Kustomer

4,6 (59)
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Intelligentes CRM für Kundenservice.

Über Kustomer

Erstelle Kundenfreundschaften mit der Lösung der nächsten Generation für das Kundenmanagement. Durch die Vereinheitlichung aller relevanten Daten, Kundenhistorie, Apps und Systeme unterstützt Kustomer Teams bei der Automatisierung der CX-Geschäftslogik. Kustomer bietet Agenten einen vollständigen Überblick über die Einkäufe und Interaktionen jedes Kunden und ermöglicht so eine personalisierte Servicebereitstellung.


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Kustomer

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VS.
Häufig bewertet

Startpreis

89,00 $
Monat
Keine Preise gefunden

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
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Kostenlose Testversion

Funktionen

105
87

Integrationen

62
205

Bedienkomfort

4,6 (59)
4,4 (4.161)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,5 (59)
4,3 (4.161)

Kundenservice

4,7 (59)
4,4 (4.161)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

HubSpot CRM

4,5
Nr. 1 Alternative zu Kustomer
Spare wertvolle Verkaufszeit mit HubSpot CRM, das sich um all die kleinen Details von der Anrufaufnahme, dem Protokollie...

Salesforce Sales Cloud

4,4
Nr. 2 Alternative zu Kustomer
Salesforce Sales Cloud ist eine cloudbasierte CRM-Anwendung von Salesforce. Sales Cloud hilft Vertriebsteams, Deals...

Freshchat

4,1
Nr. 3 Alternative zu Kustomer
Freshdesk Messaging (ehemals Freshchat) ist eine moderne Messaging-Software für die Kundenbetreuung, die entwickelt...

N-central

3,9
Nr. 4 Alternative zu Kustomer
SolarWinds N-central ist eine Endpunkterkennungs- und Reaktionssoftware, mit der MSPs Bedrohungen verhindern, erkennen,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(59)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du Kustomer bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 59 Bewertungen
Jisselle
Jisselle
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Kustomer is a great omnichannel CRM!

Bewertet am 2.6.2022

I love that Kustomer is so sleek and well-designed. It isn't clunky, or hard to use. It's really...

I love that Kustomer is so sleek and well-designed. It isn't clunky, or hard to use. It's really streamlined. The reporting is A+, it's very in-depth for not just the customers but also your team. It works really well in tracking team performance and productivity, as well.

Vorteile

I love the VERY in-depth reporting! No other HelpDesk or CRM has such thorough reporting. Having full visibility of the customer insights, help with retention and growth!

Nachteile

It's on the expensive side. They only take on companies that can purchase 8+ seats, so it's not suitable for smaller businesses.

In Betracht gezogene Alternativen

HubSpot CRM

Warum Kustomer gewählt wurde

ZenDesk was incredibly clunky! The reporting was separate, it was not user-friendly, and the design was very dated.

Zuvor genutzte Software

Zendesk Suite

Gründe für den Wechsel zu Kustomer

Kustomer's design won us over! It was again very sleek, the UI is really streamlined. UX is easy!
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Highly Configurable Customer Chat Tool

Bewertet am 28.9.2021

Overall it's a great tool for our customer support and in-app chat use case. They are generally...

Overall it's a great tool for our customer support and in-app chat use case. They are generally responsive to
issues that we have with the tool. Their SDKs leave a bit to be desired though.

Vorteile

Kustomer is a great tool for customer support and chat interaction. We were previously using Intercom but felt left behind as they started to focus more on being an inbound sales tool. Kustomer allows is highly configurable in terms of features/functions and in its integration with outside tools.

Nachteile

The web interface has a bit of a learning curve as it's not the most intuitive UI. Additionally, their SDKs can be difficult to integrate due to poor documentation, unusual integration patterns. Their iOS SDK is written in Objective-C which is quite dated at this point.

In Betracht gezogene Alternativen

Freshdesk , Freshchat und Zendesk Suite

Warum Kustomer gewählt wurde

Intercom seemed to be more focused on supporting the inbound sales use case for their product. Additionally, we wanted to be able to configure workflows into our support tool which Intercom did not support.

Zuvor genutzte Software

Intercom

Gründe für den Wechsel zu Kustomer

Kustomer was the closest to our existing solution. The company seemed to be the most focused on product development of any of the other vendors we looked at.
Jannice Gwen
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Kustomer is very helpful as it is linked to our tools

Bewertet am 12.5.2024

Vorteile

We always use Kustomer as it is really helpful for us agents as it is our way to leave internal notes for every interactions which can be seen as well by the next agent who will assist the customer. Also, Kustomer tool is linked to one of our main tools and so it is easy for us to locate the accounts of our guests. Kustomer has a lot of features where in we can see our previous chats, listen to previous calls, or check the emails sent to the customers which can help us provide a good customer support experience.

Nachteile

I think one of the things that I dislike about using Kustomer is that sometimes whenever we are being rated by our customers for a 5 star rating through UJET, it does not reflect or generate into a smiley and so our total score does not increase.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great Tool for Customer Service and Help Desk

Bewertet am 12.11.2022

Its good tool as compared to other but they need good documentation that is easy to understand and...

Its good tool as compared to other but they need good documentation that is easy to understand and learn about all the features.

Vorteile

I used it for customer service and help desk. I considered this tool after some analysis of big brands available in market. I would say the result were good and it helped us improving our help desk requirement. Conversation system is easy too.

Nachteile

Took some time to learn everything about this tool. My colleagues faced difficulty at initial stage but they grasped it after some time. Report export is slow.

Kenneth Jordy
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Kustomer as your ticketing application

Bewertet am 26.4.2024

So far the experience with this application is still good and it is still recommended. It helps...

So far the experience with this application is still good and it is still recommended. It helps organize and make tasks easier.

Vorteile

We use Kustomer for ticketing on emails and tickets relating to calls. It is valuable as we notate every interaction to assist customers on this application. This makes it easier to backtrack and review every customer interaction our customers have with us. It is fairly sorted and dated to avoid confusion as well and it is really easy to use!

Nachteile

I experienced some flaws on the application mainly when merging tickets. Sometimes when we receive a new call, it will reroute even though we are still engaged on a different ticket, making it chaotic and sometimes you'll commit mistakes with merging the wrong ticket. It is inconvenient to split tickets on this application

5 von 59 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Kustomer Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Kustomer.

Kustomer bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 89,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Kustomer hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Kustomer unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Kustomer unterstützt die folgenden Geräte:

Kustomer kann in folgende Anwendungen integriert werden:

8x8 Contact Center, Acuity Scheduling, Ada, Adobe Commerce, Aircall, Amazon Redshift, Assembled, BigCommerce, Bird, Calabrio ONE, Calendly, Chargify, Clearbit, Convey, Customer Thermometer, Delighted, Dialpad, EvaluAgent, Five9, Fivetran, Fullstory, Genesys Cloud CX, Gmail, Gong.io, Instabug, Instagram, JIRA Service Management, Jira, Klaviyo, Looker, LoyaltyLion, MaestroQA, Medallia Agent Connect, Meta for Business, Nicereply, Olark, Operations Hub, Playvox, Promoter.io, Segment, Shelf, Shopify, Slack, Snowflake, Solidus Smart, Solvvy, Spree, SupportSync, SurveyMonkey, Swell, Talkdesk, Twilio, Twitter/X, UJET, Unbabel, WhatsApp, Yotpo, Zendesk QA, Zingtree, Zipwhip, eRecharge Byte Mobile Recharge Software, masvoz

Kustomer bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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