an appointment, so you must go into their profile to confirm they haven't previously made specific requests. We have asked for this feature/flag to be added.

In Betracht gezogene Alternativen

Mindbody und WellnessLiving

Gründe für den Wechsel zu Booxi

The price was competitive and the direct Support was a major plus. Having one person to discuss complications with made the adoption process very smooth.
Bernhard
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Good booking software for small businesses

Bewertet am 31.3.2022

Vorteile

Booxi is easy to use and a good solution for limited needs of a small business.

Nachteile

When my business expanded, the functionalities were not sufficient anymore.

Antwort von Booxi

Hello Bernhard,

We invite you to contact support@booxi.com to resolve your situation.

In fact, Booxi has been designed and developed for businesses that want to grow and scale, and is used by retailers with 100+ locations.

With that in mind, we are curious to know what issues you are experiencing on your end and help you resolve them.

In any case, know that the Booxi Team is happy to help you and we will do everything such that you get the most out of our software.

Thanks!
-Booxi Customer Support

Rachel
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

booxi changed my life and now I couldn't do with out it!

Bewertet am 27.4.2018

It changes my life, as I don't have to worry about the scheduling aspect anymore, and I don't waste...

It changes my life, as I don't have to worry about the scheduling aspect anymore, and I don't waste my evenings on the phone to remind my customers about their appointment, as booxi automatically send reminders.

Vorteile

Since I started using booxi I saved a lot of time because before, as we are 9 members in the team, I sent all the emails by hand, one by one, I spent a lot of time on the phone, and so I had a lot of time spent managing appointments booking and managing the team's schedules. I switched from something totally manual to something where everything is automatically done,the emails are sent automatically and when I enter the name of a customer everything appears immediately: their number, their email address

In addition my customers know they can go on our website to book their appointment, even outside of our business hours, it's very simple for them. And they all told us that they like our system: they like being able to see directly the availabilities, the fact they don't need to create a user account, and therefore not having to remember a password.

Before I used to manage all this at home at night, now I don't have to do it anymore and I can enjoy my evenings with my family.

What I like the most about booxi are the reminder messages with all the information automatically send to all my customers, and being able to see, at a glance, all my client information for appointments of the day.

Nachteile

It would be great to be able to access the resources feature directly from the mobile app, which is only available from the web version today.

Noah
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Good solution for repair and service businesses

Bewertet am 4.6.2020

Overall though - a fantastic bit of cloud based 'software as service' that does exactly what it...

Overall though - a fantastic bit of cloud based 'software as service' that does exactly what it says on the tin. Highly recommended

Vorteile

The best features are the auto reminders for clients with bookings, the booking confirmation emails and the really clean and simple end user booking system. Also has good API integrations so you can plug in to many websites simply and easily. We're a bicycle shop and do a lot of repairs and all of our bookings have been managed through Booxi for several years. It also integrates with our POS so we can import booking data from their fairly easily. Overall a great service with a high degree customisation available and easy to brand integrate.

Nachteile

The only criticism I could level is that the drag and drop functionality doesn't work well in the browser window. It's really not practical to move appointments around this way - you have to edit it by setting the date and time manually when it would be a lot quicker to drag and drop. For our purposes, it would also be good to have a way to set multiple bookings for the same schedule at the same time, in a way that doesn't crowd up the booking slot visually. If you put 3-5 booking in for the same staff member at the same time, it squashes everything up and you can't see the details of the client easily without opening each one. This is just because we always require that clients bring their bikes to us in the morning for a day booking, so need them all to drop off between certain hours.

5 von 52 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Booxi Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Booxi.

Booxi bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 20,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Booxi hat die folgenden typischen Kunden:

51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Booxi unterstützt die folgenden Sprachen:

Dänisch, Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Niederländisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

Booxi unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Booxi kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Adobe Campaign, Adobe Marketing Cloud, Cegid, Cegid Retail, GoDaddy Website Builder, Google Calendar, Jimdo, Lightspeed Retail, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Platform, Salesforce Service Cloud, SendGrid, Square Point of Sale, Stripe, Weebly, Wix, WordPress

Booxi bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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