Quiq Messaging

Quiq Messaging

Business-Messaging-Lösung – SMS, FB Messenger, Kik und Chat.

4,6/5 (34 Bewertungen)

Quiq Messaging Übersicht

Was ist Quiq Messaging?

Das Business-Messaging-Tool von Quiq ist für Unternehmen gedacht, die ihre Kunden besser bedienen und die Art und Weise verbessern möchten, wie ihre Kundenservice-Teams arbeiten. Quiq ermöglicht es Unternehmen, über die Kanäle zu kommunizieren, die ihre Kunden bereits verwenden, insbesondere SMS/Text, sowie Facebook Messenger, Kik und Chat.

Während Kunden den Messaging-Kanal auswählen, der am besten zu ihren Vorlieben passt, erleichtert Quiq Kundendienstmitarbeitern die Abwicklung aller eingehenden Nachrichten in einer konsolidierten Plattform. Quiq hilft Unternehmen, ihre Kunden besser zu bedienen, indem sie mehrere Anfragen gleichzeitig mit asynchronen Messaging-Funktionen abwickeln. Der adaptive Antwort-Timer von Quiq priorisiert die dringendsten Nachrichten automatisch und stellt sicher, dass Agenten immer dann für Gespräche verfügbar sind, wenn die Kunden einen Bedarf haben.

Der Service ist das Unterscheidungsmerkmal und Quiq versteht Messaging als integraler Bestandteil für überlegene Kundenerlebnisse.

Quiq Messaging Übersicht

Kosten

Beginnt ab
3.000,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Quiq Messaging Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Kanada, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Quiq Messaging Screenshot: Customers engage over their most used messaging channels, SMS/Text, FB Messenger, Kik, and are automatically routed to the Quiq agent desktop
Quiq Messaging Screenshot: Customers engage over their most used messaging channels, SMS/Text, FB Messenger, Kik, and are automatically routed to the Quiq agent desktop Quiq Messaging Screenshot: Quiq has performance dashboards to expose business critical metrics for measuring and improving your customer service organization.  Keep track of average wait time, # of customers in queue, and agent utilization Quiq Messaging Screenshot: Quiq's adaptive response timer helps agents to know which conversations to handle first with those with the highest priority moving to the top of the queue Quiq Messaging Screenshot: Quiq agent desktop integrates with internal systems, like popular CRMs, to provide customer history and opportunity for up-sell Quiq Messaging Screenshot: Quiq is a robust multi-channel messaging platform Quiq Messaging Screenshot: Unique features include IVR routing to decrease customer service costs and improve customer satisfaction by giving them more options to engage with your company, on their terms

Quiq Messaging Bewertungen

Quiq Messaging Bewertungen

Gesamtbewertung
4,6
/
5
Ausgezeichnet
22

Sehr gut
12

Durchschnitt
0

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionen
4,4
Bedienkomfort
4,8
Kundenbetreuung
4,7
100% haben diese Anwendung empfohlen
Ramil T.

The best chat portal!

I have a five star experience with this software, this the best and so far.


Mit Google übersetzen
Todd J.

Cyprus Text Implementation

At our institution we did not have a texting or chat solution and we knew that it was something that we required given our type of business and our size. Quiq provided some answers to questions that we weren't even aware that we had. None of the other texting platforms had solutions for an entire contact center. We love the fact that the contact center can switch between text and chat, and that text can be an alternative to an inbound call. We also love that texting can be the primary communication medium for loan transactions because that is how borrowers want to communicate. This is a great company with wonderful customer service and people that really care about their clients. I feel like they are genuinely concerned about my success and will do anything possible to help me be successful.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

User friendly and convenient.

We haven't used it long enough to track benefits.


Mit Google übersetzen
Jennifer B.

Club Med

Becoming more multichannel. Giving our clients more options to contact us outside of the phone.


Mit Google übersetzen
Tracy S.

Quiq pilot to launch

We were able to open 2 new channels SMS from our mobile app and Chat from our desktop website, we found that a tremendous number of our clients want to speak to us and transact in this way. From myself as the purchaser to the end users we have never encountered a roadblock that the team at Quiq couldn't resolve and in the most efficient way possible.


Mit Google übersetzen
Ramil T.
Branche: Sicherheit & Untersuchungen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

The best chat portal!

