
Über Admation
Verwalte deine kreativen Projekte und Ressourcen effektiver mit der Projektmanagement-Software von Admation für Marken und Werbeagenturen. Durch die verbesserte Transparenz über Projektaufgaben und -ressourcen kannst du Projekte und Ressourcen von einem Online-Standort aus planen und verfolgen. Kombiniere alle Tools, die du zur Optimierung deiner Projekte benötigst. Think – Kombiniert Projektmanagement, Genehmigungsablauf, Ressourcenmanagement und DAM.
Einige der Funktionen von Admation umfassen unter anderem eine visuelle Anzeige aller Projekte unterwegs, Projekt- und Aufgabenverfolgung, Ressourcenmanagement, Briefing-Vorlagen, Arbeitszeittabellenaufzeichnung, Proofing-Tools (alle Medien), einen Ressourcenplaner, Projektübersicht, Online-Arbeitszeittabellen, Projekt- und Aufgabenverwaltung, eine Neuzuordnungsfunktion und Berichterstattungstools.
Bilder








Du bist nicht sicher, ob Admation das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Admation
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
PageProof

monday.com

Asana

Wrike

Nutzerbewertungen
Hast du Admation bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Bankwesen
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Production Manager
Bewertet am 8.2.2019
capturing all work
capturing all work
Vorteile
Ease of use, and the scroll through function is so much better
Nachteile
The project team is still not taken from the brief form and added to the project as project members. Submitter is not added to the deliverables either :(
Antwort von Simple Technology
Hi Sharon,
So glad to hear that you're enjoying the platform! I hope that the recent changes that we made for you on your reports have also been useful.
I'm aware of an upcoming change to forms where we are aiming to increase both the number and types of fields that can copy across into the Project Details page.
I believe that the Submitter field is currently available and in use under the "Briefing" field for your current brief. We can also assign a "Project Team Owner" from briefs, if you wish. Let me know if this helps!
I'll keep you in the loop for any further changes to brief functionality as these updates become available!
Best wishes,
Samantha
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Useful tool
Bewertet am 16.6.2022
Helps us to gather our marketing artwork in one place and has cut down on our emails sourcing...
Helps us to gather our marketing artwork in one place and has cut down on our emails sourcing approvals & changes from large groups
Vorteile
Great for tracking artwork versions & gathering approvals across a large team
Nachteile
Annotations tools require further enhancement (visibility & late annotation additions) and deadline tools could be simpler and more visible for easy prioritisation.
Antwort von Simple Technology
Hi Rebecca,
What an awesome review! We pride ourselves on the approval functionality we offer, so we are pleased to hear it is serving you well. You'll likely enjoy some of our new governance & compliance features, soon to become available. Thank you also for your feedbacks for improvements, this helps ensure we are always optimising. If there is anything else you'd like to share, shoot us an email at marketing.integration@simple.io. Thank you.
- Simple Marketing Team
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 2.0 /10
nice but to complex for us
Bewertet am 20.6.2022
i think admation is maybe very good for an agancy but not for a small company like us so create...
i think admation is maybe very good for an agancy but not for a small company like us so create more issue than support
Vorteile
multi user so we can have a workflow easily
Nachteile
too complex never sur i have done all the necessay tasks too much fields and very difficult to revised a doc inside the soft
Antwort von Simple Technology
Hi Cecile,
We are very sorry to hear you are having trouble navigating the system. We are continuously striving to optimise our UX for the best experience possible, so thank you for your feedback. Our customer success team will reach out to you soon to see how we can help you improve your experience, there is also a support and training team on hand to help. If you'd like, you can review our knowledge repository at the following link https://support.admation.com/hc/en-us and/or please send any suggestions to marketing.integration@simple.io. Thank you
- Simple Marketing Team
- Branche: Versicherung
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
simple concept difficult to master
Bewertet am 26.9.2017
peace of mind that our enterprise complaince around signoff is met
peace of mind that our enterprise complaince around signoff is met
Vorteile
Admation ensures every of our creative that goes to market has been gisned off by relevant stakeholders (provided people remember to use it). Easy to approve work (as an approver)
Nachteile
can become very frustrating when there are countelss rounds of signoff... the tool is used in our organisation as a complicated collaborative working tool that generates resentment at times when things are submitted again aand again for minor changes when a phone /meeting or email could get everyone on the same page.
very annoying that you have to download word docs to mark them up and it can't be done in the software
Antwort von Simple Technology
Hi Tom,
Thank you for taking the time to provide feedback on admation. We understand your frustrations with the approval process with larger organisations, where there are so many stakeholders and multiple revisions. We hope that admation over time actually reduces the number of revisions by offering greater transparency across teams.
The benefit of using a tool such as admation, rather than email to manage approvals is that it helps organisations meet their marketing compliance obligations.
Please let our product support team know if you have any other issues.
Many Thanks,
Admation Support Team.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Review
Bewertet am 22.6.2022
Vorteile
Able to comments on approvals and approves pages easily
Nachteile
Can we quite slow at times. The process to get into jobs are too long
Antwort von Simple Technology
Hi Christina,
We are so glad you're enjoying our approvals functionality. We take your feedback on board and do understand that slow load times can be frustrating, we are continuously working to improve the efficiency of the platform. Any other suggestions will be welcomed at marketing.integration@simple.io . Thank you.
- Simple Marketing Team.
Admation Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Admation.F. Welche Preispläne bietet Admation an?
Admation bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab:
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Admation?
Admation hat die folgenden typischen Kunden:
11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000
F: Welche Sprachen werden von Admation unterstützt?
Admation unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Admation mobile Geräte?
Admation unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Admation?
Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Admation hat
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Admation an?
Admation bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Admation gefundenen Softwarekategorien an.
- Workflow Management Systeme
- Werbeagentur Software
- Kampagnenmanagement Tools
- Projektmanagement Tools
- PPM-Software
- DAM Systeme
- Task Management Tools
- Ressourcenmanagement Tools
- Marketing Planning Tool
- MRM Software (Marketing Resource Management)
- Online-Proofing-Tools
- Creative Management Software
- Brand Management Software