Mi4biz

Umfassendes Omnichannel-Customer-Experience-Management

4,7 /5 (17 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

Mi4biz Übersicht

Was ist Mi4biz?

Mi4biz ist eine cloudbasierte, umfassende Problemverwaltungslösung mit Funktionen für Omni-Channel-Kommunikation, Eskalation, automatisierte Workflows und erweiterte Berichterstattung. Die Plattform ermöglicht es Nutzern, problemspezifische Workflows zu erstellen, Aufgaben zuzuweisen, die Leistung zu verfolgen, Ursachen zu ermitteln und vieles mehr.

Mi4biz Übersicht

Kosten

Beginnt ab
55,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Mi4biz Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Mi4biz Screenshot:
Mi4biz Screenshot: Mi4biz Screenshot: Mi4biz Screenshot:

Mi4biz Bewertungen

Mi4biz Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
12

Sehr gut
5

Durchschnitt
0

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionen
4,5
Bedienkomfort
4,8
Kundenbetreuung
4,7
100% haben diese Anwendung empfohlen
M can E.

Mi4biz is great for businesses

after switching to Mi4biz in my workplace, most of of our processes became faster and more efficient


Mit Google übersetzen
Seval B.

Mi4biz review

The system we used before switching to the Mi4biz system was quite difficult. Thanks to the transition to this system, our reporting and process follow-up has become easier. Ease of use of the system in this process has become a very advantageous to us. I would also like to state that we are very satisfied with the system


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

One and half years of experience with MI4BIZ

I have been working at my current company for one and a half years and I use MI4BIZ’s system on a regular basis. As a customer experience expert both for business and process development, I use this system with the authority of admin for customer demands as well as requests of our customer representatives. 80% of my day is spent using MI4BIZ. This software has been used in the company for 8 years. Since my first day, I can safely say the system has developed very well and towards the right direction. The consultants share with us the capabilities of their system in accordance with our wishes and provide us with alternatives. Together we are developing the system to its best potential. By using almost all the available features, we are doing our best to use the system in the most beneficial way.


Mit Google übersetzen
Buket B.

have easy of use and user Friendly a program

Long story short, as a customer service department, we were having hard times with our IT department due to never ending major IT projects. Before, we request a feature and wait for months or a year or two to be able to use the feature in customer service processes. We swap to Mi4biz and now we can create and modify workflows, forms by ourselves with in minutes. No need for technical knowledge!


Mit Google übersetzen
Ufuk P.

Opinion about Mi4biz

MI4BIZ has many functions and process that we like as Evidea. The facts that it doesn't require an installation and works very fast, are exactly a part of its ease of use. You can create your own work flows and structure of escalation easily in short time. And the best side of Mibiz is of couse endless integration options. With its user friendly panel, companies can manage every contact channel by Mi4biz with limited inhouse IT support.


Mit Google übersetzen
M can E.
Branche: Rundfunkmedien
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Mi4biz is great for businesses

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 1.2.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

after switching to Mi4biz in my workplace, most of of our processes became faster and more efficient

Vorteile

It is really user friendly, and detailed.

Nachteile

making it foolproof, made some of the porecesses longer than necessary

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Seval B.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Mi4biz review

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 14.2.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

The system we used before switching to the Mi4biz system was quite difficult. Thanks to the transition to this system, our reporting and process follow-up has become easier. Ease of use of the system in this process has become a very advantageous to us. I would also like to state that we are very satisfied with the system

Vorteile

To be able to create workflows easily, to inform the customer from the panel when the notifications are filed. Management of escalation processes in workflow processes.

Nachteile

Degradation of out-of-control settings from the system after the update

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Vorstandsbüro
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

One and half years of experience with MI4BIZ

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 14.2.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I have been working at my current company for one and a half years and I use MI4BIZ’s system on a regular basis. As a customer experience expert both for business and process development, I use this system with the authority of admin for customer demands as well as requests of our customer representatives. 80% of my day is spent using MI4BIZ. This software has been used in the company for 8 years. Since my first day, I can safely say the system has developed very well and towards the right direction. The consultants share with us the capabilities of their system in accordance with our wishes and provide us with alternatives. Together we are developing the system to its best potential. By using almost all the available features, we are doing our best to use the system in the most beneficial way.

Vorteile

Their efforts to develop both their company and system against demands

The approach adopted by the consultants and their willingness to help

Their ability to present to an admin panel as well as their processes to be brought to life immediately without the assistance of developers

It can be integrated with the software used in our own company

In terms of price performance, it is one of the most suitable software programmes

Nachteile

When we request new developments, as the system is being used by many companies, it is very difficult for such developments to be implemented.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Buket B.
Branche: Internet
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

have easy of use and user Friendly a program

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 1.2.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Long story short, as a customer service department, we were having hard times with our IT department due to never ending major IT projects. Before, we request a feature and wait for months or a year or two to be able to use the feature in customer service processes. We swap to Mi4biz and now we can create and modify workflows, forms by ourselves with in minutes. No need for technical knowledge!

Vorteile

Less IT Dependency,SLA Management,It is Fast,Customer Interface,SMS Integration

Nachteile

sometimes it has slow...no other negative detail

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Ufuk P.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Opinion about Mi4biz

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 5.2.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

MI4BIZ has many functions and process that we like as Evidea. The facts that it doesn't require an installation and works very fast, are exactly a part of its ease of use. You can create your own work flows and structure of escalation easily in short time. And the best side of Mibiz is of couse endless integration options. With its user friendly panel, companies can manage every contact channel by Mi4biz with limited inhouse IT support.

Vorteile

Endless integration option, very fast...

Nachteile

No need for technical knowledge.........

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8,9/10
Basierend auf 17 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Mi4biz Preis

Mi4biz Preis

Beginnt ab
55,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Basierend auf 17 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Mi4biz Funktionen

Mi4biz Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Mehrsprachig
Multi-Channel-Kommunikation
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Supportticket-Management
Umfragen & Feedback
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,5/5
Basierend auf 17 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Mi4biz Häufig gestellte Fragen

Mi4biz Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Mi4biz.

F. Welche Preispläne bietet Mi4biz an?

Mi4biz bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 55,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Mi4biz?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Mi4biz

F. Wer sind die typischen Nutzer von Mi4biz?

Mi4biz hat die folgenden typischen Kunden:

Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Mi4biz unterstützt?

Mi4biz unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Mi4biz an?

Mi4biz hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Mi4biz mobile Geräte?

Mi4biz unterstützt die folgenden Geräte:

iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Mi4biz?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Mi4biz hat

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Mi4biz an?

Mi4biz bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Online-Support