TrackTik

Security-Workforce-Management-Plattform

4,2 /5 (74 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

TrackTik Übersicht

Was ist TrackTik?

TrackTik ist eine cloudbasierte Workforce-Management-Plattform für die Sicherheit, die Tools für die Verwaltung von Sicherheitsoperationen und Back-Office-Aufgaben kombiniert.

Die TrackTiks Guarding Suite umfasst ein Live-Dashboard, ein Kundenportal, Berichterstattung, Überwachungsfunktionen sowie Trends und Analytik, einen Wächterkontrollsystem und eine Wächter-Toolbox. Das Dashboard ermöglicht Benutzern die Verfolgung von Vorgängen in Echtzeit mit einem Aktivitäts-Feed von Arbeitsbeginn/Arbeitsende-Registrierungen, Prüfpunkt-Scans, Videos, Berichten und inaktiven mobilen Benutzern sowie GPS-Tracking, täglichen Aufgaben und Live-Kennzahlen für Ausnahmen, Spätschichten und andere Daten. Guard-Standorte können verfolgt und überwacht werden. Benachrichtigungen außerhalb der Zone werden den Benutzern in Echtzeit per SMS und E-Mail zugestellt. Das Kundenportal bietet Kunden sicheren Zugriff auf Website-Informationen, benutzerdefinierte Berichte zu Vorfallanalysen, aufgezeichnete Videodokumentationen, Berichtshistorien und Echtzeit-Websiteaktivitäten.

Die Back Office Suite bietet Tools für die Verwaltung von Termin- und Anwesenheitslisten, Vergaben und Fakturierung, Gehaltsabrechnungen, Business Intelligence und Accounting-Integrationen. Kundenspezifische Zeitpläne können mit definierten Rollen und Anforderungen, farbcodierten Guard-Verfügbarkeitsindikatoren, anpassbaren wiederkehrenden Shift-Vorlagen, übereinstimmenden Prozessen und mehr erstellt werden. Die Personalabrechnung kann über die Integrationen von Lohn- und Buchhaltungssystemen mit Überstunden, Feiertagszeiten und bezahlter Abwesenheitszeit (PTO), kundenspezifischer Abrechnung und mehreren Gehaltsabrechnungszyklen verwaltet werden. Benutzer können eine Reihe von Berichtstypen generieren, um die Geschäftsleistung, den Gewinn und Verlust und mehr zu bewerten.

TrackTik Übersicht

Kosten

Beginnt ab
299,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

TrackTik Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Chinesisch (vereinfacht), Englisch, Französisch, Deutsch, Portugiesisch, Spanisch

Medien

Videos zu TrackTik Videos zu TrackTik Videos zu TrackTik Videos zu TrackTik Videos zu TrackTik Videos zu TrackTik Videos zu TrackTik Videos zu TrackTik Videos zu TrackTik TrackTik Screenshot: TrackTik Screenshot: TrackTik Screenshot: TrackTik Screenshot: TrackTik Screenshot: TrackTik Screenshot: TrackTik Screenshot: TrackTik Screenshot: TrackTik Screenshot:

TrackTik Bewertungen

TrackTik Bewertungen

Gesamtbewertung
4,2
/
5
Ausgezeichnet
34

Sehr gut
26

Durchschnitt
10

Gering
2

Schlecht
2

Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4,2
81% haben diese Anwendung empfohlen
Jason C.

We have developed a true partnership, not just a software vendor.


Mit Google übersetzen
Andrew C.

Great for security management.

Despite the occasional slowdown which I imagine is due to server load, it's overall a useful software package for managing multiple guards across several locations. Would recommend.


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Jason L.

Have worked in the Security Industry for nearly 20 years and accountability should not put the...

If you are serious about providing the best possible service to your clients; then I personally and professionally suggest that the "Scan Button" option for accountability is junked and a less hazardous (both to the Officers and their company's clients) option for accountability be brought forth that can provide "actual" security to a Security Company's client that does not negate the reason that they are there for.


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Matthieu L.

Digital transformation for security services ? Not without TrackTik.

To be the best outsider on our market.
Use better tools than the Bigs (G4S / SECURITAS / SERIS)
Less backoffice jobs - More field jobs !
To be ultracompetitive on the market with a high level of quality


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Elizabeth T.

Customer Support Assistance


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Jason C.
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
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We have developed a true partnership, not just a software vendor.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 25.10.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The product is constantly being improved and developed. It's already state-of-the-art architecture versus many others who use outdated coding languages and databases. Add to that the fact that new features are constantly being released...many of which were built by the CEO himself...and we have a truly flexible end-to-end solution that will continue to meet our greatest business needs.

Nachteile

It is missing internal audits for quality control and client/employee satisfaction. The reports are really made for client-facing, not for internal control. I hear these features are coming...hopefully soon.

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Antwort von TrackTik Software

Hello Jason, thank you for your generous rating!
We are always adding new and innovative features monthly and are looking forward to our 2018 line-up. We will continue to gather all your feedback and appreciate your support. Cheers!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Andrew C.
Branche: Sicherheit & Untersuchungen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
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Great for security management.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 20.3.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Despite the occasional slowdown which I imagine is due to server load, it's overall a useful software package for managing multiple guards across several locations. Would recommend.

Vorteile

Easy to review edit and submit guard reports for clients. The analytics that are available after setting report categories are helpful. Generally good overall up-time and quick and snappy to move around the dashboard.

Nachteile

While usually quick, there have been periods of extreme slowdown where report previews would take upwards of 15 seconds or more to generate making editing and review laborious when you're slogging through 100+ of them. Scheduling module could use some work. Our company looked at but ultimately elected not to use it because it had several drawbacks including not letting officer shifts overlap.

