Bookinglayer Übersicht

Was ist Bookinglayer?

Bookinglayer ist eine Buchungs- und Online-Buchungsmanagementsoftware mit Tools für Workflowmanagement und -automatisierung. Mit der Cloud-basierten Lösung können Unternehmen Online-Buchungen verkaufen, Reservierungen verwalten, präzise Berichte erstellen, Buchungen organisieren, nahtlos kommunizieren und Workflows vereinfachen. Unternehmen können ihre Verzeichnisse verwalten, sich mit Airbnb, Booking.com, Expedia und weiteren Kanälen sowie mit Stripe, PayPal und vielen anderen lokalen Zahlungs-Gateways verbinden.

Bookinglayer Übersicht

Kosten

Beginnt ab
110,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Bookinglayer Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Englisch, Spanisch

Screenshots

Bookinglayer Screenshot: Booking Form - Accommodation selection
Bookinglayer Screenshot: Booking Form - Accommodation selection Bookinglayer Screenshot: Booking Form - Addons Bookinglayer Screenshot: Backoffice - Dashboard Bookinglayer Screenshot: Backoffice - List of bookings Bookinglayer Screenshot: Backoffice - Calendar Bookinglayer Screenshot: Backoffice - Template Editor

Bookinglayer Bewertungen

Bookinglayer Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
44

Sehr gut
15

Durchschnitt
2

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionen
4,5
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
5
97% haben diese Anwendung empfohlen
Andrey Y.

Power tool


Mit Google übersetzen
Theresa P.

Game Changing

I'm happy that the process to book guests, is seamless and efficient. I appreciate the reports and the emails so that I may implement the best strategy for my business.


Mit Google übersetzen
Lisa H.

Great set-up, place for improvememt

Great product, definetly the best we had over the last few years. Perfect for surf Camps, hotels, surfschools etc.


Mit Google übersetzen
Niall C.

We have had a great experience with Bookinglayer - I would highly rate the support which we...

- confidence about our booking engine
- no need to build our own
- quality suport when we needed it
- working with a company who clearly care about their product and their customers
- lots of front and back office functionality
- ability to grow into the software functionality as we scale our business


Mit Google übersetzen
Kevin M.

Great system, great service

Excellent. The system works brilliantly & the support team are fantastic


Mit Google übersetzen
Andrey Y.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Power tool

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 1.11.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The tool is designed to cover the needs of surf camp managers. The tool is still in development, but it does the job pretty well already.

Nachteile

Reports could get better and more structured. Rentals with a barcode scanner solution would be nice. POS integration would be another plus.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Theresa P.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Game Changing

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 4.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I'm happy that the process to book guests, is seamless and efficient. I appreciate the reports and the emails so that I may implement the best strategy for my business.

Vorteile

The functionality and applications for my business. By automating so many of the tasks that I had previously been doing myself or having my assistant perform, I have freed up time to focus on other aspects of my business. My developer worked closely with a member of the BL team and was able to get answers to his questions easily and quickly.

Nachteile

A few of the features uses and locations are non-intuitive (to me). Even after several months of using and implementing, I'm not 100% on every functionality that I use. Most, but not all. The help articles are just ok. I don't get my questions answered every time.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von TimTim BV

A valid point Theresa. Bookinglayer provides a lot of functionality around booking management and scheduling and it stays a challenge for our dev team to keep things as intuitive as possible. We have planned a number of updates that will improve the overal user experience in the Backoffice and we're playing with the idea to provide more shortcuts in the Backoffice to Knowledge Base-articles.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Lisa H.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great set-up, place for improvememt

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 7.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Great product, definetly the best we had over the last few years. Perfect for surf Camps, hotels, surfschools etc.

Vorteile

The front-office looks very professional and is yet easy to use! The menu in the backoffice is very clean and easy to learn how to use. You can choose what function a employee has, so they can’t for example change any settings.

Nachteile

The pricing system is not yet very usefull for some of our products. But together with they development there are possibilities to change this for the future.
There are often updates (visual updates most of the time) that gives us extra work as we just got used to the settings.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Niall C.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

We have had a great experience with Bookinglayer - I would highly rate the support which we received

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 1.8.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

- confidence about our booking engine
- no need to build our own
- quality suport when we needed it
- working with a company who clearly care about their product and their customers
- lots of front and back office functionality
- ability to grow into the software functionality as we scale our business

Vorteile

1. Support - very good quality support was made available to us from day one. At all times the Bookinglayer team have been very attentive to our specific requirements and have made some bespoke amendments for us, which is greatly appreciated.
2. Functionality - there is a lot of really good functionality included as part of the Bookinglayer product. In fact, we are probably only using a proportion of whats available to us, but its good to know that we can expand into the product as we grow out business.
3. User interface - the user interface is very well designed and integrates really well with our website. Customer feedback to date has been excellent, with limited or no problems with the booking engine (which is probably rare).

Nachteile

1. Set up time - I guess it is a feature of all software, but there was more set up and configuration time required than I had anticipated.
2. Features - as the software has clearly been designed for activity based properties (such as surf camps) it took a little bit of work to configure it correctly for a property like ours (which is a small boutique style accommodation without onsite activities). I needed to use a few work-arounds to suppress some of the standard functionality which wasn't appropriate for us.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Kevin M.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great system, great service

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 4.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Excellent. The system works brilliantly & the support team are fantastic

Vorteile

Bookinglayer are a fairly small company and as such are a great fit for the small surf and hostel businesses that they aim at. You can really tell that they really care. They help every step of the way in setting up your bespoke system, and respond quickly to all enquiries.
The back office is pretty easy to use in order to add new rooms / packages / services.

Nachteile

It could be a little easier to use and make adjustments on one's mobile, but this is a very tiny issue

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,2/10
Basierend auf 61 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Bookinglayer Preis

Bookinglayer Preis

Beginnt ab
110,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Basierend auf 61 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Bookinglayer Funktionen

Bookinglayer Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4,5/5
Basierend auf 61 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Bookinglayer Häufig gestellte Fragen

Bookinglayer Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Bookinglayer.

F. Welche Preispläne bietet Bookinglayer an?

Bookinglayer bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 110,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Bookinglayer?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Bookinglayer

F. Wer sind die typischen Nutzer von Bookinglayer?

Bookinglayer hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Bookinglayer unterstützt?

Bookinglayer unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet Bookinglayer an?

Bookinglayer hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Bookinglayer mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Bookinglayer unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Bookinglayer?

Bookinglayer kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Google Analytics, Joomla, Mailchimp, Salesforce Sales Cloud, Stripe, Twilio, Wix, Wordpress, Xero, Zendesk

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Bookinglayer an?

Bookinglayer bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Online-Support, Wissensdatenbank