Kangaroo
Über Kangaroo
Kangaroo ist eine Loyalty-Marketing-Plattform, die Unternehmen jeder Art und Größe in jeder Branche bedient. Die Lösung bietet eine Reihe von Funktionen, mit denen Unternehmen Kunden über Kundenloyalitätsprogramme, automatisiertes Marketing, digitale Geschenkkarten, Belohnungen und mehr ansprechen, binden und belohnen können. Unternehmen können Kunden für Programme registrieren, relevante Angebote an Kundenzielgruppen senden und Leistungseinblicke erhalten.
Mit Kangaroo können Nutzer Kundenloyalitätsprogramme erstellen und sie an die Markenidentität ihres Unternehmens anpassen. Nutzer können Kunden nach „Besuchen“ oder durch „Ausgaben“ belohnen und mithilfe der QuickScan-Funktion können Kunden ihre Punkte verdienen und einlösen, indem sie einen QR-Code über die mobile Anwendung von Kangaroo scannen. Die Auto-Marketing-Engine hilft Kunden mit relevanten Angeboten per SMS, E-Mail und Push-Kampagnen. Mithilfe der Funktion für geografische Standorte können Nutzer Kunden in der Nähe gewinnen, während der Traffic-Booster dabei hilft, den Umsatz in den umsatzschwachen Zeiten zu erhöhen.
Organisationen können mit der À la Carte-Prämienfunktion nutzerdefinierte digitale Geschenkkarten erstellen sowie Produkte bewerben, um Kunden für den Kauf eines bestimmten Produkts oder einer bestimmten Dienstleistung zu danken. Die „One Tap“-Funktion von Kangaroo hilft Kunden dabei, mit einem einzigen Tippen auf einem Smartphone Aktionen an Kunden zu senden. Integrierte CRM-Tools ermöglichen es Unternehmen, mehr über ihre Kunden zu erfahren und engere Beziehungen aufzubauen.
Nutzer können wöchentliche Leistungsanalysen entweder per E-Mail oder SMS erhalten sowie den Kampagnenerfolg in Echtzeit über das Dashboard messen und überwachen. Kangaroo bietet Nutzern Einblicke in das Einkaufsverhalten und die Trends der Kunden, und Programme können überall von jedem Gerät aus angepasst werden.
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Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Lightspeed Restaurant
White Label Loyalty
Smile.io
TapMango
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Helped to reward my repeat customers :)
Bewertet am 11.3.2019
Overall, Kangaroo has proved a success for myself and my business, and my customers are very...
Overall, Kangaroo has proved a success for myself and my business, and my customers are very satisfied that I am now able to give them a loyalty rewards program.
Vorteile
I run a small scale business but we have fantastic profits and a lot of repeat customers, and Kangaroo was able to help me develop my own rewards program for my loyal & dedicated customers/clients. Kangaroo was very easy to learn and to navigate, which reduced the time it took to be able to achieve the rewards system that I wanted to great. When you're running a business with a close-knit team but have high production demands, time is very important, and I praise Kangaroo for helping me develop my rewards system without forcing me into spending too much time trying to learn how to navigate the software.
Nachteile
I don't have any cons; I still use Kangaroo on my site!
Antwort von Kangaroo Rewards
Hello Amanda,
Thank you for the 5 star review! We're delighted to hear that our loyalty software has been easy to implement and instrumental in the growth of your company. We appreciate your feedback and look forward to servicing your loyalty needs for years to come!
Warm Regards,
Valerie - Kangaroo Rewards
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Switched to Kangaroo From Fivestars
Bewertet am 9.5.2024
We work with [sensitive content hidden] and he has been great about helping us whenever we can't...
We work with [sensitive content hidden] and he has been great about helping us whenever we can't figure something out or helping us find solutions when we encounter a limitation or need a workaround.
Vorteile
We switched from Fivestars as we are expanding to e-commerce and needed a provider that could work with us due to being in a regulated industry. We like that we can do targeted marketing based on behaviors , recent purchases, visits interests, tiers, etc. These metrics are important to understand your customers. Kangaroo customer service has been great about finding a solution when we encounter limitations within our industry or software integrations. There is an integration with Klaviyo as well, so that is nice to have. We got this software because it integrates with Lightspeed POS as well.
Nachteile
I hope the developers can allow us to manually export our own customers lists via a filter/csv download in the future instead of the user needing to rely on Kangaroo each time. I would recommend Kangaroo using an unlimited email system, up to 10,000 emails or a similar system and build that into their contract instead of the credit system, as emails don't cost the same as SMS texts. Most providers are using the credit system and this would set them apart.
