PatientPop

Online-Marketing-Plattform für Arztpraxen und Gesundheitsdienstleistungsunternehmen

4,4 /5 (90 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

PatientPop Übersicht

Was ist PatientPop?

PatientPop ist eine einzigartige All-in-one-Plattform, die das Online-Marketing von Gesundheitsdiensten mit der Verwaltung medizinischer Praxen verbindet. Die Lösung verspricht, den Praxisbetrieb auszuweiten und die Reichweite zu erhöhen, indem die Online-Sichtbarkeit von Praxischirurgien und allgemeinmedizinischen Praxen erhöht wird, um neue Patienten anzuziehen. PatientPop verspricht Gesundheitsdienstleistungsunternehmen, im modernen, digitalen Markt zu florieren, indem nicht nur die Patientenakquise, sondern auch die Patientenbindung durch mehr Engagement gefördert wird. Das Dashboard-basierte Front-Office-Managementsystem von PatientPop automatisiert normalerweise manuell durchgeführte Verwaltungsaufgaben und optimiert den Buchungsprozess für Terminanfragen und -planung. Sowohl Patienten als auch medizinisches Fachpersonal können mit PatientPop das gleiche kalenderbasierte System nutzen, während Buchungen mit der Praxis synchronisiert werden.

Neben der Vermarktung von Gesundheitsunternehmen über vordere Platzierungen in Suchmaschinen und Social-Media-Netzwerke gibt das System auch Terminerinnerungen an Patienten aus. Nach einem Behandlungstermin gibt PatientPop automatisch E-Mails aus, die Servicefeedback anfordern, um eine kontinuierliche Praxisverbesserung voranzutreiben, sowie nachfolgende E-Mail-Einladungen, um regelmäßige Follow-up-Termine zu buchen.

PatientPop Übersicht

Kosten

Beginnt ab
550,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

PatientPop Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

PatientPop combines healthcare practice management with the online marketing and growth of a facility, making more accessible the range of available services
Healthcare practitioners and facility staff can access, view and manage color-coded appointment calendars
Patient and client engagement with a practice and its practitioners can be promoted with the capture of feedback
Empower patients to provide testimonials and reviews that can further enhance the online marketing of a practice
The dashboard-based UI can be configured to provide users with a "home" summary of key data visualizations
Allow patients to place appointemnt requests, providing any additional information useful to scheduling of treatment or services
Online appointment booking integration allows patients to pick available slots from a calendar-based timetable
Videos zu PatientPop PatientPop Screenshot: PatientPop combines healthcare practice management with the online marketing and growth of a facility, making more accessible the range of available services PatientPop Screenshot: Healthcare practitioners and facility staff can access, view and manage color-coded appointment calendars PatientPop Screenshot: Patient and client engagement with a practice and its practitioners can be promoted with the capture of feedback PatientPop Screenshot: Empower patients to provide testimonials and reviews that can further enhance the online marketing of a practice PatientPop Screenshot: The dashboard-based UI can be configured to provide users with a "home" summary of key data visualizations PatientPop Screenshot: Allow patients to place appointemnt requests, providing any additional information useful to scheduling of treatment or services PatientPop Screenshot: Online appointment booking integration allows patients to pick available slots from a calendar-based timetable

PatientPop Bewertungen

PatientPop Bewertungen

Gesamtbewertung
4,4
/
5
Ausgezeichnet
60

Sehr gut
18

Durchschnitt
4

Gering
1

Schlecht
7

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1
Funktionen
4,3
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,4
87% haben diese Anwendung empfohlen
Nikhil K.

Easy way to drive up patient volume

The customer service has been amazing and product has been exceptional.


Mit Google übersetzen
Harold A.

Perfect product if you want a hands-off approach to your web presence.

First Year 8/10
Second Year 6/10
Third Year 4/10

Ideal for someone that wants a "Hands Off" service to pick up some new patients.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Absolutely WORTHLESS!

could not be worst!


Mit Google übersetzen
Robert P.

PatientPop delivers what it claims it can

PatientPop successfully impacted our internet presence in meaningful ways - google reviews, SEO, driving new patients to us. It is not what I'd call cheap, but is money well spent.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

WEB PRESENCE

My experience with PatientPop has been very positive. Implementation was well organized and efficiently managed. Since launching our new web presence with PatientPop we have seen a 40% increase in appointment volume above what we were seeing prior to PatientPop's services. PatientPop has consistently followed-up to make sure all of our account needs are covered. We are very pleased with the service they have provided


Mit Google übersetzen
Nikhil K.
Branche: Medizinische Praxis
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Easy way to drive up patient volume

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 12.8.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

The customer service has been amazing and product has been exceptional.

Vorteile

PatientPop's automatic integration for reviews and reminders with practicefusion makes communication and feedback from patients quick and easy! The ease of use and online presence has helped our practice grow even during COVID.