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Antwort von TrackTik Software

Hi Andrew,
We're glad that you find our software useful to manage multiple guards across several locations. Thank you for bringing your issues with our software to our attention. As we look to continually improve our product, we will take your comments into consideration. Should you have further concerns, contact us at 1-888-670-9782 or support@tracktik.com
Thank you,
TrackTik

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Jason L.
Branche: Öffentliche Sicherheit
Untern. Größe: 5.001-10.000 Mitarbeiter
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Have worked in the Security Industry for nearly 20 years and accountability should not put the safety of an Officer or the client's property at risk.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 5.7.2017
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

If you are serious about providing the best possible service to your clients; then I personally and professionally suggest that the "Scan Button" option for accountability is junked and a less hazardous (both to the Officers and their company's clients) option for accountability be brought forth that can provide "actual" security to a Security Company's client that does not negate the reason that they are there for.

Vorteile

This software provides a catch-all for the company. It provides multiple options for assisting Security Officers and their Management team in providing accountability for the client.

Nachteile

In the Security business you are required to be as random in your foot and vehicle patrols as you can be. However, companies are so terrified about accountability that they ignore the concept of being "random" and the TrackTik system seems to support this. ANYONE, who works in the Security field knows the best way to provide coverage for the client is to be unpredictable and random in foot and vehicle patrols, but if you are using the "Scan Button" option that is part of TrackTik, then you have just failed your client. Because anyone that is observing your Officer for 10 to 15 minutes will be able to discover that while the Officer is trying to be random, there are SPECIFIC places that they will be making a client's property unsecure.

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Antwort von Iris

We appreciate your feedback and understand your concern around keeping the routes as random as possible so not to be tracked by potential threats.
Accountability is a focus of TrackTik’s as we aim to streamline our client's processes as much as possible. That being said, we also understand the importance of being unpredictable and random in foot and vehicle patrols, which is why we’d like to suggest the following workflow to help you achieve as much unpredictability as possible.
When you create a tour with multiple checkpoints, these checkpoints can be scanned in any order, the order is not forced. For randomization, TrackTik always proposes to have multiple tours with those checkpoints, varying the order each time. This way you’re able to provide randomization in your tours.
We’d love to discuss this further with you so we can help you achieve the level of service you aim to offer. Please email support@tracktik.com and we’ll get back to you right away.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Matthieu L.
Branche: Sicherheit & Untersuchungen
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
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Digital transformation for security services ? Not without TrackTik.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 27.2.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

To be the best outsider on our market.
Use better tools than the Bigs (G4S / SECURITAS / SERIS)
Less backoffice jobs - More field jobs !
To be ultracompetitive on the market with a high level of quality

Vorteile

The most advanced security app and supervision plateform for security services.
- Always envolving
- Customization of the report (we keep our touch !)
- Analytics is a big difference ! Easier to win contract when we prove that we handle every part of our business.
- Mobile Patrol and Dispatch + is really connected to our needs !

Nachteile

- Not the best for European market (Euro, payroll, billing, contract, ...)
- Missing commercial support (Custom and branded support)
- LoneWorker need integration with monitoring center (local)
- LoneWorker need ManDown solution to be compliant with our country (Belgium) and most country in Belgium
- We need more incedent flexibility (multiples incident type on the same report)

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Antwort von TrackTik Software

Thank you Matthieu for such great review. Client feedback is always appreciated and considered for future developments. We look forward to continuing our successful partnership!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Elizabeth T.
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Customer Support Assistance

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 11.5.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

I emailed customer support yesterday afternoon for help with sending reports. Our rep emailed me back this morning with clearly understandable directions AND even took the time to record a video of the steps. He wasn't patronizing nor did he talk down to me at all. BEST CUSTOMER SERVICE EVER!!!

Nachteile

You took away my bar graphs on the schedules; I will never forgive you for that. The tiles are clunky and don't show at a glance if we have a gap in coverage.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von TrackTik Software

Thank you for the feedback, Elizabeth. We are so pleased to hear about your great experience with our customer support team! Just like our platform, we are always looking at innovative ways to provide the best experience to our customers. Using feedback, we collected, the scheduling module was overhauled; replacing the timeline view with the user-friendly template and live schedules. Our product team has reviewed the feedback you provided so that it can be considered for future developments.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Nutzerempfehlung
8,3/10
Basierend auf 74 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

TrackTik Preis

TrackTik Preis

Beginnt ab
299,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9/5
Basierend auf 74 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

TrackTik Funktionen

TrackTik Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bestandsverfolgung
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Echtzeit-Berichterstattung
Echtzeit-Daten
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Wirtschaftsprüfung
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4/5
Basierend auf 74 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

TrackTik Häufig gestellte Fragen

TrackTik Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über TrackTik.

F. Welche Preispläne bietet TrackTik an?

TrackTik bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 299,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von TrackTik?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von TrackTik

F. Wer sind die typischen Nutzer von TrackTik?

TrackTik hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Öffentliche Verwaltung, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von TrackTik unterstützt?

TrackTik unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch (vereinfacht), Englisch, Französisch, Deutsch, Portugiesisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet TrackTik an?

TrackTik hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt TrackTik mobile Geräte?

TrackTik unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert TrackTik?

TrackTik kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Avalara, Criterion HCM, Sage 300cloud

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet TrackTik an?

TrackTik bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Online-Support, Wissensdatenbank, Video-Anleitungen, Häufig gestellte Fragen