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 8.4.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I have a five star experience with this software, this the best and so far.

Vorteile

I work as a chat support in our company, I can say that this chat portal has a lot to offer compared to any other platforms we used to have. We have this text feature that our customer can chat with us even if they are not with their computers. Giving them the best experience possible with the help they want anytime anywhere. The dashboard itself is really cool, you can see all chat reports like average handling time, numbers of conversation and may more that helps in calculating our monthly statistics.

Nachteile

So far, I can't see any down part on this software. I can say that this was developed perfectly.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Todd J.
Branche: Finanzdienstleistungen
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Cyprus Text Implementation

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 13.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

At our institution we did not have a texting or chat solution and we knew that it was something that we required given our type of business and our size. Quiq provided some answers to questions that we weren't even aware that we had. None of the other texting platforms had solutions for an entire contact center. We love the fact that the contact center can switch between text and chat, and that text can be an alternative to an inbound call. We also love that texting can be the primary communication medium for loan transactions because that is how borrowers want to communicate. This is a great company with wonderful customer service and people that really care about their clients. I feel like they are genuinely concerned about my success and will do anything possible to help me be successful.

Vorteile

I like that the software seamlessly moves between text and chat depending on the device being used by the consumer. I can use the software for my entire call center, for outbound marketing, and for one on one interaction between loan officers and borrowers. I also like that the product appears to be on the cutting edge technologically. Some of the things we discussed involving Apple Business Chat and the road map make me very excited for the future of business text and chat.

Nachteile

There is nothing that I like least about the software. Our only challenge at this point is deciding how we want to use it. I would suggest however that the implementation and initial training be a little more clear. However, because our institution didn't have a dedicated person to handle the initial implementation, I think the delay and confusion has been mostly our fault.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Verifizierter Rezensent
Übersetzen auf: Deutsch

User friendly and convenient.

Monatlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 3.4.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

We haven't used it long enough to track benefits.

Vorteile

I find the ease of use convenient. I was able to work from home when I was sick and this is also a plus.

Nachteile

I would like it to tell me specifically why a text won't go. It took me the longest time to figure out that a phone number was entered incorrectly.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Jennifer B.
Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Club Med

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 12.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Becoming more multichannel. Giving our clients more options to contact us outside of the phone.

Vorteile

Ease of use-Very user friendly tool. We are able to train users quickly and efficiently with no issues.
Excellent customer service and support-The Quiq team is always available and willing to help us wherever needed.

Nachteile

We are still relatively new to the platform and from what I have seen so far I have not run into any cons. This may be a case of not knowing what I don't know as I am still learning all that Quiq has to offer; however, I am not finding any cons at this point.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Tracy S.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 10.001+ Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Quiq pilot to launch

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 12.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We were able to open 2 new channels SMS from our mobile app and Chat from our desktop website, we found that a tremendous number of our clients want to speak to us and transact in this way. From myself as the purchaser to the end users we have never encountered a roadblock that the team at Quiq couldn't resolve and in the most efficient way possible.

Vorteile

The simplicity of use, ease of integration and the team support from all levels at Quiq to ensure our success.

Nachteile

Seriously, I can't name one thing. Compared to our prior software this is a dream to work with.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,2/10
Basierend auf 34 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Quiq Messaging Preis

Quiq Messaging Preis

Beginnt ab
3.000,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Basierend auf 34 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Quiq Messaging Funktionen

Quiq Messaging Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Mehrsprachig
Multi-Channel-Kommunikation
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Support Ticket Management
Umfragen & Feedback
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,4/5
Basierend auf 34 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Quiq Messaging Häufig gestellte Fragen

Quiq Messaging Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Quiq Messaging.

F. Welche Preispläne bietet Quiq Messaging an?

Quiq Messaging bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 3.000,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Quiq Messaging?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Quiq Messaging

F. Wer sind die typischen Nutzer von Quiq Messaging?

Quiq Messaging hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Quiq Messaging unterstützt?

Quiq Messaging unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Quiq Messaging an?

Quiq Messaging hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Quiq Messaging mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Quiq Messaging unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Quiq Messaging?

Quiq Messaging kann in folgende Anwendungen integriert werden:

NetSuite, Oracle Service Cloud, Salesforce Sales Cloud, Zendesk, Zendesk

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Quiq Messaging an?

Quiq Messaging bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Telefon-Support