Nachteile

I wish PatientPop automatically ported appointments over to practice fusion and vice versa blocking out appointment slots on both sides.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Harold A.
Branche: Medizinische Praxis
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Perfect product if you want a hands-off approach to your web presence.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 7.9.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

First Year 8/10
Second Year 6/10
Third Year 4/10

Ideal for someone that wants a "Hands Off" service to pick up some new patients.

Vorteile

The look of the final product is quite impressive and patients frequently complement us about this as a practice gateway.

The support staff in the initial phase of setting up our service was truly exceptional and quite responsive, I think the initial phase took two months or so. Since that time the support representative that has been assigned to our account has functioned at a very high level regardless of who was actually doing the job that month. My rep is responsive to request normally in hours if not a day - the staff is limited by what the company will allow them to do however.

The ability to actually judge whether a form of advertisement or promotion is actually contributing to your bottom line patient numbers is essential. The software provides you with some data but of course you can actually look at your real numbers of patients that you see and follow your billing to judge whether you're getting what you paid for in terms of return on investment.

Nachteile

Despite the positive response that we initially felt having started the service a few things became evident over the first year (we are now in our third year using the service).

The fee that you pay to get started with the service is certainly a loss leader for the company, however over time once your website is set up and the secondary review sites are established there is very little intervention on the part of the company. I would rather pay for the service up front for the hours spent setting it up and then pay for the actual amount of what maintenance cost. By the time you get to year 2 - the annual fee being charged is excessive.

The templates that they use to communicate with our patients are not flexible, you're forced to accept their cookie-cutter response to your patients! For over 30 months we have made the same request to have control over the information that is communicated to our patients - reflect what we want to say. This is not an option with the service and is something would not be hard to fix if they valued your business. I find this a fatal flaw in PatientPop and this will be the primary reason for terminating our relationship.

They promote increased ranking results but the Keywords are not actual Hot Keywords your patients would search - so you get lots of #1 in search results but the actual search that got the high result is one that very few if any potential patients would use in your geopraphic area.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 3.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Absolutely WORTHLESS!

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 22.11.2019
Quelle der Bewertung: GetApp

could not be worst!

Vorteile

One of THE worst companies/platform we've ever worked with. Incompetent Support, incompetent platform, and incompetent account managers.

Seems like they herd people in and out often, because NOBODY seems to have a clue as to WHY something can or cannot be implemented.

Their platform can't read columns in Eaglesoft, so there is at least 5 NEW manual steps you must perform in order to make it ready for their software to read.

VERY cumbersome, and totally frustrated with the answers they give which comes back in circles.

Nachteile

EVERYTHING! NOTHING is intuitive, nothing is automated.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Robert P.
Branche: Medizinische Praxis
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

PatientPop delivers what it claims it can

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 12.8.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

PatientPop successfully impacted our internet presence in meaningful ways - google reviews, SEO, driving new patients to us. It is not what I'd call cheap, but is money well spent.

Vorteile

Good company to work with - excellent very responsive support. Delivers what we asked for . Well thought out.

Nachteile

integration was fairly smooth and any bumps along the way were promptly dealt with.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Medizinische Praxis
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

WEB PRESENCE

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 21.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

My experience with PatientPop has been very positive. Implementation was well organized and efficiently managed. Since launching our new web presence with PatientPop we have seen a 40% increase in appointment volume above what we were seeing prior to PatientPop's services. PatientPop has consistently followed-up to make sure all of our account needs are covered. We are very pleased with the service they have provided

Vorteile

The ease of the implementation process, the integration for scheduling, multifaceted functions in many areas. The ability to send patients appointment reminders and other communications, the constant SEO monitoring and unbelievable results of our new web presence.

Nachteile

The amount of phone calls generated from the optimization of our web presence! We had to actually stop direct calls from the web and direct them to dedicated phone line

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Nutzerempfehlung
8,6/10
Basierend auf 90 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

PatientPop Preis

PatientPop Preis

Beginnt ab
550,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Basierend auf 90 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

PatientPop Funktionen

PatientPop Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Anpassbare Berichterstellung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Compliance Management
Diagramm-Erstellung
Dokumentenmanagement
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Erinnerungen
HIPAA-Compliance
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kundenportal
Reklamationsabwicklung
Self-Service Portal
Terminverwaltung
Workflow-Management
Funktionen
4,3/5
Basierend auf 90 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

PatientPop Häufig gestellte Fragen

PatientPop Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über PatientPop.

F. Welche Preispläne bietet PatientPop an?

PatientPop bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 550,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von PatientPop?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von PatientPop

F. Wer sind die typischen Nutzer von PatientPop?

PatientPop hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von PatientPop unterstützt?

PatientPop unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet PatientPop an?

PatientPop hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt PatientPop mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte PatientPop unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert PatientPop?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen PatientPop hat

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet PatientPop an?

PatientPop bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Online-Support, Häufig gestellte Fragen, Video-Anleitungen, Wissensdatenbank