Teesnap
Über Teesnap
Teesnap ist eine cloudbasierte Golfplatzverwaltungssoftware, mit der die Nutzer Golfplatzaktivitäten, Terminplanung, Verkauf, E-Mail-Marketing und vieles mehr verwalten können. Die Unterstützung für mehrere Anlagen ermöglicht es den Nutzern, Veranstaltungen, Spielpläne und Berichte über mehrere Standorte hinweg zu verwalten.
Teesnap ermöglicht es Kunden, von überall und jederzeit Abschlagzeiten über ihren Computer oder ihr Smartphone zu buchen. Kreditkartenzahlungen können über die PCI-konforme Lösung abgewickelt werden. Über das integrierte POS-System und die elektronischen Spielpläne können Nutzer Abschlagzeiten, Produkte und Dienstleistungen verkaufen und Berichte zu Golfverkäufen erstellen. Das Admin-Portal ermöglicht es den Nutzern, Spielpläne, dynamische Preisgestaltung, Kundenprofile, Inventar, Log-Management, Berechtigungen und vieles mehr zu verwalten.
Mit Teesnap können Nutzer individuelle E-Mail-Marketingkampagnen mit dem E-Mail-Builder per Drag-and-drop erstellen. Kundenreisen können eingerichtet werden, um das Marketing zu automatisieren, und Nutzer können auch Kampagnen planen. E-Mail-Öffnungen und Link-Klicks können verfolgt werden, um den Erfolg jeder Kampagne zu bewerten, und A/B-Test-Tools ermöglichen es den Nutzern, E-Mail-Kampagnen für ihr Publikum zu optimieren.
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- Branche: Sport
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Ease of Use- Superior Customer Service
Bewertet am 20.10.2020
Great for tee sheet and inventory management. Easy to update inventory and create new inventory...
Great for tee sheet and inventory management. Easy to update inventory and create new inventory items. Great reporting functionality.
Vorteile
Product is easy to use, I liked the fact that it was cloud based and would run even when internet was out. Great onboarding and set-up from the customer service support team.
Nachteile
Small screen size of the Ipad. Credit card when we used it was swipe only not chip reader and this was very cumbersome.
- Branche: Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Outstanding system with great support!
Bewertet am 18.4.2017
I have had Teesnap for about a year and a half now and the system works great for the staff and for...
I have had Teesnap for about a year and a half now and the system works great for the staff and for our customers. The system helps build your existing email database by using a paperless system. We capture everyone's name and email during the check in process. In 1 year, we had already grown our database by 3000+ emails. There are 2 major benefits that this system has over every other one that I have looked at. The system is constantly evolving with new features being released almost every month. Teesnap really tries to listen to the needs of course operators to create features for everyone. The second major benefit to the system is the Support Staff. They work with you to solve the problem you may have without leaving the operator feeling like a moron. If you are looking to get away from the "thieves" that take tee-times from you and use them against you, or trying to regain your pricing integrity, then Teesnap is the system for you!
Vorteile
The System is very user friendly! The support staff is always friendly and tries to work hard to get any problem fixed. Features are released almost monthly and not completely overwhelming to adapt to and implement.
Nachteile
I really can't say any cons for the software. It is constantly growing its features. There really isn't anything that would make me not like the software.
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 1.0 /10
Unusable
Bewertet am 23.12.2021
None.
None.
Vorteile
I liked the tee sheet. That was the best thing about the software. We needed a POS side for the restaurant also. Without that, I do not think there is a complete product for facilities such as ours.
Nachteile
The fact that we couldn't use the POS system for our restaurant. The tickets wouldn't read out so the kitchen could decipher what was what....
- Branche: Sport
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy, fast and very functional!
Bewertet am 25.8.2016
We went to teesnap about 1 year ago and have had real success providing quality customer service...
We went to teesnap about 1 year ago and have had real success providing quality customer service for our golfing community. This group included footgolf, and our reservation system through teesnap works well for both golf and footgolf. We have just started a pro shop and utilizing the teesnap inventory control system has been a very easy transition compared to the other software system we had in place... not to mention we are not forfeiting 4 teetimes a day to outside "crooks" that low-ball our pricing. The most important feature that I can recommend is that the customer service from Teesnap is quick and they are always patient. They keep the updates coming and we have had some questions that have been answered same morning! With us being in Hawaii and them in Las Vegas, I was concerned that we would not have proper customer service representation... but my concern is gone.
Vorteile
It's mobile...I can look at the tee sheet at my house and make changes and additions in real time. The ipads have worked with minimum problems.
Nachteile
There's not much to dislike about the software... I think that some of the older shop staff have mentioned that with all the updates, they have to sorta get retrained or do things differently... but that's just fear of change.
- Branche: Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Stay Clear!! This isnt what your looking for.
Bewertet am 18.6.2019
Customer service is not available 24/7. Often you have to leave a message abd hope that someone...
Customer service is not available 24/7. Often you have to leave a message abd hope that someone returns your call.
Our pos hardware failed on Friday before Fathers Day. They said they would overnight a new ipad and card reader. They didnt!!
Vorteile
The ability to have pos on the ipad and not limiting teansactions to only occur in the shop.
Nachteile
Reporting/Accounting is horrible. Takes 3-4 minutes, if your lucky...to bring up data from one day of sales
Teesnap Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Teesnap.F. Welche Preispläne bietet Teesnap an?
Teesnap bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 0,01 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Teesnap?
Teesnap hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Teesnap unterstützt?
Teesnap unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Teesnap mobile Geräte?
Teesnap unterstützt die folgenden Geräte:
iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Teesnap?
Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Teesnap hat
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Teesnap an?
Teesnap bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Telefon-Support, Chat
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