In Betracht gezogene Alternativen
TapMangoWarum Kangaroo gewählt wurde
Fivestars is very basic and suitable for beginners, but not for companies who are looking to grow. There are no metrics for behaviors other than basic redemptions, there is no ability to target groups of people based on behaviors/purchases, no white labeling. Fivestars uses their brand to promote their business, so that means it encourages customers to go anywhere that takes Fivestars, including your competitors if they also have Fivestars. If a customer unsubscribes from one Fivestar business, it will also opt them out of yours too. Customers don't recognize your brand when they get some of the notifications, so they will tune you out over time. Fivestars SMS and email program is very basic and limited.Gründe für den Wechsel zu Kangaroo
Kangaroo's pricing was a lot better in terms of implementation, set up, and annual cost.- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Best option for Lightspeed
Bewertet am 31.12.2019
Vorteile
The biggest advantage is that it is fully integrated with Lightspeed POS and E-comm. So, it helps us to create a seamless customer experience. The basic features, such as tracking customer purchase history in analytics and being able to send offers to all of the customers, works at least as well as other loyalty programs.
Nachteile
A lot of the additional features promised, such as being able to do targeted campaigns based on purchase history and promotions based on category, don't work as promised. The software doesn't capture the information necessary to do targeted campaigns. And, when you try to do a promotion based on a category, you can't select the category from Lightspeed. You have to tag all of the products, which is a lot of extra work.
Antwort von Kangaroo Rewards
Hello Zondre,
Thank you for taking the time to review our software. We were surprised to see that you're experiencing issues with targeted marketing. We pride ourselves on our comprehensive integration with Lightspeed POS and the granular targeting and customer segmentation capabilities Your review has been forwarded to our support team who will reach out shortly to address your pain points. Thank you once again for choosing Kangaroo Rewards to power your loyalty program. We appreciate your business.
Best Regards,
Team Kangaroo
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
You won't be disappointed!
Bewertet am 1.7.2024
After trying a few different reward programs, we can honestly say that Kangaroo is the most user...
After trying a few different reward programs, we can honestly say that Kangaroo is the most user friendly, bang for your buck program on the market. Customer service is top notch and always available during working hours.
Vorteile
Ease of use and extraordinary customer service. Being able to utilize our own devices. Personalization geared toward our organization.
Nachteile
There was truly nothing about Kangaroo that we did not like.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
FiveStars to Kangaroo Transition
Bewertet am 15.5.2024
The transition to Kangaroo has been a learning process, but overall I am satisfied with the...
The transition to Kangaroo has been a learning process, but overall I am satisfied with the product. The redemption is streamlined and the marketing will be manageable once it is setup. The setup was more cumbersome than I had planned on, but that comes with any transition.
Vorteile
The overall transition has gone smoother than I expected. I like that the program integrates with Shopify POS. The staff feels it is easier to use and there are fewer steps than FiveStars. Customer support has been available and checked in multiple times to ensure the transition was working. Our customers like that they don't have to enter their information. It's easier for them.
Nachteile
The customer list transferred into Kangaroo, but not into Shopify, which leads to the risk of duplicate customers or no names attached to customers. The auto marketing campaign does not have wording setup and the offer expiration is not able to convert to the actual dates it expired.
Kangaroo Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Kangaroo.F. Welche Preispläne bietet Kangaroo an?
Kangaroo bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 59,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Kangaroo?
Kangaroo hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Kangaroo unterstützt?
Kangaroo unterstützt die folgenden Sprachen:
Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Niederländisch, Portugiesisch, Spanisch
F. Unterstützt Kangaroo mobile Geräte?
Kangaroo unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Kangaroo?
Kangaroo kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Adobe Commerce, Amazon API Gateway, BigCommerce, Constant Contact, Gorgias, Judge.me, Klaviyo, Lightspeed POS, Lightspeed Retail, Magento 2 Grouped Promotions, Mailchimp, Pepperi, Shopify, Vend, WooCommerce, eCommerce Software
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Kangaroo an?
Kangaroo bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
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- Customer-Loyalty-Software
- Kundenbindungsprogramme für Kleinunternehmen
- Kundenengagement Software
- CEM Software (Customer Experience Management)
- Gamification Apps
- Referenzmarketing Software
- Customer Advocacy Software
- Referral Software
- Contest Software
- All-in-One-Marketingplattformen
- SMS Marketing Tools
- Terminplaner Software